Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 131 pagina's: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131

Ik begrijp dat ze het bij ajaks vervalsing vinden dat ze geen fans mee mogen nemen naar de beker tegen Feyenoord. Wel wat kort van geheugen. Wij mochten immers ook geen fans meenemen naar hun. ''Volgens de burgemeester''.

Nog even voor de duidelijkheid, ik vind dit ook vervalsing, maar dat was het toen voor ons ook. Een compleet stadion tegen je is toch wel een dingetje. Maar vreemd dat ze het toen bij ons afdeden als niet belangrijk en het nu opeens zo aanvallen.

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 02 maart 2023 om 22:44:

Kleine1 schreef op 02 maart 2023 om 20:16:

En dan wordt die Berghuis (waarschijnlijk; volgens hun forum) tot speler v/d maand uitgeroepen?? Hahahaha

Zou Hato deze interlandperiode al uitgenodigd worden of pas de volgende ?

Ik denk de volgende en wat denk jij?

+1/-0

Al weer laat Heerenveen zich als makke schaapjes afslachten. Tegen ons 200%, dan blijft er blijkbaar 0% over voor de wedstrijd tegen amsterdam.

+1/-0

Als je na 6 schoten er drie in hebt liggen gaat het makkelijk inderdaad. Dat Noppert er niet bij is scheelt uiteraard ook. PSV heeft heel veel kansen nodig. Dan is het ook steeds meer de moeite waard voor tegenstanders om alles te geven.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 12 maart 2023 om 15:06:

Al weer laat Heerenveen zich als makke schaapjes afslachten. Tegen ons 200%, dan blijft er blijkbaar 0% over voor de wedstrijd tegen amsterdam.

In plaats van "half leeg" kun je het glas ook eens "half vol" zien. Ik zie het juist als een compliment als andere ploegen juist tegen ons 200% geven. Dan zien je ze tenminste voor "vol" aan. En tegen vrijwel iedere ploeg die tegen ons 200% geeft moeten we met onze surplus aan kwaliteit nog kunnen winnen. Moeten wij natuurlijk wel 100% geven.

+1/-0

Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:

Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?

Omdat ze voelen dat ze tegen Ajax al beginnen met een 0-1 achterstand sinds Heitinga aan het roer staat.

Onder Schreuder was het net als tegen PSV : vol erin gaan!

+1/-0

Peejay schreef op 13 maart 2023 om 09:18:

James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:

Omdat ze voelen dat ze tegen Ajax al beginnen met een 0-1 achterstand sinds Heitinga aan het roer staat.

Onder Schreuder was het net als tegen PSV : vol erin gaan!

Als je gewoon scherp begint sta je nu na 19 minuten al 3-0 achter. Daarnaast scoren zo ook alsnog 2x wat voor Ajax nog wel te denken geeft. Net als dat wij er gisteren weer 2 tegen krijgen tegen de nummer laatst.

Heerenveen is daarnaast al jaren een oefenpartijtje voor Ajax, terwijl wij er (bijna) standaard punten verliezen. Zo heeft Ajax het een aantal jaar telkens lastig gehad tegen Heracles, maar helaas spelen die tegenwoordig KKD.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 131 pagina's: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax