PSVRijnwoude
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 264
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-4-2
Ik begrijp dat ze het bij ajaks vervalsing vinden dat ze geen fans mee mogen nemen naar de beker tegen Feyenoord. Wel wat kort van geheugen. Wij mochten immers ook geen fans meenemen naar hun. ''Volgens de burgemeester''.
Nog even voor de duidelijkheid, ik vind dit ook vervalsing, maar dat was het toen voor ons ook. Een compleet stadion tegen je is toch wel een dingetje. Maar vreemd dat ze het toen bij ons afdeden als niet belangrijk en het nu opeens zo aanvallen.
PSVeghel
Fan van PSV
Selectie Jong PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 28
Reg.: 14 maart 2022
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 maart 2023 om 22:44:
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 02 maart 2023 om 20:16:
En dan wordt die Berghuis (waarschijnlijk; volgens hun forum) tot speler v/d maand uitgeroepen?? Hahahaha
Zou Hato deze interlandperiode al uitgenodigd worden of pas de volgende ?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 264
Reg.: 15 februari 2021
Albert Trestena
Fan van PSV
Vedette
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.649
Reg.: 26 april 2007
PSVeghel
Fan van PSV
Selectie Jong PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 28
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 12 maart 2023 om 15:06:
Al weer laat Heerenveen zich als makke schaapjes afslachten. Tegen ons 200%, dan blijft er blijkbaar 0% over voor de wedstrijd tegen amsterdam.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Vedette
Uit: Tilburg
Forumreacties: 13.938
Reg.: 30 november 2007
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.738
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:
Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?
open/sluit de onderstaande quote:Peejay schreef op 13 maart 2023 om 09:18:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:
Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?
Omdat ze voelen dat ze tegen Ajax al beginnen met een 0-1 achterstand sinds Heitinga aan het roer staat.
Onder Schreuder was het net als tegen PSV : vol erin gaan!
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax