Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 204 pagina's: 1 2 3 4 ... 196 197 198 199 200 201 202 203 204

Die gaan Rensch wel wegdoen, proberen alleen nog een paar miljoen extra af te dwingen.
En die Spanjaard, die wordt toch weer gehuurd, met een optie tot koop. Ze hopen gewoon dat ze tegen het einde vh jaar weer wat hebben verkocht.

+1/-0

Ik zit die beker wedstrijd van hun te kijken, en weer vraag ik me af wat men nu eigenlijk in die Brobbey ziet … is toch echt een heel beperkte voetballer he?!
Scoren kan hij niet, alleen vasthouden … en theatraal vallen en janken tegen iedereen (vooral tegen de scheids en daar komt hij verbazingwekkend iedere keer weer mee weg).
Ik kan wel begrijpen dat Weghorst zo langzamerhand steeds meer over de zeik raakt. Hopen dat dat steeds erger wordt … laat ze maar lekker intern rellen.

+3/-0

Overal duiken nu de duidelijke beelden op van Brobbey die Goes(laten we het netjes zeggen) in zijn ballen knijpt. En het is ter sprake gekomen bij de nabeschouwing. Gaat de aanklager hier ook iets mee doen ? Er zijn toch grenzen denk ik, het is zwaar overdreven, maar ik denk zelfs dat Goes aangifte zou kunnen doen. dat doet hij natuurlijk niet en dat hoeft hij ook niet te doen, maar toch.

+2/-0

Wel grappig ja met die Brobbey. Hij wil zelf van die duels uitvechten door zich nadrukkelijk in zijn tegenstander te draaien. En als hij dan met gelijke munt wordt terugbetaald ligt hij op de grond met zijn handen in de lucht.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 17 januari 2025 om 17:25:

Wel grappig ja met die Brobbey. Hij wil zelf van die duels uitvechten door zich nadrukkelijk in zijn tegenstander te draaien. En als hij dan met gelijke munt wordt terugbetaald ligt hij op de grond met zijn handen in de lucht.

Ach, dat geldt toch voor al die Ajacieden … die staan meer met hun handen in de lucht dan alle brabanders met carnaval!

“Ja met die handjes … de lucht in … “. 🤣🤪🍻

+1/-0

Ze spelen nu weer heel redelijk... Pfff we hebben ze zelf in het zadel geholpen. Nu al voor, dat wordt weer niks vandaag.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 19 januari 2025 om 14:54:

Ze spelen nu weer heel redelijk... Pfff we hebben ze zelf in het zadel geholpen. Nu al voor, dat wordt weer niks vandaag.

Zo wisselvallig. Kan ook niet goed blijven gaan. Maak me nog niet al teveel zorgen.

+1/-0

Passievrucht schreef op 19 januari 2025 om 16:31:

PSVRijnwoude schreef op 19 januari 2025 om 14:54:

Zo wisselvallig. Kan ook niet goed blijven gaan. Maak me nog niet al teveel zorgen.

Dat roepen we natuurlijk al het hele jaar. En vooralsnog ....

+1/-0

Van schlemiel naar titelkandidaat.
Farioli is op zijn Italiaans teruggegaan naar de basis heeft de verdediging goed neergezet en met dank aan het hautaine Psv is de inhaalrace geslaagd.
Zegt ook veel over de kwaliteit van de deelnemers aan deze competitie daar de punten vaak hangend en wurgend over de streep worden getrokken,maar eerlijk is eerlijk Farioli heeft het toch maar voor elkaar gekregen.
Iets wat ik eigenlijk wel had verwacht toen hier eenmaal op de site hoogmoedige reacties tov de concurrent binnen stroomde,zo gaat dat namelijk meestal iedere piekfase is niet blijvend en wanneer het op een gegeven monent te gemakkelijk gaat komt de ommekeer om de hoek kijken.
Beetje als de natuurwettten van eb en vloed.

+1/-0

Schema 81 punten met nog uit naar de grootste angstgegners is normaal net niet goed genoeg. Ze hebben uiteraard ook verloren doordeweeks. Maar als de andere clubs het allemaal laten afweten kan het zomaar Ajax worden.

+1/-0

Ajax voelt natuurlijk ook geen druk. Ook niet van hun eigen publiek. Bij ons hoor je al de roep om Pepi als Luuk een kwartier niet scoort. En waarschijnlijk ook andersom. En bakken kritiek omdat hij een pingel mist.
Bij ajax staat hun nummer 1 spits op 1 goal, jawel 1 goal na meer dan de helft van de competitie. Maar hij wordt gewoon toegejuicht. Ze verliezen dinsdag echt kansloos in de beker van AZ (dat toch een hoop spelers miste). Hoor je dag later ook niks over. Beetje alles mag en niets moet, want kijk maar naar vorig jaar, toen was het erger. Ja maar de 99 jaar ervoor was alles beter.

Heeft Fabiloa nu echt de defensie ''italiaans'' dichtgetimmerd? Met een bejaarde op doel? Kijk eens hoeveel kansen ze tegen krijgen. Maar de tegenstanders krijgen hem er niet in, en echt niet alleen maar door de kunde van ajax.

+1/-0

Jongens geen paniek, PSV zal na afgelopen weekend toch zeker wel wakker geschrokken zijn?
Feyenoord gaat dit weekend gewoon winnen in de ArenA. Het is aan ons zelf om de komende reeks met wedstrijden gewoon te gaan winnen. Het verschil in voetballende kwaliteiten is zo groot, dat moet er echt wel uit gaan komen.

+2/-0

Brands riep zelf begin dit seizoen dat Ajax ook weer mee ging doen om de titel. Al gaat het vaak hangend en wurgend, ze winnen wel. Vorig seizoen had PSV een van zijn beste seizoenen ooit en Ajax het tegenovergestelde. Clubs als PSV en Ajax zijn groot genoeg om altijd weer boven te komen drijven. Simpelweg ook omdat de rest op Feyenoord na veel minder is.
We gaan nu zien of Ajax het echt nog dit seizoen kan waarmaken om kampioen te worden. Dan is dat een ontzettende stunt want ik schat onze ploeg kwalitatief sterker in maar misschien is Ajax wel een beter team met meer honger. We gaan het meemaken of dit een kantelpunt is.

+2/-0

SouBavaria schreef op 20 januari 2025 om 08:53:

Feyenoord gaat dit weekend gewoon winnen in de ArenA..

Zal er sowieso aan liggen of Timber, Hancko en die Koreaan (?) echt fit zijn. Zonder die drie zijn ze kansloos. En feyenoord speelt twee loodzware wedstrijden tegen Lille en Bayern. Bovendien is het het gezeik rond Priske.

Ik moet het nog maar zien, volgens mij treft ajax Feyenoord weer precies op het voor hun goede moment. (Net als heerenveen)

+1/-0

Zie trouwens dat Rensch voor 6 miljoen(!) vertrekt. Hoe is het toch mogelijk dat dit soort bedragen ontvangen worden voor een matig backje met een aflopend contract waarvan bekend is dat hij op zeker niet zou bijtekenen bij ajax. In de zomer kon je hem gratis oppikken. Denk dat tekengeld beduidend minder is dan die 6 miljoen dan.

Maar goed, ondanks alles bestaat de ''ajax-bonus'' dus nog steeds. Wat gaat die Tayler dan wel niet opleveren....

+1/-0

Hoe kom je er bij dat 'ie gratis op te halen was?

+1/-0

SouBavaria schreef op 14 januari 2025 om 12:13:

Het zou mij echt heel erg verbazen als dit ajax in de komende drie potjes tegen Heerenveen uit, Feyenoord thuis en Fortuna uit méér dan 4 punten pakt....

Dit gaan er helaas 9 worden. Een misstap van ons in Nijmegen en ze staan gewoon aan kop. Het is werkelijk niet te geloven

+1/-0

Mocht Ajax 2e of zelfs 1e worden moet er toch bij een aantal clubs eens een stevige evaluatie plaats vinden over dit seizoen heen..

+1/-0

JesperPSV schreef op 20 januari 2025 om 22:01:

SouBavaria schreef op 14 januari 2025 om 12:13:

Het zou mij echt heel erg verbazen als dit ajax in de komende drie potjes tegen Heerenveen uit, Feyenoord thuis en Fortuna uit méér dan 4 punten pakt....

Dit gaan er helaas 9 worden. Een misstap van ons in Nijmegen en ze staan gewoon aan kop. Het is werkelijk niet te geloven

Wat een paniekerige reactie zeg. Alsof ze ineens geweldig spelen in Adam en wij echt niks kunnen. Ajax speelt dit seizoen ook hartstikke wisselvallig, laten we het eerst eens aankijken. Daarbij weten we ook waar PSV toe in staat is als het beter loopt.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 20 januari 2025 om 19:46:

Hoe kom je er bij dat 'ie gratis op te halen was?

Zijn contract loopt af deze zomer, dan is hij toch gratis op te halen in de zomer ?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 204 pagina's: 1 2 3 4 ... 196 197 198 199 200 201 202 203 204

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax