Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 273
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Juventus-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 13
Reg.: 2 november 2018
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 350
Reg.: 6 februari 2018
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.007
Reg.: 8 oktober 2005
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 350
Reg.: 6 februari 2018
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 15:49:
Kijk en nu werd het lijntje wel netjes getrokken op de voet, en niet het hoofd, de schouder of de hand ...... Hij hangt echt over die lijn heen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 488
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Juventus-PSV: Ivan Perišić
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 02 februari 2025 om 16:57:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 15:49:
Kijk en nu werd het lijntje wel netjes getrokken op de voet, en niet het hoofd, de schouder of de hand ...... Hij hangt echt over die lijn heen.
heb je daar een foto/gifje van?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.241
Reg.: 30 november 2007
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 17:34:
Munchen kreeg 30 kansen, maar scoorde niet, en ajax kreeg er de tweede helft 2 of 3 en scoort wel.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Het is toch gewoon zo dat het ze heel het seizoen al niet tegenzit ? Het begon met die europacupkwalificatie met die 40 penalties, en gaat maar door.
Ze missen Godts, laten Akpom een paar dagen te vroeg gaan, ze slagen er weer niet in een vervanger op tijd in te schrijven. Als je dan verliest geeft dat gezeur en gedoe.... En nu komen ze er weer gewoon mee weg. Ze verkopen rensch waardoor Gaay rechtsback moest spelen die niet kan verdedigen. Maar dan heeft precies paxiao zijn dag weer niet waardoor gaay de winnende voorzet kan geven en de kritiek op het verkopen van Gaay verstomt.
Nu is die Fabiola weer in tranen... Ik kan hier zo slecht tegen. Verstandelijk beredeneerd gaat ajax echt niet alles winnen. maar ja, op 3 wedstrijden na spelen ze dramatisch en kijk hoeveel punten ze hebben. Verstandelijk beredeneerd is het onmogelijk om met ons team en onze spelers in een competitie achter deze clown te staan.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 02 februari 2025 om 17:58:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 17:34:
Munchen kreeg 30 kansen, maar scoorde niet, en ajax kreeg er de tweede helft 2 of 3 en scoort wel.
Shit heb ik toch de hele week gedacht dat dat Feyenoord was😇
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 18:03:
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 02 februari 2025 om 17:58:
Shit heb ik toch de hele week gedacht dat dat Feyenoord was😇
Dat bedoelde ik ook, gaat over de defensie van Feyenoord, waarom kan je 30 pogingen van Munchen wel stoppen en die 3 van ajax niet ?
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.048
Reg.: 9 juli 2006
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
ajax haalt regeer, ajax haalt die spits van Go ahead, ajax haalt een braziliaanse rechtsback en ajax haalt een braziliaanse keeper...
Daarnaast slagen ze er ook nog eens in overbodige spelers te verhuren en ze verkopen die reservekeeper van ze voor 5 miljoen ofzo.
Ze zijn wel heel daadkrachtig bezig.
Goed, ik ken die back niet, maar een braziliaanse (dus ongetwijfeld felle) back lijkt me bij voorbaat als beter dan Karsdorp. Nergens op gebaseerd maar toch. Vroeger haalden wij uit Z Amerika, maar das al even geleden.
Geen geld voor een trainigskamp, maar wel lekker bezig zo.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.241
Reg.: 30 november 2007
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.514
Reg.: 18 juli 2017
Ik word ook niet bang van de aankopen van Ajax. Deze jongens zijn net zo onbekend als die gasten die vorige zomer zijn gehaald. Punt is alleen dat er nu wel een trainer met een idee zit, en dat er duidelijkheid is over wie wat moet doen. In zo'n keurslijf kun je makkelijker slagen dan in de chaos die Steijn en Schip er vorig jaar van maakten.
Overigens denk ik dat die Edvardsen zeker niet slechter is dan onze Driouech, en die rechtsback zal ook ongetwijfeld niet onderdoen voor Karsdorp / Ledezma. Een reservekeeper vind ik allemaal niet zo spannend. Maar deze jongens gaan Ajax natuurlijk niet terug naar de Europese top helpen. Dit zijn echt noodverbanden en aankopen die Ajax vroeger nooit deed, omdat ze dat soort jongens in de jeugd rond hadden lopen.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Forumreacties: 617
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 03 februari 2025 om 20:58:
Overigens denk ik dat die Edvardsen zeker niet slechter is dan onze Driouech, en die rechtsback zal ook ongetwijfeld niet onderdoen voor Karsdorp / Ledezma. Een reservekeeper vind ik allemaal niet zo spannend. Maar deze jongens gaan Ajax natuurlijk niet terug naar de Europese top helpen. Dit zijn echt noodverbanden en aankopen die Ajax vroeger nooit deed, omdat ze dat soort jongens in de jeugd rond hadden lopen.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Ik moet zeggen, tot mijn grote spijt, dat ik het wel knap vind dat ze toch inmiddels al aardig wat van die Mislintatrotzooi hebben kunnen slijten. "Niemand zou die spelers willen, en ze zouden nooit weg willen gaan vanwege hun topsalarissen", maar toch, ze zijn aardig aan het opruimen en krijgen af en toe nog heel redelijke bedragen. (Tuurlijk veel minder dan ze zelf neergelegd hebben, maar iedereen kent hun situatie, dus knap dat je er nog zoveel voor krijgt.)
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax