Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 617
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Juventus-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2025 om 19:47:
Ik moet zeggen, tot mijn grote spijt, dat ik het wel knap vind dat ze toch inmiddels al aardig wat van die Mislintatrotzooi hebben kunnen slijten. "Niemand zou die spelers willen, en ze zouden nooit weg willen gaan vanwege hun topsalarissen", maar toch, ze zijn aardig aan het opruimen en krijgen af en toe nog heel redelijke bedragen. (Tuurlijk veel minder dan ze zelf neergelegd hebben, maar iedereen kent hun situatie, dus knap dat je er nog zoveel voor krijgt.)
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 488
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Juventus-PSV: Ivan Perišić
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 20:02:
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2025 om 19:47:
Ik moet zeggen, tot mijn grote spijt, dat ik het wel knap vind dat ze toch inmiddels al aardig wat van die Mislintatrotzooi hebben kunnen slijten. "Niemand zou die spelers willen, en ze zouden nooit weg willen gaan vanwege hun topsalarissen", maar toch, ze zijn aardig aan het opruimen en krijgen af en toe nog heel redelijke bedragen. (Tuurlijk veel minder dan ze zelf neergelegd hebben, maar iedereen kent hun situatie, dus knap dat je er nog zoveel voor krijgt.)
Mwa op de Ajax forums zijn ze ook niet super blij met Kroes en zijn transfers. Jongens met toekomstige meerwaarde lopen nu de deur uit zoals Banel en Ramaj (komt ook dat Farioli ze geen kans geeft natuurlijk).
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 04 februari 2025 om 20:08:
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 20:02:
Mwa op de Ajax forums zijn ze ook niet super blij met Kroes en zijn transfers. Jongens met toekomstige meerwaarde lopen nu de deur uit zoals Banel en Ramaj (komt ook dat Farioli ze geen kans geeft natuurlijk).
Ze zijn blijkbaar wel blij met hun trainer en de wedstrijden. Min of meer staande ovatie na een thuisoverwinning op Telstar in de beker.
Ik vond Vd Vaart (normaal gesproeken niet echt mijn favoriet)wel sterk afgelopen zondag, hij vertelde zoiets dat hij bij een mindere pass direct uitgefloten werd en dat ze nu toegejuicht worden als ze al een ingooi nemen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.007
Reg.: 8 oktober 2005
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 488
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Juventus-PSV: Ivan Perišić
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 10 februari 2025 om 12:10:
Wout brak afgelopen weekend blijkbaar een teen... verwacht 6 weken "out".
Komt gezien ons spel niet ongelegen denk ik...
Benieuwd of "Brubbey" al een hele wedstrijd kan spelen inmiddels.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.007
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 10 februari 2025 om 12:27:
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 10 februari 2025 om 12:10:
Wout brak afgelopen weekend blijkbaar een teen... verwacht 6 weken "out".
Komt gezien ons spel niet ongelegen denk ik...
Benieuwd of "Brubbey" al een hele wedstrijd kan spelen inmiddels.
Heel onsportief van me, maar ik kreeg toch een glimlach op mijn gezicht toen ik het las. Ik trek die gozer zo slecht.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 273
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Schaam je niet.. wij zullen vast niet de enige zijn![]()
![]()
Ik gun overigens als persoon niemand een blessure, dat even vooropgesteld.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 418
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: incompleet
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.073
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Schaam je niet.. wij zullen vast niet de enige zijn![]()
![]()
Ik gun overigens als persoon niemand een blessure, dat even vooropgesteld.
Sluit ik me bij aan. Ik vind hem een engerd als voetballer maar ga hem als mens geen blessure gunnen.
Daar staat tegenover dat alles wat in het nadeel van Ajax is bij mij stiekem goed nieuws is.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax