Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona

Deze normale topic is open en bestaat uit 156 pagina's: 1 2 3 4 ... 152 153 154 155 156

Je kunt ook luisteren naar de topman van Pfizer natuurlijk, ieder zijn eigen bron van waarheid!

De grote baas van farmaceut Pfizer, Albert Bourla, zegt tegen de Franse tv-zender BFM TV dat het coronavirus nog vele jaren zal blijven circuleren, maar dat de huidige besmettingsgolf de laatste zal zijn die tot maatregelen leidt. Bourla laat ook weten dat het coronavaccin van Pfizer 'veilig en efficiënt' is voor kinderen

+4/-4

open/sluit de onderstaande quote:

Ik had het bij de eerste ronde. Toch overleefd, gelukkig.

Overigens had ik het ook in maart 2020, maar toen kon je nog niet testen. Mijn vrouw had het deze boosterronde.

Ik vind opgezette klieren niet zo spannend, volgens mij doen ze wat ze doen moeten.

+7/-1

Ja die gast gaat echt zijn eigen straatje niet schoonvegen als hij ook de hogedruk ‘spuit’ kan gebruiken. Koekoek

+2/-4

EMA: herhaalde boosters kunnen schadelijk zijn voor het immuunsysteem:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-11/repeat-booster-shots-risk-overloading-immune-system-ema-sayslink

UK:
stop massavaccinatie en leer met het virus te leven:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-11/repeat-booster-shots-risk-overloading-immune-system-ema-sayslink

Het wordt tijd dat we ook hier ons gezonde verstand weer gaan gebruiken en stoppen met paniek zaaien en in angst leven.
Dat virus is er en het blijft er en is (en was) gelukkig nooit heel gevaarlijk voor de overgrote meerderheid.
Hopelijk daalt dat besef de komende tijd ook bij onze beleidsmakers in nu de beleidsmatige tweedeling in heel Europa steeds zichtbaar wordt.

In kan in ieder geval alleen maar hopen dat we weg van UK, Spanje, Denemarken kiezen boven de weg van Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk.

+5/-5

Inderdaad, ik heb drie vaccinaties gehad en heb nu al drie jaren koorts, het maakt voor mij de beslissing om een volgende prik te halen (al heb ik nu een herstelbewijs tot 15-01-2023) wel héél eenvoudig.

+2/-3

SouBavaria schreef op 18 januari 2022 om 16:18:

Inderdaad, ik heb drie vaccinaties gehad en heb nu al drie jaren koorts, het maakt voor mij de beslissing om een volgende prik te halen (al heb ik nu een herstelbewijs tot 15-01-2023) wel héél eenvoudig.

Drie jaar koorts? Heavy shit.

Ik heb 3 prikken gehad, ben er van 2 een dag ziek geworden. Dit was voor mij de een voorlaatste of de laatste. Ik wil niet elk seizoen mij laten prikken. Ik laat het afhangen van de komende mutaties.

+3/-0

tijn0 schreef op 19 januari 2022 om 07:22:

SouBavaria schreef op 18 januari 2022 om 16:18:

Drie jaar koorts? Heavy shit.

Ik heb 3 prikken gehad, ben er van 2 een dag ziek geworden. Dit was voor mij de een voorlaatste of de laatste. Ik wil niet elk seizoen mij laten prikken. Ik laat het afhangen van de komende mutaties.

Ik zie dat ik een foutje maakte, 3 jaar is 3 dagen. Heb zelf overigens alle klachten die horen bij Delta. Paar dagen doorbijten nog en dan hopelijk weer alles normaal. Lang leve het thuiswerken!

+2/-0

Kwam je besmetting snel na je booster?

+2/-0

Klompje schreef op 19 januari 2022 om 08:47:

Daar zit anderhalve week tussen. Ik heb zelf chronische luchtwegproblemen en dat was destijds ook de reden om die prikken te nemen. Nu weet je het nooit, was het zonder vaccin erger geweest? Maar denk dat áls je het oploopt dat het beste maar kan gebeuren na de booster.

+2/-1

De booster werkt volgens mij pas na een paar dagen optimaal. Dat is wel weer sneller dan na de eerste 2 vaccinaties, waar het na 2 weken optimaal is.

In jouw geval zou je dan net goed zitten...?

Beterschap!

+4/-0

SouBavaria schreef op 19 januari 2022 om 09:05:

Klompje schreef op 19 januari 2022 om 08:47:

Daar zit anderhalve week tussen. Ik heb zelf chronische luchtwegproblemen en dat was destijds ook de reden om die prikken te nemen. Nu weet je het nooit, was het zonder vaccin erger geweest? Maar denk dat áls je het oploopt dat het beste maar kan gebeuren na de booster.

Ik denk dat je er vergif op kunt innemen (wie wil kan er een opmerking over vaccins aan toevoegen), dat het zonder booster erger was geweest.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 156 pagina's: 1 2 3 4 ... 152 153 154 155 156

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona