Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Wat een huilebalken zijn dat toch zeg, Anthony en Neymar🤔

 

+1/-0

Blind… wat een waardeloze speler. Doet vrijwel niets goed

 

+2/-0

Waarom toch weer die Koopmeiners😱

 

+2/-0

Dit had de derde gele kaart voor Messi moeten zijn. Niet dat Nederland ergens aanspraak op maakt, maar het is wel kastig voetballen met de leiding die overal intrapt. En Blind in de basis helpt ook niet echt.

 

+2/-0

Scheids is goed afgericht...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv-freak schreef op 09 december 2022 om 22:00:

Scheids is goed afgericht...


Hij lette even niet op. Hij stond al in gedachten met Messi onder de douche.

 

+2/-0

Louis die terugzakt na de 2-2. Kutcoach. Nooit dat je op penalty's wint met een keeper die dit toch totaal niet kent. En met ons onvermorgen om een penalty af te maken.

 

+2/-0

Ga je counteren met Weghorst en Luuk...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvdebeste23 schreef op 09 december 2022 om 20:42:

Blind… wat een waardeloze speler. Doet vrijwel niets goed



Ook nog gepikeerd dat ie gewisseld werd, die slomen dokus.

Verder slecht voetbal en goede reddingen van die keeper in de penalty serie. Jammer..

 

+1/-0

Blind ja, dat was niet best 😅.

Maar laten we eerlijk zijn, Gakpo had je gister niks aan, Memphis evenmin, en Dumfries krijgt een knullige penalty tegen.

Ik snapte niet goed de haat en irritatie tussen beide teams. Komt dat door Willem en Maxima?

 

+1/-0

Die irritatie kwam omdat de scheidsrechter het duel volledig liet ontsporen

 

+1/-0

Wat hoop ik dat de Kroaten die Argentijnen eruit knikkeren.

 

+2/-0

Nee joh, gewoon meteen all-in en Portugal dat in de finale wint van Argentinië. Als er daar iets pijn zal doen is het als Cristiano Ronaldo daar de wereldtitel pakt en niet Koninklijke Hoogheid Messi. Vrees alleen dat Portugal in de halve finale niet wint van Frankrijk.

 

+2/-0

Bizar WK, dit.

Had Frankrijk in 2018 niet ook zo'n heel makkelijk programma richting de titel?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 december 2022 om 09:42:

Die irritatie kwam omdat de scheidsrechter het duel volledig liet ontsporen



Dit was misschien wel de slechtst gefloten WK pot die ik mij kan herinneren. Niet alleen tegen Oranje, al vond ik hem wel heel makkelijk fluiten voor alles wat met name Messi overkwam. Maar op een gegeven moment gaf hij ook elke Argentijn geel die boe zei.

En waarom kreeg die gast die de bal de bank van Oranje in ramde eigenlijk geen rood? Ooit kreeg die Turk al rood omdat hij naar het leek een bal in het gezicht van Rivaldo lepelde, nu was het gewoon een gevaarlijke actie, na al een stevige overtreding.

 

+2/-0

Een Iraanse speler wordt, vanwege de protesten, wellicht opgehangen. En onze jongens deinsden al terug voor een gele kaart 😅.

Ongelooflijk, toch, die wereld waarin we leven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 13 december 2022 om 14:20:

Een Iraanse speler wordt, vanwege de protesten, wellicht opgehangen. En onze jongens deinsden al terug voor een gele kaart 😅.

Ongelooflijk, toch, die wereld waarin we leven.


Op zich ben ik niet tegen wat zwaardere straffen, maar dit is wel heel drastisch. Wat zou je in Nederland in hemelsnaam op je kerfstok moeten hebben om in de buurt van een dergelijke straf te komen. Dan moet je toch op zijn minst de hele regering hebben vermoord?

PS had hij die gele kaart maar gepakt dan had hij misschien geen penalty kunnen nemen door een schorsing😉

 

+2/-0

Hup Messi! Pak die wereldcup!

 

+1/-0

Dan maar (weer) Frankrijk...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Oranje & overige interlands » WK 2022