Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Fijn dat hij verlengd heeft, onze nieuwe aanvoerder als Luuk niet bijtekend?

+1/-0

Wanneer Perisic verlengt en Babayako niet vertrekt, dan hoef je eigenlijk alleen een vervanger voor Boscagli te halen. Als ik Stewart was dan zou ik daar het geld in stoppen dat je ontvangt voor uitgaande transfers. Wanneer Bakayoko vertrekt dan zul je een goede vervanger moeten halen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario35 schreef op 26 juni 2025 om 16:23:

Wanneer Perisic verlengt en Babayako niet vertrekt, dan hoef je eigenlijk alleen een vervanger voor Boscagli te halen. Als ik Stewart was dan zou ik daar het geld in stoppen dat je ontvangt voor uitgaande transfers. Wanneer Bakayoko vertrekt dan zul je een goede vervanger moeten halen.

Er mogen nog wel 2 of 3 verdedigers extra komen hoor. Naast Boscagli, zijn ook Ledezma, Karsdorp en Malacia vertrokken. Op Boscagli na, allemaal geen geweldenaars, maar je mist ze wel in je selectie, als back-ups.

Daar zullen naast een vervanger voor Boscagli echt nog wel wat meer versterkingen nodig zijn.

+1/-0

Passievrucht schreef op 26 juni 2025 om 16:55:

Er mogen nog wel 2 of 3 verdedigers extra komen hoor. Naast Boscagli, zijn ook Ledezma, Karsdorp en Malacia vertrokken. Op Boscagli na, allemaal geen geweldenaars, maar je mist ze wel in je selectie, als back-ups.

Daar zullen naast een vervanger voor Boscagli echt nog wel wat meer versterkingen nodig zijn.

En dan zijn er ook nog spelers vertrokken bij Jong PSV. Vandaar dat ze denk ik ook zoeken naar jonge back ups die ook nog voor Jong PSV kunnen spelen.
In 1987/1988 hadden we een smalle selectie van basisspelers, aangevuld met reservespelers uit de jeugd. Nu worden er wel iets meer wedstrijden gespeeld dan destijds. In dat seizoen speelden we 9 wedstrijden voor de EC 1.

+1/-0

Dan ga je er dus op achteruit, omdat Lang vertrekt. Als Lang vertrekt moet daar echt een directe versterking tegenover staan.

Plus wie laat Bakayoko nou uit zijn contract lopen? Van mij mag ie blijven hoor, maar dan wel met 2 jaar verlenging van zijn contract tot medio 2028.

+1/-0

Ik zou graag zien dat PsV Robin Propper erbij haalt. Mag voor 2 mln weg bij Rangers, is LCV. Goede aanvulling van de selectie imo (als vervanger Obispo / Boscagli)

+1/-0

Tygo Land speelde zojuist weer een dijk van een wedstrijd in de finale van Nederland onder 19. Voor die jongen is het óf aanhaken (als schouten vertrekt), óf verhuurd worden. Hij is veel te goed voor jong PSV. Net als babadi overigens.

+1/-0

StephanPSV schreef op 26 juni 2025 om 20:01:

Dan ga je er dus op achteruit, omdat Lang vertrekt. Als Lang vertrekt moet daar echt een directe versterking tegenover staan.

Plus wie laat Bakayoko nou uit zijn contract lopen? Van mij mag ie blijven hoor, maar dan wel met 2 jaar verlenging van zijn contract tot medio 2028.

Persoonlijk zie ik liever Perisic als linksbuiten dan Lang, Perisic vind ik beter op links dan op rechts, ik vind hem beter dan Lang en de Bakayoko van een jaar geleden vond ik ook zeker zo belangrijk voor PSV als de Lang van nu. Ik hoop dat Bakayoko zijn eerdere belofte waar kan maken, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat hij bij PSV blijft.

+1/-0

Er is nog best wat werk te doen voor onze Ernie 😳

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> ❌
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Lang —> 2028 🆗
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Inkomsten; Tillman 40 mln
Uitgaven: transfersom Olij (3 mln), tekenbonus Perizic (?)

Met als korte toelichting: de vinkjes zijn de dit jaar verlengde contracten (goed werk), de ok-tjes de contracten die langer dan 3 jaar doorlopen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2025, 11:18:59.

+1/-0

Zou psv Davinson Sánchez nog op het oog hebben als vervanger van Boscagli?

Ik zou ook graag maarten de rhoon zien komen voor op het middenveld.

Duurt allemaal wel erg lang qua spelers halen en bij psv zelf is het uitverkoop. 40 miljoen maar voor tillman is een koopje hij is minstens 50 miljoen waard, toch knap dat ajax wel hun spelers altijd voor veel meer kunnen verkopen (Zie hato en taylor)

+1/-0

Forza psv schreef op 30 juni 2025 om 17:16:

Zou psv Davinson Sánchez nog op het oog hebben als vervanger van Boscagli?

Ik zou ook graag maarten de rhoon zien komen voor op het middenveld.

Duurt allemaal wel erg lang qua spelers halen en bij psv zelf is het uitverkoop. 40 miljoen maar voor tillman is een koopje hij is minstens 50 miljoen waard, toch knap dat ajax wel hun spelers altijd voor veel meer kunnen verkopen (Zie hato en taylor)

Het valt eigenlijk allemaal wel mee. De verkoop van Tillman is waarschijnlijk gepaard gegaan met een clausule. Je kunt zo’n clausule onhandig vinden, maar de kans is groot dat Tillman zonder die afspraak überhaupt nooit bij PSV had gespeeld. Je kunt er dus ook op een andere manier naar kijken. We hebben twee jaar plezier van hem gehad, 2 jaar kampioen geworden en we verdienen er een flinke duit aan. (12 miljoen aangekocht, 40 miljoen eruit).

Wat betreft de aanwinsten: het is niet vreemd dat dit wat tijd kost. Er zijn meerdere redenen voor vertraging op de transfermarkt:

- De markt is pas officieel geopend op 16 juni;
- Er heeft een jeugd-EK plaatsgevonden, waar veel spelers bij betrokken waren;
- Het WK voor clubs is nog gaande;
- Veel spelers zitten momenteel midden in hun vakantie.

Kortom, het is allesbehalve vreemd dat transfers op dit moment wat meer tijd vergen.

+1/-0

Marciano_Vink schreef op 28 juni 2025 om 10:19:

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> ❌
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Lang —> 2028 🆗
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Met als korte toelichting: de vinkjes zijn de dit jaar verlengde contracten (goed werk), de ok-tjes de contracten die langer dan 3 jaar doorlopen.

Goed uiteengezet.
Wat betreft de aankopen: op dit moment hangt het een en ander samen met een paar lopende zaken. Bayern München is momenteel actief op het WK voor clubs, wat de transfer van Peretz vertraagt.

Die vertraging heeft vervolgens ook weer invloed op de mogelijke overstap van Drommel naar Sparta. Daarbij vermoed ik dat PSV in die deal ook Young van Sparta wil betrekken.

Kortom, het kost soms simpelweg wat tijd om zo'n kettingreactie in beweging te krijgen.

+1/-0

Voor het seizoen 2024/2025 hebben wij te lang gewacht op VD Berg daarna doorgeschakeld naar Itakura. Beiden zijn niet gekomen. De spoeling is nu nog veel dunner geworden. Er moeten echt drie liefst vier goede verdedigers bijkomen. Ook nu ben ik bang dat wij achter het net vissen.

De start van het seizoen is al over enkele weken en alleen Olij is erbij gekomen. Ik houd mijn hart vast voor het tempo van binnenkomende transfers.

+1/-0

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> ❌
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Lang —> 2028 🆗
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Bij Lang moet ook nog een ❌ lijkt me?

+1/-0

Kas schreef op 01 juli 2025 om 13:30:

Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Drommel —> 2026 ⛔️
Schiks —> 2027 🤔

Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> ❌
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> ❌

Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> ❌
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2028 🆗

Aanval
Lang —> 2028 🆗
Bakayoko —> 2026 ⛔️
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> ❌
Perizic —> 2027 ✅

Bij Lang moet ook nog een ❌ lijkt me?

Eigenlijk wilde ik alleen 100% zekere transfers hier noemen (en aangezien Romano een bericht de wereld inslingerde, had ik Tillmann er alvast bijgezet). Als ik helemaal zuiver ben, zijn ze nog geen van beide weg…..

+2/-0

Zou de zoon van Robinho niks voor PSV zijn?? Hij is 17 jaar en een heel groot talent. Hij voetbalt momenteel bij Santos.

+1/-0

Het is al een paar dagen stil rondom Tillman. Had verwacht dat dit snel in kannen en kruiken zou zijn.

Zit er toch een addertje onder het gras wat Leverkussen niet in de gaten had?

+1/-0

Passievrucht schreef op 02 juli 2025 om 12:15:

Het is al een paar dagen stil rondom Tillman. Had verwacht dat dit snel in kannen en kruiken zou zijn.

Denk dat het puur komt omdat hij op de Gold Cup actief is.

Benieuwd trouwens of Mendy nog gaat tekenen. Laatste bericht van 21 juni waarbij Elfrink meldde dat Mendy toch echt 'gewoon' zou komen. Dát duurt wel echt heel lang.

+1/-0

El_Profesor schreef op 02 juli 2025 om 14:21:

Passievrucht schreef op 02 juli 2025 om 12:15:

Denk dat het puur komt omdat hij op de Gold Cup actief is.

Doet het daar (op basis van samenvattingen en berichtgevingen in de media) volgens mij erg goed.
Blijf erbij dat hij een marktwaarde heeft die hoger ligt dan 40 mln die nu genoemd wordt als transferprijs.

Dat we er door omstandigheden niet meer voor kunnen/willen/durven vragen snap ik ook, maar verwacht echt dat hij binnen 2 jr voor 100mln + naar de Premier League gaat..

+1/-0

We moeten ook niet doorslaan met de bedragen. Hij heeft hele goede dingen laten zien, is een complete speler. Maar hij leidde bijvoorbeeld ook de goal tegen Ajax in (na een zaadbal van benitez).
Ik denk dat 40-45 mln op dit moment een realistisch bedrag is. Al moet ik toegeven dat ik met de bedragen van tegenwoordig nog steeds verrast word.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026