Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 17 18 19 20 21

Ik vind het te makkelijk gedacht Daguardo. Het gaat er bij PSV om dat ze vorig jaar een straat in zijn geslagen waarbij je all-in gaat en je kunt dat eigenlijk niet na 1 seizoen intrekken. Je gaat zo'n proces in met vertrouwen en geloof dat je de juiste keuze hebt gemaakt en als je denkt dat je dit jaar de eerste stenen hebt gelegd dan moet je nog minimaal een seizoen de kans krijgen om het uit te bouwen.

Als je nu een nieuwe TD en trainer moet zoeken en aanstellen, dan heeft die ook weer een eigen selectie nodig en dan begin je weer helemaal vanuit 0. Het geloof, ook vanuit mij, is dat we volgend jaar niet met Schmidt niet op 0 hoeven te beginnen.

+3/-0

Ik heb iig totaal geen vertrouwen dat het volgend jaar onder Roger beter gaat lopen.
Het spel wordt eerder slechter dan beter gedurende het seizoen.
Spelersgroep heeft nu voldoende rust tussen wedstrijden in om 90 minuten het vol gas voetbal te spelen.
En met deze selectie hoor je geen 14 punten achter Ajax te eindigen of 3de te worden.

+1/-1

We beleven weinig plezier aan dit seizoen.
Iets te weinig karakter op het middenveld, meedogenloosheid achterin en lange balvaste spitsvoorin.
Er vertrekken ongeveer zo’n 12, 13 spelers (inclusief verhuurde spelers) en er wordt een fonds gecreeerd. En met de opbrengsten wil ik gericht paar spelers halen die toevoegen wat we missen. Daar hangen behoorlijke prijskaartjes aan, maar we schieten nu niets op met breedte aankopen.
Middenveld: Teun Koopmeiners. Duur en AZ zal tegenwerken, maar het is precies was we nodig hebben. Duelkracht, karakter, scoren en goede pass.
Voorin: type Vennegoor, de Jong... en dat brengt mij bij Henk Veerman. Ik weet een ander niveau, maar doelgericht, scorend, goed in combinatie en ook met het hoofd gevaarlijk.
Achterin: liefst Bazoer, ondanks zijn verleden bij PSV wel wat we nodig hebben. En anders Bruma. Geeft rust, duelkracht, iets meer lengte en ervaring.
Verder investeren om topspelers te behouden. Denzel & Donyel flink meer geld, omdat dat veel goedkoper is dan vervangen. Een jaartje verlengen en voor hen komen de clubs toch wel.
Zou meer plezier beloven voor volgend jaar.

Dit bericht is gewijzigd op 4 mei 2021, 09:28:59.

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jan van Beveren vloog schreef op 04 mei 2021 om 09:08:

We beleven weinig plezier aan dit seizoen.
Iets te weinig karakter op het middenveld, meedogenloosheid achterin en lange balvaste spitsvoorin.
Er vertrekken ongeveer zo’n 12, 13 spelers (inclusief verhuurde spelers) en er wordt een fonds gecreeerd. En met de opbrengsten wil ik gericht paar spelers halen die toevoegen wat we missen. Daar hangen behoorlijke prijskaartjes aan, maar we schieten nu niets op met breedte aankopen.
Middenveld: Teun Koopmeiners. Duur en AZ zal tegenwerken, maar het is precies was we nodig hebben. Duelkracht, karakter, scoren en goede pass.
Voorin: type Vennegoor, de Jong... en dat brengt mij bij Henk Veerman. Ik weet een ander niveau, maar doelgericht, scorend, goed in combinatie en ook met het hoofd gevaarlijk.
Achterin: liefst Bazoer, ondanks zijn verleden bij PSV wel wat we nodig hebben. En anders Bruma. Geeft rust, duelkracht, iets meer lengte en ervaring.
Verder investeren om topspelers te behouden. Denzel & Donyel flink meer geld, omdat dat veel goedkoper is dan vervangen. Een jaartje verlengen en voor hen komen de clubs toch wel.
Zou meer plezier beloven voor volgend jaar.

Koopmeiners kan ik mijzelf in vinden, echter zal AZ ongetwijfeld een vraagprijs hanteren van om en nabij de 20M en dat is hij absoluut niet waard.

Henk Veerman heeft recentelijk zijn eerste doelpunt met zijn hoofd gemaakt, iets dat hem dus absoluut geen Vennegoor of Hesselink, laat staan Luuk de Jong maakt een speler de momenteel absoluut een van de beste (aanvallende) koppers van Europa is.

Bazoer zal in een 4-mans defensie volledig ondersneeuwen, terwijl Bruma inmiddels toch wel verleden tijd is.

Denzell nog 1-jaar behouden zou absoluut top zijn, PSV moet simpelweg afscheid nemen van Donyell Malen, daar waar Madueke al op de deur klopt en bovendien -nog veel belangrijker- Malen momenteel voornamelijk voetbalt voor F.C Malen, ipv voor ons PSV.

De zogenoemde "gerichte" aankopen uit jouw lijstje zouden -op Koopmeiners na, maar te duur- ons regelrecht richting de sub-top sturen ipv aanspraak laten maken op een kampioenschap.

+1/-0

Ik begreep dat Mickey van de Ven van Volendam op het lijstje stond van PSV als een talent dat men wilde aantrekken. Nu lijkt Van Bommel PSV te snel af te zijn: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/385521/van-bommel-pikt-eerste-aanwinst-wolfsburg-op-in-volendam/link

+1/-0

Ik hoor eigenlijk niks over hoe het kan dat bijvoorbeeld een speler als Bruma jarenlang is gescout en dan voor 10+ miljoen wordt gekocht terwijl hij er niks van kan. Dit is echt niet alleen de schuld van John de Jong. Hoe kan het dat, naast Bruma, PSV vaak het schip ingaat met dure spelers? Ik noem ook een Baumgartl van 10 miljoen, Guti enz. Nieuwe spelers kopen voor 2021-2022 is leuk maar alleen als de hele technische leiding deze flaters heeft geëvolueerd en dit soort fouten in de toekomst probeert te voorkomen.

+1/-0

Gica_Popescu schreef op 14 juni 2021 om 15:52:

Ik hoor eigenlijk niks over hoe het kan dat bijvoorbeeld een speler als Bruma jarenlang is gescout en dan voor 10+ miljoen wordt gekocht terwijl hij er niks van kan. Dit is echt niet alleen de schuld van John de Jong. Hoe kan het dat, naast Bruma, PSV vaak het schip ingaat met dure spelers? Ik noem ook een Baumgartl van 10 miljoen, Guti enz. Nieuwe spelers kopen voor 2021-2022 is leuk maar alleen als de hele technische leiding deze flaters heeft geëvolueerd en dit soort fouten in de toekomst probeert te voorkomen.

Misschien dat ze daarom nu vooral bekende, oudere spelers als Berghuis en De Jong willen halen. Minder risico. Maar ook minder restwaarde.

Neemt niet weg dat er zeker goed geevalueerd moet worden. Ik denk echter dat ze het bij PSV wel allemaal best vinden zoals het nu gaat. Anders ga je niet de TD die al die spelers heeft gehaald met een paar jaar verlengen, terwijl hij nog een contract had. En Vennegoor promoveren. Dan had je nieuwe mensen gehaald.

Voor Dumfries en Malen gaan we hopelijk veel geld vangen. Op zich ook blij dat er ervaring bij komt. Maar er moeten ook weer nieuwe cashcows komen. Dat vraagt om een goede scouting.

+1/-0

Tja, die Koopmeiners leek me wel een goede aanwinst. Maar als die al 20 miljoen moet opbrengen is dat voor PSV natuurlijk niet te doen. Dan is het logisch dat we bij spelers als Propper uitkomen. Zo'n Koopmeiners is straks ook pas weer haalbaar als hij in het buitenland mislukt of richting 30 loopt.

Maar als AZ al zulke hoge bedragen vraagt voor hun spelers, waarom is het bij PSV dan toch altijd zo aan de lage kant? 15 Miljoen voor Dumfries? Hopelijk speelt hij zo nog een paar goede wedstrijden, en zijn meerdere clubs geinteresseerd. Dan moet 20-25 miljoen haalbaar zijn. Koopmeiners is niet eens basisspeler bij Oranje.

+1/-0

Daguardo schreef op 16 juni 2021 om 11:24:

Tja, die Koopmeiners leek me wel een goede aanwinst. Maar als die al 20 miljoen moet opbrengen is dat voor PSV natuurlijk niet te doen. Dan is het logisch dat we bij spelers als Propper uitkomen. Zo'n Koopmeiners is straks ook pas weer haalbaar als hij in het buitenland mislukt of richting 30 loopt.

Maar als AZ al zulke hoge bedragen vraagt voor hun spelers, waarom is het bij PSV dan toch altijd zo aan de lage kant? 15 Miljoen voor Dumfries? Hopelijk speelt hij zo nog een paar goede wedstrijden, en zijn meerdere clubs geinteresseerd. Dan moet 20-25 miljoen haalbaar zijn. Koopmeiners is niet eens basisspeler bij Oranje.

Jij trapt er ook al in.
PSV vraagt niet 15 miljoen voor Dumfries. Dat bedrag noemt in dit geval zijn zaakwaarnemer, want bij een lage transfersom kan hij meer miljoenen aan zijn eigen bankrekening toevoegen.

+1/-0

Daguardo schreef op 14 juni 2021 om 16:25:

Gica_Popescu schreef op 14 juni 2021 om 15:52:

Voor Dumfries en Malen gaan we hopelijk veel geld vangen. Op zich ook blij dat er ervaring bij komt. Maar er moeten ook weer nieuwe cashcows komen. Dat vraagt om een goede scouting.

We hebben met Madueke en Gakpo nog twee grote cashcows rondlopen. In mindere mate Max en Teze.

Als we het elftal sterker kunnen maken door ervaring toe te voegen, zoals Propper, van Ginkel, L. de Jong, Berghuis, dan kan een jongen als Boscagli wellicht ook flinke progressie maken met betere spelers om hem heen. Heeft afgelopen jaar een goed seizoen gehad namelijk.

+1/-0

Volgens Rik is Udinese in gesprek over Romero, eventueel via een huurconstructie.

https://www.ed.nl/psv/psv-in-gesprek-met-udinese-over-een-overgang-van-spits-maxi-romero~aedb8c12/link

Je gunt die jongen vooral een paar blessure-vrije jaren, want heeft in totaal pas 32 minuten gespeeld in het eerste van PSV.
Zonde ook van die 10 miljoen destijds, maar zoveel pech was niet te voorzien.

+1/-0

Skipper schreef op 17 juni 2021 om 12:55:

Volgens Rik is Udinese in gesprek over Romero, eventueel via een huurconstructie.

https://www.ed.nl/psv/psv-in-gesprek-met-udinese-over-een-overgang-van-spits-maxi-romero~aedb8c12/link

Je gunt die jongen vooral een paar blessure-vrije jaren, want heeft in totaal pas 32 minuten gespeeld in het eerste van PSV.

Ik hoop daarom vooral dat er geen optie tot koop wordt bedongen. Als zijn pech nu op is kan hij nog steeds veel waard worden.

+1/-0

legerjas schreef op 18 juni 2021 om 10:38:

Skipper schreef op 17 juni 2021 om 12:55:

Ik hoop daarom vooral dat er geen optie tot koop wordt bedongen. Als zijn pech nu op is kan hij nog steeds veel waard worden.

Ik hoop het voor hem, maar het kan ook zomaar zijn dat zijn lijf niet gemaakt is voor topvoetbal. In dat geval kun je hem beter verkopen.

+1/-0

Met de aanstaande komst van Propper en de uitspraak van Schmidt om eventueel 4-2-2-2 los te laten kom ik de volgende opstelling voor komend seizoen (ik ga ervanuit dat Malen en Dumfries getransfereerd worden):

---------Drommel/Mvogo---------
------Ramalho-----Boscagli-----
Teze------------------------Max
------------Sangere------------
---Propper--------van Ginkel---
Gotze---------------------Gakpo
------------Zahavi-------------

+1/-0

Schmidt gaat niet met de punt naar achteren spelen maar de meest aanvallende speler op het middenveld zal een soort van 2e spits zijn en de 2 flankspelers zullen iets breder staan maar niet als buitenspeler functioneren.

code:

1

2 3 4 5

6 8

7 10 11
9

Het spelsysteem van Schmidt is altijd door het midden en dat zal ook zo blijven als ze met 1 spits gaan spelen en 1 komende middenvelder in plaats van 2e spits. Ook in de laatste paar wedstrijden van afgelopen seizoen waar wel eens 4-3-3 werd geprobeerd leek het uiteindelijk in vrijwel alles op 4-2-2-2.

+2/-0

Als je echt wil mee gaan strijden zal je achterin de zaakjes echt op orde moeten hebben. Iedereen is zo vol lof over die Boscagli het is gewoon een slappe , onbetrouwbare en slome jongen. Dat hij wat beter speelt dan het vorig seizoen dat kon ook niet anders hè. Zulke gasten zal je de aansluiting naar Ajax en de champions league nooit maken.
Middenveld is met de komst van Propper zo goed als klaar.
Voorin zullen er toch wel 2 jongens bij moeten komen. Zahavi is een goede jongen met prima mentaliteit maar ook daarmee zal je de aansluiting niet maken. Handelingssnelheid van een 4 de klasser die met een kater op het veld staat en veelste traag. Prima gozer en het is super naar wat er allemaal gebeurd is maar als je afscheid kan nemen moet je dat niet nalaten.
Luuk proberen te halen , nog een buitenspeler/spits met kwaliteit die er meteen kan staan en ook centraal achterin zal er echt iemand bij moeten komen.
Je zal keihard en meedogenloos moeten doorselecteren !! Dit Ajax is nog te pakken en we kunnen ze echt van de troon afstoten. Als je al die middelmaat en verhuurde jongens weg doet moet/kan je je met dat geld versterken.

+2/-4

Zaka-Psv schreef op 21 juni 2021 om 14:37:

Als je echt wil mee gaan strijden zal je achterin de zaakjes echt op orde moeten hebben. Iedereen is zo vol lof over die Boscagli het is gewoon een slappe , onbetrouwbare en slome jongen. Dat hij wat beter speelt dan het vorig seizoen dat kon ook niet anders hè. Zulke gasten zal je de aansluiting naar Ajax en de champions league nooit maken.
Voorin zullen er toch wel 2 jongens bij moeten komen. Zahavi is een goede jongen met prima mentaliteit maar ook daarmee zal je de aansluiting niet maken. Handelingssnelheid van een 4 de klasser die met een kater op het veld staat en veelste traag. Prima gozer en het is super naar wat er allemaal gebeurd is maar als je afscheid kan nemen moet je dat niet nalaten.
Luuk proberen te halen , nog een buitenspeler/spits met kwaliteit die er meteen kan staan en ook centraal achterin zal er echt iemand bij moeten komen.
Je zal keihard en meedogenloos moeten doorselecteren !! Dit Ajax is nog te pakken en we kunnen ze echt van de troon afstoten. Als je al die middelmaat en verhuurde jongens weg doet moet/kan je je met dat geld versterken.

Je hebt als spits toch nog steeds Madueke in je groep, die toch ook trefzeker is.
Waarom zou je hem wegjagen door een oudere speler als De Jong terug te halen.
Vergeet niet dat hij al eerder anderhalf jaar als een natte krant speelde en
niet scoorde.
Madueke is een toekomstige cash cow en naast al die ouderen zonder restwaarde heb je die ook hard nodig. Laat hem 't uitvechten met Zahavi en steek die 8-10 miljoen voor De Jong in een beest van een CV.

+4/-0

Zaka-Psv schreef op 21 juni 2021 om 14:37:

Mee eens. Boscagli vind ik ook overschat. Goede speler voor erbij maar zie ik niet als basisspeler, hooguit op het middenveld. Daar hebben we nu genoeg spelers.

Achterin moet er nog een fysieke sterke linker CV bij.

En voorin hoop ik ook op De Jong. En nog een extra buitenspeler als Malen wordt verkocht. Geld genoeg als Dumfries en Malen worden verkocht voor goede bedragen. Madueke is een groot talent, maar nog steeds maar 19 jaar. Daar zou ik niet een heel jaar op gaan gokken. Zeker niet als spits, eerder als buitenspeler. Laat hem maar lekker de concurrentie aan gaan. Je moet een dubbele bezetting hebben. Zahavi wordt ondertussen al weer 34. Goed voor de breedte.

+1/-0

Als Malen voor een mooi bedrag wordt verkocht, zou ik Tzolis een uitstekende aanwinst voor PSV vinden. Laat 'm een jaartje wennen aan het Nederlandse voetbal en het systeem van Schmidt, en na een paar jaar schitteren verkoop je 'm voor een veelvoud, daar ben ik van overtuigd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 17 18 19 20 21

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 2021/22