Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Winterstop aankopen seizoen 2021-2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 12 januari 2022 om 14:38:

Marciano_Vink schreef op 12 januari 2022 om 14:33:

.. maar ga eens kijken welke kansen onze spitsen verprutst hebben ... die zijn volgens mij niet op 2 handen te tellen.

Haha die zijn nog niet te tellen op de handen van de actieve fora leden bij elkaar!
Ik heb zelf nooit op hoog niveau gevoetbald, dus zal het misschien wel verschrikkelijk onderschatten, maar man man..
domme keuzes in afronding, domme keuzes in eindpassing, domme momenten buitenspel.. we kunnen er af en toe wat van!

Als iedereen een beetje scherper zou zijn, hadden we dubbele goals gehad.. en dat is denk ik niet eens echt zwaar overdreven..

+1/-0

Hadden we Luuk de Jong maar nooit laten gaan ... :\(
Die frommelt ze nog steeds erin, zoiets als Haller bij "onze vrienden" ...

+1/-1

Achterin is het echt dun hoor qua kwantiteit zonder Ramalho. Je hebt Teze, Obispo en Boscagli als centrale verdedigers. Als er 1 wat langer geblesseerd is of geschorst is heb je al een probleem. En zoveel spelers herbergen we niet in de selectie die die eventuele leegte op kunnen vullen. Ik vind het prima om Teze de kans te geven, maar er moet echt nog een ervaren man bij die het geen probleem vindt om op de bank plaats te nemen en als het nodig is er te staan. Maar ja, aan wie moeten we dan denken? Ik zou het niet 1 2 3 weten.
Op de backposities kunnen eventueel ook Thomas en Mauro uit de voeten. Het is niet ideaal, maar dat is denk ik in de zomer nog eens analyseren wat nodig is.

Liefst heb je nog een goede middenvelder erbij of een dodelijke spits, maar dat is meer wishful thinking.

+1/-0

Wat een stil topic. Zeker met alle geruchten die er toch echt zijn.

+1/-0

Ik heb geen idee. Hoorde alleen iets van een Engelsman die mij helemaal niets zei verder.

+1/-0

Nathaniel Phillips van Liverpool moet het blijkbaar gaan worden.

+1/-0

Yonci schreef op 19 januari 2022 om 06:23:

Nathaniel Phillips van Liverpool moet het blijkbaar gaan worden.

Daar zou ik best blij mee zijn, maar ik vrees dat hij het niet gaat worden. Ik zou er ook niet raar van staan te kijken als er niemand komt.

+1/-0

Ze wachten gewoon zondag af.
Worden we weer van de mat geveegd, dan hangt het kopje weer en berusten ze in de 2e plek waarvoor niet perse gekocht moet worden.
(en ja, ik weet dat we dan nog steeds maar 2 punten achterstaan)
2e worden betekent Schmidt weg en dan laat men hiet liever van de nieuwe trainer afhangen wie erbij komt komende zomer.
Winnen we onverhoopt, dan durft men met 4 punten marge wel voor alles of niets te gaan en wordt de knip getrokken om de visioenen van CL
te realiseren.

+1/-0

Guppie schreef op 20 januari 2022 om 17:19:

Worden we weer van de mat geveegd, dan hangt het kopje weer en berusten ze in de 2e plek waarvoor niet perse gekocht moet worden.
2e worden betekent Schmidt weg en dan laat men hiet liever van de nieuwe trainer afhangen wie erbij komt komende zomer.
Winnen we onverhoopt, dan durft men met 4 punten marge wel voor alles of niets te gaan en wordt de knip getrokken om de visioenen van CL
te realiseren.

Ik sluit het niet uit. Er valt zelfs iets voor te zeggen, trouwens.

+1/-0

Kunnen we 11 nieuwe spelers kopen??

+1/-0

Guppie schreef op 20 januari 2022 om 17:19:

te realiseren.

Al staan we over 4 weken met 10 punten voor, dat wil helemaal niets zeggen …. er is gewoon helemaal geen beleving bij deze spelers!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Winterstop aankopen seizoen 2021-2022