Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

Ondanks dat ik de centrale verdedigers van onvoldoende niveau vind, heb je met Boscagli straks alles dubbel bezet, dus verwacht ik geen inkomende transfers.

Als ik iets zou veranderen aan de selectie, dan is het de backpositie, en dan liefst beide flanken.

We missen backs die over de buitenspelers heen kunnen gaan om gevaarlijk te worden. Dat was met Angelino en Dumfries de reden dat we bijna kampioen werden (dat, en Lozano en Luuk).

Nu hebben we backs die werkelijk niets toevoegen in voetballend opzicht, en verdedigend maximaal een 7 scoren.

+2/-0

Ik kan me niet voorstellen dat je échte aanwinsten gaat halen in de winterstop. Dus hou het geld maar op zak. Probeer wellicht een constructie aan te gaan mbt Gakpo om hem nu al te verkopen, maar nog wel een half jaar in Eindhoven te houden.

+1/-0

Ik verwacht eigenlijk geen mutaties in de winterstop. Tenzij je ineens niet te weigeren biedingen krijgt omdat of een speler het goed doet op het WK of dat een Engelse club een paniekaankoop doet. In de zomer zal het een kwestie zijn van doorselecteren en het eventuele vertrek van sterkhouders als Gakpo en Sangare op te vangen. Misschien doet er nog een buitenkans zich voor.
Als je me zou vragen waar we direct versterking nodig hebben is dat zeker op de rechtsback en linksback. De huidige spelers voegen daar simpelweg te weinig toe. Een klasbak van een centrale verdediger is ook altijd welkom.

+1/-0

Ik verlang terug naar de fitte Mauro Jr. en dat is best opmerkelijk, aangezien ik heel lang vond dat Mauro Jr. géén PSV-materiaal was. Echter, vorig jaar heeft hij mij als back wel degelijk overtuigd. Mwene en vooral Max zijn dit seizoen niet best, maar Teze en Hoever zijn nog minder goede opties op de backpositie.

Als we Mauro en Boscagli terughebben voor de tweede seizoenshelft, dan hebben we (incl. Oppegard) 10 verdedigers voor 4 plekken. Uiteraard ga je dan niemand halen en kun je zelfs overwegen of je de 2 huurlingen niet beter kan terugsturen. Voor volgend jaar zal PSV wel moeten gaan doorselecteren, want van het niveau van onze verdediging worden we al 4 jaar niet echt blij.

+1/-0

Het gaat hier vaak over spelers die een directe versterking zijn voor PSV 1.

Nu ben ik zelf keeper geweest, op bescheiden niveau, maar toch.
Ik kijk dan ook met boven gemiddeld veel interesse naar keepers.
We hebben nu een goede keeper, en met Peersman en Schiks zijn er 2 talentvolle keepers in de opleiding.

Nu valt die keeper van MVV me al het hele seizoen op. Ik durf zelfs te stellen dat vooral dankzij hem de club zo hoog staat.
Misschien goed om hem voor een appel en een ei over te nemen, en Drommel te laten gaan.
Ik snap dat het niveau verschil gigantisch is, maar deze jongen is echt goed.
Iemand anders hier ook een beeld bij?

Voor mij valt het een beetje in de categorie van de Ven, die verdediger die nu bij Wolfsburg furore maakt.

+1/-0

Misschien ook eens een poging wagen voor Karsdorp, vind ik direkte versterking op de rechtsback!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23