Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29

open/sluit de onderstaande quote:

Jewel, voordat het eventueel rond is, is hij beschikbaar. Kan waarschijnlijk (mocht het wenselijk zijn) het weekend al spelen. Al zal Bosz hier wel even wat trainingen mee wachten.

+1/-0

Teleurstellende transferwindow aan de inkomende kant. Met Malacia voor Dams ga je er wellicht iets op vooruit, maar anticiperen op een haperende verdediging en een echt waardige spits is teveel gevraagd zo last minute. Ohio vind ik ook niet erg overtuigend hoor, en dan een huur. Tja.

+1/-0

StephanPSV schreef op 04 februari 2025 om 19:02:

Teleurstellende transferwindow aan de inkomende kant. Met Malacia voor Dams ga je er wellicht iets op vooruit, maar anticiperen op een haperende verdediging en een echt waardige spits is teveel gevraagd zo last minute. Ohio vind ik ook niet erg overtuigend hoor, en dan een huur. Tja.

Dams verkopen voor 10m en Malacia halen is prima deal. Dest kan daarmee op rechtsback en Mauro backup voor beide posities.

Kijk naar Feyenoord. Die verkopen hun beste speler en het lukt ze niet om een vervanger te halen.

Romulu, Ferguson, Guiu, Sangare, Levi Garcia, Meerveld, Arias, Luis Guilherme, Egeli

Alle onderhandeling met bovenstaande spelers zijn stukgelopen. Nu komen ze uit bij Borges van FC Porto. Das een ander kaliber dan Luis Guilherme of Ferguson.

Ze hebben nu een 18 jarige spits gekocht met een marktwaarde van 1 miljoen....en slechts 5 wedstrijden gespeeld gemiddeld in laatste 4 jaar.

+2/-0

Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 18:45:

Jewel, voordat het eventueel rond is, is hij beschikbaar. Kan waarschijnlijk (mocht het wenselijk zijn) het weekend al spelen. Al zal Bosz hier wel even wat trainingen mee wachten.

Iemand die al weken niet gespeeld heeft is niet ineens inzetbaar.

Voordat hij volledig hersteld en wedstrijdfit is zijn we zeker een maand verder.

Hij zal eventueel zaterdag 10 minuten kunnen spelen. Maar dat vind ik niet al 'volledig' inzetbaar maar gewoon net hersteld van een blessure en op de weg terug.

+1/-0

manbast74 schreef op 04 februari 2025 om 19:16:

Voordat hij volledig hersteld en wedstrijdfit is zijn we zeker een maand verder.

Hij zal eventueel zaterdag 10 minuten kunnen spelen. Maar dat vind ik niet al 'volledig' inzetbaar maar gewoon net hersteld van een blessure en op de weg terug.

Hij zou zaterdag kunnen speler. Zeker 35 minuten minimaal. De week erop waarschijnlijk volledig inzetbaar.

Gezien hij 2e spits is zou 25-35 min eerste wedstrijd moeten volstaan.

+1/-0

Er is iets mis met je jeugdopleiding als je geen enkele talentvolle spits rond hebt lopen die in geval van nood kan spelen. Nee, in plaats daarvan gaan we een reservespits van Utrecht halen. Wat voor signaal geef je dan af? Hoe je dit ook spint, het is een aanklacht tegen het technisch beleid. Maar goed, misschien hebben we geluk en wil Utrecht zijn backup er graag bij houden.

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 04 februari 2025 om 19:29:

Er is iets mis met je jeugdopleiding als je geen enkele talentvolle spits rond hebt lopen die in geval van nood kan spelen. Nee, in plaats daarvan gaan we een reservespits van Utrecht halen. Wat voor signaal geef je dan af? Hoe je dit ook spint, het is een aanklacht tegen het technisch beleid. Maar goed, misschien hebben we geluk en wil Utrecht zijn backup er graag bij houden.

Normaal zou van Duiven dit gat kunnen opvangen uit de jeugd, maar die is helaas vorig jaar verkocht. Waardoor het gat met Uneken nu helaas net te groot is (je mist daar 1 generatie).

Heeft niet per se te maken met slechte opleiding maar het feit dat 3e spits eerder is verkocht dan verwacht (voor een prijs die ze niet konden weigeren).

+3/-0

Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 19:19:

Hij zou zaterdag kunnen speler. Zeker 35 minuten minimaal. De week erop waarschijnlijk volledig inzetbaar.

"Volgens Ron Jans heeft Noah Ohio nog zeker twee weken nodig om wedstrijdfit te zijn. Dat zegt hij bij ESPN. PSV en FC Utrecht nog in gesprek. Nog 237 minuten om alles af te ronden."

Aldus Den Rikkert Elferink.

+1/-0

Haroldinho schreef op 04 februari 2025 om 20:07:

Passievrucht schreef op 04 februari 2025 om 19:19:

"Volgens Ron Jans heeft Noah Ohio nog zeker twee weken nodig om wedstrijdfit te zijn. Dat zegt hij bij ESPN. PSV en FC Utrecht nog in gesprek. Nog 237 minuten om alles af te ronden."

Aldus Den Rikkert Elferink.

Hij is al 3 weken aan het trainen en traint ook al met groepstrainingen mee.

Hij kan zaterdag spelen als hij zou willen, maar over 2 weken kan hij een volledige wedstrijd spelen.

Maar uiteraard is de Jong eerste spits en zal Ohio vooral als pinchhitter of back up gebracht worden (laatste 25 minuten). Zaterdag komt sowieso te vroeg, welke speler je ook aantrekt. Zullen eerst paar keer moeten meetrainen.

+1/-0

Ohio is toch helemaal geen versterking? Zulke spelers moet je toch zelf op kunnen leiden?

Malacia, speelt al heel lang niet meer. Was een goede linksback.

+1/-0

Zoals iedere transferperiode verbaas ik me weer over de kwaliteit van onze forumleden hier …

Blijkbaar heeft ongeveer 70% van de (deze dagen actieve) leden, meer ervaring en betere kennis van de voetbal-markt, dan de TD van PSV, die toch over het algemeen vooral geprezen wordt in dat wereldje.
Want een nieuwe speler aantrekken is toch niet meer dan een boekje opentrekken, een paar telefoontjes plegen, en dan je (oneindige) portemonnee trekken??
How hard can it be? Toch …? 🫣

+3/-0

Nou, PSV gaat met slechts één spits de rest van het seizoen in.

Je moet er niet aan denken dat De Jong nu ook nog geblesseerd raakt. Je hebt sowieso geen wisselmogelijkheid meer.
De luxe die ze hadden op de bank is weg. Geen Pepi meer, geen Tillman, voorlopig ook geen Boscagli en Dest en het is nog maar afwachten hoe Malacia het gaat doen nadat hij 18 maanden uitgeschakeld is geweest. Hetzelfde geldt straks voor Dest. Je ziet aan Karsdorp dat het zeker niet vanzelfsprekend is dat spelers het niveau halen dat ze hadden voordat ze een zware blessure opliepen. Laten we hopen dat Dest en Malacia hun oude niveau wel halen, dan beschikt PSV in ieder geval over goede backs.

Misschien dat Saibari nog als invalspits kan gaan fungeren. Verder zou ik Uneken en Abed overhevelen naar de A-selectie.

Eens te meer is gebleken dat het niet gemakkelijk is om spelers naar PSV te halen.

De spelers moeten zelf naar PSV willen en dan moeten de clubs van de spelers de spelers ook nog eens willen laten gaan. Zeker halverwege het seizoen zijn veel clubs daar logischerwijs niet toe bereid. PSV liet Lang ook niet naar Napoli gaan en Babadi niet naar Heerenveen.

+2/-0

Kleine1 schreef op 04 februari 2025 om 21:04:

Zoals iedere transferperiode verbaas ik me weer over de kwaliteit van onze forumleden hier …

Blijkbaar heeft ongeveer 70% van de (deze dagen actieve) leden, meer ervaring en betere kennis van de voetbal-markt, dan de TD van PSV, die toch over het algemeen vooral geprezen wordt in dat wereldje.
Want een nieuwe speler aantrekken is toch niet meer dan een boekje opentrekken, een paar telefoontjes plegen, en dan je (oneindige) portemonnee trekken??

Eerlijk.. ben jij niet teleurgesteld?
Even los van hoe makkelijk of moeilijk het is, dat kunnen we allen moeilijk beoordelen..
Onze verdediging is al jaren ondermaats. Dit is de 5e transferperiode op rij dat we er niet in slagen daar iets aan te doen..

+1/-0

Alleen dit seizoen hebben we al Nagalo, Flamingo, Karsdorp en Malacia gehaald, naast het lichten van Dest. Dat is al op de minst gepasseerde verdediging van Nederland van 23-24.

En ja, ik zie ook dat we steeds knullig goals weggeven, maar dat er niets aan gedaan wordt is complete nonsens.

+2/-0

Gratis af te halen. Voor elk wat wils.

https://www.transfermarkt.com/statistik/vertragslosespielerlink

+1/-0

Ik raad alle forumleden die dat denken aan om de podcast van Sjoerd Mossou te luisteren die hierin is gedoken. Hij geeft een kijkje achter de schermen wat er allemaal nodig is voor een transfer maar vooral ook hoeveel partijen erbij betrokken zijn: dat blijken er veel meer te zijn.
De dagen dat je Rijkaard even op een velletje papier kon laten tekenen met de belofte van een stereotoren zijn wel echt ver achter ons.

+3/-0

vaio schreef op 05 februari 2025 om 06:23:

Eerlijk.. ben jij niet teleurgesteld?
Even los van hoe makkelijk of moeilijk het is, dat kunnen we allen moeilijk beoordelen..
Onze verdediging is al jaren ondermaats. Dit is de 5e transferperiode op rij dat we er niet in slagen daar iets aan te doen..

Vaio, ik hoor al jaren dat er niets aan de verdediging wordt gedaan, maar waar heeft Stewart zijn laatste transferperiodes eigenlijk op gefocust?

Ik vind het zo'n onzin om steeds die Calimero-kaart te trekken en te roepen dat er niks aan de verdediging gebeurt...

Sergino Dest, rechtsback
Ryan Flamingo, cen. def.
Adamo Nagalo, cen. def
Tyrell Malacia, linksback
Rick Karsdorp, rechtsback
Armel Bella Kotchap, cen def (pech met blessure)

Het is een langtermijn traject (PSV kan niet 4 goede verdedigers tegelijk aankopen) maar elke transferperiode komt er wel 1 of 2 directe versterkingen bij.

2021
Ik weet nog dat we in 2021 tegen Ajax speelden en met 5-0 verloren. Toen speelde we met (marktwaardes van toen):
Max (2 mil) - Obispo (1 mil) - Ramalho (3 mil) - Mwene (2.5 mil)

2025
Nu 4 jaar later kan je spelen met (eigenlijk pas sinds 2 seizoenen in gang gezet):
Malacia (15 mil) - Boscagli (27 mil) - Flamingo (16 mil) - Dest (22 mil)
Back up:
Mauro (7 mil) - Obispo (3.5 mil) - Nagalo (7 mil) - Karsdorp (5 mil)

De enige die hier dan nog vervangen zou mogen worden is Obispo, maar die is nu back-up als iedereen fit is.

Hou aub op met steeds te zeggen dat er in de verdediging niks gebeurd....

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 februari 2025, 09:01:13.

+3/-0

Blijkbaar leven we niet in een wereld van Football Manager waarbij we zomaar een speler binnenhengelen. De winterperiode blijkt een hele lastige te zijn. Met Brands en Stewart vertrouw ik erop dat het kruit voor de zomer bewaard wordt..

+1/-0

Zou die Diego Costa nog een beetje fit zijn? Lijkt er niet direct op gezien zijn prestaties afgelopen paar jaar en inmiddels 36. Wel echt een beest indertijd.

+1/-0

Skipper schreef op 05 februari 2025 om 08:31:

De dagen dat je Rijkaard even op een velletje papier kon laten tekenen met de belofte van een stereotoren zijn wel echt ver achter ons.

Dat waren nog eens tijden :D

Al bij al ben ik niet ontevreden. Malacia en een hopelijk snel aansluitende Dest geven achterin meer opties. Daarmee kun je Mauro waar nodig vrij spelen voor het middenveld. Spitsposities is precair. Hopen dat Luuk fit blijft. Benieuwd naar de exotische optie die Bosz voor ogen heeft. Ik vermoed Saibari en dat kan met Mauro als extra middenveldoptie.

Tot slot: los van welke aankoop is de meeste winst te behalen met terugkeer van vorm en stabiliteit bij Schouten en Veerman. Daar zit het grote verschil tussen nu en vorig jaar.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25