Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Supporterscontact » Beste wensen voor 2022!

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Op een prachtig kampioenschap voor ons PSV, veel liefde, geluk en gezondheid!

 

+2/-0

Daar sluit ik me bij aan :pul

 

+2/-0

Juist! Sluit ik me ook bij aan. En bovenop wat Tijn al beschrijft hoop ik op wat meer luisterend vermogen en begrip voor elkaar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

De Gallier schreef op 31 december 2021 om 20:31:

Juist! Sluit ik me ook bij aan. En bovenop wat Tijn al beschrijft hoop ik op wat meer luisterend vermogen en begrip voor elkaar.


Dat zal met de huidige maatschappij(ikke ikke)nog niet meevallen. Ik heb me er al bij neer gelegd dat we nooit een perfecte samenleving zullen hebben. Maar vestig mijn hoop op de toch ook hele grote groep mensen die zo slecht nog niet zijn.

Anyway de allerbeste wensen voor iedereen en hopelijk veel mooie discussies over het wel en wee van ons clubke met hier en daar een plaagstoot en het nodige sarcasme na een eventuele wanprestatie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 01 januari 2022 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

De Gallier schreef op 31 december 2021 om 20:31:

Juist! Sluit ik me ook bij aan. En bovenop wat Tijn al beschrijft hoop ik op wat meer luisterend vermogen en begrip voor elkaar.


Dat zal met de huidige maatschappij(ikke ikke)nog niet meevallen. Ik heb me er al bij neer gelegd dat we nooit een perfecte samenleving zullen hebben. Maar vestig mijn hoop op de toch ook hele grote groep mensen die zo slecht nog niet zijn.

Anyway de allerbeste wensen voor iedereen en hopelijk veel mooie discussies over het wel en wee van ons clubke met hier en daar een plaagstoot en het nodige sarcasme na een eventuele wanprestatie.



Hoop doet leven...

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Supporterscontact » Beste wensen voor 2022!