Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het tactische vernieuwingstopic.

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Laat alsjeblieft die Koreaan komen.

 

+1/-0

Dat lijkt me een ijdele hoop! Als Max komt krijgt die Koreaan de zak! Het was of of voor die positie.
Ik ken Max niet maar ik lees wel positieve recensies. Overigen vraag ik me af of we voor 8 miljoen de knot niet gewoon hadden kunnen houden? Het hogere salaris had je kunnen omzeilen met tekengelden.
Ik was echt fan van de knot!
Als we nu nog een echte kwaliteitsaankoop doen voor de CV positie, zijn we dan klaar?

Ik ben geneigd om te zeggen ja! Hou dan voor de rest de centjes maar in de zak.
Hetzij natuurlijk Denzel vertrekt nog, dan moet je nog eens aan de bak.

B O M M E L E N. waarom til jij zo zwaar aan een rechts en linkspoot in het verdedigingscentrum? In mijn beleving hebben onze beste verdedigingen in het ver;eden vaak genoeg bestaan uit 2 rechtspoten in het centrum.

 

+1/-0

Kwa uitvoetballen is dat wel handig, staan meteen open gedraaid bij ballen uit het centrum.
Die Koreaan kan toch ook centraal dacht ik?

 

+1/-0

Wethouder in mijn beleving waren Bruma, Isimat, en Schwaab spelers die op LCV duidelijk minder tot hun recht kwamen dan op RCV.

Dat verschil gaat niet op voor alle rechtsbenige CVs.

Eventueel zou ik Teze op LCV en Bruma op RCV wel aandurven.

Maar logischer blijft om een goeie LCV te strikken, of een rechtsbenige klasbak die vrijwel zo goed is op LCV als RCV.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 september 2020, 07:36:52.

 

+1/-0

Idealiter een linkspoot, zeker.
Maar Bosui heeft de trap wel in die linkerpoot maar is voor mij verdedigend gewoon niet het niveau wat we wensen. Is Teze Forgiver een acceptabel setje, als je met Max een goede LB zou hebben en Denzel ons niet in distress brengt met een vertrek?!

 

+1/-0

Met de 4gever van 2 jaar terug, ja.

Maar ik heb Viergever de hele voorbereiding halfbakken zijn duels zien aangaan. Die weet dat ie wat kwetsbaar is nu, en speelt daar naar.

Zoals ja al aangeeft, Boscagli is een verdedigend onbenul met een hele fijne trap.

Met Teze naast iemand als Moreno ben je als team zo veel beter.

Kim gaat denk ik voor Mourinho's Spurs spelen.

Wij zullen denk ik eerst moeten verkopen willen we de gewenste LCV binnen hengelen. Er is nog tijd.

Dit bericht is gewijzigd op 1 september 2020, 07:38:08.

 

+1/-0

Strammer Max auf links.

 

+1/-0

De Philips Max Pro
forumillustratie

 

+1/-0

Bestrijkt zo te zien de gehele pagina.

Blij hiermee. Even kijken hoe Max zich settelt en doe solide ie verdedigend is.

Kwa voorzetten, vrije trappen, en corners komt het wel goed.

 

+1/-0

Zonder een goed onderbouwd oordeel over de kwaliteiten van Maximus Sinistram te kunnen vellen, lijkt me alle recensies lezend dit een echte kwaliteitsimpuls.
Eindelijk weer eens een aanwinst op het ambitieniveau waar ik al jaren voor pleit. Nu nog een goede centrale verdediger erbij en als Jan Schmidje er echt zijn visie ingepompt krijgt, kunnen we als club weer eens zeer faan verrassen.

Ik ga een gevaarlijk vergelijk maken, maar ik doe het toch.
Nadat clubicoon Gerets het veld moest ruimen en het eigenlijk een tamelijk samengeraapt en onsamenhangend zooitje van net niet spelers leek; kwam er een trainer met een visie!
Na clubicoon Bommel en min of meer een zelfde schuitje waar we als cluh in zitten, komt er weer een trainer met een visie.

De eerste versterking waar Hiddink toen bij scout de Visser op aandrong was een keeper.
Vervolgens haalde Guus uit zijn eigen netwerk de Koreanen die precies pasten in zijn visie, al bewezen hadden die te snappen.

De voorbereiding was niet best. We werden uitgelachen met grabbelaar Gomes en traag ogende tank Alax.
Maar Guus trok zich daar weinig van aan, hij bleef net zo lang slijpen tot de patronen erin zaten, tot het team speelde naar zijn visie.
En in dat team stegen individuele spelers onder impuls van het collectief naar individuele groei. En bouwde Guus een fantastisch elftal met dito successen.

We missen de Cocu in dit team, de ervaren vos die het team in het veld kon aansturen dat te doen wat precies nodig was op dat moment.
Ik zie nu even niet wie die rol op zich zou kunnen nemen.
Dat is een hiaat. Evenzeer als het gebrek aan een centrale rots in de branding (nog?) een hiaat is.

Maar ik ben wel echt positief over het feit dat ik weer een visie zie! Een visie in beleid, een visie in de aanpak een visie bij de aankopen.
Man, ik krijg er weer echt zin in!

 

+1/-0

Ik heb een deel van de wedstrijd van vandaag net gekeken maar Romaurio is echt een fantastische speler! Balvast, geweldige techniek, ziet de ruimtes, weet precies welk tempo er gespeeld moet worden en wanneer, fel in de bal verovering. Het zou mij totaal niet verbazen als hij basisklant is bij Jantje Schmid! :ja :ja

 

+1/-0

Ziet ge dat nu pas, wethouder ? ;)

Heb alleen de samenvatting gezien, waaruit ik vrijwel niks kan opmaken (behalve dat Max meteen de lange PSV traditie van een lage corner bij de eerste paal eert).

Mauro zie ik verder helemaal zitten in Schmidt's aanpak, met name rechts op middenveld.

 

+1/-0

Snap niet dat ik het pas zo laat zie! :tong Ik vind daarom dat we hem Romaurio moeten noemen :B

Ik snap overigens niet dat Jan Schmidje nog een minuut tijd verspild aan Bosui...wat is die slecht!!

 

+1/-0

Ja met Boscagli, Viergever en Obispo staat onze LCV positie er niet best op.

Ik voorzie dat Herr Hendrix daar staat zodra Den Dumfrisch wider zuruck ist. Tenzij die aankoop er komt natuurlijk.

But: Loan Deal Doan Done! :pul

 

+1/-0

Jimmy op die plek crossed my mind vorig seizoen al several times.
Het is van origine een centrale verdediger. We zouden dan wel erg kwetsbaar zijn tegen een kopsterke spits met zo een centrum.
Sjon de menasjer zegt steeds dat er nog aankopen komen en dat dat dan echte kwaliteitsinjecties zijn. Ik kan me niet voorstellen dat prio nummero uno niet een centrale verdediger is!
Zijn er geen Zuid Amerikaanse slagers meer op de radar? Wat is er toch gebeurd met ons scoutingapparaat? De tijden dat we nog eens verrasten met topaankopen uit onverwachte hoek liggen al ver achter ons. Max nu is in mijn ogen een uitsrekende aankoop (nog niet op basis van zelf observeren gebaseerd by the way) maar dat is toch echt een vrucht van Jan Schmidje- scouting, boy named Sue idem.

Godzijdank brengt de jeugd het nodige aan goeds. Maar de internationale scouting presteert al jaren bout! Of is het boudt? Boud? Klumpke mag dat laatste invullen, dat is de Henri Knap van dienst. :ja

Als we nog een echte top centrale verdediger kunnen halen hebben we echt wel een selectie die de strijd voor plek 1 aan kan.
kwetsbaar blijf je in de breedte. Een 6 tal basisklanten zijn kwalitatief niet te vervangen.
Jan Schmidje legt de fysieke lat erg hoog. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken dit seizoen. Kan hij spelers zover opbouwen dat ze die fysieke slag kunnen maken of krijgen we de rekening gepresenteerd met hoge absentielijsten?
Wie wordt/en de sleutelspelers in de visie van Jantje, wat is zijn plan B als zijn systeem ontmanteld wordt (denk aan Cocu in de Utrecht-clash met de kale kabouter destijds nog als trainer, en het onvermogen of de onwil van Bommel om te schakelen als de situatie daar om schreeuwde).....
Veel is nog echt een enigma, anders als andere jaren waar je aardig wist welke kant het op ging met een trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 05 september 2020 om 17:01:

Jimmy op die plek crossed my mind vorig seizoen al several times.
Het is van origine een centrale verdediger. We zouden dan wel erg kwetsbaar zijn tegen een kopsterke spits met zo een centrum.
Sjon de menasjer zegt steeds dat er nog aankopen komen en dat dat dan echte kwaliteitsinjecties zijn. Ik kan me niet voorstellen dat prio nummero uno niet een centrale verdediger is!
Zijn er geen Zuid Amerikaanse slagers meer op de radar? Wat is er toch gebeurd met ons scoutingapparaat? De tijden dat we nog eens verrasten met topaankopen uit onverwachte hoek liggen al ver achter ons. Max nu is in mijn ogen een uitsrekende aankoop (nog niet op basis van zelf observeren gebaseerd by the way) maar dat is toch echt een vrucht van Jan Schmidje- scouting, boy named Sue idem.

Godzijdank brengt de jeugd het nodige aan goeds. Maar de internationale scouting presteert al jaren bout! Of is het boudt? Boud? Klumpke mag dat laatste invullen, dat is de Henri Knap van dienst. :ja

Als we nog een echte top centrale verdediger kunnen halen hebben we echt wel een selectie die de strijd voor plek 1 aan kan.
kwetsbaar blijf je in de breedte. Een 6 tal basisklanten zijn kwalitatief niet te vervangen.
Jan Schmidje legt de fysieke lat erg hoog. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken dit seizoen. Kan hij spelers zover opbouwen dat ze die fysieke slag kunnen maken of krijgen we de rekening gepresenteerd met hoge absentielijsten?
Wie wordt/en de sleutelspelers in de visie van Jantje, wat is zijn plan B als zijn systeem ontmanteld wordt (denk aan Cocu in de Utrecht-clash met de kale kabouter destijds nog als trainer, en het onvermogen of de onwil van Bommel om te schakelen als de situatie daar om schreeuwde).....
Veel is nog echt een enigma, anders als andere jaren waar je aardig wist welke kant het op ging met een trainer.



Eensch. Topprioriteit is een B E E S C H T .
Dan is alleen nog de vraag wie naast Rosario komt te spelen. Toch Mo, en Mau rechts daarnaast?

 

+1/-0

Zou ik een interessant middenveld vinden S K E R E L A E R.
Mits en maar.....en als en indien...Rosy deze vormlijn doortrekt en Ibi jr zijn vorm hervindt.

 

+1/-0

Zijn het aardig eensch, zeker over die en aankoop. Ik neig zelf naar

Gakpo/Mauro - Rosario - Thomas - Ihattaren/Mauro

Schmidt speelt vrijwel nooit met een aanvallende centrale middenvelder, dus ik verwacht Ihattaren niet centraal, al heeft Schmidt die optie duidelijk al wel beschouwd aan het begin van de voorbereidingsperiode (Maw wat niet meteen is kan zeker nog komen).

Guti had ik vrijwel afgeschreven, maar hij is wel wat opgekrabbeld, dus je zou ook zo maar

Gakpo - Guti - Rosario - Mauro

of

Mauro - Guti - Rosario - Ihatteren (Gakpo als spits)

kunnen zien aan de start van de competitie.

Ben niet zo bang voor Plan B gebrek, aangezien er fijne varianten liggen binnen het systeem.

Het gebrek aan breedte voor bepaalde posities dat wethouder aanhaalt is wel een teer punt.

 

+1/-0

Voor mij zijn nu de zekerheden voor Jantje

Boy called Sue
Redbull Max
Denzel in distress
Rosy *
Malen

Ik zou daar aan toe willen voegen

Romaurio*
Ibi Jr*
Teze *

* Mits zij inderdaad de lijn van de voorbereiding doortrekken

Zijn dit ook jullie zekerheden voor nu?

De rest zal dus aangevuld moeten worden met een aankoop (CV) en op basis van prestaties afgedwongen worden door spelers die wat mij betreft op een aantal posities zeer aan elkaar gewaagd zijn.

 

+1/-0

Redbull Max :D Good one wethouder.

Zekerheidjes? In groepen:

Groep 1: vrijwel onpasseerbaar
Dumfries
Max
Gakpo
Malen

Groep 2: meestal basis
Rosario
Mvogo
Teze
Thomas
Ihattaren
Lammers
Viergever*

Groep 3: gaat veel aan spelen toekomen
Baumgartl
Mauro
Madueke
Hendrix

Groep 3: Redelijke back-up
Unnerstal
Ledezma
Sadilek

Groep 4: Bankvulling / verhuur
Obispo
De Haas
Vos
Piroe
..

Groep X: Dure vraagtekens, who knows?
Bruma
Guti
Romero
Boscagli

*verdwijnt uit deze groep bij aankoop B E E S C H T

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 september 2020, 12:21:53.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Het tactische vernieuwingstopic.