Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26

Toch goed om te zien hoe een middenveld met Jimmy en Rosy voor geen milimeter werkt.
Wat een draak van een eerste helft. Breng den Baard maar....

 

+1/-0

Ik heb het wel gehad met Jimmy. Heeft een sterke periode gekend, maar blinkt tegenwoordig vooral uit in het stoïcijns weg roeien van ballen en het maken van domme overtredingen.

 

+1/-0

Dit is toch gewoon het werk van v Bommel. Die heeft de hele week lopen hameren: geen risico's professioneel uitspelen geen fouten maken. Europees benaderen.

Dan krijg je dit met een elftal zonder eigen karakter

 

+1/-0

Zal vast! Maar we scoorden wel in een klap aan de lopende band toen Jimmy eruit ging.
Overigens, wat ik aangeef als probleem is niet sec aan hem te wijten. Het is gewoon de combi Ro-Jim die niet werkt.
Waerbij van mij Rosy er net zo lief af had gemogen als Jimmy. Alleen is Rosy de oogappel van van Belmel....maar waarom???? :huh :huh

 

+1/-0

We hadden slechter kunnen loten zo lijkt me.
Ik blijf het een troostmeisjestournooi vinden. Maar nu we toch mee doen, dan ook graag de zaak dit keer wel serieus nemen Herr von Belmel! :ja

 

+1/-0

Is wethouder op vakantie?

Ik zelf bedolven door de start van het semester.

Anyway, 3-2, drie punten, en Ihattaren lekker op dreef.

Wordt dit het seizoen van de linksbacks die geen linksbacks zijn?

 

+1/-0

Hortje waarschijnlijk?

Ik wacht nog op Lato.

 

+1/-0

Gakcody en den Doan matig, breng Bruma maar voor den Doan!

 

+1/-0

Is er iemand van de extrapolerende observeerders die iets van een systeem danwel en of een strijdplan kan herkennen?
Ik weet niet waar ik naar zit te kijken eerlijk gezegd.Toen Jumping er nog liep was het opportunisme, de lange bal op hem spelen en bijsluiten. Nu heb je veel meer voetballen vermogen maar het lijkt wel anarchistische aanpak. Doe maar wat je denkt dat goed is. En dat werkt zo niet.
Misschien spreekt nu nog het zure gevoel dat hier veel en veel meer in had gezeten. Maar het is al weken zo. Dus het gevoel was er al maar helaas vandaag alleen maar weer bevestigd.
Van Belmel valt mij enorm tegen. :crap

 

+1/-0

Ik vond dat ze heel aardig speelden de eerste helft. Jammer dat het uiteindelijk zo doodbloedt, omdat ze te gehaast zijn, de koppies laten hangen, en een paar jongens wat voetbalintelligentie missen (zoals Bruma bijna bij elke invalbeurt bewijst). Achterin gewoon solide. Inspelen middenveld was heel de eerste helft prima. Ze waren niet bang om de pass naar voren te zoeken: prima. Daarna via de zijkanten de diepte zoeken lukte ook heel aardig. Rosario speelt echt al weken een stuk beter, en dat was nodig ook. Het is een beetje zoals Perez zei; Steven werkte als een paard, maar dat gaat bij hem vaak samen met een soort van blindheid in de eindfase. Daardoor worden veel mogelijkheden geen echte kansen.

On the positive side:
Ik vond Schwaab erg goed, het staat achterin heel behoorlijk en we zijn nu bij dode spelmomenten ineens weer gevaarlijk (en dat miste ik de laatste maanden), en verder geeft Dumfries 90 minuten lang een uitstekend voorbeeld aan ploeggenoten. We staan redelijk compact, en er is wil om voor elkaar te werken. We worden altijd en overal gevaarlijk. Pass in eindfase schiet wel vaak tekort. Soms (zoals tegen Utrecht) is het wat teveel gericht op controle. Dan vergeten spelers dat je zonder initiatief ook nooit beloning krijgt. Rosario is beter dan hij laat zien.

Slightly less positive:
Ik erger me steeds meer aan Zoet, die elke bal oppakt, dreigt iets te doen, uiteindelijk niks doet, vervolgens gaat staan zwaaien, daarna de bal op de grond legt, en dan iemand aanspeelt die meteen onder druk gezet wordt of de bal een eind wegrost ins blaue hinein. VRESELIJK irritant. Over zijn keeperswerk sta ik momenteel ook niet te juichen. Sadilek is een geweldig menneke, maar er moet toch iemand rondlopen op de Herdgang die wat meer defensieve zekerheid biedt? Verder vrees ik dat PSV met Bruma zijn verlies moet nemen.

Dit bericht is gewijzigd op 24 oktober 2019, 23:48:40.

 

+1/-0

Wat je in de eerste fase zag was collectief hoog druk zetten en snel, direct spel ( naar voren),
Op een gegeven moment hadden de Ritzmaisters daar een antwoord op (little Stevie vaste dekking en zelf hoger ons al het voetballen beletten) en dan valt alles als los zand uit elkaar! Dat schuif ik toch echt op tactisch onvermogen van van Belmel. Met al zijn bagage zou hij toch beter in staat moeten zijn tegenzet te zetten als de tegenstander reageert.

 

+1/-0

Het dogma wat zegevierde heeft zwaar verloren!
Met pijn in het hart ga ik nu toch echt Showvink voor alles en iedereen gooien die deze trainer na dit zoveelste debacle de hand nog boven het hoofd houdt.
Van Bommel moet weg, het is hard maar onvermijdelijk!

Dit bericht is gewijzigd op 9 november 2019, 10:25:20.

 

+1/-0

pijnlijk. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de uitslag spreekt voor zich.

Tegen Willem II opstaan, anders is het verhaal wel over voor van Bommel.

Ben ook benieuwd of PSV vertrouwen houdt in John de Jong.

 

+1/-0

Ik weet niet of de Jong zo een grote blunders heeft gemaakt. Ja, hij heeft een Brandsje uitgehaald door geen fatsoenlijke LB te halen...hoewel dat nog te bezien valt. Is die Lato echt zo waardeloos? Ik vind het te billijken dat we met Malen en Lam Sammers begonnen als spitsen. Toen Lam uitviel, was er met den baard snel een vervanger. Is den baard echt zo waardeloos? In de defensie is feitelijk alleen de LB positie anders bezet als vorig seizoen. Ja, een grote aderlating. Maar is koffie Lato echt zo slecht? Is het Sjon de meneger te verwijten dat Rosy aanvoerder is geworden? Dat Underberg, toch een kiepert waarin wij het allemaal zagen zitten, niet eens op de bank mag zitten?
Ik vind oprecht dat er best kritische kanttekeningen te plaatsen zijn, maar toch zeker niet dat de selectie zo slecht is, als nu van Belmel er mee presteert!

 

+1/-0

Lato kan bijna onmogelijk goed genoeg zijn als ie er in November nog niet in staat, gegeven dat we verder geen linskback hebben.

De Baard lijkt toch niet echt voldoende vooruit te branden, maar op die aankoop zal ik de Jong niet snel afrekenen.

Is Guti een goede aankoop geweest? ik ben altijd voorstander geweest van hem opstellen, vertrouwen geven etc, maar jemig het is bepaald geen speler die het team draagt als het even wat minder loopt. Zijn haar zit altijd wel goed. Dat weer wel. Wat hebben we precies aan Afellay?

Geen Unnerstal lijkt inderdaad puur een bommeltje. Rosario aanvoerder lijkt ook geen meesterzet maar ik kan me er net al te druk over maken. Luuk de Jong als aanvoerder zou mij ook niet inspireren. Baumgartl en niet Boscagli op LCV als vervanger van Viergiever vond ik ook een twijfelachtige zet van de trainert.

Het meest erge is dat van Bommel het elftal niet weet te stabiliseren in deze fase. Sure, ik ga zelfs mee met enige schadelijke 'dogma'. Niet zozeer taktisch, maar op zijn minst kwa de spelersgroep aanspreken/inspreren/sturem in een uitvoering de basis goed te krijgen gaat er hier toch echt iets mis, en als je vBommel iets hoortz eggen is het meestal; 'zelfde blijve doen'. Piepelmennetjsment problemen? En waar is van Marwijk? Daarin ligt wellicht 1 diepere oorzaak: je moet nooit een schoonvader aanstellen als klankbord. Do we have massive blindspots & weaknesses in our organisation?

All in all zeg ik: de oorzaak van de huidige malaise ligt denk ik verdeeld over de trainer (technische staf) en het Technish Management. Tuurlijk, we hebben ook flinke pech (e.g. Lammers, Malen, en Bergwijn teglijkertijd geblesseerd).

 

+1/-0

Er is inderdaad nooit een eenduidige oorzaak te benoemen.
Maar ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat deze trainert het elftal onder haar kunnen laat spelen. En dat er geen enkele individuele speler zich echt goed ontwikkeld heeft onder Bommel, met uitzondering van Malen.
Maar die zou denk ik onder elke trainer zich goed ontwikkelen. Dat Ibi jr de kans krijgt vind ik een goede zet.
Maar Peero en Thomas afgelopen week laten verroten en dan Catic wel in laten vallen...sorry hoor maar dan maak je in mijn ogen als trainer en vooral als piepelsmenesjer onvergefelijke blunders. Die domme wissel bij Sparta is er al net zo een.

 

+1/-0

Waarom nou weer met het duo Jimmy- Rosy starten!
Thomas voegde met zijn lopersynamiek iets toe aan het middenveld. Rosy- Jimmy zijn gewoon niet complementair. Ik vind die combi op het middenveld echt total onbegrijpelijk.
de intentie is dus voor mij op voorhand al weer duidelijk. We gaan terug hangen en gokken op een snelle uitval. Maar je kunt niet terughangen op deze defensie. Dat is gewoon vragen om tegengoals waarna we weer achter de feiten aan mogen hobbelen zoals zo vaak.
Ik steek een kaarsje op dat het toevalsvoetbal goed uit pakt maar de intentie staat me op voorhand al weer tegen. :crap

 

+1/-0

3-0 bij rust!
Joh! :slaap :slaap

 

+1/-0

Een ruime overwinning zonder grote conclusies.
Althans geen nieuwe inzichten. Ik blijf me alleen wel onvoorstelbaar verbazen over het vertrouwen wat Bruma krijgt. Een total dissonant, zonder dat de rest groots speelde. Daarom is het nog eens des te meer schrijnend!

 

+1/-0

Niet best, maar wel twee assists.

Verder trek ik de eerste-pannenkoek conclusie dat wij uit (lees tegen een voetballend team dat wta ruimtes laat) beter zijn dan thuis (lees: tegen een ploeg die de ruimte sdicht timmert).

Dus niet zo rouwig dat we naar Noorwegen moeten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26

PSV Forum » Oude Jongens Krentenbrood Forum » Die Euro-parade