Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mark van Bommel

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 41

Ik heb even snel de cijfers van 2019 bij elkaar geraapt en dan schrik je je toch wel redelijk kapot.

Sinds Emmen-uit in januari 2019 kwam PSV tot 43 officiele wedstrijden in dit kalenderjaar:

open/sluit de onderstaande quote:

24 keer winst

10 keer gelijk

9 keer verloren



Met andere woorden, er zijn 82 van de 129 punten gepakt, een winstpercentage van net boven de 50 procent. Als je dan bedenkt dat potjes als Basel-thuis, VVV-uit, Haugesund-uit en meer recent Sparta-uit en Heerenveen-thuis, maar net over de streep zijn getrokken door last-minute/onverdiende goals :bang

Nog schrikbarend is het doelsaldo. Alhoewel PSV nog wel 88 goals wist te maken, gemiddeld twee per wedstrijd dus, kregen ze maarliefst 53 (!) tegen.

Om dit even in perspectief te plaatsen, alleen in het rampseizoen 2013/14 kwam PSV tot slechtere cijfers. In 45 wedstrijden:

23 keer winst

7 keer gelijk

16 keer verloren

Er werden dus 76 van de 135 punten gepakt met 74 doelpunten voor en 57 tegen.

Wat is dit PSV ziek zeg..

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 29 november 2019 om 00:41:

Als je zo een interview afgeeft dan ben je toch totaal ongeschikt??? We weten in ieder geval dat het met van Bommel als trainer nooit meer goed komt bij PSV.

🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️ ️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳 🏳️🏳️

Mark van Bommel: 'Hoezo zou ik dit niet aan de praat kunnen krijgen?"
Mark van Bommel ging in gesprek met RTL 7 in op de beginfase van de wedstrijd waarin PSV al snel op 2-0 achterstand kwam. "Het waren twee standaardsituaties. Bij de eerste goal was het een ingooi waarbij we ons laten verrassen in de rug en kopt hij de bal binnen bij de tweede paal", aldus Van Bommel. "Bij de tweede goal kantelen we te veel naar de kant van de bal, waardoor die Fernandes helemaal vrij komt. Die schiet hem dan van een meter of dertig binnen. Dan is er een kwartier gespeeld en staat het al 2-0. Ze beseften echter waar het om ging, maar dan loop je achter de feiten aan."

Van Bommel vond niet dat het met een slechte voorbereiding te maken had. "Het waren twee ingooien. Dat heeft niets te maken met of je je ploeg goed voorbereid of niet", zo gaf hij aan. "Voor rust zijn het twee ingooien en een corner waardoor je op 3-0 achter staat. Met een beetje geluk maak je na rust 3-1 en kom je terug in de wedstrijd. Ik zeg niet dat we dan de wedstrijd gaan winnen, maar dan zit je wel beter in de wedstrijd. Zeker met die jonge jongens die nu op het veld staan."

De trainer kreeg de vraag of hij het nog wel aan de praat gaat krijgen. "Hoezo niet", reageerde hij gepikeerd. "We liggen nu uit Europa. Die achterstand in de competitie hadden we vorige week ook al. We hebben het thuis tegen LASK laten liggen. Als je verliest krijg je tik op tik. Daar moet je heel snel en heel goed mee om gaan. We hebben een heel jonge ploeg. Als je het elftal vergelijkt met Sporting, daar staan ervaren spelers in die vragen wat er gevraagd wordt op momenten. Daar willen wij naar toe. Daarin zijn wij momenteel niet goed genoeg."

Volgens Van Bommel moet PSV blijven spelen zoals ze in de tweede helft gespeeld hebben. "De eerste helft was ook niet zo slecht. Je geeft alleen die momenten gewoon weg", zei hij daarover. "Ik zeg niet dat we goed gespeeld hebben, maar het was niet zo dat we overrompeld werden. Dat lijkt alleen zo omdat we twee ingooien weggeven. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het weer om gaan draaien met resultaten. Dat zag je in de eerste helft ook tegen Heerenveen. Als je zo speelt als je zes keer op rij niet gewonnen hebt met een jonge ploeg, dan vind ik dan heel erg knap. Maar dat we nu met 4-0 verloren hebben is wel heel duidelijk."

🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️ ️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️



Is dit nou wederom een stukje sterke satire, of heeft hij dat echt gezegd? Ik hoop het eerste :denk

 

+2/-1

Je maakt weleens een rampjaar mee. Maar meestal doe je dat wanneer een selectie gewoon te slecht is. Daar is de prijs van de selectie dan ook meestal naar. Maar dit seizoen staat de duurste selectie aller tijden van PSV op het veld of zit op de bank. Dit is zeer ernstig, omdat je werkelijk geen stuiver gaat krijgen voor:

- Pereiro, gaat gratis weg, een luie topspeler die desondanks veel meer brengt dan een Hendrix en Rosario.
- Guti, gaat gratis weg. Is mentaal geknakt door onze proleet van Bommel.
- Doan, daar is 5x meer voor betaald dan hij waard is, ongelooflijk dat dit goedkeuring heeft gehad. Een totaal overbodige speler (positiewijs gezien) en heeft geen enkele kwaliteit die je niet bij een gratis jeugdspeler gaat vinden. De marktwaarde van deze speler zal nooit meer worden dan wat PSV ervoor neergeteld heeft.
- Bruma, jaren hebben ze achter deze speler aan gezeten, waarom weet alleen niemand. Kijk eens naar de cijfers van deze speler. Scoort gemiddeld 1 op de 8 wedstrijden een goal. We hebben hem nu allemaal een half seizoen kunnen zien en iedereen moet concluderen dat hij fysiek zwak is, een gebrekkige techniek heeft, een waanzinnig slecht schot in de benen heeft en gewoon een blind paard is. Ook voor deze speler geldt dat je hem niet verkoopt voor wat PSV ervoor betaald heeft.
- Boscagli, ook dit is weer een wonder. Waar komt hij vandaan, wie scout dit soort spelers? Alsnog moet je hem gewoon opstellen, Sadilek heeft niks maar dan ook echt helemaal niks dat een linksback een linksback maakt. Speelt niet zelfs als degene op z'n plek er niks van bakt. Kortom, weggegooid geld en ga je nooit meer een stuiver voor vangen.
- Baumgartl, De duurste aankoop van PSV ooit hoorde ik iemand zeggen. Voor een verdediger, een hele hele slechte verdediger ook nog. Slappe struisvogel. Moet aan een bril en moet het krachthonk in. Dit is geen profvoetballer.
- Thomas, tuurlijk, geblesseerd geweest heel lang, maar wat is dit nou voor aankoop geweest.
- Sainsbury, dit valt van Bommel gewoon persoonlijk aan te rekenen

Huur:
- Mitroglou, ja jongens even serieus moet ik hier nog wat over zeggen? Gelukkig alleen gehuurd.
- Lato, je doet veel moeite om iemand te huren, hij was eigenlijk gekocht(!) en vervolgens verklaar je die man te slecht om überhaupt te huren. Wat is dit voor beleid?
- Behich, dit valt van Bommel gewoon persoonlijk aan te rekenen


Dan de spelers die al wat langer bij PSV zijn:

- Zoet, zal je nooit meer een stuiver voor krijgen. Ik maak me al jaren boos om die clown in doel. Komt zelden tot nooit van de grond maar laat zich naar de zijkanten vallen. Zijn reach is vanaf de plek waar hij staat tot daar waar hij zich kan uitstrekken. Heeft ook geen reflexen, heeft de allerslechtste uittrap van alle keepers die ik ooit heb gezien. Let maar eens op, elke bal die hij wegtrapt is voor de tegenstander. Doet altijd alsof hij het spel snel wil voortzetten maar houdt hem vervolgens bij zich om hem aan Sadilek te geven.
-Rosario, is in hevige concurrentiestrijd verwikkeld met Bruma m.b.t. slechtste schot in de benen van de Eredivisie.
- Hendrix, moet het maar eens proberen als c.v. stand-in. Ik word moe van dat eeuwige balletje achter z'n standbeen langshalen.
-Sadilek, overijverig, natuurlijk geen linksback, leuke stofzuiger voor het laatste kwartier op het middenveld bij een voorsprong
-Afellay, ja kom op hoor. Wat moet je hier nou mee?
-Dumfries, kan nog wat worden, maar is voorlopig hopeloos uit vorm. Weet gewoon niet meer hoe hij moet verdedigen.

Dan het positieve:

-Malen, geweldenaar
-Bergwijn, geweldenaar
-Ihattaren, geweldenaar
-Gakpo, geweldenaar
-Schwaab, redelijk
-Viergever, redelijk
-Unnerstall, moet zich nog laten zien maar wekt vertrouwen met z'n optredens en uitstraling

Dan vroeg ik me dit nog af. Hoe kan het dat bij elke aanval van de tegenstander de ruimtes zo ENORM zijn rondom de 16, echt niet normaal meer. Terwijl je gister bij Sporting af en toe dacht dat er 14 man met zo een groen wit shirt opgesteld stonden. Geen doorkomen aan. Waar heeft dit nou mee te maken? Het is gewoon open huis achterin, hoe kan het nou dat het ze niet lukt om die ruimtes daar klein te maken?

Ik denk dat PSV over een aantal jaar financieel kapot is door dit rampseizoen. Je verkoopt niemand meer voor de hoofdprijs, sterker nog je gaat geld toeleggen op de meeste spelers. Er hoeft niemand meer na te denken bij de keuze Ajax of PSV, dus alle kwaliteit gaat naar Amsterdam. Hierdoor ga je elk jaar de CL missen en dus de inkomsten.

Voorin is alles goed geregeld. Er moeten 2 nieuwe middenvelders bij om Ihattaren te ondersteunen op 10. Er moet een geweldige linksback bijkomen (Jetro?) en 2 fantastische centrale verdedigers. Sam Lammers moet fit worden.

En het belangrijkste, een andere coach. Bergwijn op 10 opstellen een half jaar lang...de backs maar over de buitenspelers heen laten komen waardoor constant de ruimtes dichtgelopen worden (he geef ik nou antwoord op mn eigen vraag?), het eeuwig aan blijven modderen met uit vorm zijnde of gewoonweg te slechte spelers, geen vuist op tafel geslagen om een paar top verdedigers te halen, wel goedkeuring geven aan Bruam en Doan die totaal overbodig zijn (+20 miljoen had je 2 topverdedigers voor kunnen halen), er zit geen enkel automatisme in het team.

Samengevat:

- Doan, Bruma, Baumgartl, Guti, Rosario, Hendrix, Zoet, Afellay, Boscagli z.s.m. van de hand doen, misschien vang je er nog iets voor.
- Neem je verlies op Pereiro en probeer je niet teveel te schamen als hij straks de sterren van de hemel speelt in Italie.
- Dag Lato, dag Mitroglou

- Bouw je team voor volgend jaar rond Malen, Bergwijn, Ihattaren, Gakpo, Unnerstall, Dumfries en Viergever. Oh nee, want volgend jaar ben je Bergwijn en Malen 100% kwijt!

R.I.P. PSV

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 29 november 2019 om 07:46:

Dat hebben ze bij Ajax toch best goed voor elkaar. Overmars die zijn vlieguren bij Go Ahead heeft gemaakt, van der Sar hebben ze een ervaren man naast neergezet, als trainer hebben ze gekeken naar de kwaliteiten en spelopvatting en niet naar de achtergrond (eerst met Boszhard en daarna met ten Hag, ik tel Keizer niet mee want dat was een heel raar jaar voor Ajax) en bij AZ staat de organisatie al jaren stabiel als je kijkt met wat voor middelen ze het moeten doen.


Ik snap dat je nog een beetje in de emotie zit van wederom een afgang, maar laat Carlo en Ron Boszhard er a.u.b. buiten. :huh ;)

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 29 november 2019 om 15:29:

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 29 november 2019 om 00:41:

Als je zo een interview afgeeft dan ben je toch totaal ongeschikt??? We weten in ieder geval dat het met van Bommel als trainer nooit meer goed komt bij PSV.

🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️ ️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳 🏳️🏳️

Mark van Bommel: 'Hoezo zou ik dit niet aan de praat kunnen krijgen?"
Mark van Bommel ging in gesprek met RTL 7 in op de beginfase van de wedstrijd waarin PSV al snel op 2-0 achterstand kwam. "Het waren twee standaardsituaties. Bij de eerste goal was het een ingooi waarbij we ons laten verrassen in de rug en kopt hij de bal binnen bij de tweede paal", aldus Van Bommel. "Bij de tweede goal kantelen we te veel naar de kant van de bal, waardoor die Fernandes helemaal vrij komt. Die schiet hem dan van een meter of dertig binnen. Dan is er een kwartier gespeeld en staat het al 2-0. Ze beseften echter waar het om ging, maar dan loop je achter de feiten aan."

Van Bommel vond niet dat het met een slechte voorbereiding te maken had. "Het waren twee ingooien. Dat heeft niets te maken met of je je ploeg goed voorbereid of niet", zo gaf hij aan. "Voor rust zijn het twee ingooien en een corner waardoor je op 3-0 achter staat. Met een beetje geluk maak je na rust 3-1 en kom je terug in de wedstrijd. Ik zeg niet dat we dan de wedstrijd gaan winnen, maar dan zit je wel beter in de wedstrijd. Zeker met die jonge jongens die nu op het veld staan."

De trainer kreeg de vraag of hij het nog wel aan de praat gaat krijgen. "Hoezo niet", reageerde hij gepikeerd. "We liggen nu uit Europa. Die achterstand in de competitie hadden we vorige week ook al. We hebben het thuis tegen LASK laten liggen. Als je verliest krijg je tik op tik. Daar moet je heel snel en heel goed mee om gaan. We hebben een heel jonge ploeg. Als je het elftal vergelijkt met Sporting, daar staan ervaren spelers in die vragen wat er gevraagd wordt op momenten. Daar willen wij naar toe. Daarin zijn wij momenteel niet goed genoeg."

Volgens Van Bommel moet PSV blijven spelen zoals ze in de tweede helft gespeeld hebben. "De eerste helft was ook niet zo slecht. Je geeft alleen die momenten gewoon weg", zei hij daarover. "Ik zeg niet dat we goed gespeeld hebben, maar het was niet zo dat we overrompeld werden. Dat lijkt alleen zo omdat we twee ingooien weggeven. Ik heb er alle vertrouwen in dat we het weer om gaan draaien met resultaten. Dat zag je in de eerste helft ook tegen Heerenveen. Als je zo speelt als je zes keer op rij niet gewonnen hebt met een jonge ploeg, dan vind ik dan heel erg knap. Maar dat we nu met 4-0 verloren hebben is wel heel duidelijk."

🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️ ️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️🏳️



Is dit nou wederom een stukje sterke satire, of heeft hij dat echt gezegd? Ik hoop het eerste :denk



Helaas heeft hij dit echt gezegd....

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 29 november 2019 om 16:43:

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 29 november 2019 om 07:46:

Dat hebben ze bij Ajax toch best goed voor elkaar. Overmars die zijn vlieguren bij Go Ahead heeft gemaakt, van der Sar hebben ze een ervaren man naast neergezet, als trainer hebben ze gekeken naar de kwaliteiten en spelopvatting en niet naar de achtergrond (eerst met Bosz en daarna met ten Hag, ik tel Keizer niet mee want dat was een heel raar jaar voor Ajax) en bij AZ staat de organisatie al jaren stabiel als je kijkt met wat voor middelen ze het moeten doen.


Ik snap dat je nog een beetje in de emotie zit van wederom een afgang, maar laat er a.u.b. buiten. :huh ;)



:) die hebben er meer verstand van dan onze trainer op dit moment. Dat hele zooitje past perfect in de TV kantine. 😉

Dit bericht is gewijzigd op 4 december 2019, 11:04:12.

 

+2/-1

En komen er tijden van veel tegenslag...

Dan neemt de emotie het over van de ratio en willen supporters met witte zakdoekjes zwaaien.
Dat is blijkbaar DE oplossing in crisistijd.

Terwijl de zes wedstrijden die nog tot de Kerst op het programma staan wel eens alle zes gewonnen kunnen worden.
Of de mooie oogst van 5 zeges en een gelijkspel in de Kuip zouden kunnen opleveren.

Volgens mij is dat een betere remedie dan met zakdoekjes zwaaien of iemand buiten gooien.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 29 november 2019 om 19:59:

En komen er tijden van veel tegenslag...

Dan neemt de emotie het over van de ratio en willen supporters met witte zakdoekjes zwaaien.
Dat is blijkbaar DE oplossing in crisistijd.

Terwijl de zes wedstrijden die nog tot de Kerst op het programma staan wel eens alle zes gewonnen kunnen worden.
Of de mooie oogst van 5 zeges en een gelijkspel in de Kuip zouden kunnen opleveren.

Volgens mij is dat een betere remedie dan met zakdoekjes zwaaien of iemand buiten gooien.



Ga toch weg, sinds januari gaat het bergafwaarts met PSV. Hoe l@ng geleden is het dat het seizoen er in november op zit. En dat terwijl toon boek zegt dat psv bij de beste 32 gaat horen. Was dat van NL bedoeld ? Juist nu moet je alles buitenstampen en opnieuw beginnen. En op naar volgend seizoen. Maar het zit diep in de Philips cultuur. Het zijn allemaal vriendjes. En men is bang voor hun baantje. Dus dekken ze elkaar en is het allemaal hosanna. JdJ die nog steeds wacht op zijn eerste fatsoenlijke versterking na 50 miljoen uitgegeven te hebben. Een trainer die al 1,5 jaar wacht tot hij een speler beter maakt. Nee, we steken lekker onze kop in het zand. Maar wacht maar af , er komt iets aan bij de echte supporters. Want dit kan niet geaccepteerd worden.

 

+2/-2

Ik hou van PSV omdat het een warme club is. Omdat het haar helden eert. Omdat het niet meteen in de waan van het moment reageert!

Maar een heel voetbaljaar is niet de waan van het moment. Dat is een trend, en die trend is zeer negatief. Daarvoor is de trainer de eerst verantwoordelijke.
Niks doen is geen optie.

Het is heel verdrietig maar van Bommel is gewoon niet meer te handhaven. Toon moet hem en ons uit ons lijden verlossen. Dat doet pijn. Maar korte pijn is beter dan lang lijden.

 

+4/-1

Dit maakt een clubheld juist kapot.. wat treurig om te zien. Begint echt heel pijnlijk te worden, die wartaal van excuses iedere week.

 

+2/-1

Doormodderen heeft geen zin, de angst om te verliezen regeert, van eigen kracht uitgaan is geen sprake meer. Dit gaat Mark en zijn staff niet meer ombuigen. Mark en ook Toon moeten beseffen dat niemand groter is dan de club.

 

+3/-1

Mark zou een voorbeeld aan de heer Slutsky moeten nemen. Een uiterst sympathieke man, een man met zelfkennis en eergevoel, die opstapt als hij het niet aan de praat krijgt. Wat een contrast met Mark, die geen plaat maar een volledig appartementencomplex voor zijn hoofd heeft.
Het probleem is: John de Jong is een lichtgewicht en zal hem er nooit uitsturen, daarmee tekent hij zijn eigen doodvonnis. Toon gaat het ook niet doen, die is vooral van het koffie drinken. Ik hoop dat er in de RVC nog iemand met visie zit, anders blijven we maar aanmodderen.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

DankoLazovic schreef op 30 november 2019 om 00:30:

Mark zou een voorbeeld aan de heer Slutsky moeten nemen. Een uiterst sympathieke man, een man met zelfkennis en eergevoel, die opstapt als hij het niet aan de praat krijgt. Wat een contrast met Mark, die geen plaat maar een volledig appartementencomplex voor zijn hoofd heeft.
Het probleem is: John de Jong is een lichtgewicht en zal hem er nooit uitsturen, daarmee tekent hij zijn eigen doodvonnis. Toon gaat het ook niet doen, die is vooral van het koffie drinken. Ik hoop dat er in de RVC nog iemand met visie zit, anders blijven we maar aanmodderen.



De supporters moeten het doen . En dat punt is bereikt. Bommel out en snel.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 30 november 2019 om 08:28:



De supporters moeten het doen . En dat punt is bereikt. Bommel out en snel.



Ik ben er voorstander van dat iedereen doet wat hij moet doen.
Dus supporters steunen hun club (Zoals de 2300 in Lissabon, groot compliment mannen!) en de directie steunt de coach als die het moeilijk heeft.
Zij kennen de situatie van binnen uit.
Liever geen domme acties bij onze mooie club.
Een paar overwinningen op rij en de weg omhoog is weer gevonden.

 

+3/-1

En als we allemaal bloemen in ons haar doen en Kumbaja zingen helpt dat misschien ook nog mee.

We kunnen ook voor de realistische benadering gaan en zien waar we staan op de ranglijst, onze statistieken van dit jaar bestuderen en naast deze objectieve feiten zien dat ons eerste elftal in deplorabele staat is en tot de conclusie komen dat deze trainer dus slecht werk levert en er geen enkele indicatie is dat hij het tij zal kunnen keren.
Integendeel, de spiraal gaat alleen maar verder neerwaarts.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 30 november 2019 om 13:22:

En als we allemaal bloemen in ons haar doen en Kumbaja zingen helpt dat misschien ook nog mee.

We kunnen ook voor de realistische benadering gaan en zien waar we staan op de ranglijst, onze statistieken van dit jaar bestuderen en naast deze objectieve feiten zien dat ons eerste elftal in deplorabele staat is en tot de conclusie komen dat deze trainer dus slecht werk levert en er geen enkele indicatie is dat hij het tij zal kunnen keren.
Integendeel, de spiraal gaat alleen maar verder neerwaarts.



Leuk voorstel, al zijn bloemen in het haar niet nodig.Zingen kan zeker helpen om de moed erin te houden als het tegenzit.
Zo zijn ooit de prachtigste gospels ontstaan.

En mijn opmerkingen zijn ook realistisch en op feiten gebaseerd.

Een paar zeges vormen de enige manier om uit een dal te kruipen.
En na het vorige "rampjaar", 2014, maakte de coach ons snel meermalen kampioen.
Wat Mark overigens afgelopen seizoen ook bijna al lukte.
Moed verloren, al verloren.

Dus ditmaal; in Emmen begint de victorie.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 30 november 2019 om 14:04:

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 30 november 2019 om 13:22:

En als we allemaal bloemen in ons haar doen en Kumbaja zingen helpt dat misschien ook nog mee.

We kunnen ook voor de realistische benadering gaan en zien waar we staan op de ranglijst, onze statistieken van dit jaar bestuderen en naast deze objectieve feiten zien dat ons eerste elftal in deplorabele staat is en tot de conclusie komen dat deze trainer dus slecht werk levert en er geen enkele indicatie is dat hij het tij zal kunnen keren.
Integendeel, de spiraal gaat alleen maar verder neerwaarts.




Een paar zeges vormen de enige manier om uit een dal te kruipen.
En na het vorige "rampjaar", 2014, maakte de coach ons snel meermalen kampioen.
Wat Mark overigens afgelopen seizoen ook bijna al lukte.
Moed verloren, al verloren.

Dus ditmaal; in Emmen begint de victorie.



Dit kun je wel na elke wedstrijd herhalen maar voorlopig wijst er helemaal niets op dat we een serie gaan neerzetten. Voorlopig hebben we alleen een serie nederlagen en 11 maanden waardeloos voetbal. Dat is de realiteit.

 

+2/-1

Beleid op wishful thinking gaan voeren, hoe Feyenoord willen we zijn>! :crap

 

+2/-1

Tuurlijk is mark ongeschikt, daar is 95% het wel over eens. Waardeloos spel, geen plezier, energie. Coach die botst met verschillende spelers.

Maar na donderdag, na die wanvertoning? Wat doet toon?
Niks, geen bericht, niets. Echt absurd, als de crisis zoo groot is.
Die man is net zo hartstikke ongeschikt om deze mooie club te leiden, als v bommel

Opzouten!!

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Perzik009 schreef op 30 november 2019 om 19:51:

Tuurlijk is mark ongeschikt, daar is 95% het wel over eens. Waardeloos spel, geen plezier, energie. Coach die botst met verschillende spelers.

Maar na donderdag, na die wanvertoning? Wat doet toon?
Niks, geen bericht, niets. Echt absurd, als de crisis zoo groot is.
Die man is net zo hartstikke ongeschikt om deze mooie club te leiden, als v bommel

Opzouten!!



Hoe weet je nou dat Mark botst met verschillende spelers ? Daar zie ik helemaal niets van op de training in tegendeel. Gaan we nu zelf nieuws verzinnen ?

 

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 37 38 39 40 41

PSV Forum » Historie » Mark van Bommel