Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Kostas Mitroglou

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Geweldig wat hij bij ons liet zien maar ik hoop echt dat hij dit verleerd is wat ik op dit filmpje allemaal ziet.

https://youtu.be/_Y7jvehGZEUlink

 

+1/-2

Eerste indrukken zijn goed. Hopelijk zet hij dit door.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

masterloverboy schreef op 26 augustus 2019 om 22:42:

Geweldig wat hij bij ons liet zien maar ik hoop echt dat hij dit verleerd is wat ik op dit filmpje allemaal ziet.

https://youtu.be/_Y7jvehGZEUlink



Zo heb ik er ook eentje van een der beste voetballers ter wereld : :B https://www.youtube.com/watch?v=GB2MIIK7TbAlink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 augustus 2019, 17:54:36.

 

+3/-1

Fijne voetballer zeg.

 

+3/-0

Blijft t maar herhalen: geweldige techniek en aardige lichtvoetigheid voor iemand met zijn postuur!! Echte aanwinst!

 

+3/-0

Scoort, kaatst, houdt ballen vast, behoudt het overzicht, zuiver in de passing en met de juiste snelheid. Zet maar 'op 9' en Malen weer op rechts.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 29 augustus 2019 om 20:59:

Scoort, kaatst, houdt ballen vast, behoudt het overzicht, zuiver in de passing en met de juiste snelheid. Zet maar 'op 9' en Malen weer op rechts.



Precies. Goede speler.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 29 augustus 2019 om 20:59:

Scoort, kaatst, houdt ballen vast, behoudt het overzicht, zuiver in de passing en met de juiste snelheid. Zet maar 'op 9' en Malen weer op rechts.



Een voorhoede met Malen, Mitroglou en Bergwijn, Ihattaren op tien :ja Dat zou echt genieten zijn.

Bruma, Gakpo en Doan nog achter de hand, Lammers op een later tijdstip.

 

+3/-0

Eens, deze man in de spits. Maarja, met deze eigenwijze trainer en zijn onbegrijpelijke opstellingen gaat het niet gebeuren...

 

+1/-2

Volgens mij zijn er afspraken gemaakt met Van Bommel,dat hij niet voor de basis is gehaald,maar als hij zo blijft invallen kan de trainer niet meer om hem heen.
Door zijn ervaring weet ie precies waar hij moet lopen en scoort hij sneller dan de jonge honden om hem heen.

 

+3/-0

Deze man moet in de basis. Voegt juist datgene toe wat onze andere aanvallers missen: balvastheid, fysiek en routine. Bergwijn en Malen naast hem, Ihattaren erachter. Rosario moet gewoon banken terwijl we achterin ook de routine en het leiderschap van Schwaab nodig hebben. Als Afellay dan fit genoeg is en Lato zijn belofte waarmaakt kan het nog wat worden.

--------------------Zoet

Dumfries---Baumgartl----Schwaab----Lato

----------Afellay(c)----Gutierrez

Malen------------Ihattaren-------Bergwijn

-------------------Mitroglou

 

+4/-1

Baas Baard in de Basis!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

psvsupottie.com schreef op 02 september 2019 om 10:01:

Deze man moet in de basis. Voegt juist datgene toe wat onze andere aanvallers missen: balvastheid, fysiek en routine. Bergwijn en Malen naast hem, Ihattaren erachter. Rosario moet gewoon banken terwijl we achterin ook de routine en het leiderschap van Schwaab nodig hebben. Als Afellay dan fit genoeg is en Lato zijn belofte waarmaakt kan het nog wat worden.

--------------------Zoet

Dumfries---Baumgartl----Schwaab----Lato

----------Afellay(c)----Gutierrez

Malen------------Ihattaren-------Bergwijn

-------------------Mitroglou




Hij KAN nog geen 90 minuten spelen.

 

+2/-0

Ik vind nog steeds dat hij niet in de basis moet. Heel misschien in sommige thuiswedstrijden tegen een Sparta/Fortuna/Emmen maar ik vind het juist comfortabel om hem achter de hand te hebben voor als het niet lukt. Ik denk dat hij, net als Huntelaar, ook baat heeft van tegenstanders die al 60 a 70 min in de benen hebben.

Hij laat wel wedstrijd op wedstrijd zien wat een upside zo'n speler kan hebben in een Nederlandse divisie. Moet je nagaan als je dit beleid door zou kunnen trekken en niet enkel jonge talentvolle internationals haalt met veel doorverkoop potentie maar dat je spelers haalt die al een bepaald niveau hebben maar bij een club/competitie spelen die net wat hoger ligt.

Kijk naar Locadia, Alireza, Pelle, Vincent Janssen etc. Die spelen in het buitenland niet maar waren in NL top. Stel je voor dat je vaker spelers hebt die tussen basis en bank zitten die graag willen investeren om elke week te spelen.

 

+2/-0

vi.nl:

Kostas Mitroglou kwam tot nu toe in 52 minuten voor PSV (alle competities) tot twee goals uit drie schoten (alle 3 op doel); de Griek won daarnaast zes van de zeven persoonlijke duels en noteerde een passzuiverheid van 92 procent (37 passes).

 

+2/-0

Vreemd hoe het er zowel onhandig als briljant uit kan zien. Soms, heel soms, doet hij me denken aan Ibrahimovic.

 

+1/-0

Ik weet niet of ik de enige ben hier, maar ik ben toch wel geschrokken van de fysieke staat van deze man. Hij maakte natuurlijk een geweldige indruk die eerste paar wedstrijden, al is dat gedeeltelijk gebaseerd op z'n voorkomen en z'n speelminuten tijdens de dag van z'n transfer.

Hij heeft er eind september natuurlijk een paar wedstrijden uitgelegen en pas in oktober voor langere tijd gespeeld (30/40 minuten), maar hij komt echt nauwelijks vooruit. Ook in de duels vond ik 'm slap. Nu weet ik dat Mitroglou nooit een snelheidskanon is geweest, maar als ik 'm zo over 't veld zie slenteren dan zie ik een speler die misschien nog 1 a 2 seizoenen voetbal in zich heeft. Vergelijk dat eens met KJH bijv..

 

+1/-0

Nee, dat ben je niet. Hij wint bijna geen duel meer, geen kaats, geen passing.. hij loopt er verloren bij.

Maar, Ik vind het lastig te beoordelen. Hij wordt altijd zeer laat erin gebracht als er al zo goed als niets meer te redden valt en hij bijna alleen maar hoge ballen krijgt die makkelijk verdedigen zijn.

Er zijn toch al genoeg potten geweest waar hij niet liep (Utrecht) of waar je er niet meer uitkwam (Sporting) waar hij ook goed een half uur wel iets had kunnen laten zien. Maar van Bommel wisselt of veel te laat en bijna altijd eerst een dribbelaar voor een dribbelaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 22:10:Nee, dat ben je niet. Hij wint bijna geen duel meer, geen kaats, geen passing.. hij loopt er verloren bij.

Wie niet?

 

+1/-0

Als je kijkt naar de positieve dingen van Mitroglu dan heb je het over korte invalbeurten, kleine ruimtes, tegen tegenstanders die al 70 min in de benen hebben. Wanneer gebruik je hem dan? Thuis wedstrijden als je 3-0 voor staat of 1-1 of 0-1 achter met 11 tegen 11 als je op zoek gaat naar een goal. Wanneer gebruik je hem niet? Uit bij Utrecht, Uit bij Sparta, Uit bij Linz, Thuis tegen AZ en bij situaties waar je niet met 11 man staat.

Kortom; net nu we hem het hards nodig hadden hebben we niets aan hem. Stel PSV staat 1-1 tegen WIllem II en zij krijgen een rode kaart en we kunnen nog een kwartier op zoek naar de 2-1 dan zou ik hem altijd brengen. Maar op dit moment vind ik het heel logisch dat hij niet gebruikt wordt. Hij heeft wat zand in onze ogen gestrooid de eerste invalbeurten maar zijn fysiek is zo beperkt dat we hem niet kunnen gebruiken met teveel ruimte en helaas hebben we al 6 a 7 wedstrijden te veel ruimte.

Ik schrijf hem niet af voor sommige situaties, maar ik hang de vlag uit als Lammers terug is.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Historie » Kostas Mitroglou