Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Donyell Malen

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Malen heeft alles op één ding na. Dat is rust voor de goal. Hij is nog veel te druistig, alles zo hard mogelijk willen schieten en veelal gehaast uit onmogelijke hoeken. Moet meer naar Memphis kijken, die heeft het helemaal door; rust, overzicht, finesse en onbaatzuchtigheid. Malen gaat een super carrière tegemoet, maar moet hier nog aan werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 10 maart 2021 om 20:34:

Toen eerste seizoenshelft Zahavi maar niet scoorde werd dat door een aantal mensen die nu Malen hard onderuit halen met de mantel der liefde bedekt.
Zahavi scoorde niet omdat het team hem niet in stelling bracht, las ik.
Malen is niet in de vorm van zijn leven maar er gaat constant dreiging van hem uit. En wie er op let zal zien dat hij en Zahavi elkaar in de weg zitten vwb de looplijnen.
Dat zegt niet dat een van de twee niet kan voetballen, maar wel dat de 2 gewoon samen slecht matchen.Dat valt niet alleen mij op, ik lees het van diverse kanten inmiddels terug, Kieft zei er onlangs bijv nog wat over.
Met het feit dat Zahavi als diepste spits is gepositioneerd, wordt Malen niet helemaal in zijn kracht gebracht. A;s je dan ook nog eens vaak tegen je zin in vaker gewisseld of zelfs niet opgesteld wordt dan knaagt dat aan een spits.
Luuk de Jong heeft ook zo een fase gehad. Wederom, een aantal mensen die nu Malen affakkelen hebben toen te vuur en te zwaard verdedigd dat Luuk toch moest blijven staan omdat juist voor een spits vertrouwen zo belangrijk is.
Maar blijkbaar heeft een jonge speler als Malen geen recht op het vertrouwen, wat Zahavi wel kreeg om uit zijn dip te komen.
Ik heb daar moeite mee, vooral omdat iedereen met een beetje kijk op voetbal ziet wat een klasse speler Malen is.



Ik denk niet dat Malen mag klagen over een gebrek aan vertrouwen. Hij wordt af en toe gewisseld en ook af en toe uit voorzorg op de bank gehouden, maar in mijn ogen geniet hij de status van "belangrijkste aanvaller" bij PSV. Dat is ook terecht en die status maakt hij ook geregeld waar. Je kan zeggen dat ik Malen in mijn vorige post hard onderuit haalde, maar ik heb nooit ergens gezegd dat hij geen goede speler is of dat ik hem liever op de bank zou zien.

Juist omdát ik Malen één van onze belangrijkste spelers vind, vind ik het zo jammer en ergens ook onbegrijpelijk dat er zoveel (simpele) dingen mis gaan. Romario, jij ziet toch dat dat passje op Götze in de 5e minuut heel slecht is? Dat hij in eerdere wedstrijden, onder andere thuis tegen Twente en ik meen ook uit tegen Olympiakos, in soortgelijke situaties een gevaarlijke aanval afbreekt door een simpel passje slecht uit te voeren. Waar komt dat dan door? Is dat een gebrek aan inzicht? Een gebrek aan technische kwaliteiten? Gebrek aan concentratie? Of juist overconcentratie?

Kijk, als een Thomas of Mauro een slechte pass geeft, dan baal ik ook. Maar dan baal ik omdat er spelers in het elftal staan die gewoonweg het niveau niet hebben. Maar Malen heeft dat niveau wél! Als je van 30 meter een prachtige bananenbal in de goal kan doen belanden zoals tegen de Graafschap, als je zo scherp als een mes bent met de 1-0 tegen FC Utrecht, Granada-uit en nog wel vaker, dan is een gebrek aan kwaliteit dus in ieder geval niet de reden waarom hij af en toe onderpresteert.

Je zul mij ook niet horen zeggen dat Zahavi en Malen elkaar in de weg lopen. De wedstrijd tegen Ajax-uit was een perfect voorbeeld van hoe het ook kan gaan. In hun eerste wedstrijd samen gaf Malen al de assist waarbij Zahavi de 0-1 binnen kopte tegen Rosenborg. Afgelopen zondag tegen Fortuna kregen zowel Malen als Zahavi allebei 3 enorme kansen. Zahavi 2x het eindstation van een vlotte aanval en 1 grote kans gemist, en Malen 3x alleen voor de keeper zonder succes. Ze hadden eigenlijk gewoon allebei een hattrick kunnen maken die pot.

Je hebt ook gelijk dat er altijd dreiging van Malen uit gaat. Thuis tegen Olympiakos constateerde ik in de 80e minuut dat hij er doorheen leek te zitten. Maar in de 85e minuut schiet hij die bal op de paal. Dat soort dingen kan hij altijd doen. En de kans is veel groter dat Malen zulke dingen doet dan dat Zahavi zo'n goal zou maken. Dat zou een argument moeten zijn om Malen altijd te laten staan zolang een wedstrijd nog niet gespeeld is.

Echter, in mijn ogen moet hij ook naast die momenten veel meer positief aanwezig zijn. Onnodig, makkelijk en slordig balverlies moet je tot een minimum beperken, dat lukt hem vooralsnog niet afdoende. Kansen missen kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, maar je bent wel eerste spits van PSV, er wordt wel van je verwacht dat je in zulke situaties koel bent. En als dat soort "negatieve" momenten zich dan gaan opstapelen, dan gaat dat mensen irriteren. Maar die zelfde mensen (waaronder ik) staan wel te juichen als hij zondag tegen Feyenoord weer een bal in de touwen jaagt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

De vergelijking tussen Zahavi en Malen gaat nogal mank in mijn ogen: het probleem bij Zahavi in de eerste seizoenshelft was dat hij vrijwel geen bal in de 16 kreeg.


Kijk en dit is in mijn ogen dus niet waar!|
Die ballen kwamen er bij de vleet! Denk alleen al eens aan de vele ballen die Max panklaar neerlegt.
Het probleem was dat Zahavi in de eerste seixoenshelft niet scherp was en gewoon veel te vaak niet in positie was voor het doel.
Dan mist hij dus inderdaad de kans niet en wordt hij daar niet op afgerekend.
Het feit dat hij als spits niet op de juiste plek stond is misschien nog wel erger dan de kans missen.

Ik heb toen elders op het forum geschreven dat hij veel meer als Gerd Muller moest gaan spelen. Voor de goal zijn, de intikkers maken. En dat is wat hij na de winterstop dus wel doet. Dat is een spitsenkwaliteit die hij nu goed invult maar de eerste seizoenshelft in mijn ogen gewoon onvoldoende, en dat bedoel ik als rapportcijfer.

Malen is een spits die veel meer zelf creëert. Maar ook hij heeft in de eerste seizoenshelft aangetoond die spitsengoals heel goed te kunnen maken.
Inmiddels maakt hij dat soort doelpunten dus veel en veel minder...omdat Zahavi nu die positie nu wel inneemt voor het doel. Dus vervult Malen een andere rol.
je zou bijna kunnen zeggen dat hij nu de Gakpo rol vervult.
Maar ik zie liever Gakpo in de Gakpo rol en Malen meer centraal in de spits.
Die 2 samen zijn veel meer complementair en voelen en vullen elkaar veel beter aan.

Een elftal is altijd de som van de spelers. Malen en Zahavi zijn allebei prima spelers met hun eigen specifieke kwaliteiten. Maar ze zijn in mijn ogen een slechte match.
En als ik dan moest kiezen zou voor mij Malen spelen met Gakpo of Madueke en Zahavi als pinchhitter benut worden; als iedereen weer fit is.
Waarbij ik geen enkele afbraak doe aan Zahavi maar ook hij miste afgelopen weekend een paar cruciale kansen toen de wedstrijd daar om vroeg. Dus ondanks zijn prima prestatie is het geschiedvervalsing om te doen alsof alleen Malen die cruciale kansen miste afgelopen zondag.

En dat laatste is dus een van die hype dingetjes die ik nu signaleer. Sommige mensen hier vergroten alles van Malen negatief uit en Zahavi wordt door de andere lens bekeken.

 

+2/-0

Zahavi kwam moe aan, kreeg Covid en was blij dat hij geblesseerd raakte zodat hij even op adem en krachten kon komen. Dus hij kreeg misschien wel ballen maar hij was gewoon nog niet in vorm.

Podcast van skiete willy luisteren mannen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 11 maart 2021 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

De vergelijking tussen Zahavi en Malen gaat nogal mank in mijn ogen: het probleem bij Zahavi in de eerste seizoenshelft was dat hij vrijwel geen bal in de 16 kreeg.


Kijk en dit is in mijn ogen dus niet waar!|
Die ballen kwamen er bij de vleet! Denk alleen al eens aan de vele ballen die Max panklaar neerlegt.
Het probleem was dat Zahavi in de eerste seixoenshelft niet scherp was en gewoon veel te vaak niet in positie was voor het doel.
Dan mist hij dus inderdaad de kans niet en wordt hij daar niet op afgerekend.
Het feit dat hij als spits niet op de juiste plek stond is misschien nog wel erger dan de kans missen.

Ik heb toen elders op het forum geschreven dat hij veel meer als Gerd Muller moest gaan spelen. Voor de goal zijn, de intikkers maken. En dat is wat hij na de winterstop dus wel doet. Dat is een spitsenkwaliteit die hij nu goed invult maar de eerste seizoenshelft in mijn ogen gewoon onvoldoende, en dat bedoel ik als rapportcijfer.

Malen is een spits die veel meer zelf creëert. Maar ook hij heeft in de eerste seizoenshelft aangetoond die spitsengoals heel goed te kunnen maken.
Inmiddels maakt hij dat soort doelpunten dus veel en veel minder...omdat Zahavi nu die positie nu wel inneemt voor het doel. Dus vervult Malen een andere rol.
je zou bijna kunnen zeggen dat hij nu de Gakpo rol vervult.
Maar ik zie liever Gakpo in de Gakpo rol en Malen meer centraal in de spits.
Die 2 samen zijn veel meer complementair en voelen en vullen elkaar veel beter aan.

Een elftal is altijd de som van de spelers. Malen en Zahavi zijn allebei prima spelers met hun eigen specifieke kwaliteiten. Maar ze zijn in mijn ogen een slechte match.
En als ik dan moest kiezen zou voor mij Malen spelen met Gakpo of Madueke en Zahavi als pinchhitter benut worden; als iedereen weer fit is.
Waarbij ik geen enkele afbraak doe aan Zahavi maar ook hij miste afgelopen weekend een paar cruciale kansen toen de wedstrijd daar om vroeg. Dus ondanks zijn prima prestatie is het geschiedvervalsing om te doen alsof alleen Malen die cruciale kansen miste afgelopen zondag.

En dat laatste is dus een van die hype dingetjes die ik nu signaleer. Sommige mensen hier vergroten alles van Malen negatief uit en Zahavi wordt door de andere lens bekeken.



Als dat in jouw ogen niet waar is, heb je een brilletje nodig. ;)
Ballen bij de vleet? Er zijn wel legio voorbeelden waar hij in volledig vrijstaande positie (hij was dus wel degelijk in de 16) gewoon overgeslagen werd door zijn medespelers die voor eigen succes gingen.

Malen wordt nu nog altijd gevonden en aangespeeld in de 16; het zou voor hem zelf helpen als hij een keer bij een 1-op-1 situatie een bal er gewoon in rost, want dat is iets wat hem de laatste wedstrijden, met name ook in de toppers, gewoon niet lukt. Het is niet dat hij weinig scoort door een gebrek aan kansen, maar door een gebrek aan scherpte.

Ze hebben echt al bewezen dat ze prima samen kunnen spelen, zolang ze maar oog voor elkaar hebben; de laatste goal van Malen is nota bene met een assist van Zahavi. Toppunt hiervan was de magistrale assist van Malen op Zahavi uit bij Ajax in Januari. Dat zijn de momenten waar topclubs ook naar kijken: wat je aan goals en assists laat zien in belangrijke wedstrijden, niet of je er 1 of 2 maakt tegen Sparta of Pec Zwolle.

Ik zou daarom Malen ook altijd laten staan; hij heeft echt klasse genoeg om weer echt in vorm te raken. Achter Malen en Zahavi zijn Gakpo en Götze de meest logische keuzes en is Madueke een prima verse kracht voor de tweede helft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 12 maart 2021 om 08:44:

Ballen bij de vleet? Er zijn wel legio voorbeelden waar hij in volledig vrijstaande positie (hij was dus wel degelijk in de 16) gewoon overgeslagen werd door zijn medespelers die voor eigen succes gingen.


Helemaal mee eens. Er zijn ontelbaar veel momenten geweest in de eerste seizoenshelft waar Zahavi klaar stond om een bal in te tikken, maar zijn teamgenoot voor eigen succes ging of een verkeerde keuze maakte. Zahavi had echt topscorer van de Eredivisie kunnen zijn op dit moment. Het is bijzonder om te zien hoe hij iedere keer weer op de juiste positie in de 16 verschijnt. En het is bewonderenswaardig om te zien hoeveel meters hij maakt om iedere keer weer op die plek te komen, veelal voor een bal die nooit komt.

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 12 maart 2021 om 08:44:

Ik zou daarom Malen ook altijd laten staan; hij heeft echt klasse genoeg om weer echt in vorm te raken. Achter Malen en Zahavi zijn Gakpo en Götze de meest logische keuzes en is Madueke een prima verse kracht voor de tweede helft.


Ondanks mijn kritiek in dit forum op Malen zou ik hem ook altijd laten staan. Hij heeft echt veel kwaliteit en zijn goals komen wel weer. Maar dan mag ik nog wel zeggen dat het de afgelopen maanden heel pover is geweest. Het verschil tussen het niveau wat Malen kan halen (lees: al gehaald heeft) en op dit moment haalt is gewoon veel te groot. Kijk van een Mauro verwacht ik niet veel meer, dus daar hoef ik ook niet over te klagen.

Daarbij vind ik dat het lage niveau wat Malen nu haalt niet alleen door een vormdip komt, maar vooral ook door zijn egoïstische keuzes. Dat eerste kan gebeuren, maar dat laatste vind ik heel kwalijk en heeft ons al punten in de Eredivisie gekost en een ronde verder in de Europa League.

 

+3/-0

Romario, ik snap eigenlijk niet waarom je deze discussie richting Zahavi trekt. Mijn kritiek op Malen staat compleet los van wat ik van Zahavi vind.

Als ik één van de twee zou moeten kiezen bij een "draft" zou ik altijd voor Malen gaan. Je kunt ze door het leeftijdsverschil nu niet goed vergelijken, maar achteraf gaat de conclusie zeer waarschijnlijk zijn dat Malen een imposantere carrière heeft gehad dan Zahavi en dat komt omdat hij gewoon meer kwaliteit heeft.

Maar het komt niet door Zahavi dat Malen niet loopt op een mooie crosspass van Boscagli. Het komt niet door Zahavi dat Malen een simpel passje in de loop van Götze inlevert bij een tegenstander en daarmee een potentiële kans om zeep helpt voordat hij ontstaan is. En het komt ook niet door Zahavi dat hij 3x in een één-op-één situatie met de keeper mist.

En dit is dan het lijstje van 65 minuten voetbal in Sittard. Ook voor andere wedstrijden zou je zo'n overzicht kunnen maken van wedstrijdsituaties waar Malen te makkelijk de bal verliest (en daarmee soms potentiële kansen in de kiem smoort), in aanvallend opzicht verkeerde keuzes maakt, opgelegde kansen mist of verdedigend niet of niet adequaat genoeg reageert.

En natuurlijk zet hij daar ook heel goeie dingen tegenover. Zondag was hij belangrijk met het passje op Max bij de 0-2. Dat passje had de goede snelheid, hij wachtte precies lang genoeg met geven. De week ervoor tegen Ajax verstuurde hij op het juiste moment de pass richting Vertessen die daar eigenlijk gewoon de 2-0 uit maakte. En dan heb je nog 5 goals tegen Twente, Vitesse en ADO waar echt een paar hele knappe goals tussen zaten. En hij schoot ons op een voor hem karakteristieke wijze uit een individuele actie bijna op 3-0 tegen Olympiakos 5 minuten voor tijd.

Het gaat mij juist om het contrast tussen deze dingen. Het lijkt wel alsof alle acties van Malen ofwel met een 9 beoordeeld kunnen worden ofwel met een 3. Op teveel momenten in een wedstrijd zakt hij door de ondergrens, en zeker voor een speler die de stap naar een topclub wil maken, is dat iets wat eruit moet. En het is in mijn ogen niet zo dat het één een gevolg is van het ander. Hij kan prima de goede acties maken die hij nu maakt, en in plaats van een slecht passje op Götze hem de bal lekker in de loop meegeven.

Romario, ik heb je nog niet inhoudelijk zien reageren op mijn kritiek op Malen. Maar, als je de live-wedstrijden kijkt tenminste, dan moet dit jou toch ook niet ontgaan? Dan moet jij toch ook soms frustraties voelen als er iets ogenschijnlijk simpels mis gaat?

 

+2/-0

Bas, waarom ik er Zahavi bijtrok?
Aantal redenen. Ik kwam hier in de discussie omdat ik vond dat er buitensporig gefocusd werd op alles wat Malen fout deed en het viel mij op dat de mensen die dat deden juist alles wat Zahavi fout deed met de mantel der liefde bedekten! Idem mbt de tolerantie tav een jonge spits versus een gearriveerde die tijdens zijn zeer matige eerste periode steeds de hand boven het hoofd werd gehouden.

Maar dat is slechts een aspect.
Als je Boscagli vorig jaar zag spelen vonden we het bijna unaniem een miskoop. Nu lees je veel lof over hem.
Waar zit het verschil? De positie waar hij toen speelde, versus de positie waar hij nu speelt.
Welnu, ik vind het oneerlijk dat bij Malen daar niet naar gekeken wordt.
Daarom ging ik in op de moeilijke samenwerking tussen Malen en Zahavi én het feit dat Malen nu niet op zijn sterkste positie speelt.

Intussen haalt de realiteit deze discussie op dat punt ook bij, zie dit artikel

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/970458/schmidt-doet-onthulling-bij-psv-malen-was-niet-zo-happy-om-eerlijk-te-zijn.html?campname=highlighted-content&camplink=onderaanlink

Dit bericht is gewijzigd op 13 maart 2021, 09:22:28.

 

+1/-0

Ik heb dat artikel ook gelezen. Net als het goede interview met Max enkele weken geleden staan hier zeer valide argumenten in. Natuurlijk moet je wennen aan nieuwe dingen en kost het even tijd voordat je je daaraan aangepast hebt.

Het punt wat ik maak is en blijft echter dat ik dingen mis zie gaan bij Malen die niet met positie te maken hebben. In een uitbraak een simpele pass verprutsen, kansen missen in een 1-op-1 met de doelman, dat heeft niks met positie te maken. Malen is een aanvaller, heeft bewezen goals te kunnen maken. Daarom blijft het gewoon raar om te zien dat elementaire dingen fout gaan. Zeker omdat een volgende actie vaak dan weer technisch goed wordt uitgevoerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ymo schreef op 11 maart 2021 om 11:07:

Malen heeft alles op één ding na. Dat is rust voor de goal. Hij is nog veel te druistig, alles zo hard mogelijk willen schieten en veelal gehaast uit onmogelijke hoeken. Moet meer naar Memphis kijken, die heeft het helemaal door; rust, overzicht, finesse en onbaatzuchtigheid. Malen gaat een super carrière tegemoet, maar moet hier nog aan werken.



Vind de druistigheid nog wel meevallen - hij schiet ze vaak genoeg soepel binnen met binnenkant voet ipv vol uit te halen. Het schieten uit onmogelijke hoeken mag wel wat minder. Vind nogsteeds dat hij er niet helemaal zo lichtvoetig uitziet als voor zijn blessure maar het is verder een hele complete en altijd dreigende speler. Als het een beetje meezit kan hij erg ver komen.

 

+1/-0

Het Spelersrapport

Donyell Malen 6.5/10

In potentie de beste speler in de selectie -tezamen met Noni Madueke- beleeft echter niet zijn allersterkste seizoen en lijkt niet de juiste klik te hebben met zowel Eran Zahavi, alsmede met Roger Schmidt.

Moet in mijn optiek veel meer uit zijn kwaliteiten te halen en veel meer in dienst spelen van het elftal in plaats van voor Donyell Malen zelf.

Zal ongetwijfeld meegaan naar het EK en hopelijk voor PSV zal dit zijn marktwaarde nog verder opkrikken. Mag uiteraard altijd er nog een seizoen aan vast plakken, mits hij zichzelf nederiger opstelt. Zo niet, tegen een goed bod verkopen en Madueke de kans geven voor het nieuwe seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 06 mei 2021 om 12:32:

Het Spelersrapport

Donyell Malen 6.5/10

In potentie de beste speler in de selectie -tezamen met Noni Madueke- beleeft echter niet zijn allersterkste seizoen en lijkt niet de juiste klik te hebben met zowel Eran Zahavi, alsmede met Roger Schmidt.

Moet in mijn optiek veel meer uit zijn kwaliteiten te halen en veel meer in dienst spelen van het elftal in plaats van voor Donyell Malen zelf.

Zal ongetwijfeld meegaan naar het EK en hopelijk voor PSV zal dit zijn marktwaarde nog verder opkrikken. Mag uiteraard altijd er nog een seizoen aan vast plakken, mits hij zichzelf nederiger opstelt. Zo niet, tegen een goed bod verkopen en Madueke de kans geven voor het nieuwe seizoen.


** lijkt niet de juiste klik te hebben met zowel Eran Zahavi, alsmede met Roger Schmidt ** Hoe kom je daar nu bij ? Als er geen goede klik was met Roger hadden wij dat al lang gezien. Roger zou hem dan minder opstellen . Donyell zakt weg, ver weg . Oogkleppen op en steeds maar weer verdedigers uit willen spelen ipv meer lopen en afspelen. Het rendement is heel laag momenteel bij Donyell , jammer , hij kan ontzettend goed zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 06 mei 2021 om 12:32:

Het Spelersrapport

Donyell Malen 6.5/10

In potentie de beste speler in de selectie -tezamen met Noni Madueke- beleeft echter niet zijn allersterkste seizoen en lijkt niet de juiste klik te hebben met zowel Eran Zahavi, alsmede met Roger Schmidt.

Moet in mijn optiek veel meer uit zijn kwaliteiten te halen en veel meer in dienst spelen van het elftal in plaats van voor Donyell Malen zelf.

Zal ongetwijfeld meegaan naar het EK en hopelijk voor PSV zal dit zijn marktwaarde nog verder opkrikken. Mag uiteraard altijd er nog een seizoen aan vast plakken, mits hij zichzelf nederiger opstelt. Zo niet, tegen een goed bod verkopen en Madueke de kans geven voor het nieuwe seizoen.



Een 6,5...je bent mild. Ik geef hem een 4,5. Hij heeft zo ontzettend veel cruciale kansen gemist, begint een beetje op Lensie te lijken. Makkelijke kansen missen en moeilijke ballen scoren. Zonde, want hij kan echt VEEL beter.

 

+1/-1

Een 4,5? Maar wel verwachten dat er een club komt die 25 a 35 miljoen voor hem betaalt zeker?

 

+2/-0

Nee hoor, 30-40 kan hij in potentie waard zijn. Op dit moment, in deze vorm, mag je met 15 in je handen knijpen.

Wellicht krijgt hij de geest nu de topscorersprijs naar Willy is vernoemd.

 

+1/-0

Voor 15 never nooit laten gaan. Transfermarkt is ook sowieso niet al te best.
Dus anders lekker bij psv houden

Vind hem zeker een 7 spelen die seizoen.
Zahavi komt meer richting de 5.

Hij en Gakpo zijn mijns inziens de reden dat we nog meedoen om vcl


Wel zou ik echt een bod gaan doen op Giakoumakis.
Zou perfect bij psv passen, zeker op de opkomende backs waar Schmidt graag mee speelt.

Hoeveel assists heeft een Max gegeven dit seizoen? Eigenlijk schandalig, maar dat heeft ook echt te maken met het type spits wat Malen is. Is een goede spits, maar wil de bal in de voeten.
Dat is Zahavi wel, maar die is wel gebleken heeft het niveau niet

 

+1/-0

Apart dat hij zo'n knappe goal scoort maar 1 op 1 met de keeper weer de kans verspilt en ook voor open goal naast kopt. Als Malen de makkelijkere ballen er in schiet scoort hij er 30 per seizoen. Zonde.

 

+2/-0

Hemeltergend slecht vandaag. 1 goede actie en dat is meteen een goal. Gini Wijnaldum kon vroeger ook het bloed onder mn nagels vandaan halen, omdat hij zijn eerste seizoenen bij PSV niet zn volledige potentie benutte. Dat heb ik dit seizoen ook bij Malen. Er zit ergens iets niet lekker, bewust of onbewust. Die knop moet om, dan zijn het volgend jaar 30 goals en een transfer naar de top voor 40 miljoen.

 

+1/-0

Je hebt hier mensen die Malen een 4.5 geven als rapportcijfer, wat voor cijfer krijgt Zahavi dan?

Echt serieus zonder Malen zouden nu 4e staan. Super dreigend iedere wedstrijd en heeft een partner
voorin die zo zwak is in het combineren

Wil je zijn potentie beter benutten, koop een sterke spits, zoals Giacoumakis

 

+1/-0

Zeg dan gewoon niks als je met Giakoumakis aan komt zetten :D :D

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

PSV Forum » Historie » Donyell Malen