Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 50 51 52 53 54

open/sluit de onderstaande quote:

Muzzy schreef op 22 maart 2021 om 09:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 07:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 00:49:

Lekker boeiend, wat die doet. Hij speelt op het moment niet , en diegene die spelen presteren niet , laten we ons daar nou mee bezighouden. Ihattaren is nog steeds het grootste talent wat we hebben, dat hij het in een 4-4-2 formatie moeite heeft om zich aan te passen lijkt me logisch. Hij krijgt vandaag 3 minuten om iets te laten zien , wat verwacht je dan van iemand? Dan heb ik het niet eens over Ihattaren specifiek maar over het algemeen , als je iemand zo laat in laat vallen.



Wat is dan precies wel zijn systeem? Want vorig jaar liet hij in 4-3-3 ook vrijwel niks zien. En ook, als je het grootste talent bent (wat hij niet is in mijn ogen), dan kun je toch wel in meerdere systemen uit de voeten?
Ik vind ook niet dat hij op die 3 minuten van vandaag afgerekend mag worden, maar ook als je niet speelt, verwacht ik wel dat je je volledig focust op de club waar je voor speelt.
Denk je soms dat Christiano Ronaldo nadat hij door zijn goede vriend Pepe in de CL uitgeschakeld is hem openbare social media dit soort berichtjes gaat sturen? Natuurlijk niet en dat is precies waarom dat Ihattaren het met deze houding nooit gaat redden.




Het feit dat je hem vergelijkt met c.r. zegt genoeg over de onrealistische verwachtingen die we van hem hebben.



Ik haal CR aan omdat dat in mijn ogen een voorbeeld-prof is die er alles aan doet om zoveel mogelijk uit zichzelf te halen, zelfs op de leeftijd die hij nu heeft, niet omdat Ihattaren dezelfde hoeveelheid talent toedicht. ;)

Hij zou er goed aan doen om alle frustratie die hij heeft over het niet spelen om te zetten in trainingsarbeid en wedstrijdfocus, want van deze afleidingen gaat hij in elk geval niet beter voetballen.

 

+3/-0

Waarom deze jongen zo laat nog inbrengen bij een 2-0 achterstand. Ofwel je geeft hem tenminste een half uur, ofwel je houdt hem op de bank. Dit gaat nergens over. Ik denk dat deze jongen het beste tot zijn recht komt op de 10 positie. Daar wil Schmidt echter een loper hebben.

 

+3/-1

Hij heeft in ieder geval zelf al het hele seizoen aangetoond daar niet thuis te horen

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 22 maart 2021 om 11:16:

Hij heeft in ieder geval zelf al het hele seizoen aangetoond daar niet thuis te horen



Klopt maar in theorie is dat zijn positie. Als je dan weggestopt wordt aan de zijkanten voelt dat niet goed.
Vooropgesteld dat ik vind dat deze jongen een mentaliteitsprobleem heeft, veels te weinig laat zien gezien zijn mogelijkheden.

 

+1/-0

Heel jammer en sneu.
Einde van een sprookje: "Kind van de club bereikt de top."
Gaat misschien nog een keer gebeuren, maar voorlopig niet meer, en zeker niet meer bij PSV.
Dat sprookje is helaas voorbij.
En het eindigt nog slechter dan dat van Labyad en Bazoer. Helaas helaas.
Wie waaraan precies schuldig is, daar gaat het mij hier niet om.
Maar Mootje heeft de deur achter zich dicht getrokken. Het is voorgoed afgelopen.

 

+1/-0

Als je sommige spelers ziet ploeteren om een bal onder controle te houden, dan is het toch eeuwig zonde dat een rasvoetballer als Mo het niet heeft waargemaakt in de afgelopen twee seizoenen. Waar er 2 vechten hebben er natuurlijk 2 schuld. Mo heeft zich vast niet altijd van zijn beste kant laten zien, maar ook PSV / Schmidt zullen in de relatie wel steken hebben laten vallen.

Mo 3 minuten laten invallen in een wedstrijd die muurvast zit, draagt in mijn ogen niets bij aan het verbeteren van die relatie. Ik verwacht niet dat Mo het als een beloning zal zien. Ik ben het eens met De Tsaar. Hou hem lekker op de bank of geef hem (minstens) 20 minuten.

Verder denk ik dat de reactie van mathildelaan hierboven de situatie goed weergeeft.

 

+2/-0

De ene speler moet volgens de media gewoon knokken voor z'n plek, maar Ihataren moeten we met fluwelen handschoentjes behandelen. Die jongen komt ook gewoon net kijken en moet zich gewoon bewijzen... Maar goed diezelfde media heeft belang bij onrust binnen een club, anders hebben ze nergens om over te praten. Dus stoken ze het nog lekker even op.

Feit is dat er structureel problemen zijn met jeugdspelers bij PSV, hetgeen vaak begint met het verlengen van de contracten. Bakkali, Labyad en nu Ihataren...

Ik zou het wel weten als ik bij PSV moet kiezen in welke spelers ik mijn tijd en geld voor de lange termijn zou inzetten....

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 22 maart 2021 om 12:15:

De ene speler moet volgens de media gewoon knokken voor z'n plek, maar Ihataren moeten we met fluwelen handschoentjes behandelen. Die jongen komt ook gewoon net kijken en moet zich gewoon bewijzen... Maar goed diezelfde media heeft belang bij onrust binnen een club, anders hebben ze nergens om over te praten. Dus stoken ze het nog lekker even op.

Feit is dat er structureel problemen zijn met jeugdspelers bij PSV, hetgeen vaak begint met het verlengen van de contracten. Bakkali, Labyad en nu Ihataren...

Ik zou het wel weten als ik bij PSV moet kiezen in welke spelers ik mijn tijd en geld voor de lange termijn zou inzetten....

in yorbe vertessen, Mauro junior en Rosario zeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 09:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Muzzy schreef op 22 maart 2021 om 09:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 07:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 00:49:

Lekker boeiend, wat die doet. Hij speelt op het moment niet , en diegene die spelen presteren niet , laten we ons daar nou mee bezighouden. Ihattaren is nog steeds het grootste talent wat we hebben, dat hij het in een 4-4-2 formatie moeite heeft om zich aan te passen lijkt me logisch. Hij krijgt vandaag 3 minuten om iets te laten zien , wat verwacht je dan van iemand? Dan heb ik het niet eens over Ihattaren specifiek maar over het algemeen , als je iemand zo laat in laat vallen.



Wat is dan precies wel zijn systeem? Want vorig jaar liet hij in 4-3-3 ook vrijwel niks zien. En ook, als je het grootste talent bent (wat hij niet is in mijn ogen), dan kun je toch wel in meerdere systemen uit de voeten?
Ik vind ook niet dat hij op die 3 minuten van vandaag afgerekend mag worden, maar ook als je niet speelt, verwacht ik wel dat je je volledig focust op de club waar je voor speelt.
Denk je soms dat Christiano Ronaldo nadat hij door zijn goede vriend Pepe in de CL uitgeschakeld is hem openbare social media dit soort berichtjes gaat sturen? Natuurlijk niet en dat is precies waarom dat Ihattaren het met deze houding nooit gaat redden.




Het feit dat je hem vergelijkt met c.r. zegt genoeg over de onrealistische verwachtingen die we van hem hebben.



Ik haal CR aan omdat dat in mijn ogen een voorbeeld-prof is die er alles aan doet om zoveel mogelijk uit zichzelf te halen, zelfs op de leeftijd die hij nu heeft, niet omdat Ihattaren dezelfde hoeveelheid talent toedicht. ;)

Hij zou er goed aan doen om alle frustratie die hij heeft over het niet spelen om te zetten in trainingsarbeid en wedstrijdfocus, want van deze afleidingen gaat hij in elk geval niet beter voetballen.



Ik snap dat hem voetballend niet vergelijkt maar als model prof. C.r. is ook op dat gebied de top van de voetbalwereld. Dat kunnen we niet verwachten van de gemiddelde voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Muzzy schreef op 22 maart 2021 om 13:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 09:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Muzzy schreef op 22 maart 2021 om 09:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 07:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 00:49:

Lekker boeiend, wat die doet. Hij speelt op het moment niet , en diegene die spelen presteren niet , laten we ons daar nou mee bezighouden. Ihattaren is nog steeds het grootste talent wat we hebben, dat hij het in een 4-4-2 formatie moeite heeft om zich aan te passen lijkt me logisch. Hij krijgt vandaag 3 minuten om iets te laten zien , wat verwacht je dan van iemand? Dan heb ik het niet eens over Ihattaren specifiek maar over het algemeen , als je iemand zo laat in laat vallen.



Wat is dan precies wel zijn systeem? Want vorig jaar liet hij in 4-3-3 ook vrijwel niks zien. En ook, als je het grootste talent bent (wat hij niet is in mijn ogen), dan kun je toch wel in meerdere systemen uit de voeten?
Ik vind ook niet dat hij op die 3 minuten van vandaag afgerekend mag worden, maar ook als je niet speelt, verwacht ik wel dat je je volledig focust op de club waar je voor speelt.
Denk je soms dat Christiano Ronaldo nadat hij door zijn goede vriend Pepe in de CL uitgeschakeld is hem openbare social media dit soort berichtjes gaat sturen? Natuurlijk niet en dat is precies waarom dat Ihattaren het met deze houding nooit gaat redden.




Het feit dat je hem vergelijkt met c.r. zegt genoeg over de onrealistische verwachtingen die we van hem hebben.



Ik haal CR aan omdat dat in mijn ogen een voorbeeld-prof is die er alles aan doet om zoveel mogelijk uit zichzelf te halen, zelfs op de leeftijd die hij nu heeft, niet omdat Ihattaren dezelfde hoeveelheid talent toedicht. ;)

Hij zou er goed aan doen om alle frustratie die hij heeft over het niet spelen om te zetten in trainingsarbeid en wedstrijdfocus, want van deze afleidingen gaat hij in elk geval niet beter voetballen.



Ik snap dat hem voetballend niet vergelijkt maar als model prof. C.r. is ook op dat gebied de top van de voetbalwereld. Dat kunnen we niet verwachten van de gemiddelde voetballer.



Misschien is CR als vergelijking wel wat te hoog gegrepen, maar net zo hard ervoor werken als Ibi Afellay of Timmy Simons of Jan Heintze zou toch wel mogelijk moeten zijn voor hem? Als hij dat op zou kunnen brengen is PSV zeker niet zijn plafond, maar als hij er geen zin in heeft, zien we hem over 3 jaar terug bij FC Groningen of Kortrijk en dergelijke clubs.

 

+1/-0

Tussen de extreme voorbeeldprof Cristiano Ronaldo en het kutventje Ihattaren zit nog een enorm gapend gat waar 99.99% van de andere profs zich in bevinden, waaronder al zijn teamgenoten.

 

+1/-0

We hoeven ons geen illusie te maken; in de hoofdstad ruiken ze bloed. Die scouten al volop in onze vijvers bij clubs als Unitas'59 en UNA.

Bij Mo is er weer van alles fout gegaan, de waarheid ligt weer ergens in het midden. Vroeger liep er "in het midden" een padre familias rond zoals ONZE Harry's (de geliefde voorzitter maar ook Harry op de Herdgang) en Guus. Dat soort mensen hield deze jongens in het gareel, luisterde naar ze, hield ze uit de wind én gaf ze de wind van voren waar nodig. Dit alles typeerde PSV. Helaas zie ik alleen onze Martje nu nog tot dit soort dingen in staat. Ook daarin is PSV PSV niet meer. Treurig!

 

+1/-0

Die jonge gasten worden helemaal gek gemaakt door die zaakwaarnemers. Zeker jongens van 17 of 18 zijn daar heel gevoelig voor als er allemaal mooie vooruitzichten worden beloofd. Het is niet voor niks dat zo'n jonge knul zegt: "ik luister naar mijn zaakwaarnemer, als hij zegt dat ik ergens moet tekenen, dan teken ik." Zo fluistert de zaakwaarnemer echt wel in Mo zijn oor hoe hij zich moet gedragen en wat hij mag/moet zeggen en doen.

De fame en rijkdom vertroebelt het hele beeld van zo'n jongen die tot zijn 15e nog in een doodnormale situatie zat met zijn gezin (buiten de spotlights en buiten de media). Status en veel geld en mooie dingen zijn populair, en daar maken de zaakwaarnemers handig gebruik van.
Daar kan je als PSV heel weinig mee. Je hebt een contract met een speler, alleen de zaakwaarnemer bepaalt of deze wordt uitgediend en wordt nageleefd. De macht van die figuren is onbegrenst, en PSV weet dat ze die zaakwaarnemers ook nodig hebben in de toekomst als bijvoorbeeld Riola een nieuw talent heeft die door meerdere clubs wordt begeerd. Dan moet je de zaakwaarnemer meehebben, anders maak je geen kans.

 

+1/-0

Een gedachte: zou hij niet al met Overmars hebben gesproken? Ik vind de vele acties die hij onderneemt wel erg opvallend. Lijkt mij om een vertrek te forceren en de prijs te drukken. PSV lijkt mij in een lastige situatie te komen. Je grote talent voor een appel en een ei aan de concurrent verkopen? Pffff.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Luc NIllis schreef op 22 maart 2021 om 19:02:

Een gedachte: zou hij niet al met Overmars hebben gesproken? Ik vind de vele acties die hij onderneemt wel erg opvallend. Lijkt mij om een vertrek te forceren en de prijs te drukken. PSV lijkt mij in een lastige situatie te komen. Je grote talent voor een appel en een ei aan de concurrent verkopen? Pffff.



Zelfs al zou dat al zo zijn, dan gaan wij hier mag ik hopen toch niet aan meewerken. Belabberde financiele situatie of niet.

Dan maar gewoon een jaar lang op de bank houden bij Jong PSV en het seizoen erna transfervrij de deur uit laten lopen.

In deze mag je geen enkele precedent scheppen voor aankomende jeugdige talenten dat wangedrag "beloond wordt" met een transfer naar de grootste binnenlandse concurrent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 22 maart 2021 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Luc NIllis schreef op 22 maart 2021 om 19:02:

Een gedachte: zou hij niet al met Overmars hebben gesproken? Ik vind de vele acties die hij onderneemt wel erg opvallend. Lijkt mij om een vertrek te forceren en de prijs te drukken. PSV lijkt mij in een lastige situatie te komen. Je grote talent voor een appel en een ei aan de concurrent verkopen? Pffff.



Zelfs al zou dat al zo zijn, dan gaan wij hier mag ik hopen toch niet aan meewerken. Belabberde financiele situatie of niet.

Dan maar gewoon een jaar lang op de bank houden bij Jong PSV en het seizoen erna transfervrij de deur uit laten lopen.

In deze mag je geen enkele precedent scheppen voor aankomende jeugdige talenten dat wangedrag "beloond wordt" met een transfer naar de grootste binnenlandse concurrent.




PSV werkt absoluut niet mee aan transfers van spelers/talenten naar de concurrent. Dat hebben ze eerder al aangegeven bij Bergwijn, en later nog bevestigd toen diezelfde vraag over Ihattaren gesteld werd.

Of het moeten echt absurd hoge geldbedragen zijn natuurlijk. Voor geld is alles te koop.

Maar Ajax zal geen forse bedragen over willen maken naar de concurrent.


Als zich een buitenlandse club meld voor het juiste bedrag is Ihattaren weg. Als Ajax zich meld blijft hij nog een seizoen in Eindhoven. Zo simpel is het. Tenzij Ajax een groot deel van de CL deelname over gaat maken. Dan valt er vast wel te praten met PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 07:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 00:49:

Lekker boeiend, wat die doet. Hij speelt op het moment niet , en diegene die spelen presteren niet , laten we ons daar nou mee bezighouden. Ihattaren is nog steeds het grootste talent wat we hebben, dat hij het in een 4-4-2 formatie moeite heeft om zich aan te passen lijkt me logisch. Hij krijgt vandaag 3 minuten om iets te laten zien , wat verwacht je dan van iemand? Dan heb ik het niet eens over Ihattaren specifiek maar over het algemeen , als je iemand zo laat in laat vallen.



Wat is dan precies wel zijn systeem? Want vorig jaar liet hij in 4-3-3 ook vrijwel niks zien. En ook, als je het grootste talent bent (wat hij niet is in mijn ogen), dan kun je toch wel in meerdere systemen uit de voeten?
Ik vind ook niet dat hij op die 3 minuten van vandaag afgerekend mag worden, maar ook als je niet speelt, verwacht ik wel dat je je volledig focust op de club waar je voor speelt.
Denk je soms dat Christiano Ronaldo nadat hij door zijn goede vriend Pepe in de CL uitgeschakeld is hem openbare social media dit soort berichtjes gaat sturen? Natuurlijk niet en dat is precies waarom dat Ihattaren het met deze houding nooit gaat redden.


Vorig jaar in 4-3-3 systeem liet niemand van onze ploeg iets zien , ofwel dan? Hij was 18 jaar en een van de weinige die nog iets extra's bracht. De hele selectie was vorig jaar niet in balans en daarom is Mvb uiteindelijk ook gefaald. Nu hebben we 20 middenvelders, 2 centrale verdedigers en spelen we 4-4-2. Hij zou best in 4-4-2 kunnen passen maar dan heb je speeltijd nodig om daar aan te wennen , en zoveel speeltijd krijgt die nou niet.
Ook als je gisteren ziet dat een Vertessen boven een Madueke/Ihattaren wordt verkozen is dat best zorgwekkend. Ik wil een ding zeggen en dat is dat we onder guus Hiddink en Mark van Bommel in z'n eerste half jaar altijd de opstelling wisten en dat zorgden voor vertrouwen en duidelijkheid. Dat is nu allesbehalve het geval. Ik heb vertrouwen dat Ihattaren een topvoetballer kan worden of zien jullie meer in Vertessen? Zoja , waarom?
:pul :psv

 

+1/-0

Heel simpel, omdat Vertessen wel mentaliteit heeft

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 22 maart 2021 om 21:17:

Heel simpel, omdat Vertessen wel mentaliteit heeft


Ja mensen die al 25 jaar in ploegendienst werken hebben ook mentaliteit , dat betekent niet dat ze dan goed zijn. Dit is zo'n typisch antwoord en ik had hem al verwacht. Vertessen heeft nog niks laten zien! In PSV 1 EN in Jong PSV nog niet eens constant, iedereen moet het daar laten zien behalve Vertessen. Hij speelt ook nog eens op een andere positie dan dat die in de jeugd deed , ongelofelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 21:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 22 maart 2021 om 07:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 22 maart 2021 om 00:49:

Lekker boeiend, wat die doet. Hij speelt op het moment niet , en diegene die spelen presteren niet , laten we ons daar nou mee bezighouden. Ihattaren is nog steeds het grootste talent wat we hebben, dat hij het in een 4-4-2 formatie moeite heeft om zich aan te passen lijkt me logisch. Hij krijgt vandaag 3 minuten om iets te laten zien , wat verwacht je dan van iemand? Dan heb ik het niet eens over Ihattaren specifiek maar over het algemeen , als je iemand zo laat in laat vallen.



Wat is dan precies wel zijn systeem? Want vorig jaar liet hij in 4-3-3 ook vrijwel niks zien. En ook, als je het grootste talent bent (wat hij niet is in mijn ogen), dan kun je toch wel in meerdere systemen uit de voeten?
Ik vind ook niet dat hij op die 3 minuten van vandaag afgerekend mag worden, maar ook als je niet speelt, verwacht ik wel dat je je volledig focust op de club waar je voor speelt.
Denk je soms dat Christiano Ronaldo nadat hij door zijn goede vriend Pepe in de CL uitgeschakeld is hem openbare social media dit soort berichtjes gaat sturen? Natuurlijk niet en dat is precies waarom dat Ihattaren het met deze houding nooit gaat redden.


Vorig jaar in 4-3-3 systeem liet niemand van onze ploeg iets zien , ofwel dan? Hij was 18 jaar en een van de weinige die nog iets extra's bracht. De hele selectie was vorig jaar niet in balans en daarom is Mvb uiteindelijk ook gefaald. Nu hebben we 20 middenvelders, 2 centrale verdedigers en spelen we 4-4-2. Hij zou best in 4-4-2 kunnen passen maar dan heb je speeltijd nodig om daar aan te wennen , en zoveel speeltijd krijgt die nou niet.
Ook als je gisteren ziet dat een Vertessen boven een Madueke/Ihattaren wordt verkozen is dat best zorgwekkend. Ik wil een ding zeggen en dat is dat we onder guus Hiddink en Mark van Bommel in z'n eerste half jaar altijd de opstelling wisten en dat zorgden voor vertrouwen en duidelijkheid. Dat is nu allesbehalve het geval. Ik heb vertrouwen dat Ihattaren een topvoetballer kan worden of zien jullie meer in Vertessen? Zoja , waarom?
:pul :psv



Vorig jaar liet inderdaad niemand iets zien, maar als je naar zijn cijfers van vorig jaar kijkt zijn die ook gewoon bedroevend. En ja, dat elftal draaide niet best maar ook daar waren er spelers met veel betere cijfers - zo maakte Dumfries er 7 in 25 wedstrijden tegen Ihattaren met 3 in 20 wedstrijden.

Hij heeft dit jaar zo'n 1.600 minuten gespeeld- zo'n 17/18 wedstijden. Je zou het dan toch, als bovengemiddeld talent, na een half seizoen het toch wel enigszins onder de knie mogen hebben? En als je er nog altijd veel moeite mee hebt, zou ik me nog altijd in elk geval 3 slagen in de rondte werken - Götze voelt zich daar wekelijks niet te groot voor, dan zou je als jonge speler daar toch wel een beetje een voorbeeld aan mogen nemen?
De topsport is in elk geval keihard - als je er met de pet naar gooit, ga je nooit redden.

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren