Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Vinden jullie het PSV-logo mooi?

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik ben een Fortuna Sittard supporter dus ik weet dat ik me hier op glad ijs begeef, maar wat vinden jullie van het PSV-logo? Naar mijn bescheiden mening is het niet zo mooi. Een vlaggetje... Het straalt zo weinig uit. Kan dat niet veel beter?

Is het niet hoog tijd om eens een keer een heel nieuw logo te maken? Iets wat een roemruchte club als PSV de uitstraling geeft die het verdient?

Sorry, ik hoop echt dat ik niemand hiermee irriteer, maar ik loop al zo'n 10 jaar met deze gedachte rond en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Oh en het Fortuna-logo is ook niet heel mooi hoor 😂 Dus bespaar je aanval! We zijn sowieso ook broeders met spelers als Dirckx, Van Bommel, Hofland en Bouma die voor beide clubs gespeeld hebben. Ik zit hier tegen heilige huisjes aan te trappen dus ik dek me alvast in.

 

+1/-0

Wat mij betreft kan dit topic meteen weer dicht.
Ik heb nog nooit een PSV supporter hierover horen klagen en ik vind het logo prima.
Je gaat hier niet veel mensen vinden die je mening delen denk ik.

 

+3/-0

Ik ben allang blij dat we van alle veranderingen met thuisshirt en dergelijk af zijn. Het logo hoort bij de traditie en tevens is er weinig mis mee. Het is herkenbaar en uniek en de letters zijn redelijk modern. Het is moeilijk om het met een frisse blik te bekijken, maar zo lelijk is het niet.

Wat vind je dan bijvoorbeeld van dat grotendeels witte vlak van Ajax, met een kabouter? Of de deels goud op witte vlek van het Feyenoord logo?

Ik mag hopen dat we nooit als Juventus onze ziel te grabbel gooien. Dan ben ik me uiteraard bewust van de "verstrakkingen" in de jaren.

 

+4/-0

Whaha?..

Ik zie mezelf al naar een Fortuna forum gaan, een account maken, en dan in m'n eerste post begin met vertellen dat ik voor een andere club ben en dan gelijk ga zeggen dat het tijd wordt dat Fortuna een nieuw clublogo neemt, omdat ze nu een logo hebben dat niets uitstraalt.

Houdoe hè!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 23 januari 2021 om 22:15:

Whaha?..

Ik zie mezelf al naar een Fortuna forum gaan, een account maken, en dan in m'n eerste post begin met vertellen dat ik voor een andere club ben en dan gelijk ga zeggen dat het tijd wordt dat Fortuna een nieuw clublogo neemt, omdat ze nu een logo hebben dat niets uitstraalt.

Houdoe hè!


Hahaha ik snap dat het een beetje apart gedrag is en daarom probeerde ik me zo goed mogelijk in te dekken. Maar oprecht, ik vind het gewoon niet zo'n mooi logo en was benieuwd wat PSV'ers er van vinden.

Overigens zou ik het best begrijpen als iemand over het logo van Fortuna begint. Lijkt een beetje op druppel dreft afwasmiddel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 23 januari 2021 om 22:13:

Ik ben allang blij dat we van alle veranderingen met thuisshirt en dergelijk af zijn. Het logo hoort bij de traditie en tevens is er weinig mis mee. Het is herkenbaar en uniek en de letters zijn redelijk modern. Het is moeilijk om het met een frisse blik te bekijken, maar zo lelijk is het niet.

Wat vind je dan bijvoorbeeld van dat grotendeels witte vlak van Ajax, met een kabouter? Of de deels goud op witte vlek van het Feyenoord logo?

Ik mag hopen dat we nooit als Juventus onze ziel te grabbel gooien. Dan ben ik me uiteraard bewust van de "verstrakkingen" in de jaren.


Het Feyenoord-logo vind ik heel lelijk, het Ajax-logo ook erg lelijk, maar het heeft in ieder geval iets van betekenis. PSV-logo is gewoon zo willekeurig een vlaggetje... Niet mijn stijl. Je kunt iets met lichtstad doen, iets met Brabant, dan zou ik het al gelijk veel mooier vinden.

Het Ajax-logo kan in ieder geval veel beter, zoals deze gast laat zien:

http://www.footyfair.com/2015/01/concepts-afc-ajax-redesign.htmllink

Ik kan alleen niet iemand vinden die echt met PSV aan de slag is gegaan. Ja deze, maar geen verbetering:

https://www.designfootball.com/joomgallery/football-crests/psv-eindhoven-46459link

Ik denk dat in het algemeen Nederlandse voetballogo's gewoon vrij lelijk zijn. Ik vind die van Sparta wel aardig, maar verder is het ook niet veel.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 januari 2021, 23:40:25.

 

+1/-0

Het logo krijgt regelmatig een update. We hebben begin dit jaar nog een nieuw lettertype gekregen. :cool

forumillustratie

Ik vind het wel prima zo. :psv

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 23 januari 2021 om 23:41:

Het logo krijgt regelmatig een update. We hebben begin dit jaar nog een nieuw lettertype gekregen. :cool

forumillustratie

Ik vind het wel prima zo. :psv


Haha dat logo in 1948... Wel apart dat het logo in 1937 een stuk beter was dan alle logo's tot de jaren 90.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Uzi schreef op 23 januari 2021 om 21:03:

Ik ben een Fortuna Sittard supporter dus ik weet dat ik me hier op glad ijs begeef, maar wat vinden jullie van het PSV-logo? Naar mijn bescheiden mening is het niet zo mooi. Een vlaggetje... Het straalt zo weinig uit. Kan dat niet veel beter?

Is het niet hoog tijd om eens een keer een heel nieuw logo te maken? Iets wat een roemruchte club als PSV de uitstraling geeft die het verdient?

Sorry, ik hoop echt dat ik niemand hiermee irriteer, maar ik loop al zo'n 10 jaar met deze gedachte rond en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Oh en het Fortuna-logo is ook niet heel mooi hoor 😂 Dus bespaar je aanval! We zijn sowieso ook broeders met spelers als Dirckx, Van Bommel, Hofland en Bouma die voor beide clubs gespeeld hebben. Ik zit hier tegen heilige huisjes aan te trappen dus ik dek me alvast in.



Ik kijk mijn hele leven al graag naar PSV, maar ik sluit me volledig bij Uzi aan. Een vlaggetje hoort op de fiets van mijn 3-jarige kleine Phillip. Niet op het logo van onze grootmacht. In alle eerlijkheid ben ik stikjaloers op het logo van de *****. Liever een god dan een vlaggetje.

 

+3/-2

Ajax is helemaal geen god in de mythologie maar een "held".

Een held die uit jaloezie zijn volk verraadde, krankzinnig werd en zelfmoord pleegde bovendien.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 26 januari 2021 om 18:55:

Ajax is helemaal geen god in de mythologie maar een "held".

Een held die uit jaloezie zijn volk verraadde, krankzinnig werd en zelfmoord pleegde bovendien.



In een ander verhaal wordt hij levend begraven, maar de enige reden dat hij niet sterft, is door de hulp van de sterkere Heracles. Toepasselijk. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 27 januari 2021 om 08:50:

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 26 januari 2021 om 18:55:

Ajax is helemaal geen god in de mythologie maar een "held".

Een held die uit jaloezie zijn volk verraadde, krankzinnig werd en zelfmoord pleegde bovendien.



In een ander verhaal wordt hij levend begraven, maar de enige reden dat hij niet sterft, is door de hulp van de sterkere Heracles. Toepasselijk. ;)



In nog een ander verhaal boekte Ajax een 5-0 overwinning op PSV. Het seizoen van 1964-1965, om precies te zijn. Maar aangezien jullie zo begaan zijn met historische feiten en mythologie, zal dat jullie niet ontgaan zijn.

 

+2/-2

Hey Joep, het is niet erg dat je voor Ajax bent. Het is alleen een beetje sneu dat je net doet alsof je voor PSV bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JoepMeloen schreef op 27 januari 2021 om 11:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 27 januari 2021 om 08:50:

open/sluit de onderstaande quote:

El-Mik schreef op 26 januari 2021 om 18:55:

Ajax is helemaal geen god in de mythologie maar een "held".

Een held die uit jaloezie zijn volk verraadde, krankzinnig werd en zelfmoord pleegde bovendien.



In een ander verhaal wordt hij levend begraven, maar de enige reden dat hij niet sterft, is door de hulp van de sterkere Heracles. Toepasselijk. ;)



In nog een ander verhaal boekte Ajax een 5-0 overwinning op PSV. Het seizoen van 1964-1965, om precies te zijn. Maar aangezien jullie zo begaan zijn met historische feiten en mythologie, zal dat jullie niet ontgaan zijn.




Jahoor - was ik wel van op de hoogte. Ze wonnen ook in Eindhoven in 2006/2007 met 1-5 in Eindhoven. De 1-5 werd gemaakt door Kluivert en was uiteindelijk net dat ene doelpunt dat Ajax op die knotsgekke 29 April 2007 tekort kwam voor de titel. Maar ik snap wel dat de gemiddelde Ajacied liever naar het verre verleden kijkt dan het recentere. ;)

 

+2/-0

Ga weg a.u.b.
Het logo van PSV is klassiek, strak en herkenbaar.
Ik zou me kapot schamen als we een remake van het logo zouden krijgen a la Heracles een aantal jaar terug.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Vinden jullie het PSV-logo mooi?