Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Aanvoerder

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Er wacht (weer) een flinke wisseling in het team komende zomer. Volgens het ED zouden er liefst 13 selectiespelers (incl. reserves) kunnen vertrekken. Het meest genoemd zijn Malen, Dumfries en Rosario. Dat zijn ook min of meer onze aanvoerders.
Dat betekent dat we volgend jaar ook weer een nieuwe hierarchie krijgen in het team en we op zoek moeten naar een of twee nieuwe aanvoerders. Van de huidige selectie lijken mij qua karakter Van Ginkel, Viergever en Boscagli de enige opties. Maar bij elk van deze drie valt wel iets af te dingen waarom ze dat zouden moeten worden (kwaliteit, speeltijd, Nederlandse taal?). Zahavi en Götze spelen hier nog maximaal een jaar dus die heb ik niet meegenomen.
Drommel is (samen met Brama) aanvoerder bij Twente maar dat lijkt me voor PSV nog geen goed idee. Kortom, bij eventuele aankopen graag ook kijken naar leiderschapskwaliteiten!

 

+1/-0

Er staan altijd nieuwe spelers op, bij Ajax stond ineens De Ligt met een aanvoedersband om. Van mij mogen ze hem aan Gakpo geven, als het maar iemand is die bij de beste spelers hoort, altijd speelt en een beetje fatsoenlijk uit zijn woorden komt voor de camara. Met spelers als Götze Zahavi en wellicht Pröpper en van Ginkel zit het met die hieracrchie ook wel goed.

Ik heb overigens het stuk niet gelezen maar gaat het ook over Luckassen, Doan, Bruma, Fein, Rigo, Piroe, Baumgartl en Unnerstall? Want dan is 13 niet zoveel.

 

+1/-0

In dat stuk werden amper namen genoemd. Het ED heeft ook geen getal genoemd. Het zijn de voetbalprimeurs en soccernews van de wereld die dat er van maken in hun kansloze zoektocht naar extra clicks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 29 april 2021 om 12:26:

In dat stuk werden amper namen genoemd. Het ED heeft ook geen getal genoemd. Het zijn de voetbalprimeurs en soccernews van de wereld die dat er van maken in hun kansloze zoektocht naar extra clicks.



Dat is niet helemaal correct, zie bijgevoegde bron vanaf 2.10 ongeveer.

Bron: Uitzending ED met Elfrink

 

+1/-0

Mijn excuses, dat bericht heb ik dan gemist

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Aanvoerder