Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Actie in stadion tegen John en Toon

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 21 december 2019 om 13:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 13:00:

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 05:55:

Nog meer onrust en negativiteit? Dat krijg je nu juist door John de Jong te laten zitten en er een nog grotere puinhoop van te maken. John heeft al z’n krediet verspeeld als slechtste TD sinds minimaal de jaren ‘70. Ajax heeft bewezen dat je voor relatief weinig geld vele voltreffers in huis kunt halen. PSV haalde vroeger ook voor bescheiden bedragen voltreffers in huis. Natuurlijk kun je niet verwachten dat elke aankoop rendeert, maar als je 8 heel beperkte miskleunen haalt voor de hoofdprijs en totaal geen balans in een selectie weet samen te stellen, ben je totaal ongeschikt voor deze job. Het enige wat functioneert is de jeugdopleiding. Onze enige goede voetballers (Malen, Ihattaren en Bergwijn) zijn geen directe aankopen.



Wat een onzin weer!
Door De Jong te laten zitten krijg je nu meer onrust en negativiteit? Ja, door onwetende mensen zoals jij, die maar wat roepen en dan doen alsof dat de waarheid is.
En Ajax?? Serieus? F*ck Ajax, wij zijn PSV.
En weet je wie het contract van 1 van onze "enige goede voetballers" heeft verlengd, waardoor hij nu nog voor PSV speelt en niet ergens in Mino's Italie? Juist.. De Jong! En weet je waarom Bergwijn nog in Eindhoven speelt? Juist ja.. omdat De Jong de hoofdprijs vraagt. En waarom denk je dat Ihattaren zo blij is bij PSV? Omdat De Jong daar alles voor doet en waarschijnlijk om die reden Afellay haalde misschien?



Ben jij John de jong soms ?
De rede dat die spelers zijn gebleven ligt niet aan de jong, geloof je dat zelf ??
Dat komt omdat de spelers dat zelf willen.
Idd fuck Ajax door hun beleid lopen ze mijlenver voor op PSV helaas



Nope en ik ben ook geen vriendje van John of zo.
En ja.. dat geloof ik echt ja. Luckassen wilde ook blijven, maar die is er niet meer.
Zonder goed werk/verhaal van John de Jong willen spelers niet blijven. Of dacht jij dat wanneer Andre van Duin de TD was Malen ook had bijgetekent? Nou Malen.. Je krijgt geen verbeterd contract, we doen ook niks verder met je, geen plan verder, maar ik zal een leuk liedje over pizza's zingen want daar houden jullie zo van. FF wachten nog... PIZZA!

Blij maar lekker doen alsof jullie alles beter weten en John de Jong een waardeloze nietsnut is. Ik weet beter.

 

+4/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 21 december 2019 om 13:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 13:00:

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 05:55:

Nog meer onrust en negativiteit? Dat krijg je nu juist door John de Jong te laten zitten en er een nog grotere puinhoop van te maken. John heeft al z’n krediet verspeeld als slechtste TD sinds minimaal de jaren ‘70. Ajax heeft bewezen dat je voor relatief weinig geld vele voltreffers in huis kunt halen. PSV haalde vroeger ook voor bescheiden bedragen voltreffers in huis. Natuurlijk kun je niet verwachten dat elke aankoop rendeert, maar als je 8 heel beperkte miskleunen haalt voor de hoofdprijs en totaal geen balans in een selectie weet samen te stellen, ben je totaal ongeschikt voor deze job. Het enige wat functioneert is de jeugdopleiding. Onze enige goede voetballers (Malen, Ihattaren en Bergwijn) zijn geen directe aankopen.



Wat een onzin weer!
Door De Jong te laten zitten krijg je nu meer onrust en negativiteit? Ja, door onwetende mensen zoals jij, die maar wat roepen en dan doen alsof dat de waarheid is.
En Ajax?? Serieus? F*ck Ajax, wij zijn PSV.
En weet je wie het contract van 1 van onze "enige goede voetballers" heeft verlengd, waardoor hij nu nog voor PSV speelt en niet ergens in Mino's Italie? Juist.. De Jong! En weet je waarom Bergwijn nog in Eindhoven speelt? Juist ja.. omdat De Jong de hoofdprijs vraagt. En waarom denk je dat Ihattaren zo blij is bij PSV? Omdat De Jong daar alles voor doet en waarschijnlijk om die reden Afellay haalde misschien?



Ben jij John de jong soms ?
De rede dat die spelers zijn gebleven ligt niet aan de jong, geloof je dat zelf ??
Dat komt omdat de spelers dat zelf willen.
Idd fuck Ajax door hun beleid lopen ze mijlenver voor op PSV helaas



Inderdaad daar heeft de jong niks mee te maken. Volgens mij zit sjonnie hier stiekem te posten inderdaad. Wan onzin.

Dit bericht is gewijzigd op 22 december 2019, 12:05:44.

 

+1/-4

Dat je blijft geloven in iemand die misschien wel het slechtste aankoopbeleid uit de clubhistorie heeft uitgevoerd getuigt in mijn ogen naar oogkleppen op hebben of totaal gebrek aan ambitie. Of je bent John de Jong zelf ja, dat kan natuurlijk ook nog. Mocht dat zo zijn: Zoek alsjeblieft een andere baan, want je bent niet geschikt gebleken voor het aankoopbeleid van een voormalige topclub. Stop voor PSV nog verder de afgrond in stort...

 

+4/-2

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 14:48:

Dat je blijft geloven in iemand die misschien wel het slechtste aankoopbeleid uit de clubhistorie heeft uitgevoerd getuigt in mijn ogen naar oogkleppen op hebben of totaal gebrek aan ambitie. Of je bent John de Jong zelf ja, dat kan natuurlijk ook nog. Mocht dat zo zijn: Zoek alsjeblieft een andere baan, want je bent niet geschikt gebleken voor het aankoopbeleid van een voormalige topclub. Stop voor PSV nog verder de afgrond in stort...



Waar heb jij mij zien zeggen dat ik geloof in John's aankoopbeleid? Laat maar zien. Lukt niet he? Ik heb namelijk ook kritiek op John de Jong en heb ook zo mijn vraagtekens bij bepaalde zaken.

Maar de onzin die hier door sommigen word gepredikt is gewoon niet waar of zo simpel als dat men denkt. Ik heb een andere kant van zaken gemeld en geprobeerd uit te leggen dat sommige zaken niet zo simpel zijn als dat sommigen het hier schetsen. Onzin wordt als feiten hier neergeplempt. Ook ben ik, op dit moment, niet voor nog meer negativiteit en al helemaal niet in het stadion.

Maar goed.. dat jij mensen graag ongefundeerd en met een hoop onzin uitspraken de deur uit wil trappen.. prima, maar ik ben het niet altijd met alles wat je zegt eens.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 december 2019, 16:23:06.

 

+7/-2

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Goed dat MvB ontslagen is. Zijn keuzes, analyses, tactiek, communicatie naar de spelersgroep en ervaring bij een topclub lieten gewoon te wensen over. Alleen degene due verantwoordelijk voor deze situatie is, Toon “de auteur” Gerbrands, laat John de John zijn vuile klusje opknappen door MvB te ontslaan terwijl dat ook nog een rookie is.

Onze boeken schrijver valt hier veel aan te rekenen als zogenaamd ervaren bestuurder.

Mooi dat Hiddink tijdelijk terug is, maar ik hoop dat er ook een paar zwaar gewichten in het bestuur plaatsnemen naast Toon, John en Hans. Want die mannen zijn medeverantwoordelijk voor de huidige crisis.

Ik ben pas tevreden als daar capabele mensen zitten. Pas dan heb ik weer vertrouwen in een stabiele toekomst.

 

+2/-5

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 22 december 2019 om 04:10:

Goed dat MvB ontslagen is. Zijn keuzes, analyses, tactiek, communicatie naar de spelersgroep en ervaring bij een topclub lieten gewoon te wensen over. Alleen degene due verantwoordelijk voor deze situatie is, Toon “de auteur” Gerbrands, laat John de John zijn vuile klusje opknappen door MvB te ontslaan terwijl dat ook nog een rookie is.

Onze boeken schrijver valt hier veel aan te rekenen als zogenaamd ervaren bestuurder.

Mooi dat Hiddink tijdelijk terug is, maar ik hoop dat er ook een paar zwaar gewichten in het bestuur plaatsnemen naast Toon, John en Hans. Want die mannen zijn medeverantwoordelijk voor de huidige crisis.

Ik ben pas tevreden als daar capabele mensen zitten. Pas dan heb ik weer vertrouwen in een stabiele toekomst.



Als je 'Toon “de auteur”' en 'Onze boeken schrijver' nou eens weg laat wordt je verhaal echt stukken sterker, want het meeste wat je zegt klopt.

Wie moeten er dan TD en AD worden? John moet goed scouten en lijstjes klaar hebben en zo, maar noem mij eens 5 TD's en AD's die haalbaar zijn en een bewezen verbetering zijn. En dan niet zeggen dat dat jouw werk niet is, want beoordelen of John en Toon goed werk leveren is ook niet jouw werk, maar dat doe je toch ook.

 

+7/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 00:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 20 december 2019 om 23:15:

Feit is gewoon dat je Bruma en Baumgartl als topaankopen haalt voor zo'n 25 miljoen euro. Belachelijk. Bruma is nog geen 3 miljoen waard en Baumgartl kan gewoon niet verdedigen.



En wij weten niet of er wel iets beters te halen was en dat er een centrale verdediger MOEST komen, net als een LB, dat zijn ook feiten. Stel de keuze was Baumgartl of een CV van een nederlandse subtopper/middenmoter (voor 4 miljoen minder), of een talent van 18, van een club uit de 2e divisie uit Brazilie, zonder speeltijd in het 1e elftal. En dan? En had een andere TD het dan beter kunnen doen?

Bruma was inderdaad duur, maar hier geldt hetzelfde. Er is besloten dat Malen spits zou gaan worden, Bergwijn op 10 (en er was concrete belangstelling voor Bergwijn van andere clubs), Pereiro zou zo goed als zeker vertrekken. Ondanks dat veel mensen zeiden dat er niet nog een aanvaller nodig was, was die wel degelijk nodig. Helemaal als Bergwijn toch ook nog was vertrokken. Er was geld en dus heeft men (dit keer wel op tijd) een nieuwe aanvaller gehaald.
Nu weer hetzelfde verhaal als Baumgartl.. Wij weten niet was er haalbaar was en waartussen men eventueel kon kiezen. Daarbij wist iedereen dat Bruma dat het geen wereldtopper is, maar dat hij zo slecht zou spelen als dat hij nu doet had ook niemand verwacht.



Natuurlijk haal je als PSV zelden je eerste keus voor een positie. Niettemin is het natuurlijk waanzin Bergwijn op 10 te willen laten spelen. Voor het geld van Bruma had je ook Berghuis kunnen halen. Mocht Bergwijn zijn vertrokken dan was de spoeling natuurlijk dun geworden links voorin, maar Bruna halen was ook een grote gok.

Over Baumgartl, deze had ik persoonlijk zelfs transfervrij niet gehaald.

 

+1/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 14:48:

Dat je blijft geloven in iemand die misschien wel het slechtste aankoopbeleid uit de clubhistorie heeft uitgevoerd getuigt in mijn ogen naar oogkleppen op hebben of totaal gebrek aan ambitie. Of je bent John de Jong zelf ja, dat kan natuurlijk ook nog. Mocht dat zo zijn: Zoek alsjeblieft een andere baan, want je bent niet geschikt gebleken voor het aankoopbeleid van een voormalige topclub. Stop voor PSV nog verder de afgrond in stort...



Waar heb jij mij zien zeggen dat ik geloof in John's aankoopbeleid? Laat maar zien. Lukt niet he? Ik heb namelijk ook kritiek op John de Jong en heb ook zo mijn vraagtekens bij bepaalde zaken.

Maar de onzin die hier door sommigen word gepredikt is gewoon niet waar of zo simpel als dat men denkt. Ik heb een andere kant van zaken gemeld en geprobeerd uit te leggen dat sommige zaken niet zo simpel zijn als dat sommigen het hier schetsen. Onzin wordt als feiten hier neergeplempt. Ook ben ik, op dit moment, niet voor nog meer negativiteit en al helemaal niet in het stadion.

Maar goed.. dat jij mensen graag ongefundeerd en met een hoop onzin uitspraken de deur uit wil trappen.. prima, maar ik ben het niet altijd met alles wat je zegt eens.



Je kunt je beter niet druk maken beste Z.on de Bok . dit is een site VOOR PSV fans
(en de rest) niet VAN PSV fans , dat is een wezenlijk verschil . Laat je niet gek maken en zeker niet op de kast jagen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 22 december 2019 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 14:48:

Dat je blijft geloven in iemand die misschien wel het slechtste aankoopbeleid uit de clubhistorie heeft uitgevoerd getuigt in mijn ogen naar oogkleppen op hebben of totaal gebrek aan ambitie. Of je bent John de Jong zelf ja, dat kan natuurlijk ook nog. Mocht dat zo zijn: Zoek alsjeblieft een andere baan, want je bent niet geschikt gebleken voor het aankoopbeleid van een voormalige topclub. Stop voor PSV nog verder de afgrond in stort...



Waar heb jij mij zien zeggen dat ik geloof in John's aankoopbeleid? Laat maar zien. Lukt niet he? Ik heb namelijk ook kritiek op John de Jong en heb ook zo mijn vraagtekens bij bepaalde zaken.

Maar de onzin die hier door sommigen word gepredikt is gewoon niet waar of zo simpel als dat men denkt. Ik heb een andere kant van zaken gemeld en geprobeerd uit te leggen dat sommige zaken niet zo simpel zijn als dat sommigen het hier schetsen. Onzin wordt als feiten hier neergeplempt. Ook ben ik, op dit moment, niet voor nog meer negativiteit en al helemaal niet in het stadion.

Maar goed.. dat jij mensen graag ongefundeerd en met een hoop onzin uitspraken de deur uit wil trappen.. prima, maar ik ben het niet altijd met alles wat je zegt eens.



Je kunt je beter niet druk maken beste Z.on de Bok . dit is een site VOOR PSV fans
(en de rest) niet VAN PSV fans , dat is een wezenlijk verschil . Laat je niet gek maken en zeker niet op de kast jagen.




Dus als fan mag je niet kritisch zijn ?
Het is toch van de zotte dat je zoveel miskopen mag doen en je gehele kas bijna verkwanselt!!

Hij mag voor 60 miljoen verkocht hebben maar daar hou je slechts 40 aan over.

Ajax verkocht Kluivert,de jong,schone en wober voor 114 miljoen, 72 miljoen hield Ajax over na belasting, premies etc.

PSV houd misschien 40 over voor lozano,de jong en Angelino maar haalde voor 40 miljoen bras terug.

Hendrix en teze waren gisteren lichtpuntjes overigens

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 22 december 2019 om 18:36:

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 22 december 2019 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 21 december 2019 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

psvfen schreef op 21 december 2019 om 14:48:

Dat je blijft geloven in iemand die misschien wel het slechtste aankoopbeleid uit de clubhistorie heeft uitgevoerd getuigt in mijn ogen naar oogkleppen op hebben of totaal gebrek aan ambitie. Of je bent John de Jong zelf ja, dat kan natuurlijk ook nog. Mocht dat zo zijn: Zoek alsjeblieft een andere baan, want je bent niet geschikt gebleken voor het aankoopbeleid van een voormalige topclub. Stop voor PSV nog verder de afgrond in stort...



Waar heb jij mij zien zeggen dat ik geloof in John's aankoopbeleid? Laat maar zien. Lukt niet he? Ik heb namelijk ook kritiek op John de Jong en heb ook zo mijn vraagtekens bij bepaalde zaken.

Maar de onzin die hier door sommigen word gepredikt is gewoon niet waar of zo simpel als dat men denkt. Ik heb een andere kant van zaken gemeld en geprobeerd uit te leggen dat sommige zaken niet zo simpel zijn als dat sommigen het hier schetsen. Onzin wordt als feiten hier neergeplempt. Ook ben ik, op dit moment, niet voor nog meer negativiteit en al helemaal niet in het stadion.

Maar goed.. dat jij mensen graag ongefundeerd en met een hoop onzin uitspraken de deur uit wil trappen.. prima, maar ik ben het niet altijd met alles wat je zegt eens.



Je kunt je beter niet druk maken beste Z.on de Bok . dit is een site VOOR PSV fans
(en de rest) niet VAN PSV fans , dat is een wezenlijk verschil . Laat je niet gek maken en zeker niet op de kast jagen.




Dus als fan mag je niet kritisch zijn ?
Het is toch van de zotte dat je zoveel miskopen mag doen en je gehele kas bijna verkwanselt!!

Hij mag voor 60 miljoen verkocht hebben maar daar hou je slechts 40 aan over.

Ajax verkocht Kluivert,de jong,schone en wober voor 114 miljoen, 72 miljoen hield Ajax over na belasting, premies etc.

PSV houd misschien 40 over voor lozano,de jong en Angelino maar haalde voor 40 miljoen bras terug.

Hendrix en teze waren gisteren lichtpuntjes overigens



Natuurlijk mag je kritisch zijn, ben ik ook, maar onzin uitkramen, stoken en roepen om (negatieve) acties, is wat anders dan kritisch zijn.

Maar we hebben weer mooi een dikke boete gescoord met dat fijne protest + vuurwerk, misschien zelfs een wedstrijd zonder publiek, want afgelopen woesndag was het ook al feest. Goed bezig, lekker de club gesteund.

 

+5/-1

Had ik maar zon baas als John de Jong! Letterlijk niks presteren op werk en nog mijn baan houden! Dat John de jong niet ziet dat al zijn aankopen letterijk er niks van kunnen daar heb ik geen begrip voor. Ik hoop dat hij er zo snel mogelijk uit vliegt en ze iemand halen met ervaring!!!

- Senesi, martinez, 7 mil nee hij haalt Baumgartl voor 10!
- Bruma 15 mil is net alsof je Kerk 15 mil betaald en die vind ik nog beter dan Bruma!
- Doan voor 7 mil terwijl je al 6/7 aanvallers hebt
- Boscagli, lato en die Amerikaan halen voor de Lb en geen 1 van hun is goed genoeg!


We hebben vorig jaar 40 mil uitgegeven en daarvoor letterlijk niks gekregen!!

Enige hoop die je nu hebt is dat we bergwijn voor een goed bedrag in de zomer kunnen verkopen anders zijn we de pineut.

 

+2/-4

Als je Bergwijn voor de hoofdprijs verkoopt en John zit er nog, haalt ie waarschijnlijk Tom Beugelsdijk voor €45 miljoen. De enige PSV’ers die wat laten zien zijn de jongens uit de jeugdopleiding, de (dure) aankopen maken geen moment hun investering waar. John is gewogen en te licht bevonden, tenzij je de lat wel heel laag legt.

 

+2/-5

De aankopen misten gewoon het vertrouwen onder Bommel..ze begonnen sterk en werden met de week minder.

 

+2/-2

- De hele selectie speelt al maanden ondermaats. En dat zijn echt niet in een keer gasten van t nivea 1e divisie geworden. Dus was de sfeer / tactiek niet best. Van Bommel was daar hoofdverantwoordelijke voor.
- Je maakt mij niet wijs dat v Bommel niet zeer nauw betrokken is geweest bij de keuzes rondom t aankoopbeleid. Welke posities versterking nodig hadden etc.
- als zo vaak gezegd. Van Bommel blijft een held. Prachtig om voor hem te zingen weer, maar het werkte gewoon even niet.
- Toon maakt begrijpelijke heldere keuzes. Weet clubiconen te binden, heeft een mooie sponsor binnen gebracht. Ik zie geen reden wat het toevoegt als hij nu gaat, integendeel. Dat gedoe van mensen over dat ie een boekje schrijft is al helemaal om te kotsen. Laat die man dat lekker doen. Of willen we liever iemand die niet kan lezen of schrijven? Anyway. Ik vind Toon een prima voorzitter en met mij het merendeel van de supporters volgens mij.
- De Jong. Zoals Z. Al vaak aangeeft hierboven. Het is zo moeilijk over zijn functioneren te oordelen. Een TD zit er voor de lange termijn en met deze vorm van t team lijkt elke aankoop slecht. Ik weet t ook niet, maar weet dat van het ontslaan van een TD nog nooit een team instant beter is gaan voetballen. Laten we hem evalueren nadat het team ook met een andere trainer heeft gewerkt

 

+8/-1

Inderdaad - het is vooral dat van Bommel deze selectie niet aan de praat kreeg en dat dit sinds de wedstrijd in Emmen van januari van dit jaar al zo was.

Van de 11 basisspelers die in April 2018 thuis kampioen warden tegen Ajax, zitten er nog altijd 5 bij de selectie, maar van die 5 is dit seizoen alleen Bergwijn nog onomstreden basisklant. Het is dan toch wel schrijnend dat die andere 4 het voetbal het afgelopen anderhalve seizoen volledig verleerd zouden zijn?

Het is allemaal extra pijnlijk omdat van Bommel een icoon van de club is, maar dat maakt de beslissing om afscheid te nemen niet verkeerd. In mijn ogen is van Bommel ook niet minder een held hierdoor, het is vooral jammer voor iedereen dat het niet gelukt is.

En dat gedoe over de boeken die Toon schrijft? Tsja, ik hoorde niemand erover in 2017 en 2018 toen hij ook boeken uitbracht. Of komt dat omdat de club toen bovenaan stond? Want dat zou natuurlijk een vreemde motivatie zijn.

 

+6/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 22 december 2019 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

LVPSV schreef op 22 december 2019 om 04:10:

Goed dat MvB ontslagen is. Zijn keuzes, analyses, tactiek, communicatie naar de spelersgroep en ervaring bij een topclub lieten gewoon te wensen over. Alleen degene due verantwoordelijk voor deze situatie is, Toon “de auteur” Gerbrands, laat John de John zijn vuile klusje opknappen door MvB te ontslaan terwijl dat ook nog een rookie is.

Onze boeken schrijver valt hier veel aan te rekenen als zogenaamd ervaren bestuurder.

Mooi dat Hiddink tijdelijk terug is, maar ik hoop dat er ook een paar zwaar gewichten in het bestuur plaatsnemen naast Toon, John en Hans. Want die mannen zijn medeverantwoordelijk voor de huidige crisis.

Ik ben pas tevreden als daar capabele mensen zitten. Pas dan heb ik weer vertrouwen in een stabiele toekomst.



Als je 'Toon “de auteur”' en 'Onze boeken schrijver' nou eens weg laat wordt je verhaal echt stukken sterker, want het meeste wat je zegt klopt.

Wie moeten er dan TD en AD worden? John moet goed scouten en lijstjes klaar hebben en zo, maar noem mij eens 5 TD's en AD's die haalbaar zijn en een bewezen verbetering zijn. En dan niet zeggen dat dat jouw werk niet is, want beoordelen of John en Toon goed werk leveren is ook niet jouw werk, maar dat doe je toch ook.



Probleem voor de Jong is gewoon dat hij de beloofde mentor niet meer had. Brands heeft hem in zijn laatste jaar begeleid en toen zou Arnesen het mentorschap overnemen, maar die vertrok snel naar Anderlecht.
Reden is mij niet bekend, maar JdJ moest het ineens het alleen doen.

Daarnaast noemde MvB de selectie in het begin van seizoen sterker en beter dan vorig zeizoen. Dus naar mijn mening ligt het dan niet aan de spelers, maar aan de tactiek.

 

+2/-0

Het lag aan 100 dingen maar een TD stuur je niet zo snel weg als de trainer. Zo werkt dat in het voetbal, ook bij een clubicoon zoals van Bommel. Het wegsturen van een TD levert ook niet zoveel op want dan gaat een andere TD met dezelfde scouting verder en die lijkt nu niet te functioneren. Ik zou eerder een nieuwe hoofd scouting willen (liefst ervaren) dan een nieuwe TD.

 

+3/-0

Wat mij opvalt is dat het lijkt alsof veel mensen denken dat een TD alleen maar nieuwe spelers moet halen en daarop beoordeeld dient te worden. Het is allemaal echt zo verschrikkelijk kort door de bocht.

Ik weet even niet meer wie het was, maar iemand hier dacht dat spelers alleen bij PSV blijven, omdat ze dat willen. Denkt iemand ook weleens aan de trajecten die uitgestippeld worden voor (talenten/jonge) spelers? Dat een speler wordt beoordeeld op een zeker moment, op diverse vlakken, en dat er dan naar aanleiding van zo'n beoordeling een plan word gemaakt hoe een speler verder te ontwikkelen, het de speler naar de zin te maken, en naar een doel toe te werken en dat de TD daar een belangrijke rol in speelt. En dan heb ik het nog niet eens over alle contacten die de TD onderhoudt, met spelers, familie van jeugdspelers, makelaars, trainers, scouting, directie, enz.

John heeft mee kunnen lopen met Brands, waardoor niet al Brands werk opnieuw moest.
Maar NU Jonh de Jong ontslaan betekent dat dat allemaal de prullenbak in kan en dat alles weer van voren af aan opnieuw moet, door een nieuwe TD. Dat duur een eeuwigheid en biedt totaal geen garantie, ook niet dat Malen, Bergwijn en Ihattaren dan nog in Eindhoven willen blijven, want ook hun plan gaat dan waarschijnlijk op de schop en komt (tijdelijk) stil te liggen.
Hoe vaak hebben we de laatste paar jaar niet van spelers gehoord, die soms eigenlijk niet naar PSV wilden komen, dat het plan wat PSV met de betreffende speler had zo goed was dat ze toch kwamen?

Dat mensen teleurgesteld zijn over de transfers van afgelopen zomer kan ik me heel goed voorstellen, ben ik ook, maar laten we niet doen alsof transfers het enige zijn waarop we een TD moeten beoordelen.

 

+5/-0

Allebei wegwezen !! Zijn de knip voor de neus niet waard. Zo jammer, dat ze een man als van Bommel afserveren, zo'n club-icoon. Hiddink de leiding geven, met als hoofdtrainer Ron Jans met veldtrainer Mark van Bommel (moet voor PSV behouden blijven).

 

+1/-6

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Actie in stadion tegen John en Toon