Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Shirts 2020/2021

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Prima thuisshirt, en in de trainingscollectie zitten ook wel een paar mooie items!

 

+1/-0

Hier een link naar (het zeer waarschijnlijke) uitshirt.

https://www.footyheadlines.com/2019/12/puma-psv-eindhoven-20-21-away-third-kit.html?m=1

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:





Bevalt me heel goed dit. Doet me denken aan Uruguay, die spelen ook al jaren met Puma.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Uw financieel adviseur schreef op 01 juli 2020 om 09:01:

De keeperscollectie zal nog wel wat reactie ontlokken

https://www.psvfanstore.nl/wedstrijd/keeperscollectielink



Niets mis mee, lekker basic, lekker fel.

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 01 juli 2020 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:





Bevalt me heel goed dit. Doet me denken aan Uruguay, die spelen ook al jaren met Puma.



Ik vind het zo nog niets, wellicht als ze het aan hebben.

Het thuisshirt vind ik wel prima, mooie pasvorm en die luchtgaatjes hadden van mij niet gehoeven. Wel opvallend dat ik nog nergens een achterkant heb gezien want dat is sinds 2008 mijn grootste zorg elk jaar.

 

+1/-0

forumillustratie

Daarbij zijn de luchtgaatjes alleen in het officiële wedstrijdshirt, niet in het replica-shirt dat je in de winkel koopt

 

+1/-0

Nee inderdaad, maar die luchtgaatjes maken het wat mij betreft 'cheap'. Als een slecht nagemaakt shirt op de Ramblas in Barcelona.

Achterkant is top, met witte sponsornaam, groot wit nummer en witte spelersnaam is het prima. Maar dat wordt dan wel een duur grapje vrees ik.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Net zo duur als normaal, dus dat 'be la-ch elijke' valt ook wel mee.

Alle seizoenkaarthouders die afzagen van tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden van vorig seizoen hebben een kortingsvoucher ontvangen voor de FANstore, dus dat is ook weer uitstekend geregeld.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 01 juli 2020 om 13:46:

Net zo duur als normaal, dus dat 'be la-ch elijke' valt ook wel mee.

Alle seizoenkaarthouders die afzagen van tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden van vorig seizoen hebben een kortingsvoucher ontvangen voor de FANstore, dus dat is ook weer uitstekend geregeld.



Excuseer me , ik ben abuis . Je hebt gelijk.

 

+2/-0

Ik ben al blij dat het :psv logo in de normale kleuren is op alle shirts. Dat is in ieder geval al een verbetering ten opzichte van Nike en Umbro :pul

 

+1/-0

Het is nu wachten op het uitsthirt en het 3e shirt. Enig idee wanneer dit zal zijn?
Wordt de trainingscollectie ook uitgebreid als de shirts gepresenteerd zijn?

 

+1/-0

Gadver... wat is dit!!!!

 

+1/-0

Met de eerste training in het verschiet kan het uitshirt toch ook niet meer lang op zich laten wachten, hoop ik althans.

 

+1/-0

Zag deze voorbij komen op twitter.
Saaie shirtjes mijns inziens.

forumillustratie
forumillustratie

 

+1/-0

https://www.footyheadlines.com/2020/07/feyenoord-20-21-home-kit.html
Feyenoord heeft ook niet de meeste gelukkige sponsor, maar de shirtjes vind ik wel sjic. Vooral het uitshirt.

Dit bericht is gewijzigd op 14 juli 2020, 11:57:05 door een mod.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ron Jeremy schreef op 14 juli 2020 om 10:22:

Zag deze voorbij komen op twitter.
Saaie shirtjes mijns inziens.

forumillustratie
forumillustratie



Deze zijn inderdaad al eens voorbij gekomen. Vind zeker het uitshirt prima, derde shirt kan er mee door, in ieder geval geen fluor-zooi.

 

+1/-0

Het Philips blauwe uitshirt is echt een pareltje en de presentatie weer top! Goed bezig die mannen en vrouwen van de marketing afdeling. Nou onze jongens nog.

 

+4/-0

https://www.vi.nl/nieuws/vi-catwalk-bijna-alle-nieuwe-shirts-van-eredivisie-clubs-bekendlink

- we kunnen blij zijn dat we van Nike afzijn. Dat shirt van Vitesse is gruwelijk.

- Ajax uit is ook weer lelijk, dat is haast een traditie bij hun. Het uitshirt van Feyenoord vind ik wel mooi.

- Heerenveen uit is het mooiste shirt van het seizoen.

- Twente en Utrecht vind ik ook mooi: een uitshirt dat gewoon het thuisshirt is met andere kleuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 19 augustus 2020 om 21:02:

https://www.vi.nl/nieuws/vi-catwalk-bijna-alle-nieuwe-shirts-van-eredivisie-clubs-bekendlink

- we kunnen blij zijn dat we van Nike afzijn. Dat shirt van Vitesse is gruwelijk.

- Ajax uit is ook weer lelijk, dat is haast een traditie bij hun. Het uitshirt van Feyenoord vind ik wel mooi.

- Heerenveen uit is het mooiste shirt van het seizoen.

- Twente en Utrecht vind ik ook mooi: een uitshirt dat gewoon het thuisshirt is met andere kleuren.


Dat 2e shirt van Willem II en het 3e shirt van AZ: wat is daar misgegaan?

 

+1/-0

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de keuzes en de achtergronden bij het kiezen en creëren van de shirts zou ik als tip willen meegeven om de PSV podcast te luisteren waar Arne van Breugel een geweldig inzicht geeft in hoe het in zijn werk gaat. De balans tussen cultuur, commercie, maatwerk en de grote merken.

Volgend jaar iig geen lichtblauw shirt :)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Shirts 2020/2021