Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 51 52 53 54 55

Waarom zou Crystal Palace nu opeens genoegen nemen met 3 a 4 miljoen als het afgelopen winter nog meer dan 10 miljoen wilde hebben? De financiële onzekerheid is daar veel minder omdat ze nu door het uitspelen van de competitie verzekerd zijn van hun ruim 100 miljoen euro aan televisiegeld

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 14:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 10 juni 2020 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 12:06:

Als we Bruma kunnen verkopen zou ik niet eens een vervanger halen. We hebben zoveel keuzes en allemaal jonge spelers waarvan er maar 1 een extra stap hoeft te maken waardoor je weer in dezelfde luxepositie komt als nu.

Ik vind het jammer dat ze niet voor Rodgriguez die stap durven zetten, maar als van Aanholt wel haalbaar is dan lijkt het me een prima alternatief. Dat er op het middenveld 1 speler minimaal erbij moet is wel duidelijk, maar dat gaat wel iemand in de categorie 25-30 jaar worden zou ik zeggen. Ik heb liever dat ze al het geld in die 2 posities stoppen en dan Bruma min of meer gratis oppikken voor RCV.

Met Baumgartl, Obispo, Viergever, Luckassen en eventueel Hendrix hebben we voor geen surplus aan kwaliteit en kwantiteit. Toch zou ik het logisch vinden als Baumgartl gewoon de nr 1 RCV wordt en echt een kans krijgt van Schmidt.

Overigens heb ik wel het vermoeden dat Schmidt iemand op het oog heeft voor het middenveld. Maybe iemand met wie hij eerder heeft gewerkt, maar ik hoop wel dat ze dit in samenspraak met de scouting doen. Na Rodriguez ben ik wel weer een stuk meer tevreden over de ambitie dus ik laat me graag verrassen.




Ik heb ook 't idee dat Schmidt wel iemand op 't oog heeft en wellicht al geinformeerd heeft. Dan kijk je toch al gauw naar z'n Leverkussen periode van 2014-2017. Het merendeel van de centrale middenvelders destijds zijn of gestopt (Rolfes) of (absoluut) onhaalbaar (Brandt, Kampl). Wellicht twee namen die nog enigszins haalbaar zijn op huurbasis:

Christoph Kramer: Defensieve middenvelder van BMG, in 2016 voor 15 mil overgenomen van Leverkussen. Schippert daar tussen bank en basis. Verlengde in december nog z'n contract, maar is wellicht geinteresseerd in een volledig seizoen basis. Speelde laatste drie seizoenen zo'n 60 competitie-wedstrijden, al lag dat hier en daar ook aan blessure.s

Baumgartlinger: Oostenrijks international spelend bij Leverkussen. Ondertussen al 32, maar speelde eerste seizoenshelft vrijwel alles. Tweede seizoenshelft al vaker op de bank. Met Aranguiz, Palacios en Demirbay als concurrenten lijkt die in ieder geval redelijk overbodig te raken bij Leverkussen
:B



Het probleem met het huren van spelers is dat je nu nog geen groen licht krijgt. Op zij vroegst eind augustus/begin september en daar kun je geen beleid op maken. Dat is leuk voor erbij maar niet als bouwsteen.

Overigens ga ik ervan uit dat in de huidige tijden Van Aanholt, indien hij echt wil, haalbaar is voor een miljoen of 3 a 4. Dus als Rodriguez niet mogelijk is heb ik vertrouwen in het plan van Aanholt. PSV bood niet voor niets 7 miljoen in 3 pogingen eind januari. Als dat ook niet lukt zullen ze wel een andere linksback vinden, als het maar niet Miranda is van Schalke/Barcelona want die is aan de bal waardeloos.

Ik weiger te geloven dat PSV moet vissen in dezelfde vijver als Feyenoord. Sterker nog, als we Fer een dik salaris bieden hebben we een fantastische middenvelder die alle boxjes afvinkt.

Het verkopen van Guti/Rosario/Luckassen/Zoet/Bruma is bijna minstens zo belangrijk dan het kopen. Zoals ik het lees in de media kan PSV wel pas kopen als er iets binnen komt. En gezien de grootte van de selectie is dat ook niet zo gek.



Je kunt wel weigeren te geloven dat PSV in dezelfde vijver als Feyenoord moet vissen, maar de realiteit is toch echt dat PSV zelfs daar moeite zal hebben met vissen. De vijver van Feyenoord is ook niet meer die van voor corona.
PSV heeft op dit moment ook geen 3 of 4 miljoen voor welke speler dan ook.
Ook de eventuele verkoop van spelers zal niet kunnen worden uitgegeven aan dure transfers.
Wake up!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 juni 2020 om 15:02:

Waarom zou Crystal Palace nu opeens genoegen nemen met 3 a 4 miljoen als het afgelopen winter nog meer dan 10 miljoen wilde hebben? De financiële onzekerheid is daar veel minder omdat ze nu door het uitspelen van de competitie verzekerd zijn van hun ruim 100 miljoen euro aan televisiegeld



Ik geloof ook wel dat Palace genoegen zal nemen met zo'n 5 miljoen. Sowieso zijn spelers in de winter altijd duurder, zeker rond eind januari. Daarnaast heeft van Aanholt publiekelijk, dus dan neem ik aan intern ook, bekend gemaakt dat die graag terug wilt naar Nederland voor prive-redenen. Nu weet ik ook wel dat niet alle clubs even meelevend zijn als PSV af en toe is, maar gezien z'n staat van dienst (ruim 100 wedstrijden), z'n leeftijd en z'n 1-jarig contract, hoop/denk ik dat Crystal zich wel schapelijk zal opstellen.

Overigens ben ik 't eens mbt het huren van spelers. Echter lijkt me dit momenteel de enige mogelijkheid om spelers van die categorie binnen te halen. Of er moeten nog meerdere transfervrije opties aandienen (a la Fer, van Ginkel).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 10 juni 2020 om 16:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 10 juni 2020 om 15:02:

Waarom zou Crystal Palace nu opeens genoegen nemen met 3 a 4 miljoen als het afgelopen winter nog meer dan 10 miljoen wilde hebben? De financiële onzekerheid is daar veel minder omdat ze nu door het uitspelen van de competitie verzekerd zijn van hun ruim 100 miljoen euro aan televisiegeld



Ik geloof ook wel dat Palace genoegen zal nemen met zo'n 5 miljoen. Sowieso zijn spelers in de winter altijd duurder, zeker rond eind januari. Daarnaast heeft van Aanholt publiekelijk, dus dan neem ik aan intern ook, bekend gemaakt dat die graag terug wilt naar Nederland voor prive-redenen. Nu weet ik ook wel dat niet alle clubs even meelevend zijn als PSV af en toe is, maar gezien z'n staat van dienst (ruim 100 wedstrijden), z'n leeftijd en z'n 1-jarig contract, hoop/denk ik dat Crystal zich wel schapelijk zal opstellen.

Overigens ben ik 't eens mbt het huren van spelers. Echter lijkt me dit momenteel de enige mogelijkheid om spelers van die categorie binnen te halen. Of er moeten nog meerdere transfervrije opties aandienen (a la Fer, van Ginkel).



Stel dat Crystal Palace genoegen zou nemen met 5 miljoen, waar denk je dat dat PSV 5 miljoen vandaan gaat halen? Uit de lucht? Nog meer tekort/schuld/salaris korten van anderen?

 

+1/-0

PSV heeft een linksback nodig, er is echt wel geld. We hebben Bergwijn voor 30 miljoen verkocht, Pereiro verkocht en hadden al wat reserves. Vergeet ook niet dat we de tekorten niet van afgelopen jaar moeten opvullen maar van aankomend jaar.

Als jij denkt dat PSV bezig is in de categorie Diemers/Linssen dan feliciteer ik je alvast met een hele mooie transferzomer waarbij je elke keer positief verrast zult worden.

Het wachten op een 3e of 4e CV, zolang je Luckassen nog aan boord hebt vind ik minder erg dan wachten op een linksback. Ik zeg niet dat Boscagli en Viergever ons meteen punten zullen kosten maar ik geloof dat de backs heel belangrijk zijn in het pressie systeem. Ook omdat er defensief diversiteit gevraagd wordt. Er is er altijd maar 1 die op komt, de ander moet knijpen. En zo'n specifieke speelstijl wil je normaal al vanaf de 2e of 3e week van de voorbereiding opbouwen.

Schmelzer was volgens mij bij PSV al eens in beeld, met 1 jaar contract, veel ervaring, aanvallend sterk... lijkt me prima geschikt. Maar ik houd het op Van Aanholt, PSV gaat niet voor niets 7 miljoen bieden in de winter.

 

+1/-0

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 juni 2020, 19:27:05.

 

+1/-0

Ik hoop en verwacht ook niet dat PSV het in de categorie Linssen en Diemers gaat zoeken. Maar het is momenteel een en al onzekerheid en ik denk dat zelfs de mensen die er over gaan weinig weten over de middelen die ze tot hun beschikking hebben. Maar nee, geen middelmaat kopen. Investeer dan in de eigen jeugd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 19:10:

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.



Natuurlijk, dan kan het ons 30 miljoen kosten. Maar vergeet niet dat er hier en daar al heel veel rechtgetrokken wordt en het niet knetterhard 30 miljoen gaat zijn. Ik beloof je dat als PSV in de media zegt dat er geld was voor meerdere directe versterkingen dat er echt wel wat mogelijk is. Er lopen ook wat dure contracten af, er kunnen nog spelers verkocht worden, er kan nog een beter vooruitzicht komen mbt inkomsten.

We gaan het zien, helaas moet de transfermarkt nog op gang komen en duurt het nog 5 weken ofzo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 19:10:

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.



Natuurlijk, dan kan het ons 30 miljoen kosten. Maar vergeet niet dat er hier en daar al heel veel rechtgetrokken wordt en het niet knetterhard 30 miljoen gaat zijn. Ik beloof je dat als PSV in de media zegt dat er geld was voor meerdere directe versterkingen dat er echt wel wat mogelijk is. Er lopen ook wat dure contracten af, er kunnen nog spelers verkocht worden, er kan nog een beter vooruitzicht komen mbt inkomsten.

We gaan het zien, helaas moet de transfermarkt nog op gang komen en duurt het nog 5 weken ofzo.



"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dus.. een jaar zonder publiek spelen kost 30 miljoen.
Dit is natuurlijk bij lange na nog niet alles wat PSV nu misloopt, dat is enkel het spelen zonder publiek, maar daar komt dus nog veel meer bij en de toekomst ziet er somber uit.

PSV kan het ook never-nooit niet maken om dure spelers aan te trekken zonder eerst de spelers, die een deel van hun salaris hebben afgestaan, weer te geven waar ze toch echt, nog steeds, gewoon, recht op hebben... hun volledige salaris. Het is een gift van de spelers, geen regel die bepaalt of het toestaat dat PSV dit maar eindeloos kan en mag inhouden op eigen initiatief.
Ook bij een nieuw contract van, zeg 100.000 euro, zullen er spelers of trainers zijn die, bv zelf nog geen 100.000 euro verdienen, daar niet blij van gaan worden.
Daar komt bij dat PSV dus een deel van het verlies wil dekken met die gift van de spelers. Als dat dus weer omgedraaid wordt draai je weer meer verlies.

Nieuwe spelers halen kan (enkel als er dus een klein beetje geld, 100% zeker, beschikbaar is) als je, als directie, iedereen die een deel van z'n salaris afstaat weet te overtuigen van de noodzaak, maar that's it.

Ook Bryan Linssen kan PSV nu, op dit moment, dus niet betalen.

 

+1/-0

Als je echt denkt dat PSV nu Linssen kan betalen wordt het een welles nietes discussie waar we vast geen van beide zin in hebben. So we agree to disagree.

 

+1/-0

Ik vind de selectie niet zo verkeerd.
Vooral offensief gericht.

Met Malen, Lammers, Doan, Iha, Gakpo. Heb je een hoop keus, met enkele pareltjes.
Vind dat Hendrix wel een kans verdient als stofzuiger. Kan concurreren met onze Mexicaan, al zal die wel godverdomme wat pit moeten laten zien.
Heeft wel de nodige pit en is als hij goed wordt gebruikt eredivisie waardig.

Verder lekker afscheid nemen van Rosario, niet het niveau. Totaal geen dynamiek en straalt teveel onzekerheid uit.

Achterin vind ik het wel een probleem. Dumpfries prima, de rest gewoon niet.

Zou toch perfect zijn als Rodriguez wil blijven.
Maar centraal is het gewoon matig. Daar moet echt iets gebeuren.

Laten we hopen dat Baumgartl zich gaat ontwikkelen. Maar zou wel fijn zijn om een sloper achterin te hebben. Dat zie ik totaal niet in Obispo.

Dus een sloper, die mag concurreren met Obispo. En verder vind ik Viergever ook gewoon niet goed genoeg, prima stand in maar niet meer. Liever kwaliteitsspeler als Moreno.

Ofwel het geluid dat de selectie niet best is, deel ik toch echt niet. Maar achterin zitten nog teveel onzekerheden.

Met deze trainer en gekeken naar het verlies van de sterspeler van Ajax, kan het een mooi seizoen worden voor psv.

Dus prioriteit: sloper achterin.
Een dynamische verdedigende middenvelder zou ook niet misstaan. Je ziet hoe belangrijk een de Jong was in het succesjaar van Ajax. Ben ook gecharmeerd van Mitsjo, maar vraag me af of deze haalbaar is.

Aangezien deze trainer echt staat voor offensief voetbal, verwacht ik dat hij een meer dynamisch type zou willen zien dan Hendrix.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 20:51:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 19:10:

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.



Natuurlijk, dan kan het ons 30 miljoen kosten. Maar vergeet niet dat er hier en daar al heel veel rechtgetrokken wordt en het niet knetterhard 30 miljoen gaat zijn. Ik beloof je dat als PSV in de media zegt dat er geld was voor meerdere directe versterkingen dat er echt wel wat mogelijk is. Er lopen ook wat dure contracten af, er kunnen nog spelers verkocht worden, er kan nog een beter vooruitzicht komen mbt inkomsten.

We gaan het zien, helaas moet de transfermarkt nog op gang komen en duurt het nog 5 weken ofzo.



"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dus.. een jaar zonder publiek spelen kost 30 miljoen.
Dit is natuurlijk bij lange na nog niet alles wat PSV nu misloopt, dat is enkel het spelen zonder publiek, maar daar komt dus nog veel meer bij en de toekomst ziet er somber uit.

PSV kan het ook never-nooit niet maken om dure spelers aan te trekken zonder eerst de spelers, die een deel van hun salaris hebben afgestaan, weer te geven waar ze toch echt, nog steeds, gewoon, recht op hebben... hun volledige salaris. Het is een gift van de spelers, geen regel die bepaalt of het toestaat dat PSV dit maar eindeloos kan en mag inhouden op eigen initiatief.
Ook bij een nieuw contract van, zeg 100.000 euro, zullen er spelers of trainers zijn die, bv zelf nog geen 100.000 euro verdienen, daar niet blij van gaan worden.
Daar komt bij dat PSV dus een deel van het verlies wil dekken met die gift van de spelers. Als dat dus weer omgedraaid wordt draai je weer meer verlies.

Nieuwe spelers halen kan (enkel als er dus een klein beetje geld, 100% zeker, beschikbaar is) als je, als directie, iedereen die een deel van z'n salaris afstaat weet te overtuigen van de noodzaak, maar that's it.

Ook Bryan Linssen kan PSV nu, op dit moment, dus niet betalen.



Ik heb je posts even bekijken en kom tot de conclusie dat je een agenda hebt om een inktzwart beeld van de mogelijkheden van PSV te schetsen. Dat mag. Ik weet niet waarom, in de zin van wat voor motief je daarbij hebt, maar ik vraag me af of je een fan van onze club bent of gewoon een (treiter)trol. Behalve een depressie kan ik namelijk moeilijk een andere agenda bedenken dan ondermijnen. Ik hoop dat ik me vergis en je nog heel veel (wel) waardevolle dingen gaat posten.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Jan van Beveren vloog schreef op 16 juni 2020 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 20:51:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 19:10:

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.



Natuurlijk, dan kan het ons 30 miljoen kosten. Maar vergeet niet dat er hier en daar al heel veel rechtgetrokken wordt en het niet knetterhard 30 miljoen gaat zijn. Ik beloof je dat als PSV in de media zegt dat er geld was voor meerdere directe versterkingen dat er echt wel wat mogelijk is. Er lopen ook wat dure contracten af, er kunnen nog spelers verkocht worden, er kan nog een beter vooruitzicht komen mbt inkomsten.

We gaan het zien, helaas moet de transfermarkt nog op gang komen en duurt het nog 5 weken ofzo.



"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dus.. een jaar zonder publiek spelen kost 30 miljoen.
Dit is natuurlijk bij lange na nog niet alles wat PSV nu misloopt, dat is enkel het spelen zonder publiek, maar daar komt dus nog veel meer bij en de toekomst ziet er somber uit.

PSV kan het ook never-nooit niet maken om dure spelers aan te trekken zonder eerst de spelers, die een deel van hun salaris hebben afgestaan, weer te geven waar ze toch echt, nog steeds, gewoon, recht op hebben... hun volledige salaris. Het is een gift van de spelers, geen regel die bepaalt of het toestaat dat PSV dit maar eindeloos kan en mag inhouden op eigen initiatief.
Ook bij een nieuw contract van, zeg 100.000 euro, zullen er spelers of trainers zijn die, bv zelf nog geen 100.000 euro verdienen, daar niet blij van gaan worden.
Daar komt bij dat PSV dus een deel van het verlies wil dekken met die gift van de spelers. Als dat dus weer omgedraaid wordt draai je weer meer verlies.

Nieuwe spelers halen kan (enkel als er dus een klein beetje geld, 100% zeker, beschikbaar is) als je, als directie, iedereen die een deel van z'n salaris afstaat weet te overtuigen van de noodzaak, maar that's it.

Ook Bryan Linssen kan PSV nu, op dit moment, dus niet betalen.



Ik heb je posts even bekijken en kom tot de conclusie dat je een agenda hebt om een inktzwart beeld van de mogelijkheden van PSV te schetsen. Dat mag. Ik weet niet waarom, in de zin van wat voor motief je daarbij hebt, maar ik vraag me af of je een fan van onze club bent of gewoon een (treiter)trol. Behalve een depressie kan ik namelijk moeilijk een andere agenda bedenken dan ondermijnen. Ik hoop dat ik me vergis en je nog heel veel (wel) waardevolle dingen gaat posten.



Whaha... bedankt dokter. Fijn dat u mij, mijn posts en mijn redenen daarvoor zo goed bestudeerd heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jan van Beveren vloog schreef op 16 juni 2020 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 20:51:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 10 juni 2020 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 10 juni 2020 om 19:10:

Als jij denkt dat PSV die 30 miljoen van Bergwijn niet nodig heeft voor alle schade door corona ga je een heel teleurstellende transferzomer tegemoet.

"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dat jaar zonder publiek gaat er komen en gelukkig houden ze daar bij PSV ook ernstig rekening mee. Het plan om vanaf 1 januari weer met publiek te gaan wordt overal afgedaan als naief, wegens verwachte 2e piek. Tegen de tijd dat er weer met publiek gespeeld kan worden is het maart of juni 2021.
En reken maar dat de schadepost wegens corona nog enorm gaat groeien.

Maar prima.. ik hoop dat ik de doemdenker ben en positief verrast word deze zomer.

Edit: In de winter was er nog geen corona en kon PSV nog lekker met geld smijten en 7 miljoen bieden. Kop uit het zand halen helpt met de realiteit onder ogen zien.



Natuurlijk, dan kan het ons 30 miljoen kosten. Maar vergeet niet dat er hier en daar al heel veel rechtgetrokken wordt en het niet knetterhard 30 miljoen gaat zijn. Ik beloof je dat als PSV in de media zegt dat er geld was voor meerdere directe versterkingen dat er echt wel wat mogelijk is. Er lopen ook wat dure contracten af, er kunnen nog spelers verkocht worden, er kan nog een beter vooruitzicht komen mbt inkomsten.

We gaan het zien, helaas moet de transfermarkt nog op gang komen en duurt het nog 5 weken ofzo.



"Als PSV in voetbaljaar 2020-2021 een heel seizoen zonder publiek zou moeten spelen, kost dat de club ongeveer 30 miljoen euro."

Dus.. een jaar zonder publiek spelen kost 30 miljoen.
Dit is natuurlijk bij lange na nog niet alles wat PSV nu misloopt, dat is enkel het spelen zonder publiek, maar daar komt dus nog veel meer bij en de toekomst ziet er somber uit.

PSV kan het ook never-nooit niet maken om dure spelers aan te trekken zonder eerst de spelers, die een deel van hun salaris hebben afgestaan, weer te geven waar ze toch echt, nog steeds, gewoon, recht op hebben... hun volledige salaris. Het is een gift van de spelers, geen regel die bepaalt of het toestaat dat PSV dit maar eindeloos kan en mag inhouden op eigen initiatief.
Ook bij een nieuw contract van, zeg 100.000 euro, zullen er spelers of trainers zijn die, bv zelf nog geen 100.000 euro verdienen, daar niet blij van gaan worden.
Daar komt bij dat PSV dus een deel van het verlies wil dekken met die gift van de spelers. Als dat dus weer omgedraaid wordt draai je weer meer verlies.

Nieuwe spelers halen kan (enkel als er dus een klein beetje geld, 100% zeker, beschikbaar is) als je, als directie, iedereen die een deel van z'n salaris afstaat weet te overtuigen van de noodzaak, maar that's it.

Ook Bryan Linssen kan PSV nu, op dit moment, dus niet betalen.



Ik heb je posts even bekijken en kom tot de conclusie dat je een agenda hebt om een inktzwart beeld van de mogelijkheden van PSV te schetsen. Dat mag. Ik weet niet waarom, in de zin van wat voor motief je daarbij hebt, maar ik vraag me af of je een fan van onze club bent of gewoon een (treiter)trol. Behalve een depressie kan ik namelijk moeilijk een andere agenda bedenken dan ondermijnen. Ik hoop dat ik me vergis en je nog heel veel (wel) waardevolle dingen gaat posten.



Ik verwacht wel dat het wat beter zal gaan dan dit seizoen. Maar zo positief als sommigen zijn zie ik ook niet. Is iedereen alweer vergeten dat we met deze selectie met moeite 4e zijn geworden?

En de selectie zal amper gaan veranderen. Malen is terug, en dat zal aanvallend wat schelen, maar achterin moet er weer een linksback gevonden worden.

En moeten ook maar eerst eens afwachten hoe goed onze nieuwe trainer is en of zijn coaching hier gaat werken.

Dus heel veel reden om enorm hoge verwachtingen te hebben zijn er ook niet zo veel. Natuurlijk, de concurrentie is ook weer minder, en misschien lukt het toch nog om een paar goede versterkingen te halen. We gaan 't zien.

 

+2/-0

Ik ben het daar niet mee eens. Niemand is vergeten dat die spelers er helemaal niets van konden gedurende de grootste crisisperiode. Vergeet niet dat we in de periode speelden zonder spits en zonder linksback. Toen we wel een spits en een linksback hadden ging het een stuk beter. We hebben een hele jonge groep waarvan het realistisch is dat 1 a 2 nieuwe spelers opstaan zoals Gakpo en Thomas bv op zijn gestaan na de winter. Vergeet ook niet dat de zwakste schakels Schwaab en Rosario, gedurende de hele crisisperiode alle wedstrijden hebben gespeeld omdat het zo'n lieve jongens waren.

PSV heeft na Ajax by far de beste en breedste selectie in Nederland dus we zijn gewoon titelkandidaat. Dat Feyenoord even in een roes heeft gezeten toen de verwachtingen laag waren is leuk maar daar win je komend seizoen geen prijzen mee. PSV heeft een leger aan jonge spelers die allemaal nog 1 of meerdere stappen kunnen zetten. Het gaat alleen nu om de balans, tactiek en toewijding. Als we met 1 a 2 goede kwalitatieve versterkingen de selectie neer kunnen zetten hebben we een prima beginpunt. Vanuit daar wordt het een afvalrace wie zijn karretje aan kan haken en wie niet.

1. Unnerstall, Dumfries, Viergever, Ihattaren en Malen kun je al invullen. Dat is al een mix tussen leiderschap, pure kwaliteit, ervaring en puur talent.

2. De missing pieces op het middenveld en linksachterin, waar versterking voor komt, moet je ook al kunnen invullen.

3. Dan blijft over;

CV - Baumgartl of Obispo of aankoop
CM - Sadilek of Guti of Thomas of Hendrix
SP - Romero of Lammers of Gakpo of Ihattaren of Bruma of Madueke

Ik zou zeggen dat kwantitatief veel talent, soms wat te ruw nog, maar met de juiste balans zitten we toch echt wel gebakken voor de toekomst.

 

+1/-0

Dat potentieel van onze talenten gaat er wel alleen uit komen als we er een paar ervaren sterkhouders tussen zetten die de wind uit de zeilen houden. Stevige jongens die de lijnen uit kunnen zetten en mensen op de donder kunnen geven op die onvermijdeijke lastige momenten in een seizoen. Maar ook gasten die voetballend hun mannetje staan. In dat opzicht vind ik het ook zo jammer dat we Rodriguez kwijt raken. Maar een J. Bruma is bijvoorbeeld een jongen die al wel wat gewend is.

De selectie heeft afgelopen seizoen weliswaar onder verwachting gepresteerd, maar ik denk dat we wel degelijk een kwaliteits issue hebben. Rodriguez viel meteen op, dat is niet zomaar. Dumfries was tegen het einde degene die de goals maakte. Mootje was echt niet meer zo goed en Malen was geblesseerd. Willen we weer op ons niveau komen, dan moet die lat echt nog een stuk hoger mensen. Gakpo is leuk, maar niet onze verlosser. Doan heeft eigenlijk nog niks laten zien. Hendrix is redelijk, maar was op zn best als Guardado of Propper voor hem stonden. Lammers ging stroef, Bruma was ronduit schandalig. Dan ga je het niet redden met Viergever en Schwaab achterin.

Er moet serieus kwaliteit bij want we missen van alles. Een ECHTE spelmaker, daarom riep ik vorig jaar ook constant dat Berghuis moest komen. Dumfries is een leider, maar wie nog meer? Wie is op het veld de aanjager? Wat zijn nou echt de alternatieven op de bank, buiten Madueke? De LB is nu wederom een uitdaging geworden, wie gaat dat doen? Krijgen we weer een sterk centraal duo, of weer middelmatig? Wie word buiten Malen degene die gaat scoren?

Heel veel, dus. Ik hoop echt dat we komend seizoen weer als vanouds gaan vlammen, maar dat gaat echt niet gebeuren door wederom laks met de situatie om te gaan. Dat heeft de club de afgelopen 2 zomers al gedaan en we weten wat daar van is gekomen.

 

+1/-0

Nou als je Bruma Madueke Romero Lammers Thomas Hendrix Guti of Sadilek op de bank hebt kun je best wat wisselen.

Ik ga ervan uit dat we de oude Ihattaren weer gaan zien, die was na de winterstop tot en met Willem II thuis ook gewoon steengoed, maar daarna werd het verval extreem groot. Ik geloof erin dat de Mo van 2019 de echte Mo is, en ik geloof dat de scorende Malen de echte Malen is.

We gaan het zien, eerst maar eens een linksback en middenvelder halen die door het leven gaat als een ervaren goede onbetwiste basisspeler met leiderschap in zich.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

De Engelse kwaliteitskrant The Guardian meldt dat PSV interesse heeft in Min-Jae Kim speler van Beijing Guoan.

Min-Jae Kim zou bij PSV als centrale verdediger moeten fungeren en zou geen onbekende van Roger Schmidt zijn. De boomlange verdediger uit Zuid-Korea is een waar transfertarget geworden, zo meldt The Guardian. Min-Jae Kim, speler van Beijing Guoan, kan ook rekenen op belangstelling uit Engeland, Duitsland, Italië en Portugal, weet de krant te melden.

Kim is een 23-jarige verdediger, die wordt gezien als één van de coming men in het Aziatische voetbal. Door zijn postuur, maar liefst 1,90 meter, wordt hij ook wel ‘Het Monster’ genoemd. Kim is dertigvoudig international van Zuid-Korea. Hij speelde bij Beijing Guoan onder de nieuwe trainer Roger Schmidt en de Duitser is zeer te spreken over de talentvolle verdediger.

Naast PSV houden Everton, Southampton, RB Leipzig, SS Lazio en FC Porto hem in de gaten, zo meldt de Britse krant. Volgens The Guardian is het Everton van directeur Marcel Brands een outsider voor de Koreaan. Wel gaat het om een enorm bedrag want Beijing Guoan heeft de vraagprijs bepaald op vijftien miljoen euro.

Kim zou het liefst aan de slag gaan in de Premier League. Eerder deed Watford een vergeefse poging. Kim deed eerder ervaring op bij Jeonbuk Hyundai Motors, waarmee hij in 2017 en 2018 kampioen van Zuid-Korea werd. Anderhalf jaar geleden kocht Beijing Guoan hem voor vijf miljoen euro en nu is de verwachting dat de Koreaanse werkgever van Kim een miljoenentransfer gaat realiseren.



De link is natuurlijk snel gelegd: PSV heeft een extra verdediger nodig, dit 'Monster' heeft al eerder onder Schmidt gespeeld. Ik ken de beste man verder niet, maar er is in ieder geval aardig wat concurrentie en een fikse vraagprijs.

Overigens vraag ik me af of die gigantische vraagprijs wel klopt. Over het algemeen betalen de Chinezen gigantische bedragen om grote spelers vanuit Europa aan te trekken (Witsel, Carrasco etc), maar zodra deze jongens terugkeren valt het qua transfersom eigenlijk allemaal wel mee. Dortmund betaalde bijvoorbeeld 20 miljoen voor Witsel. Alleen Paulinho werd voor een asociaal bedrag verkocht aan Barca. Wat ik wil duidelijk maken is dat het qua uitgaande transfers wel meevalt. Beijing Guoan heeft ooit eens een Chinese speler voor 20 mil verkocht, maar verder is de duurste uitgaande transfer die van Burak Yilmaz naar Trabzonspor voor 4 miljoen. Ik kan me dan niet voorstellen dat een bijna 24-jarige Koreaanse verdediger opeens 15 miljoen zal kosten, of uberhaupt +10.

Overigens heet Guoan vijf buitenlanders onder contract staan, waaronder Bakambu (voor 40 mil gekocht), Viera (11 miljoen), Renato Augusto (al vier seizoenen de absolute sterspeler) en Fernandinho (voor 10 miljoen gekocht eind februari). In China mogen maar drie buitenlanders per wedstrijd spelen, een vierde mag plaatsnemen op de bank. Met zo'n grote namen moet Kim wellicht zelfs wijken?

 

+2/-0

Ik durf de voorspelling wel aan dat PSV niet meer dan 5 miljoen gaat betalen voor een CV dit jaar. Dus dit lijkt me niet geheel realistisch. Wat wel zou kunnen is dat een topclub hem koopt en hem 1 jaar in de Eredivisie wil stallen. Daar zouden we als PSV zijnde best een kans op een win-win situatie kunnen hebben.

Ondanks dat de kwaliteit dan wellicht top is denk ik dat PSV meer gebaat is bij veel ervaring en leiderschap. We hebben met Baumgartl ook iemand die lijkt mee te kunnen qua kwaliteit maar nog niet qua coaching en leiderschap, anders had Faber/van Bommel niet oneindig Schwaab de voorkeur gegeven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 19 juni 2020 om 12:16:

Ik durf de voorspelling wel aan dat PSV niet meer dan 5 miljoen gaat betalen voor een CV dit jaar. Dus dit lijkt me niet geheel realistisch. Wat wel zou kunnen is dat een topclub hem koopt en hem 1 jaar in de Eredivisie wil stallen. Daar zouden we als PSV zijnde best een kans op een win-win situatie kunnen hebben.

Ondanks dat de kwaliteit dan wellicht top is denk ik dat PSV meer gebaat is bij veel ervaring en leiderschap. We hebben met Baumgartl ook iemand die lijkt mee te kunnen qua kwaliteit maar nog niet qua coaching en leiderschap, anders had Faber/van Bommel niet oneindig Schwaab de voorkeur gegeven.



Goede analyse :psv :pul

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21