Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Winterstop aankopen seizoen 2021-2022

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Psv heeft deze winter transfer periode een nieuwe doelman, middenvelder en spits nodig. Welke spelers raden jullie schmidt aan?

Doelman= lars unnerstall terughalen en drommel verhuren. Drommel ervaring op laten doen.

Middenvelder = ? Een vervanger van sangare. Misschien weet iemand uit het buitenland.

Aanvaller = luuk de jong.

 

+1/-3

Natuurlijk, Drommel is geen geweldenaar gebleken, maar ze gaan echt Unnerstall niet terughalen. Die heeft onder Schmidt een jaar op de bank gezeten ten faveure van onze huidige 2e keeper. No way dat PSV / Schmidt hem terug wilt. Ik zou nu onder geen beding een nieuwe keeper halen. Wel kun je overwegen om de tweede seizoenshelft met Mvogo te gaan spelen. Liever laat ik echter Drommel staan en hoop ik dat hij de komende serie wedstrijden tegen sterkere ploegen vertrouwen zal tanken.

Ook een middenvelder lijkt me nou ook niet heel erg nodig. Het is erg jammer dat we Sangaré moeten missen de komende weken, maar PSV kan helaas niet zomaar even de knip trekken voor een nieuwe Sangaré. Met Van Ginkel, Pröpper, Götze, Guti en Thomas hebben we nog 5 middenvelders tot onze beschikking voor een serie (cruciale) wedstrijden en ook Doan kan er in theorie nog spelen. Helaas zijn de meeste van deze jongens erg blessuregevoelig en is de kans dat dit mis gaat in januari dan ook zeker aanwezig.

Een goede spits erbij zou mooi zijn, Luuk de Jong voor een half jaar huren fantastisch. Vinicius bakt er gewoon te weinig van, en aangezien het spel beter lijkt sinds Zahavi geblesseerd is geraakt, sta ik ook niet direct te springen om Eran weer terug te zien in het elftal. Maar ook hier denk ik dat PSV gebonden is aan het kostenplaatje van de huidige selectie.

PSV heeft, in mijn ogen, een te brede (en dure) selectie. Helaas hebben een aatal dure jongens op dit moment echt een bijrol. Die raak je nu waarschijnlijk niet kwijt, en daardoor zal de ruimte om iets nieuws te halen heel erg beperkt zijn. Ik denk dan ook dat we het met deze groep moeten gaan doen. En dan is het hopen dat we de meeste blessures nu wel gehad hebben, dat Sangaré snel terug is van de Afrika Cup en dat de stabiliteit die we de afgelopen weken hebben zien groeien, dit keer wel leidt tot een succesvolle campagne in januari en februari.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 24 december 2021 om 13:24:

Natuurlijk, Drommel is geen geweldenaar gebleken, maar ze gaan echt Unnerstall niet terughalen. Die heeft onder Schmidt een jaar op de bank gezeten ten faveure van onze huidige 2e keeper. No way dat PSV / Schmidt hem terug wilt. Ik zou nu onder geen beding een nieuwe keeper halen. Wel kun je overwegen om de tweede seizoenshelft met Mvogo te gaan spelen. Liever laat ik echter Drommel staan en hoop ik dat hij de komende serie wedstrijden tegen sterkere ploegen vertrouwen zal tanken.

Ook een middenvelder lijkt me nou ook niet heel erg nodig. Het is erg jammer dat we Sangaré moeten missen de komende weken, maar PSV kan helaas niet zomaar even de knip trekken voor een nieuwe Sangaré. Met Van Ginkel, Pröpper, Götze, Guti en Thomas hebben we nog 5 middenvelders tot onze beschikking voor een serie (cruciale) wedstrijden en ook Doan kan er in theorie nog spelen. Helaas zijn de meeste van deze jongens erg blessuregevoelig en is de kans dat dit mis gaat in januari dan ook zeker aanwezig.

Een goede spits erbij zou mooi zijn, Luuk de Jong voor een half jaar huren fantastisch. Vinicius bakt er gewoon te weinig van, en aangezien het spel beter lijkt sinds Zahavi geblesseerd is geraakt, sta ik ook niet direct te springen om Eran weer terug te zien in het elftal. Maar ook hier denk ik dat PSV gebonden is aan het kostenplaatje van de huidige selectie.

PSV heeft, in mijn ogen, een te brede (en dure) selectie. Helaas hebben een aatal dure jongens op dit moment echt een bijrol. Die raak je nu waarschijnlijk niet kwijt, en daardoor zal de ruimte om iets nieuws te halen heel erg beperkt zijn. Ik denk dan ook dat we het met deze groep moeten gaan doen. En dan is het hopen dat we de meeste blessures nu wel gehad hebben, dat Sangaré snel terug is van de Afrika Cup en dat de stabiliteit die we de afgelopen weken hebben zien groeien, dit keer wel leidt tot een succesvolle campagne in januari en februari.



Als je een beter keeper kan halen, moet je dat zeker doen.
De vraag blijft ook of Unnerstall überhaupt wel beter is. De afgelopen wedstrijden heb ik er eens op gelet en hij laat een bal zomaar los (waar hij door hands van de aanvaller mee wegkomt), zit er naast bij de goal van Feyenoord, laat een houdbare bal van buiten de 16 erin vliegen tegen Pec Zwolle en schiet bij het uitverdedigen een bal tegen een aanvaller aan die naast gaat. Dat alles terwijl hij volgens het journaille in vorm is en er geen enkele druk op staat.
Ik heb niet de illusie dat hij, als hij zo onder een vergrootglas komt te liggen als in Eindhoven, hij het redt.

 

+1/-0

Ik verwacht eerlijk gezegd geen actie van PSV om iemand te halen, hooguit als er iemand wordt weggekocht. Ik verwacht dat momenteel alleen Gakpo en Sangare echt interessant zijn voor de buitenlandse clubs.
Wel vind ik dat PSV veel blessuregevoelige spelers herbergt in de selectie. Het is te hopen dat we in de zomer hier een stap in kunnen maken qua samenstelling van de selectie, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van de verkopen en het beschikbare budget.
De enige optie is wellicht dat PSV ergens een talent haalt dat een half jaar kan wennen, zodat die voor het volgende seizoen klaar is.

 

+1/-0

We hebben wel degelijk nieuw bloed nodig. Hoewel ik geen Drommel dan ben, mag hij blijven staan.
In verder elke linie hebben we versterking nodig. Mauro Mwene is ok maar niet meer dan dat.
Middenveld, aanvallende en verdedigende mv nodig. Veerman en een verrassing voor Sangare. Gotze bakt mij erg tegen. V Ginkel heeft het niveau niet. Propper twijfel ik over. Veel geblesseerd en zijn speelminuten waren nou niet bepaald van grote klasse.
Een scorende spits (kopsterk, kapstok). Luuk zou kunnen, maar overtuigt mij niet meer.
Indien psv ambitie heeft en kampioen wil worden zullen ze wel moeten investeren. Ajax zal zich ook versterken en Feyenoord ook. We hebben teveel middelmaat. Voldoende voor 80% van de wedstrijden, maar niet tegen 010 020 en Alkmaar.
Ik ben heel benieuwd. We gaan meemaken wat JdJ en TG uit de hoge hoed toveren.

 

+1/-1

Ik vind ook dat Gotze voor de goal veel effectiever moet zijn, maar de wedstrijden met of zonder hem zijn echt en wereld van verschil. Hij laat de spelers om hem heen echt veel makkelijker voerballen. Als je dan denkt dat een speler als Veerman, die de helft van de tijd niet boven de middelmaat bij Heerenveen uit kan steken de oplossing is dan heb je het echt mis. Een speler die in de middenmoot niet wekelijks met afstand de beste is, heeft in de top echt niks te zoeken.

 

+5/-0

Eens en buiten dat is er door de leiding allang uitgesproken dat er geen versterking aankomt,mits zich er een buitenkansje voordoet die het elftal daadwerkelijk versterkt.

 

+1/-0

Unnerstall, Veerman en De Jong maken PSV niet beter, zonde van het geld.

 

+4/-0

Unnerstal Veerman etc maken psv niet beter. Nou Drommel, Mwene Max Mauro Doan Bruma Guti vGinkel wel dan? Ik zie voldoende potentie in Veerman. Hij zal zich moeten bewijzen, maar zal meer dan voldoende speeltijd krijgen en ik zie op Gotze na niemand die de creatieve oplossing kan bedenken of bedenkt.
Maar indien we beter kunnen krijgen betwijfel ik. Leuke talenten is prima, maar daarbij is het afwachten hoe ze zich ontwikkelen en zij zullen er in principe niet direct staan.
Ik heb ook liever een topper die er direct staat en die zich al bewezen heefft in de Champions League, maar weet je wat..... die komen niet naar PSV.
Veerman is geen absolute noodzaak, maar wel een speler zoals hij. Hij onstijgt wat mij betreft de middelmaat en zal zich bij PSV absoluut verbeteren.

Ik hoor graag andere (haalbare) opties.

 

+1/-0

Ik zie het niet zitten om nu de markt op te gaan, maar ik ga er wel van uit dat De Jong al bezig is met komende zomer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv para siempre schreef op 27 december 2021 om 15:25:

Unnerstal Veerman etc maken psv niet beter. Nou Drommel, Mwene Max Mauro Doan Bruma Guti vGinkel wel dan? Ik zie voldoende potentie in Veerman. Hij zal zich moeten bewijzen, maar zal meer dan voldoende speeltijd krijgen en ik zie op Gotze na niemand die de creatieve oplossing kan bedenken of bedenkt.
Maar indien we beter kunnen krijgen betwijfel ik. Leuke talenten is prima, maar daarbij is het afwachten hoe ze zich ontwikkelen en zij zullen er in principe niet direct staan.
Ik heb ook liever een topper die er direct staat en die zich al bewezen heefft in de Champions League, maar weet je wat..... die komen niet naar PSV.
Veerman is geen absolute noodzaak, maar wel een speler zoals hij. Hij onstijgt wat mij betreft de middelmaat en zal zich bij PSV absoluut verbeteren.

Ik hoor graag andere (haalbare) opties.



De vacature van slapzak is met Pröpper al uitstekend bezet binnen de selectie

 

+4/-0

Joey Veerman is toch gewoon Bart Ramselaar light?

 

+2/-0

Veerman zou PSV ook nooit doen in de winterstop. De boodschap is helder: alleen als er een buitenkansje zich voordoet waar PSV direct sterker van wordt, dan happen ze toe. Joey Veerman valt duidelijk niet in die categorie.

 

+1/-0

Roger is wel geïnteresseerd in Veerman denk ik, maar de alarmbellen kun je niet ontkennen en negeren.

- Openlijk uitgesproken te willen vertrekken vind ik nooit een sterke eigenschap, zeker niet om te forceren
- Kan moeizaam los komen van zijn Volendam stempel terwijl het voetballeven niet op houdt na Noord-Holland
- Dat gedoe met Jong Oranje is ook niet lekker als je wil investeren in een speler die je ooit moet verkopen
- Het trackrecord voor NL spelers die van de subtop naar de top transfereren is niet zo goed (Maher
- Hij valt soms op bij een uitermate slecht Heerenveen, heeft het nooit op niveau laten zien
- Speelt juist slecht tegen Ajax, AZ, Feyenoord en PSV en blinkt soms uit tegen de kleintjes

Wat er wel te zeggen valt is dat het een speler is die bij Roger past als hij dat laatste stapje wel zet. Mocht hij die laatste stap kunnen maken dan heb je het over een financieel en sportief buitenkansje.

Vergeef me mijn optimisme maar stél je haalt hem voor het traingingskamp op, neemt hem mee en laat hem inpassen. Hij speelt tegen Groningen zijn eerste (lastigste) wedstrijd en blijft overeind. Speelt met vertrouwen Ajax van de mat een week later en blijft in de basis tot en met Sangaré terug komt. Naast Sangaré is het sowieso makkelijk voetballen en tegen de mindere tegenstanders zal hij wel overeind blijven. Tegen het einde van het jaar blijken hij en Sangaré een koningskoppel wat ook nog een prijs binnen harkt. Dan komt de Nations League en haalt Van Gaal hem erbij omdat de alternatieven niet super veel spelen. Het volgende seizoen is hij basisspeler omdat Guti Pröpper en van Ginkel allemaal een aflopend contract hebben in 2023 en Thomas al is uitgestroomd.

Dus om een lang verhaal kort te maken, als je denkt dat hij, ondanks de alarmbellen die er wel degelijk zijn, die stap kan zetten om de concurrentie buiten het elftal te spelen en je kunt ergens 5 miljoen vinden dan zou je het kunnen proberen. Feyenoord legt het niet zomaar neer zonder verkopen, Ajax heeft geen vacature en Heerenveen kan het geld goed gebruiken. PSV moet het hebben liggen en je kunt voorsorteren op een verkoop van Sangaré.

 

+1/-0

Voor willen sorteren op de verkoop van Sangaré en dan met Veerman aan komen zetten?

 

+1/-0

Het gaat niet om het 1 op 1 vervangen van Sangaré maar het compleet renoveren van het middenveld op het moment dat Sangaré weg is en de contracten van de genoemden af zijn gelopen of nog 1 jaar lopen. PSV heeft op dit moment maar 1(!) middenvelder die in 2023-2024 nog onder contract staat en dat is de enige die kan rekenen op interesse vanuit de markt.

 

+1/-0

Zelden zoveel "als" gezien in een post dat nauwelijks op iets is gebaseerd.

En hoezo is Veerman een type voor Schmidt?

 

+1/-0

Ok dan.
Vraag me af of hij er nog steeds zo over denkt. Bovendien zegt Schmidt aardige dingen over iedere speler als ernaar gevraagd wordt maar OK, het is dus ergens op gebaseerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 28 december 2021 om 10:47:

Roger is wel geïnteresseerd in Veerman denk ik, maar de alarmbellen kun je niet ontkennen en negeren.

- Openlijk uitgesproken te willen vertrekken vind ik nooit een sterke eigenschap, zeker niet om te forceren
- Kan moeizaam los komen van zijn Volendam stempel terwijl het voetballeven niet op houdt na Noord-Holland
- Dat gedoe met Jong Oranje is ook niet lekker als je wil investeren in een speler die je ooit moet verkopen
- Het trackrecord voor NL spelers die van de subtop naar de top transfereren is niet zo goed (Maher
- Hij valt soms op bij een uitermate slecht Heerenveen, heeft het nooit op niveau laten zien
- Speelt juist slecht tegen Ajax, AZ, Feyenoord en PSV en blinkt soms uit tegen de kleintjes

Wat er wel te zeggen valt is dat het een speler is die bij Roger past als hij dat laatste stapje wel zet. Mocht hij die laatste stap kunnen maken dan heb je het over een financieel en sportief buitenkansje.

Vergeef me mijn optimisme maar stél je haalt hem voor het traingingskamp op, neemt hem mee en laat hem inpassen. Hij speelt tegen Groningen zijn eerste (lastigste) wedstrijd en blijft overeind. Speelt met vertrouwen Ajax van de mat een week later en blijft in de basis tot en met Sangaré terug komt. Naast Sangaré is het sowieso makkelijk voetballen en tegen de mindere tegenstanders zal hij wel overeind blijven. Tegen het einde van het jaar blijken hij en Sangaré een koningskoppel wat ook nog een prijs binnen harkt. Dan komt de Nations League en haalt Van Gaal hem erbij omdat de alternatieven niet super veel spelen. Het volgende seizoen is hij basisspeler omdat Guti Pröpper en van Ginkel allemaal een aflopend contract hebben in 2023 en Thomas al is uitgestroomd.

Dus om een lang verhaal kort te maken, als je denkt dat hij, ondanks de alarmbellen die er wel degelijk zijn, die stap kan zetten om de concurrentie buiten het elftal te spelen en je kunt ergens 5 miljoen vinden dan zou je het kunnen proberen. Feyenoord legt het niet zomaar neer zonder verkopen, Ajax heeft geen vacature en Heerenveen kan het geld goed gebruiken. PSV moet het hebben liggen en je kunt voorsorteren op een verkoop van Sangaré.



Je kan beter hopen dat de postcodekanjer op de Matildelaan valt :B

Ik zie het niet zo in die Joey Veerman. Hij valt op door af en toe een goede actie. Een speler van een subtopper zou in mijn ogen juist moeten opvallen doordat hij onopvallend het vuile werk opknapt, doordat hij het elftal beter laat spelen. Heerenveen speelt met Joey Veerman over het algemeen voetbal dat niet om aan te zien is. De kans lijkt mij heel erg klein dat hij bij PSV het verschil gaat maken. In mijn ogen een aankoop in de categorie Maher, Ramselaar, Thomas, Doan. In het allerbeste geval krijg je iemand die een beetje leuk meehobbelt. Ik ben wel weer toe aan een nieuwe Van Bommel, Van Ginkel (de jonge versie), Pröpper (in zijn eerste periode), Strootman of Guardado.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Winterstop aankopen seizoen 2021-2022