Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Olivier Boscagli

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Jup, zonde. Wel twee belacheloze kaarten, maar goed.

 

+1/-0

Laat Obispo maar spelen

 

+1/-1

Zou ik graag zien, maar je zou denken dat het Viergever wordt.

 

+1/-0

Twee volstrekt belachelijk kaarten gegeven door een ontzettend zwakke scheidsrechter.
Structureel niet optreden tegen de Turkse vallende ziekte en dan in een paar minuten tijd twee totaal willekeurige kaarten trekken die achteraf de enige kaarten in de wedstrijd zijn.

Zuur dat je nu een sleutelspeler mist in een cruciale wedstrijd. Gelukkig zijn we nu wel breder bezet achterin en hoeven we niet terug te vallen op gasten als Luckassen en Baumgartl.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 28 juli 2021 om 22:14:

Laat Obispo maar spelen


Ik neig naar Viergever. Die gaf vorig seizoen iedere keer thuis als er een beroep op hem werd gedaan. Heeft ervaring, weet wat er nodig is in zo'n Europese wedstrijd. Dit is niet het moment om een Obispo voor de leeuwen te gooien.

 

+1/-0

Volgens mij beschikt FC Midtjylland over een aantal behoorlijk snelle spelers voorin. Mijn voorkeur zou dan ook uitgaan naar Obispo in plaats van Viergever. -Zeker in de thuiswedstrijd, wanneer je tegen de middenlijn aanspeelt-.

Na een seizoen Vitesse, moet er toch een keer een beroep op hem worden gedaan. Hijzelf zal ook op zoek zijn naar perspectief in verband met het aflopende contract.

Als men nu nog geen vertrouwen heeft in Obispo, zal die volgend seizoen ongetwijfeld gratis de deur uit gaan lopen. Zal toch zonde zijn. Bovendien heb ik nog altijd dusdanig vertrouwen in Obispo, dat het mij ook niet zal verbazen indien hij zichzelf in de basis weet te knokken dit seizoen.

 

+1/-0

Boscagli is natuurlijk ook weer niet zo belangrijk dat we hem niet kunnen vervangen. Met Viergever, Teze en Obispo hebben we 3 jongens die in principe gewoon die positie kunnen invullen.

Het was een beetje flauw allemaal, maar het mag hem eigenlijk gewoon niet overkomen. Als je al geel hebt, moet je alles doen om een tweede gele kaart te vermijden.

 

+1/-0

https://mobile.twitter.com/ESPNnl/status/1436775129787338753link

Als je afgunst wilt lezen, moet je ook de reacties eronder eens doornemen.

 

+1/-0

Met Guti en Boscagli hebben we ook spelers die dus prima kunnen spelen in wedstrijden net onder het Europese topniveau. Gelukkig is daar dus geen vervanger gehaald van Rosario want met Pröpper, Sangaré en van Ginkel moet het prima lukken om tot aan de Afrika cup te overleven. In de winterstop zou het goed zijn om te kijken of je toch nog iets kunt verversen.

Zijn goal is voor mij persoonlijk wel echt een bevestiging dat PSV op de weg is naar het maximaal haalbare. Het zit weer eens mee in belangrijke wedstrijden (ondanks blessures) en dan ramt hij die bal zonder dat iemand het verwachtte even lekker in de kruising. En dan zeggen mensen dat Pröpper het doelpunt van het jaar maakte omdat hij die bal in de verre hoek krult (wat nog ergens leek op een voorzet) terwijl Ollie die bal perfect binnen schoot.

Als het goed draait in een elftal kun je dus spelers makkelijker inpassen op andere posities (of nieuwe spelers) en Boscagli staat daar gewoon en speelt heel sterk en is super belangrijk. Dit is het teken dat het team goed staat.

 

+1/-0

Niks ten nadele van Boscagli, goede speler, maar juist tegen AZ en Real Sociedad kon je zien dat we Sangaré missen. Opeens was de ruimte tussen middenveld en verdediging weer te groot waardoor beide ploegen tegen ons makkelijk konden voetballen. Dankzij een solide centrum Ramalho-Obispo wist AZ nauwelijks wat te creëren maar tegen de betere aanval van Sociedad leverde dat weldegelijk problemen op.

Zonder de dynamiek en duelkracht van Sangaré wordt het tegen de betere ploegen moeilijker, ondanks een surplus aan voetballend vermogen bij Boscagli (of Pröpper).

 

+2/-0

Mee eens. Mist het loop vermogen van Sangare. Boscagli is vrij statisch en zoekt vaak ook nog eens een ingewikkelde oplossing.

 

+1/-0

Dat Sangare gemist wordt moge duidelijk zijn maar op basis van gisteren Boscagli afschrijven op het middenveld, terwijl het toch echt Davy Propper is die bij de 0-1 zijn man laat lopen -op een cruciaal moment zo vlak voor rust- valt Boscagli toch niet toe te schrijven?

 

+1/-1

Ik vind het vooral bizar dat ik in diverse topics opeens voorbij zie komen dat Obispo als linksback opgesteld moet worden. Iemand die er nog nooit gespeeld heeft en daar alle (aanvallende) kwaliteiten voor mist. Als er nou iets makkelijk voor een tegenstander is, is het een back die niet opkomt.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 september 2021 om 12:47:

Ik vind het vooral bizar dat ik in diverse topics opeens voorbij zie komen dat Obispo als linksback opgesteld moet worden. Iemand die er nog nooit gespeeld heeft en daar alle (aanvallende) kwaliteiten voor mist. Als er nou iets makkelijk voor een tegenstander is, is het een back die niet opkomt.



Fout, als linksbenige centrale verdediger kun je prima als linksback spelen. Je hoeft niet telkens op te komen als je verdedigend je mannetje maar staat. Je bent verdedigend stabieler en geeft de linkshalf meer ruimte voor een actie. Dat blind erover heen komen is een modegril. Laat een back nu eerst maar eens leren verdedigen. en dat kan Obispu prima. Mannetje uitschakelen en bal inleveren bij mensen die er iets mee kunnen. Makkelijker kunnen we het niet maken.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

De Tsaar schreef op 21 september 2021 om 15:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 september 2021 om 12:47:

Ik vind het vooral bizar dat ik in diverse topics opeens voorbij zie komen dat Obispo als linksback opgesteld moet worden. Iemand die er nog nooit gespeeld heeft en daar alle (aanvallende) kwaliteiten voor mist. Als er nou iets makkelijk voor een tegenstander is, is het een back die niet opkomt.



Fout, als linksbenige centrale verdediger kun je prima als linksback spelen. Je hoeft niet telkens op te komen als je verdedigend je mannetje maar staat. Je bent verdedigend stabieler en geeft de linkshalf meer ruimte voor een actie. Dat blind erover heen komen is een modegril. Laat een back nu eerst maar eens leren verdedigen. en dat kan Obispu prima. Mannetje uitschakelen en bal inleveren bij mensen die er iets mee kunnen. Makkelijker kunnen we het niet maken.



Tuurlijk, met daarbij naar binnenkomende buitenspelers, een rechtsback die momenteel van aanvallende kwaliteiten niet overloopt, en een speelwijze waarin de aanvallende kwaliteiten van de back enorm belangrijk zijn:

Prima idee inderdaad op Obispo op rechtsback te zetten. :denk

 

+1/-0

Mooie passing highlights:
https://youtu.be/SzZnG3EEXIo

 

+1/-0

Het gerucht gaat op Twitter dat hij zijn kruisbanden heeft afgescheurd

 

+1/-0

Einde seizoen helaas voor Boscagli.

 

+1/-0

En en misschien zelfs nog een deel van volgend seizoen. Een belangrijke leider achterin, vaak ook belangrijk op die linkerkant in de verdediging die met Max in de basis wel eens wat zwak is. Enorm balen dat we 'm juist nu moeten missen.

 

+1/-0

In de seizoensouverture van gisteren was hij mijn mothm,wat een een heerlijke openingen creeerde hij met zijn crosspass.
Wat een verademing en wat hebben we dat gemist.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Spelers » Olivier Boscagli