Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Walter Benítez

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Het was al even geleden dat PSV een keeper had, maar vanaf 2022 lijkt het eindelijk weer zo te zijn. Deze Argentijn die kwam van Nice en geboren is in 1993, lijkt wel een balletje uit de lucht te kunnen plukken.

 

+2/-0

Wat een held, wat een muur

Walter 'The Wall' Benitez

 

+1/-0

Ja, absoluut een aanwinst. Kost een paar duiten, maar er staat nu wel iemand in de goal als je dat vergelijkt met Drommel en Mvogo de afgelopen seizoenen. Ik hoop dat Walter dit niveau vast kan houden, dan gaat hij nog heel belangrijk voor ons zijn!

 

+1/-0

Ja...hij kan wel keepen.

 

+1/-0

Drommel heeft wel een waardige opvolger zeg! In beide wedstrijden tegen Rangers gefaald. Daarom speelt Benitez bij PSV en niet bij een club die beter is.

 

+1/-1

Ls je zo een verdediging voor je hebt maakt het niet uit wie je er neer zet.
Hele hoop supporters gillen maar om aanvallende aankopen en als je begint over de verdediging krijg je als reactie dat er al zoveel zijn.
Investeer gewoon eens flink in een goeie cv, het niet 8nvesteren kost je nu 40 miljoen

 

+1/-0

Nou ja, 2 goals tegen Ajax en vorige week in Schotland, gisteren had hij ook gewoon die bal naar voren moeten trappen.... Waterman had minder goals tegen gehad.

Als Mvoggo zon bal had gegeven, waren we met zijn allen daar over heen gevallen. Net zoals tegen Groningen uit.

 

+1/-0

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Benitez steeds de verwijten krijgt van die goal gisteren. Ja, hij had die bal een loei kunnen geven en hem daar (waarschijnlijk) mee inleveren bij de Rangers. Maar als Ramalho die bal gewoon goed verwerkt, dan is er niks aan de hand. Het ging de hele wedstrijd voetballend redelijk goed achterin. Ramalho moet gewoon in 1x die bal naar Obispo kaatsen, of de andere kant opdraaien.

 

+1/-0

Ramahlo valt net zoveel te verwijten. Maar Benitez moet zien dat Ramhalo still staat en er een lopende man in zijn rug staat, dan weet je dat dit gaat gebeuren. Het waren beide prusters.

En voor mij gaat het niet alleen om gisteren, vorige week kwam die fout ook niet uit de lucht vallen, want 5 min daarvoor liet een soort zelfde bal los.


En hoeveel hoge voorzetten, corners en vrije trappen heeft hij klem vast gehad? Ook niet te veel mi, dat geeft ook geen rust.

 

+1/-0

Gisteren pakt ie gewoon 2 knappe schoten, doet ie gewoon wat ie moet doen. Als Ramalho die bal naar Obispo kaatst en we die pot toevallig nog met 1-0 winnen, dan heeft iedereen het erover dat Benitez ons met een paar knappe reddingen op de been gehouden heeft. Ik vind het een vooralsnog een verademing om deze keeper op te doel te hebben ten opzichte van Mvogo, Drommel en de Zoet van de laatste 2 jaar.

 

+2/-0

Als dit als dat als zus.... Ook Drommel en Isaksson pakte wel eens ballen.
Als je je ogen sluit voor situaties die door hem , mede, worden veroorzaakt, dan houdt een discussie snel op.

Ik vind ook dat Rahmalo het heel slecht deed, neemt weg dat Benitez de bal niet had mogen geven met een lopende man in de rug van hem. En nogmaals hij vangt nauwelijks hoge ballen vn de zijkanten, die worden slecht verwerkt en worden in de 2de lijn opgevangen door de tegenstander, en in Schotland liet hij ook geen sterke indruk achter.

 

+1/-0

Nee, het ziet er niet uit alsof hij buitengewoon is. Niveautje Waterreus. Is al wel beter dan niveautje Drommel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSV Oisterwijk schreef op 25 augustus 2022 om 11:33:

Als dit als dat als zus.... Ook Drommel en Isaksson pakte wel eens ballen.
Als je je ogen sluit voor situaties die door hem , mede, worden veroorzaakt, dan houdt een discussie snel op.

Ik vind ook dat Rahmalo het heel slecht deed, neemt weg dat Benitez de bal niet had mogen geven met een lopende man in de rug van hem. En nogmaals hij vangt nauwelijks hoge ballen vn de zijkanten, die worden slecht verwerkt en worden in de 2de lijn opgevangen door de tegenstander, en in Schotland liet hij ook geen sterke indruk achter.



Ik vind dat de goal van gisteren niet op zijn conto komt. Die van vorige week wel 100%, daar vind ik ook niet dat het aan Saibari lag die na een ziekenhuis bal van Obispo? de overtreding maakte.
Ik vind het ook geen topkeeper maar met Drommel of Issakson in het doel was je er tegen Monaco gewoon afgegaan.

 

+1/-0

Benitez had wel degelijk bijdrage aan de goal van gister. Hij krijgt een bal van Obispo, hij ziet zelf dat Colak hem gaat opjagen maar kiest er toch voor om de bal eerst aan te nemen (en niet weg te rammen of meteen te passen). Doordat het allemaal zo traag gaat ziet Tillman ook al lang er breed wat er gaat gebeuren en weet dat de bal naar Ramalho gaat, want dat rondgetik achterin gaat al wedstrijden lang zo bij ons. Natuurlijk is het oliedom van Ramalho om de bal dan ook nog zo aan te willen nemen, maar vrij van schuld is Benitez niet. Rangers stond in de eerste wedstrijd ook vaak diep, dan moet je door hebben op dit niveau dat zo'n bal spelen een risico is.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 augustus 2022, 18:07:59.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 25 augustus 2022 om 09:14:

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Benitez steeds de verwijten krijgt van die goal gisteren. Ja, hij had die bal een loei kunnen geven en hem daar (waarschijnlijk) mee inleveren bij de Rangers. Maar als Ramalho die bal gewoon goed verwerkt, dan is er niks aan de hand. Het ging de hele wedstrijd voetballend redelijk goed achterin. Ramalho moet gewoon in 1x die bal naar Obispo kaatsen, of de andere kant opdraaien.



Ben het hier volledig mee eens. Ondanks dat het achteraf gezien beter was hem weg te roeien, vind ik het geen gigantische klotebal die hij geeft waar Ramalho niets anders mee kan dan dit. Gewoon 1x raken en de bal naar een vrijstaande speler spelen kunnen de mannen toch wel op dit niveau. Tenzij de twijfel toeslaat. Dan neem je hem liever eerst even aan. Met dit als gevolg.

 

+2/-0

Vergeet niet dat Benitez liever de lange bal naar voren geeft. Het is van Nistelrooij die van achteren wilt opbouwen iets wat nieuw voor Benitez is dus probeert hij zo min mogelijk de lange bal te geven.

 

+1/-0

Begon sterk voor mij, maar nu 2 blunders op rij. Dat kan niet en dat weet hij ook. Ik wil hem niet gelijk affikken, omdat ik wel de potentie en betrouwbaarheid zie. Het wordt trouwens ook ingegeven door het laffe spel van PSV (achteruit voetballen ipv vooruit). En dat oeverloze achterin rondtikken is veel te gevaarlijk. Op de helft van de tegenstander moet je volgens mij zijn voor de vlotte combinaties en het maken van doelpunten en niet 5 meter voor je eigen doel.

 

+2/-0

Wat vinden we van Benitez? Is hij nou echt zoveel beter dan de keepers die we afgelopen jaren niet goed genoeg vonden?

 

+1/-0

Nou, valt me tot nu toe gewoon tegen.

 

+1/-0

Er staat wel echt iemand in het doel kwa uitstraling maar
Als je de tegendoelpunten bekeken had toen hij voor Nice speelde dan had je dit wel kunnen verwachten.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Spelers » Walter Benítez