Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 50 51 52 53 54

Een supertalent die helaas door Mark op de verkeerde momenten in het veld wordt gebracht.Veel Europese topclubs dongen naar zijn handtekening.

Edit: topictitel

Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2019, 14:43:55 door een mod.

 

+1/-0

Vorig jaar heb ik van Bommel vervloekt dat hij maar bleef volhouden en hem kansen bleef geven terwijl ik vond dat er niets gebeurde als hij erin kwam. Nu was het zaterdag compleet anders want nu maakte hij wel een sterke indruk. Wellicht ook geen slechte gedachte om hem wat meer aan de zijkant te zetten met zijn actie en voorzet. Dan kan hij groeien als speler en komt hij uiteindelijk wel op het middenveld terecht.

Grote valkuil nu; ga niet op hem bouwen, dit is nog niet het moment.

 

+1/-0

Geweldig talent. Medespelers zouden hem alleen eens aan moeten pakken als hij weer op een egotrip gaat. Man man man.

 

+2/-0

Kijkt misschien te veel naar zijn mentor en gaat steeds meer lopen met de bal. Modern voetbal is lopen zonder bal. Het zit er wel in, aan hem om het er uit te laten komen.

 

+1/-0

Gisteren 2 goals bij Jong PSV waarvan de eerste heel goed was. Speelde daar als aanvallende middenvelder en deed dat niet onverdienstelijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sir tinus schreef op 06 augustus 2019 om 15:13:

Vorig jaar heb ik van Bommel vervloekt dat hij maar bleef volhouden en hem kansen bleef geven terwijl ik vond dat er niets gebeurde als hij erin kwam. Nu was het zaterdag compleet anders want nu maakte hij wel een sterke indruk. Wellicht ook geen slechte gedachte om hem wat meer aan de zijkant te zetten met zijn actie en voorzet. Dan kan hij groeien als speler en komt hij uiteindelijk wel op het middenveld terecht.

Grote valkuil nu; ga niet op hem bouwen, dit is nog niet het moment.




Gisteren gezien JPSV- Den Bosch ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BroGi schreef op 13 augustus 2019 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Sir tinus schreef op 06 augustus 2019 om 15:13:

Vorig jaar heb ik van Bommel vervloekt dat hij maar bleef volhouden en hem kansen bleef geven terwijl ik vond dat er niets gebeurde als hij erin kwam. Nu was het zaterdag compleet anders want nu maakte hij wel een sterke indruk. Wellicht ook geen slechte gedachte om hem wat meer aan de zijkant te zetten met zijn actie en voorzet. Dan kan hij groeien als speler en komt hij uiteindelijk wel op het middenveld terecht.

Grote valkuil nu; ga niet op hem bouwen, dit is nog niet het moment.




Gisteren gezien JPSV- Den Bosch ?



De highlightes van hem en live vanaf 75e minuut ofzo. En dat was veelbelovend en zeker in combi met de minuten tegen Twente ben ik weer benieuwd geraakt. Maar vorig jaar was zijn speeltijd eigenlijk nergens op gebaseerd.

 

+1/-0

Rustig brengen dit seizoen, dan gaat het wel goed komen. Zou alleen wel handig zijn als we een keer een wedstrijd makkelijk winnnen. Dat je hem brengt als je een keer 3-0 voor staat. Nu komt die er vaak in als het niet loopt, lijkt me ook niet heel fijn voor zo een jonge jongen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 13 augustus 2019 om 14:17:

open/sluit de onderstaande quote:

BroGi schreef op 13 augustus 2019 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Sir tinus schreef op 06 augustus 2019 om 15:13:

Vorig jaar heb ik van Bommel vervloekt dat hij maar bleef volhouden en hem kansen bleef geven terwijl ik vond dat er niets gebeurde als hij erin kwam. Nu was het zaterdag compleet anders want nu maakte hij wel een sterke indruk. Wellicht ook geen slechte gedachte om hem wat meer aan de zijkant te zetten met zijn actie en voorzet. Dan kan hij groeien als speler en komt hij uiteindelijk wel op het middenveld terecht.

Grote valkuil nu; ga niet op hem bouwen, dit is nog niet het moment.




Gisteren gezien JPSV- Den Bosch ?



De highlightes van hem en live vanaf 75e minuut ofzo. En dat was veelbelovend en zeker in combi met de minuten tegen Twente ben ik weer benieuwd geraakt. Maar vorig jaar was zijn speeltijd eigenlijk nergens op gebaseerd.



Bommeltje wilde hem toch een kans geven na zijn optreden in JPSV hij viel daar toen toch op of ben ik abuis ? Werd geroemd als nieuw talent.

 

+1/-0

Een kans geven is niet verkeerd maar de wedstrijden die hij heeft gespeeld waren eigenlijk niet goed maar hij bleef kansen krijgen. Zelfs in grote wedstrijden.

Zoals hierboven staat zou wel een keer lekker zijn ja, gewoon een wedstrijd waar je met de rust 2-0 voorstaat dat hij ook op een andere manier zich kan profileren.

 

+1/-0

Speelde goed. Wilde zich duidelijk laten zien aan de aanwezigen (waaronder De Jong en Faber) en deed dat ook. Heel balvaardig, combineerde goed en snel en bleef koel rond de 16. Hoort gewoon een plek te krijgen in het grote PSV, op de plek waar nu Bergwijn speelt. Is veel meer middenvelder en dat is maar één van de redenen waarom hij moet spelen.

 

+1/-0

In onze zoektocht naar een nummer 10, een scorende middenvelder: hebben we hem al niet in huis??

 

+1/-0

Speelde briljant, is technisch zo enorm sterk. Bovendien staat die fysiek ook z'n mannetje, niet onverdienstelijk tegen 'echte' mannen in de KKK.

Leek overigens wel niet bijzonder blij om met Jong mee te spelen. Leek erg gefrusteerd en verbeten na z'n goals.

 

+1/-0

Hij is klaar voor een stap hogerop.
Zet hem maar op 10.
Dan kunnen we altijd in de winterstop een alternatief halen, mocht hij een vormdip hebben, of geblesseerd raken.

 

+1/-0

Mo op 10 zou een uistekende zet zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

D 22 43 schreef op 13 augustus 2019 om 21:55:

Hij is klaar voor een stap hogerop.
Zet hem maar op 10.
Dan kunnen we altijd in de winterstop een alternatief halen, mocht hij een vormdip hebben, of geblesseerd raken.


Jammer dat Mo gisteren maar 1 helft speelde. Ledezma bakte er weinig van.

 

+1/-0

Deze jongen zou ik nu een aantal wedstrijden de kans geven op de 10 positie en dan Bergwijn op rechts en Bruma op links.

 

+1/-0

Hij verzuipt een beetje op rechts, uit tegen Heracles.
Ook onnodig balverlies af en toe.
Ik reageer nu in de rust van Heracles- PSV.
De tweede helft : we zullen zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mohamed Ihattaren is met 17 jaar en 187 dagen de op vier na jongste doelpuntenmaker ooit van PSV, bericht het Eindhovens Dagblad. De technicus is nu de eerste speler uit geboortejaar 2002 of later die scoort in de eredivisie. De jongst scorende PSV’er is nog altijd Piet Giesen, die in 1962 scoorde toen hij 17 jaar en 35 dagen oud was. De top vijf bestaat nu uit die Giesen, Zakaria Labyad, Eidur Gudjohnsen, Ismail Aissati en Mohamed Ihattaren.



Overigens wel een zeer ongelukkig rijtje voor Mo :D

Op Giesen na heeft geen van deze spelers het bij PSV gered, met als absoluut dieptepunt natuurlijk Aissati. Heb er echter vertrouwen in dat Ihattaren de uitzondering gaat zijn, zeker onder Ibi's vleugels.

 

+1/-0

Deze jongen is zo ongelofelijk goed, dit is DE speler die het financiële gat tussen Ajax en PSV voor een heel groot deel kan gaan dichten.

Hij MOET nu gewoon op 10 gezet worden en gewoon laten staan, ook na een mindere wedstrijd.
Vertrouwen doet zo ongelofelijk veel met spelers, geef je deze jongen nu je vertrouwen dan heb je daar zoveel jaren plezier van dat kan niet anders.

Dus Bommeltje, zo moeilijk is het niet Ihattaren op 10 met als opdracht die 3 voor hem in stelling brengen, daar achter zet je Guti en dan een speler die volledig in dienst van het elftal speelt en zoveel mogelijk ballen bij Mo inleveren en NEE die speler heet niet Rosario eerder Hendrix of Sadilek.

Aandachtspuntje vind ik wel zn defensieve werk dat hoort er ook bij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren