Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Derrick Luckassen

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Dan ga je ervan uit dat zij dermate gezond zijn dat ze volgend jaar wel een transfersom op kunnen hoesten. Als er tot de winter zonder publiek wordt gevoetbald lijkt het me dat ze in Belgie ook iedere euro goed kunnen gebruiken om te overleven.

Wij hebben maar 1 RCV, dus jammer voor Luckassen maar dan mag hij voorlopig terug komen en wie weet kan een nieuwe trainer wel de juiste snaar bij hem raken.

 

+2/-1

Eerst maar eens aan laten sluiten bij PSV onder de nieuwe trainer.

Walgelijk trouwens hoe deze speler praat over zijn broodheer. Gewoon terug naar PSV en je stinkende best doen!

 

+2/-0

Komt in alles tekort om van waarde te zijn voor PSV, klaar.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvsupottie.com schreef op 14 mei 2020 om 12:48:

Walgelijk trouwens hoe deze speler praat over zijn broodheer.


Dit. Natuurlijk heb je je voorkeuren als speler en heb je een gevoel bij een terugkeer of een andere optie. Maar waarom moet dat zo geuit worden in de media? Het is toch een kwestie van goed fatsoen om op een normale manier te praten over dit soort dingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DeZeis schreef op 14 mei 2020 om 13:53:

Komt in alles tekort om van waarde te zijn voor PSV, klaar.



Vooral tussen zijn oren; met die mentaliteit van hem gaat hij het bij geen enkele club redden want vroeg of laat komt er altijd kritiek bij een beetje club van niveau.
Goed dat hij nu zelf op deze manier aangeeft dat hij het mentaal niet aankan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens het Belgische Het Laatste Nieuws onderhandelen PSV en Anderlecht nu over een nieuwe huurperiode van Derrick Luckassen. Aanvankelijk werd er gesproken over een definitieve transfer, maar ook de vraagprijs van PSV van 3 miljoen euro was voor de Belgen niet haalbaar. PSV is bereid om het contract van de verdediger te verlengen tot 2023 en hem vervolgens opnieuw te verhuren, waarbij Anderlecht het volledige salaris zal overnemen. Afgelopen seizoen betaalden de Belgen de helft van zijn salaris. Vanwege de financiële situatie van Anderlecht is een huur met een verplichte aankoopoptie ook niet haalbaar.



Niet te geloven dit, wordt een volwassen mensen. Wij hebben een CV nodig, we hebben een nieuwe trainer, Anderlecht kan hem niet betalen....... en we gaan hem verhuren? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV een band wil opbouwen met Anderlecht om later een speler daar weg te halen maar zelfs dat is niet aan de orde lijkt me.

Dit had ik van Gerbrands toch niet verwacht. Haal Luckassen gewoon terug en zeg dat hij voor zijn kans moet gaan onder een nieuwe trainer en dat als Anderlecht wel 3 miljoen heeft ze terug mogen komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juni 2020 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens het Belgische Het Laatste Nieuws onderhandelen PSV en Anderlecht nu over een nieuwe huurperiode van Derrick Luckassen. Aanvankelijk werd er gesproken over een definitieve transfer, maar ook de vraagprijs van PSV van 3 miljoen euro was voor de Belgen niet haalbaar. PSV is bereid om het contract van de verdediger te verlengen tot 2023 en hem vervolgens opnieuw te verhuren, waarbij Anderlecht het volledige salaris zal overnemen. Afgelopen seizoen betaalden de Belgen de helft van zijn salaris. Vanwege de financiële situatie van Anderlecht is een huur met een verplichte aankoopoptie ook niet haalbaar.



Niet te geloven dit, wordt een volwassen mensen. Wij hebben een CV nodig, we hebben een nieuwe trainer, Anderlecht kan hem niet betalen....... en we gaan hem verhuren? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV een band wil opbouwen met Anderlecht om later een speler daar weg te halen maar zelfs dat is niet aan de orde lijkt me.

Dit had ik van Gerbrands toch niet verwacht. Haal Luckassen gewoon terug en zeg dat hij voor zijn kans moet gaan onder een nieuwe trainer en dat als Anderlecht wel 3 miljoen heeft ze terug mogen komen.



Als iemand echt niet meer voor PSV wil spelen kun je hem wel gaan dwingen maar daar wordt niemand gelukkig van, ook PSV niet.
En Gerbrands is niet degene die dit allemaal bedenkt, geen idee wat je precies van hem verwacht, maar volgens mij moet je bij Luckassen, Anderlecht en John de Jong zijn.

Ik meer vertrouwen in Obispo en zou het jammer vinden als Luckassen hem komend seizoen voor de voeten loopt.

 

+1/-0

3 Miljoen is te veel voor Anderlecht? Als dat teveel is, waarom zeg je dan überhaupt dat je een speler wil kopen? Zeg dan dat je hem gratis wil hebben, of biedt op zijn minst een speler aan om te ruilen. Als dit het budget van Anderlecht is, drijven ze in notime af naar degradatiekandidaat in Belgie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 juni 2020 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juni 2020 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens het Belgische Het Laatste Nieuws onderhandelen PSV en Anderlecht nu over een nieuwe huurperiode van Derrick Luckassen. Aanvankelijk werd er gesproken over een definitieve transfer, maar ook de vraagprijs van PSV van 3 miljoen euro was voor de Belgen niet haalbaar. PSV is bereid om het contract van de verdediger te verlengen tot 2023 en hem vervolgens opnieuw te verhuren, waarbij Anderlecht het volledige salaris zal overnemen. Afgelopen seizoen betaalden de Belgen de helft van zijn salaris. Vanwege de financiële situatie van Anderlecht is een huur met een verplichte aankoopoptie ook niet haalbaar.



Niet te geloven dit, wordt een volwassen mensen. Wij hebben een CV nodig, we hebben een nieuwe trainer, Anderlecht kan hem niet betalen....... en we gaan hem verhuren? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV een band wil opbouwen met Anderlecht om later een speler daar weg te halen maar zelfs dat is niet aan de orde lijkt me.

Dit had ik van Gerbrands toch niet verwacht. Haal Luckassen gewoon terug en zeg dat hij voor zijn kans moet gaan onder een nieuwe trainer en dat als Anderlecht wel 3 miljoen heeft ze terug mogen komen.



Als iemand echt niet meer voor PSV wil spelen kun je hem wel gaan dwingen maar daar wordt niemand gelukkig van, ook PSV niet.
En Gerbrands is niet degene die dit allemaal bedenkt, geen idee wat je precies van hem verwacht, maar volgens mij moet je bij Luckassen, Anderlecht en John de Jong zijn.

Ik meer vertrouwen in Obispo en zou het jammer vinden als Luckassen hem komend seizoen voor de voeten loopt.



Gerbrands moet de topsportmentaliteit bewaken, dat verwacht ik van hem.

Als die jongen niet wil is dat zijn probleem. PSV heeft geen jeugdspelers die het niveau van de training aan kunnen en zolang we Luckassen hebben moeten we hem gebruiken (op trainingen). Obispo is onze 3e en laatste CV die we hebben, die staat ten alle tijden voor Luckassen. Maar aangezien PSV niet bezig is met inkomende transfers zou ik zorgen dat je eerst eens 11 tegen 11 kunt spelen op de training.

En wie weet of Schmidt een snaar weet te raken. Luckassen is wel een speler die qua profiel perfect past als alles op zijn plek valt. Niet dat ik dat verwacht maar gratis de deur uit terwijl je geen vervanger hebt gaat me te ver.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juni 2020 om 16:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 juni 2020 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juni 2020 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens het Belgische Het Laatste Nieuws onderhandelen PSV en Anderlecht nu over een nieuwe huurperiode van Derrick Luckassen. Aanvankelijk werd er gesproken over een definitieve transfer, maar ook de vraagprijs van PSV van 3 miljoen euro was voor de Belgen niet haalbaar. PSV is bereid om het contract van de verdediger te verlengen tot 2023 en hem vervolgens opnieuw te verhuren, waarbij Anderlecht het volledige salaris zal overnemen. Afgelopen seizoen betaalden de Belgen de helft van zijn salaris. Vanwege de financiële situatie van Anderlecht is een huur met een verplichte aankoopoptie ook niet haalbaar.



Niet te geloven dit, wordt een volwassen mensen. Wij hebben een CV nodig, we hebben een nieuwe trainer, Anderlecht kan hem niet betalen....... en we gaan hem verhuren? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV een band wil opbouwen met Anderlecht om later een speler daar weg te halen maar zelfs dat is niet aan de orde lijkt me.

Dit had ik van Gerbrands toch niet verwacht. Haal Luckassen gewoon terug en zeg dat hij voor zijn kans moet gaan onder een nieuwe trainer en dat als Anderlecht wel 3 miljoen heeft ze terug mogen komen.



Als iemand echt niet meer voor PSV wil spelen kun je hem wel gaan dwingen maar daar wordt niemand gelukkig van, ook PSV niet.
En Gerbrands is niet degene die dit allemaal bedenkt, geen idee wat je precies van hem verwacht, maar volgens mij moet je bij Luckassen, Anderlecht en John de Jong zijn.

Ik meer vertrouwen in Obispo en zou het jammer vinden als Luckassen hem komend seizoen voor de voeten loopt.



Gerbrands moet de topsportmentaliteit bewaken, dat verwacht ik van hem.

Als die jongen niet wil is dat zijn probleem. PSV heeft geen jeugdspelers die het niveau van de training aan kunnen en zolang we Luckassen hebben moeten we hem gebruiken (op trainingen). Obispo is onze 3e en laatste CV die we hebben, die staat ten alle tijden voor Luckassen. Maar aangezien PSV niet bezig is met inkomende transfers zou ik zorgen dat je eerst eens 11 tegen 11 kunt spelen op de training.

En wie weet of Schmidt een snaar weet te raken. Luckassen is wel een speler die qua profiel perfect past als alles op zijn plek valt. Niet dat ik dat verwacht maar gratis de deur uit terwijl je geen vervanger hebt gaat me te ver.



Dat doet Gerbrands niet?

Een speler die echt niet wil, wil niet. Dat is ook een probleem voor PSV, dat gaat alleen maar ellende opleveren. Ik zie het al gebeuren dat hij uit woede/frustratie Malen of Ihatarren een doodschop geeft op de training.
Hendrix kan ook nog prima als centraal verdediger spelen en we hebben ook meer dan genoeg middenvelders om hem op het middenveld te kunnen vervangen. Elf tegen elf is dus geen probleem.

Gelukkig is er nog genoeg tijd om een goede oplossing te vinden.

 

+1/-0

Gerbrands en PSV kunnen veel willen, als Luckassen niet meer wil houdt het wel beetje op.
Hem dwingen heeft geen zin, als je dan een oplossing kan vinden die PSV niks kost en laten eventueel nog wat oplevert lijkt het mij een prima move..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 juni 2020 om 10:31:

Niet te geloven dit, wordt een volwassen mensen. Wij hebben een CV nodig, we hebben een nieuwe trainer, Anderlecht kan hem niet betalen....... en we gaan hem verhuren? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV een band wil opbouwen met Anderlecht om later een speler daar weg te halen maar zelfs dat is niet aan de orde lijkt me.

Dit had ik van Gerbrands toch niet verwacht. Haal Luckassen gewoon terug en zeg dat hij voor zijn kans moet gaan onder een nieuwe trainer en dat als Anderlecht wel 3 miljoen heeft ze terug mogen komen.



Vorig jaar Cl voorronde vergeten?

Die Luckassen is niet goed genoeg voor PSV.

En daarnaast ook nog een zuur persoon zonder zelfkennis die alle schuld bij PSV legt. Die hoeven we echt niet terug.

Er zijn ook wel erg hoge verwachtingen bij onze nieuwe trainer. Al zou hij een toptrainer zijn, een matige speler blijft een matige speler. Bruma en Romero verwacht ik ook niet opeens enorm goed te worden.

 

+2/-0

https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/47568/twitter

Maar hopen dat het een huur met verplichte optie tot koop betreft. Anders zit je volgend jaar weet met hetzelfde gezeik.

3 Miljoen en weg ermee.

Houdoe en bedankt!

 

+2/-0

Anderlecht wil lekker voor een duppie op de eerst rij zitten. Het is goed, ze komen maar als ze wel geld hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gijsio schreef op 17 juni 2020 om 18:45:

Gerbrands en PSV kunnen veel willen, als Luckassen niet meer wil houdt het wel beetje op.
Hem dwingen heeft geen zin, als je dan een oplossing kan vinden die PSV niks kost en laten eventueel nog wat oplevert lijkt het mij een prima move..



Inderdaad, laat gaan laat gaan en liefst zsm.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jerra schreef op 26 juni 2020 om 09:30:

https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/47568/twitter

Maar hopen dat het een huur met verplichte optie tot koop betreft. Anders zit je volgend jaar weet met hetzelfde gezeik.

3 Miljoen en weg ermee.

Houdoe en bedankt!




Het gezeik lijkt misschien toch eerder te komen dan de zomer volgens het altijd betrouwbare voetbalprimeur. :I

Bron: Luckassen terug?

 

+1/-0

Als hij terugkeert, bij Jong PSV laten aansluiten. Derrick heeft geen toekomst meer in Eindhoven en blijkbaar heeft hij het nu ook in Brussel verbruid. Jammer, het was toch een fysiek sterke jongen die bij AZ toch redelijk veelbelovend was. Met hem en Baumgartl hebben we eigenlijk 2 dezelfde types die het allebei niet zijn voor PSV.

 

+1/-0

Heeft zoals hij zelf aangegeven heeft, niks meer in Eindhoven te zoeken. Grootste tekortkoming lijkt op mentaal niveau; heeft gewoon niet de mindset om de top aan te kunnen. Zien we over een tijdje terug bij clubs van hit niveau Utrecht - niks mis mee, maar geen PSV materiaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 04 januari 2021 om 15:33:

Heeft zoals hij zelf aangegeven heeft, niks meer in Eindhoven te zoeken. Grootste tekortkoming lijkt op mentaal niveau; heeft gewoon niet de mindset om de top aan te kunnen. Zien we over een tijdje terug bij clubs van hit niveau Utrecht - niks mis mee, maar geen PSV materiaal.



Inderdaard, puur op z'n technische en fysieke kwaliteiten had die het niveau van PSV zeker kunnen halen.

Als reserve-Brusselaar volg ik Anderlecht op de voet. De club is de laatste jaren echt gigantisch afgezakt, zitten nauwelijks nog leuke/interessante spelers bij. Dat hij mag vertrekken verbaast mij niks, Anderlecht heeft namelijk 12 (!) verdedigers bij het eerste, alhoewel een aantal nog niks hebben gespeeld dit seizoen. Het eerste seizoen was Luckassen een gewaarde kracht, voornamelijk centraal, maar ook vaak op rechts. Dit seizoen eigenlijk alleen centraal geposteerd, maar al vrij snel gepasseerd ten faveure van ex-Eredivisie spelers Miazga (Vitesse) en Delcroix (RKC). Op rechts speelt nu Murillo, die stond in 2018 nog in de interesse van PSV.

 

+1/-0

Natuurlijk gewoon lekker daar laten. Maar los daarvan, kan ik serieus niet begrijpen dat je in Belgie gaat lopen ballen. Anderlecht is al jaren een puinhoop, vandaag ook dat gekke bericht over die speler van Royal Antwerp. Die club kwam trouwens ook al bijzonder gek over toen tegen AZ. Wat jaren terug ook dat gedoe met die gokfraude.

Ik ben totaal geen volger van het Belgische voetbal, maar voor mijn gevoel is alleen Club Brugge een beetje een normale goede club. En Genk misschien ook.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Spelers » Derrick Luckassen