Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Yvon Mvogo

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Hoe groot kan een contrast zijn; van schlemiel met 2 wereldblunders naar dit niveau. Hij is geen meevoetballende keeper maar gewoon een hele goede ballenvanger die ook rustig aan de bal is. Op dit moment zou ik me geen andere keeper wensen.

 

+1/-0

Unnerstall is minstens zo goed in ballen tegenhouden.

Aangezien we veldspelers te kort komen, kan deze goed meevoetballende keeper niet gewoon als veldspeler opgesteld worden en Unnerstall op doel :idee

 

+1/-0

VI maakt deze knul helemaal kapot de heren moeten zich schamen! Mvogo jongen je speelde twee prima potjes en de 0.

 

+1/-0

Ik heb gelukkig niet echt het idee dat hij zich hier ook maar iets van aan trekt :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 19:00:

Hoe groot kan een contrast zijn; van schlemiel met 2 wereldblunders naar dit niveau. Hij is geen meevoetballende keeper maar gewoon een hele goede ballenvanger die ook rustig aan de bal is. Op dit moment zou ik me geen andere keeper wensen.



Hij doet gewoon wat een keeper van PSV-niveau moet doen. De laatste wedstrijden is het degelijk en dat is prima. Tot op heden echter nog geen dingen gezien die mij de indruk geven dat we hier een keeper van de buitencategorie hebben. Niet beter dan Unnerstall is vooralsnog mijn indruk.

Zo lang dat niet het geval is blijf ik zeer sceptisch over de beslissing om een keeper voor twee jaar te huren.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 05 oktober 2020 om 08:17:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 19:00:

Hoe groot kan een contrast zijn; van schlemiel met 2 wereldblunders naar dit niveau. Hij is geen meevoetballende keeper maar gewoon een hele goede ballenvanger die ook rustig aan de bal is. Op dit moment zou ik me geen andere keeper wensen.



Hij doet gewoon wat een keeper van PSV-niveau moet doen. De laatste wedstrijden is het degelijk en dat is prima. Tot op heden echter nog geen dingen gezien die mij de indruk geven dat we hier een keeper van de buitencategorie hebben. Niet beter dan Unnerstall is vooralsnog mijn indruk.

Zo lang dat niet het geval is blijf ik zeer sceptisch over de beslissing om een keeper voor twee jaar te huren.




Je kunt wel zien dat het een betere keeper is dan Zoet. Heeft ook veel meer uitstraling en persoonlijkheid.

Mvogo is gewoon een vooruitgang.

Jammer dat hij is gehuurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 05 oktober 2020 om 08:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 05 oktober 2020 om 08:17:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 19:00:

Hoe groot kan een contrast zijn; van schlemiel met 2 wereldblunders naar dit niveau. Hij is geen meevoetballende keeper maar gewoon een hele goede ballenvanger die ook rustig aan de bal is. Op dit moment zou ik me geen andere keeper wensen.



Hij doet gewoon wat een keeper van PSV-niveau moet doen. De laatste wedstrijden is het degelijk en dat is prima. Tot op heden echter nog geen dingen gezien die mij de indruk geven dat we hier een keeper van de buitencategorie hebben. Niet beter dan Unnerstall is vooralsnog mijn indruk.

Zo lang dat niet het geval is blijf ik zeer sceptisch over de beslissing om een keeper voor twee jaar te huren.




Je kunt wel zien dat het een betere keeper is dan Zoet. Heeft ook veel meer uitstraling en persoonlijkheid.

Mvogo is gewoon een vooruitgang.

Jammer dat hij is gehuurd.


Mee eens. Ten opzichte van Zoet is het een vooruitgang. Er staat nu echt iemand. Hij toont rust en vertrouwen, dat had je bij Zoet nooit.

Of het ook ten opzichte van Unnerstall een vooruitgang is moet nog blijken. Wat je wel duidelijk ziet is dat Mvogo 30m voor zijn goal durft te gaan staan. Daarmee verklein je de kans op steekpasses of lastige ballen achter de verdediging. Bovendien kun je het spel veel sneller hervatten als de tegenstander de bal naar voren jast. Dat is meerwaarde die je niet direct ziet, maar wel moet meerekenen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 05 oktober 2020 om 08:17:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 19:00:


Zo lang dat niet het geval is blijf ik zeer sceptisch over de beslissing om een keeper voor twee jaar te huren.



Dan zit het hem er juist in dat je de constructie niet goed vindt, maar dat zegt niet zoveel over de keeper zelf.

Ik zeg enkel dat als hij het niveau van de laatste 3 wedstrijden vast kan houden dan ben ik dolgelukkig met twee seizoenen huur. Als we hem gekocht hadden liepen we meer risico op financieel gebied (Kepa) en hadden we hem moeten kopen waardoor we misschien andere routes hadden moeten bewandelen qua aankopen deze zomer. En PSV en Feyenoord hebben nog nooit een keeper verkocht voor een fatsoenlijk bedrag.

 

+1/-0

Weer zo'n klotebal recht door het midden op een verdediger die gedekt staat, vlak voor de 1-2. Dat mag nooit! Leuk, zo'n voetballende keeper, maar hij oogt compleet onzeker aan de bal. Het argument om hem te halen is nu ook helemaal weg.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 05 november 2020 om 20:55:

Weer zo'n klotebal recht door het midden op een verdediger die gedekt staat, vlak voor de 1-2. Dat mag nooit! Leuk, zo'n voetballende keeper, maar hij oogt compleet onzeker aan de bal. Het argument om hem te halen is nu ook helemaal weg.



En punten pakken doet hij ook niet...Voldoende argumenten om Unnerstall op te stellen.

 

+5/-3

Meen je niet? Hij heeft al zoveel ballen gepakt en voor ons punten veiliggesteld.

 

+4/-0

Je moet het alleen wel willen zien

 

+4/-0

Schmidt en Van der Gouw zien de keepers elke dag aan het werk. Die weten echt wel wie de beste keeper is en dat is op dit moment Mvogo. Supporters die roepen om Unnerstall doen dit vanuit emotie, niet vanuit de kennis en kunde die de trainer wel heeft.

 

+5/-0

Wat mij opvalt is dat Mvogo snelle reflexen heeft op de doellijn, waarbij hij veel ballen van dichtbij tegenhoudt (maar wel het veld weer inslaat), maar dat hij op schoten van grotere afstand (10m-16m) niet echt in de buurt komt als ze in de hoek zijn. Het lijkt wel of hij niet naar de hoek duikt, maar op de plaats naar de grond gaat.

 

+2/-0

Ja als ze in de hoek zijn, met een bepaalde snelheid, wordt het altijd lastig om die ballen te pakken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 06 november 2020 om 10:25:

Meen je niet? Hij heeft al zoveel ballen gepakt en voor ons punten veiliggesteld.



Hij heeft genoeg ballen gepakt maar ik zie hem nauwelijks 'onhoudbare' ballen pakken.
Die goals van gisteren zijn stuk voor stuk prima goals maar hij mag er een keer eentje pakken als keeper van een topclub. Tel daarbij op de tegengoals die gewoon 100% aan hem toe te rekenen zijn.

Misschien ben ik onvoldoende objectief als Unnerstall-fan maar ik vind dat de ballen van (middel)lange afstand er bij Mvogo te makkelijk ingaan. Daarnaast vind ik hem op hoge ballen niet overtuigend. Pluspunten zijn z'n reflexen en traptechniek. Dan nog weegt het meevoetballende deel voor mij onvoldoende op tegen de meerwaarde van Unnerstall als pure keeper.

Schmidt en Van der Gouw zien ze dagelijks aan het het werk, helemaal waar. Maar dat was vorig met Zoet en Unnerstall ook het geval en toen kwam de terechte switch ook rijkelijk laat.

 

+3/-3

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 06 november 2020 om 10:42:

Schmidt en Van der Gouw zien de keepers elke dag aan het werk. Die weten echt wel wie de beste keeper is en dat is op dit moment Mvogo. Supporters die roepen om Unnerstall doen dit vanuit emotie, niet vanuit de kennis en kunde die de trainer wel heeft.



Met dat argument kunnen we het forum en alle voetbalpraat wel stoppen ;). Ik zie wat telt, wat in de wedstrijd gebeurt. Voor keepen op de training krijgen we geen punten.

Ik doe dit vooral uit de herinnering dat we vorig seizoen een prima keeper hadden, nadat Zoet eindelijk plaats kon maken. Ik neem aan dat eenieder nog weet wat voor goede reddingen Unnerstall had en hoe hij wedstrijden over de streep kon trekken. Dan heb ik het ook over ballen die "onhoudbaar" zijn als hij ze laat gaan.

Nu werd Unnerstall dus weer op de bank gezet omdat Schmidt een voetballende keeper wilde. Ik ben daar totaal geen fan van, maar goed, dat kan ik begrijpen.

Nu zie ik wedstrijd na wedstrijd dat Mvogo totaal niet comfortabel aan de bal is. Als hij dan, niet voor het eerst, een bal geeft op Boscagli die niet vrij staat, dan ben ik daar niet blij mee. Als hij enigszins in de buurt kan komen voetballend van Onana, die vrijwel geen fouten maakt, dan is het een heel ander verhaal. Zo een bal recht door het midden op een niet vrijstaande verdediger, hoe vaak zie je dat andere keepers doen?

Het argument voor Mvogo is dus weg en daarbij komt dat hij gehuurd is. Ik ben geen fan van te vaak keeper wisselen, maar dit gaat ons punten kosten.

 

+3/-6

Helemaal eens met Trestena hierboven.

Mvogo werd binnengehaald vanwege z'n voetballend vermogen en tot nu toe heeft die dat geen moment aangetoond. Die bal op Boscagli was natuurlijk typerend, maar tel ook maar eens hoevaak hij de bal over de zijlijn trapt, terwijl hij bijv. Max probeert te bereiken. Hij zal vast voetballend iets beter zijn dan Unnerstall, maar niet in die mate dat het rechtvaardigt dat hij start. Hij heeft nauwelijks 'onmogelijke' reddingen verricht, ziet er van afstand niet bijster goed uit (Zoet deja vu) en vergeet natuurlijk die paar abnormale ketsers niet. We kunnen dat nu wel met de mantel der liefde bedekken, maar ketsers van die categorie komen bij een club als PSV niet meerdere keren per seizoen voor. We hebben nog ruim 30 wedstrijden te spelen, dus ik hou m'n hart vast. Wat mij betreft voert Schmidt na de interlandperiode een wissel door.

 

+4/-6

Toch weer 2 onmogelijke reddingen vandaag..

 

+6/-0

Typisch dat er nu opeens niet wordt gereageerd in dit topic. Sommige 'supporters' laten zich weer gigantisch kennen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Historie » Yvon Mvogo