Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Marco van Ginkel

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 02 juli 2020 om 08:46:

Ik VERMOED dat van Ginkel op korte termijn gepresenteerd gaat worden. Was gistermiddag even in de Fanstore in het stadion, waar een van de paspoppen met het nieuwe thuisshirt aan in de winkel stond. Naam achterop het shirt? VAN GINKEL... (en om het allemaal nog wat verdachter te maken; nadat een van de personeelsleden er op gewezen werd door een andere bezoeker, werd de betreffende pop razendsnel van een ander shirt voorzien!)



En nu gaan we allemaal hier po reageren alsof het waar is.
1- Graag foto dat het waar is.
2- PSV zou toch niet zo dom zijn?
3- Kijk hoe het IBI afgelopen jaar gegaan is. Moeten we dat weer een jaar hebben? Een aanvoerder op de bank. NEE geef maar kans aan een ander.

 

+1/-0

forumillustratie

 

+5/-0

Wat een flater!

Het lijkt zo bijna alsof Van Ginkel bij de opening aanwezig had moeten zijn. Ik vond het al vreemd dat er voor Thomas is gekozen en niet voor bv Gakpo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 02 juli 2020 om 10:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 02 juli 2020 om 10:01:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 02 juli 2020 om 08:46:

Ik VERMOED dat van Ginkel op korte termijn gepresenteerd gaat worden. Was gistermiddag even in de Fanstore in het stadion, waar een van de paspoppen met het nieuwe thuisshirt aan in de winkel stond. Naam achterop het shirt? VAN GINKEL... (en om het allemaal nog wat verdachter te maken; nadat een van de personeelsleden er op gewezen werd door een andere bezoeker, werd de betreffende pop razendsnel van een ander shirt voorzien!)



Mocht dit waar zijn dan lijkt me 1 + 1 = 2.
Waarom zou hij in vredesnaam anders in de fanshop zijn en hangt er een Van Ginkel shirt om een paspop.



Van Ginkel was niet in de fanstore, ik was er zelf even. ;-)



Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, maar alsnog verdacht dat zijn shirt er hangt.


open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 02 juli 2020 om 10:57:

Lijkt me inderdaad ook wel vreemd dat er op een shirt van Ginkel gedrukt wordt als er niks aan de hand is.
Een fitte van Ginkel is voor PSV-begrippen een topaanwinst, maar het blijft toch een beetje een vraagteken aangezien hij al 2 hele seizoenen gemist heeft.




Hij is in principe toch gewoon weer fit alleen heeft hele lange tijd eruit gelegen. Dit was toch ook zo bij zijn vorige periode bij PSV als ik het me goed herinner?

Het is altijd maar afwachten hoe het uitpakt uiteraard, maar hij is 100% een aanwinst (ook een leider) als hij fit blijft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 02 juli 2020 om 13:48:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 02 juli 2020 om 10:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 02 juli 2020 om 10:01:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 02 juli 2020 om 08:46:

Ik VERMOED dat van Ginkel op korte termijn gepresenteerd gaat worden. Was gistermiddag even in de Fanstore in het stadion, waar een van de paspoppen met het nieuwe thuisshirt aan in de winkel stond. Naam achterop het shirt? VAN GINKEL... (en om het allemaal nog wat verdachter te maken; nadat een van de personeelsleden er op gewezen werd door een andere bezoeker, werd de betreffende pop razendsnel van een ander shirt voorzien!)



Mocht dit waar zijn dan lijkt me 1 + 1 = 2.
Waarom zou hij in vredesnaam anders in de fanshop zijn en hangt er een Van Ginkel shirt om een paspop.



Van Ginkel was niet in de fanstore, ik was er zelf even. ;-)



Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, maar alsnog verdacht dat zijn shirt er hangt.


open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 02 juli 2020 om 10:57:

Lijkt me inderdaad ook wel vreemd dat er op een shirt van Ginkel gedrukt wordt als er niks aan de hand is.
Een fitte van Ginkel is voor PSV-begrippen een topaanwinst, maar het blijft toch een beetje een vraagteken aangezien hij al 2 hele seizoenen gemist heeft.




Hij is in principe toch gewoon weer fit alleen heeft hele lange tijd eruit gelegen. Dit was toch ook zo bij zijn vorige periode bij PSV als ik het me goed herinner?

Het is altijd maar afwachten hoe het uitpakt uiteraard, maar hij is 100% een aanwinst (ook een leider) als hij fit blijft.



Nee, hij is nog niet fit.

"Geblesseerde Marco van Ginkel blij met nieuw contract bij Chelsea"

Dat is een kop van 2 weken geleden.

"Het herstel verloopt nu gelukkig voorspoedig, al heb ik de afgelopen jaren natuurlijk wel wat geduld moeten hebben. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik in juli aansluiten bij het Onder 23-team van Chelsea,.."

Dat is wat Marco er zelf over zei, ook 2 weken geleden.

"... Zoals het er nu naar uit ziet... " Onzeker en hij is dus nog druk bezig met zijn herstel en dus zeker ook nog niet fit, laat staan wedstrijd-fit.

 

+1/-0

Glas half vol of half leeg...
Je kan dat bericht ook als volgt gebruiken. Hij is nu fit, want het is juli en hij zou volgens verwachtingen in juli aansluiten bij het -23 team. Ik heb nergens gelezen dat hij weer een terugval zou hebben gekregen.
En inderdaad, nog verre van wedstrijdfit. Maar als hij nu bij groepstrainingen aansluit, dan heeft hij nog 2,5 maanden om wedstrijdfit te geraken. Dat lijkt mij toch voldoende. En ja, hij heeft er lang uit gelegen, en er kleeft een zeker risico aan.
Overigens heeft de rest van onze selectie er dadelijk ook ruim een half jaar uit gelegen. Een beetje voor jezelf trainen en nog een maandje zonder doel groepstraining komt ook niet in de buurt van wedstrijdfit zijn.

Ik weet dat dat laatste ook geen 100% eerlijke vergelijking is, de rest van de spelersgroep is al die tijd fit geweest, en een half jaar is significant korter dan 2 jaar. Maar toch, gezien de kwaliteiten die Van Ginkel bezit heb ik in zijn geval er vertrouwen in dat hij al vanaf het begin 'mee kan draaien', en heeft het 'stempel drukken' en 'dragend zijn' dan nog iets meer tijd nodig. Wel ben ik van mening dat we de invulling van middenveld zeker niet moeten vertrouwen op zijn fitheid, daar is zijn blessure historie te lang voor.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 21 augustus 2019 om 02:00:

Beste speler van de laatse 20 jaar. Transfervrij altijd het risico nemen. Is op halve kracht nog 10 keer beter dan de hele huidige selectie bij elkaar.



Ben ik het mee eens. Prima mentaliteit en prachtige speler. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 21 augustus 2019 om 02:00:

Beste speler van de laatse 20 jaar. Transfervrij altijd het risico nemen. Is op halve kracht nog 10 keer beter dan de hele huidige selectie bij elkaar.


Hij was goed, maar de beste? Guardado, van Bommel, en cocu.

 

+1/-0

Jaaaa daar is ie weer. Voor de 4e keer. Ik ben er toch wel blij mee.

 

+1/-0

+ We weten wat hij kan als hij fit en goed is. Kan op CM maar ook links en rechts zie ik hem wel uit de voeten kunnen. Hij heeft loopvermogen, diepgang, scorend vermogen, techniek en een goede motor. Maar hij moet wel fit zijn.

+ In plaats van alle ballen op hem en hopen en kaarsjes branden dat hij weer dezelfde Van Ginkel kan worden heeft hij nu alle tijd en ruimte om fit te worden in de wetenschap dat hij Rosario uit de basis kan spelen doet me echt heel goed. Lijkt me ook perfect met Sangare.

+ Aanvallende kopper, lopen zonder bal, diepgang en leiderschap. Alles wat we nog misten in de selectie. Nederlander, goede leeftijd en kampioenservaring.

+ Nog meer budget over nu er weer 2 huurspelers komen. Wellicht voor een aanvaller de beurs trekken.

- Waarom in godsnaam niet gewoon eerder gehaald, wellicht transfervrij, zodat hij hier 8 weken mee kan doen met de voorbereiding?

- Weer een tijdelijke overgang, maar nu wel met optie tot koop mag ik hopen.

 

+1/-0

Heeft goede invulling gehad voorheen. hoop wederom een succes. Ben erg benieuwd hoe fit hij is en optie koop zou goed zijn (symbolisch bedragje)
Staat ontwikkeling van Mo in de weg, maar misschien ook beter tijdje uit de wind houden die jongen.

 

+1/-0

Ik mag hopen dat PSV geld toe krijgt dit keer.

Afellay 2.0

Dit bericht is gewijzigd op 5 oktober 2020, 16:16:47.

 

+1/-2

Alweer van Ginkel. PSV is wel erg ambitieus om voor de vierde keer dezelfde speler te huren. En hij heeft ook 2 jaar niet gespeeld, waardoor het maar afwachten is of en wanneer hij weer een beetje op niveau komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

robvdw schreef op 05 oktober 2020 om 16:13:

Alweer van Ginkel. PSV is wel erg ambitieus om voor de vierde keer dezelfde speler te huren. En hij heeft ook 2 jaar niet gespeeld, waardoor het maar afwachten is of en wanneer hij weer een beetje op niveau komt.



Wat kunnen we verliezen met het opnieuw aantrekken van deze kanjer?

Hij is positief en gedreven, was een prima aanvoerder en kan met zijn ervaring jonge spelers van advies dienen. Dat kan deze selectie goed gebruiken.

En mocht hij weer 100 procent fit zijn ( of binnenkort worden) zien we hem wellicht opnieuw met een schaal op het Stadhuisplein.

 

+2/-0

Super speler als ie fit is. Alleen komt een speler er zelden weer bovenop na 2,5 jaar niet spelen. En zodra hij weer fit mocht worden, dan is ie waarschijnlijk ook zo weer geblesseerd. Kan waarschijnlijk in het rijtje Maxi Romero, Afellay vrees ik. Van Ginkel is ook een man van glas...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

eindhovian schreef op 06 oktober 2020 om 1 7:32:

Super speler als ie fit is. Alleen komt een speler er zelden weer bovenop na 2,5 jaar niet spelen. En zodra hij weer fit mocht worden, dan is ie waarschijnlijk ook zo weer geblesseerd. Kan waarschijnlijk in het rijtje Maxi Romero, Afellay vrees ik. Van Ginkel is ook een man van glas...


Volgens mij 2 keer geopereerd,eerste keer ging operatie fout en dan lig je er zo 2 jaar uit.
Is pas 27 en we zullen het zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 06 oktober 2020 om 17:37:

open/sluit de onderstaande quote:

eindhovian schreef op 06 oktober 2020 om 1 7:32:

Super speler als ie fit is. Alleen komt een speler er zelden weer bovenop na 2,5 jaar niet spelen. En zodra hij weer fit mocht worden, dan is ie waarschijnlijk ook zo weer geblesseerd. Kan waarschijnlijk in het rijtje Maxi Romero, Afellay vrees ik. Van Ginkel is ook een man van glas...


Volgens mij 2 keer geopereerd,eerste keer ging operatie fout en dan lig je er zo 2 jaar uit.
Is pas 27 en we zullen het zien.



Neem aan dat het meer is met het oog op 1. Ervaren jongen in de groep en 2. Met de hoop hem na dit jaar eindelijk vast te kunnen leggen (meen dat zijn contract dan afloopt). Met Rosario, Sangare en Fein + Thomas heeft PSV meer dan genoeg opties centraal op het middenveld dus als hij de eerste 3 maanden niet veel kan doen is dat te overzien. Als hij echter sneller fit word ben ik zeer benieuwd - in dit systeem spelen er maar 2 - en het is niet echt een jongen voor de bank ...

 

+1/-0

'Hij heeft voor het eerst meegedaan met wat pass- en trapoefeningen. Hij is op de goede weg en we hopen dat hij binnenkort écht kan aansluiten bij de groepstraining. Tegelijkertijd willen we hem niet onder druk zetten.'

Bron: https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-moet-coronatests-afwachten-en-komt-met-goed-nieuws-over-van-ginkellink

Gaat nog wel even duren, lijkt me.

Iemand een idee?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 23 oktober 2020 om 21:35:

'Hij heeft voor het eerst meegedaan met wat pass- en trapoefeningen. Hij is op de goede weg en we hopen dat hij binnenkort écht kan aansluiten bij de groepstraining. Tegelijkertijd willen we hem niet onder druk zetten.'

Bron: https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-moet-coronatests-afwachten-en-komt-met-goed-nieuws-over-van-ginkellink

Gaat nog wel even duren, lijkt me.

Iemand een idee?



Ik denk niet dat we Marco deze jaargang nog bij de selectie zien. Laten we zeggen dat die binnen twee weken kan aansluiten bij de groep, paar weken meetrainen en dan is het alweer december. Normaliter had je een langere winterstop, zou die meegaan op trainingskamp en daar zijn eerste minuten maken, maar dat zit er dit seizoen niet in.

PSV zal hier en daar wel wat extra oefenwedstrijden inlassen, bijv. als een KKD-duel wordt afgelast wegens corona. Vervolgens spelen met wat Jong PSV'ers en lang geblesseerde als Marco en Guti.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Spelers » Marco van Ginkel