Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Adrian Fein

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Kent iemand deze defensieve middenvelder van Bayern?
Hertha BSC en Bielefeld willen hem ook halen. Misschien komt hij wel hier heen vanwege Schmidt. Maar kom op, wie wil er nou niet naar PSV?

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=378055link
https://www.transfermarkt.nl/adrian-fein/profil/spieler/379979link

SKY INFO: MEHRERE INTERESSENTEN - FEIN KÖNNTE BAYERN VERLASSEN

Die Konkurrenz für Adrian Fein im Bayern-Mittelfeld ist immens.
Gut möglich, dass der hochveranlagte 21-Jährige auf der Zielgeraden der Transferperiode auf Leihbasis wechselt, um Spielpraxis auf hohem Niveau zu bekommen.

Nach Sky Informationen sind nicht nur Hertha BSC und Arminia Bielefeld, sondern auch der niederländische Top-Klub PSV Eindhoven daran interessiert, sich die Dienste des kreativen Technikers für ein Jahr zu sichern. Bis Montag haben die Vereine noch Zeit, sich mit dem FC Bayern einig zu werden.


Zou mooi zijn, als er tevens een samenwerkingsverband met Bayern zou ontstaan, mocht deze transfer naar PSV doorgang vinden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 oktober 2020, 04:48:53.

 

+1/-0

Ik hoop dat dit slechts een gerucht betreft, we hebben immers maar 21 andere centrale middenvelders.

 

+1/-0

Ja daar liggen de prioriteiten niet echt ...

 

+1/-0

Er vanuit gaande dat Hendrix blijft zie ik niet 123 waarom deze huurling moet komen. Een flankspeler, spits, CV of een reserve back (Brenet kan op links en rechts spelen en staat in de etalage) heeft meer prioriteit.

 

+1/-0

Ik denk dat Teze en Viergever beide beter op respectievelijk rechts en linksback het beter zullen doen dan Brenet. Dus dan heb ik liever een CV die beter is dan Teze en Viergever.

Lijkt me niet dat deze jongen komt.

 

+2/-0

Lijkt me alleen een mogelijkheid als de blessure van Thomas erger is dan verwacht en Hendrix toch nog vertrekt. Dan moet je het namelijk utzingen met Sangare, Rosario en Sadilek, wat natuurlijk veel te licht is.

 

+1/-0

Kan mij haast niet voorstellen dat ze Hendrix laten gaan. Wat mij betreft hoe dan ook een prima speler maar als je bang bent voor een te smalle selectie dan is een bewezen speler als eerste van de bank natuurlijk een makkelijke beslissing als je er maar een klein bedrag voor kan krijgen

 

+1/-0

Hij wordt in Duitsland vergeleken met Bastian Schweinsteiger, dat was een geweldenaar... WOW !!!
PSV ligt op pole postion volges Sky Sports. Adrian gaf dus aan dat hij wel onder Schmidt wil ballen.
http://www.soccernews.nl/news/746725/schmidt-meldt-zich-bij-bayern-muenchen-voor-transferlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Giancarlo Antognoni schreef op 04 oktober 2020 om 16:03:

Hij wordt in Duitsland vergeleken met Bastian Schweinsteiger, dat was een geweldenaar... WOW !!!
PSV ligt op pole postion volges Sky Sports. Adrian gaf dus aan dat hij wel onder Schmidt wil ballen.
http://www.soccernews.nl/news/746725/schmidt-meldt-zich-bij-bayern-muenchen-voor-transferlink



Het is een talent dat staat buiten kijf. Vrees echter wel dat dit nog meer problemen. Oplevert met Ihsttsren. Krijgt het gevoel dat Schmidt hem nog niet echt klaar acht en daar zal hij het zeker ineens nee zijn ... Die wandelde dan ook voor weinig de deur uit binnenkort ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 04 oktober 2020 om 16:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Giancarlo Antognoni schreef op 04 oktober 2020 om 16:03:

Hij wordt in Duitsland vergeleken met Bastian Schweinsteiger, dat was een geweldenaar... WOW !!!
PSV ligt op pole postion volges Sky Sports. Adrian gaf dus aan dat hij wel onder Schmidt wil ballen.
http://www.soccernews.nl/news/746725/schmidt-meldt-zich-bij-bayern-muenchen-voor-transferlink



Het is een talent dat staat buiten kijf. Vrees echter wel dat dit nog meer problemen. Oplevert met Ihsttsren. Krijgt het gevoel dat Schmidt hem nog niet echt klaar acht en daar zal hij het zeker ineens nee zijn ... Die wandelde dan ook voor weinig de deur uit binnenkort ...



Misschien dat dan Mauro plaats moet maken, en back-up voor Fein wordt.
Maargoed, laten we niet op de zaken vooruitlopen, we weten nog niet eens of de transfer rondkomt.
Bovendien ken ik die speler helemaal niet... :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Giancarlo Antognoni schreef op 04 oktober 2020 om 16:24:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 04 oktober 2020 om 16:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Giancarlo Antognoni schreef op 04 oktober 2020 om 16:03:

Hij wordt in Duitsland vergeleken met Bastian Schweinsteiger, dat was een geweldenaar... WOW !!!
PSV ligt op pole postion volges Sky Sports. Adrian gaf dus aan dat hij wel onder Schmidt wil ballen.
http://www.soccernews.nl/news/746725/schmidt-meldt-zich-bij-bayern-muenchen-voor-transferlink



Het is een talent dat staat buiten kijf. Vrees echter wel dat dit nog meer problemen. Oplevert met Ihsttsren. Krijgt het gevoel dat Schmidt hem nog niet echt klaar acht en daar zal hij het zeker ineens nee zijn ... Die wandelde dan ook voor weinig de deur uit binnenkort ...



Misschien dat dan Mauro plaats moet maken, en back-up voor Fein wordt.
Maargoed, laten we niet op de zaken vooruitlopen, we weten nog niet eens of de transfer rondkomt.
Bovendien ken ik die speler helemaal niet... :B



Het is meer een centrale middenvelder met een goed fysiek. Zou eerder zeggen naast Sangare of Rosario en dan Madueke erbij op de zijkant. Andere optie om twee middenvelders in dienst te laten spelen van Mo maar dan lijkt Sangare / Rosario logischer

 

+1/-0

Lijkt door te gaan. Zeker geen gekke versterking.

 

+1/-0

https://www.transfermarkt.nl/adrian-fein/profil/spieler/379979link

21 jaar, heeft de opleiding uit Munchen doorlopen en ligt nog vast tot 2023. Dus het lijkt me dat het enkel een verhuur is voor de breedte. Hij lijkt vooral middenvelder te zijn die niet super snel is. Lijkt ook met zijn linker het nodige te kunnen. Bij Hamburg 31 wedstrijden als defensieve middenvelder gespeeld.

Op het Youtube filmpje is het wel iemand die naar voren denkt en speelt.
https://youtu.be/tsPv2QMKLPslink

Dit bericht is gewijzigd op 5 oktober 2020, 10:58:15.

 

+1/-0

Allemaal leuk en aardig, maar Rik blijft maar melden dat het om de vervanger van Baumgartl gaat. Wat is dit?

Zal vast een groot talent zijn, maar we hebben al een CV die volgens mij meer DM is (Boscagli). Ik zie op transfermarkt dat die jongen 6 keer CV heeft gestaan en dat was in 2017 in de Regionalliga. Verder bij Hamburg, Regensburg en Jong Duitsland alleen als DM of CM gespeeld. Als hij ook door JdJ wordt voorgesteld als de vervanger van Baumgartl dan begin ik me toch ff zorgen te maken hoor.

 

+1/-0

Moet dus de opvolger worden van Baumgartl.

 

+1/-0

Ervan uitgaande dat we met Rosario (waar Schmidt echt wel van gecharmeerd is) Sangare (9 miljoen) en Thomas (functioneel cement binnen de plloeg) gewoon opties hebben voor RCM. Wat zou kunnen is dat Thomas weer wordt doorgeschoven naar links en rechts half als extra optie en Fein als partner van Sangare?

Ik zou zeggen dat het logisch was geweest dat hij juist de vervanger van Sadilek is, en dat die gisteren ineens weg mocht nadat PSV overeenstemming had met Bayern, maar dat kun je ook over Baumgartl zeggen haha.

 

+1/-0

Philips Sport Verein. Hij is niet origineel, maar daarom niet minder waar.

 

+1/-1

Fein is van nature een defensieve middenvelder, die ook centraal achterin uit de voeten kan. Met die veelzijdigheid kan hij niet alleen de concurrentiestrijd op het middenveld aangaan. Ook wordt de 1 meter 86 lange speler voorlopig de vervanger van landgenoot Timo Baumgartl binnen de selectie van PSV. De laatste staat na een mislukt seizoen voor een verhuur aan het Engelse Fulham. De veelzijdigheid van Fein, maakt het voor PSV ook makkelijker om middenvelder Michal Sadilek te verhuren.

Aldus de Telegraaf.

 

+1/-0

https://www.youtube.com/watch?v=N57mRUPOLDAlink

Mijn nieuwsgierigheid werd toch aardig gekieteld dus heb het eerste halfuur van deze 'topwedstrijd' gekeken om een beetje een beeld te krijgen. Nou zegt 30 minuten niet zoveel maar wie weet heb ik het wel goed gezien;

- Ondanks zijn lengte gaat hij niet mee bij corners, dus het lijkt me geen topkopper anders ga je wel mee. Misschien dat hij defensief beter kan koppen dan aanvallend.

- Blijft eigenlijk altijd achter de bal. Bewaakt de defensieve linie en loopt positioneel de gaten dicht.

- Het is geen mooie speler, geen spelmaker die de bal komt ophalen om het spel te verdelen.

- Het is voornamelijk alles met rechts, zie hem zelfs moeilijkere keuze maken met rechts dan makkelijkere keuze met links.

- Hij is niet super snel, en zet in deze wedstrijd niet echt druk. Maar daar laatste is het HSV voetbal uiteraard.

- Op basis van wat ik gezien heb zou ik zeggen ideaal in een 4-3-3 met punt naar achter.

Ik ben wel enthousiast als vervanger van Sadilek. Een extra optie erbij die wellicht Rosario kan vervangen (dat zou wel lekker zijn). Ons middenveld heeft nieuwe energie nodig dus ik denk dat het goed is. Ik zie in hem niet de kwalitatieve impuls die ons kampioen maakt maar wel een extra optie in drukke weken. Heb wel het gevoel alsof het een speler is die karakter en discipline brengt en dat is wel belangrijk. Kost ons niets en misschien kunnen we hem wel voor 2 jaar huren of een optie tot koop bedingen voor als het wel een succes wordt.

Overigens is de nr 22 van Stuttgart de speler die PSV vorig jaar wilde huren rond en nabij de aankoop van Bruma. Nicolas Gonzalez is een Argentijn die afgelopen jaar goede cijfers kon weerleggen in de 2. Bundesliga. Hij kan links rechts en in de spits spelen maar heeft inmiddels een waarde van ongeveer 10 miljoen.

 

+1/-0

Rik krabbelt trouwens net even terug en claimt nu dat het toch niet zozeer de opvolger van Timo is. Maar is een extra middenvelder werkelijk nodig? Thomas, Rosario, Hendrix, Sangare en over 5 a 6 weken Guti.. Als je nu met drie pure middenvelders speelde, prima, dan heb je 6 a 7 goede krachten nodig. In ons huidig systeem, met twee centrale middenvelders, heb je toch geen 6 man nodig?

Zeker als je ziet hoe de rest van de selectie ervoor staat:

- Geen reserve-backs;
- Een enkele RCV (momenteel althans);
- 7 aanvallers voor 4 posities.

Maar wel 6 man voor twee posities centraal op het middenveld.. JdJ is volgens mij lekker aan het FM'en.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Historie » Adrian Fein