Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Spelers » Walter Benítez

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik heb al sinds de JC schaal mijn twijfels. Bij 2 goals van Ajax ziet hij er niet sterk uit. Tegen Rangers zowel uit als thuis geen sterk op treden.

Daarbij is hij niet goed met hoge ballen. Hij stompt ze vaak lafjes weg tot op de 16. Er worden mi te weinig voorzetten, vrijetrappen, cornors door hem verwerkt, zodat er geen gevaar uit voort kan komen.

 

+2/-0

Benitez is in mijn ogen wel een hele goede keeper.
Als je niet kan vertrouwen op je verdediging dan wordt een keeper ook enkele niveaus minder.
Pasveer is nu in vorm en gaat een wk spelen.
Bij ons zat ie op de bank.
Unnerstal doet het bij Twente ook erg goed.
Ligt aan de verdediging en aan de tactiek speelstyle die Rvn er niet in krijgt geslepen.

 

+1/-0

Mijn gevoel zegt dat Benitez echt een goede keeper is. Samen met Unnerstall de beste twee keepers die we de afgelopen 10 jaar hebben gehad (Drommel, Mvogo, Zoet, Pasveer, Tyton).

Het klopt dat hij tegen Rangers twee keer in de fout ging en ook tegen Ajax er niet altijd goed uitzag. Ook de derde goal tegen Cambuur was niet goed. Maar ik heb ook een aantal reddingen gezien die ik bij Drommel nooit zag.

Het is nog niet wat het moet zijn, maar hij heeft bij mij echt het voordeel van de twijfel. Ik zie dit als opstartproblemen en verwacht (en hoop) dat we aan hem een hele betrouwbare sluitpost gaan hebben. Na het eerste half jaar Gomes was ook niemand overtuigd zullen we maar zeggen.

 

+2/-0

Gomes begon ook niet sterk. Ondanks enkele zwakke momenten heb ik erg veel vertrouwen in Benitez. Laat ook veel goede dingen zien. Ik denk eerder dat het aan onze verdediging ligt waar hij niet op kan vertrouwen.

 

+1/-0

Benitez doet het op dit moment precies zoals Mvogo in zijn 2e jaar. Dus je hoeft geen wonderen te verwachten en hij maakt ook geen grote fouten. Maar toch had ik de hoop dat hij meer invloed zou hebben en we veel minder goals tegen zouden krijgen. Drommel is natuurlijk gezakt voor elke test maar dit zet zijn prestatie ook wel in een ander daglicht.

 

+1/-0

Op een of andere manier heb ik enorm veel vertrouwen in Benitez. Heb echt zo'n gevoel dat we met hem een topper binnen hebben gehaald. Zijn statistieken in de Ligue 1 waren natuurlijk fenomenaal, maar hij heeft ook de uitstraling die ik al jaren mis in het doel bij PSV (Unnerstall uitgezonderd).

Zijn start was ongelukkig met enkele blunders in belangrijke wedstrijden. Maar desondanks blijf ik het gevoel hebben dat zijn kwaliteit vanzelf boven komt drijven. Hopelijk was gisteren daar een eerste aanzet toe.

 

+1/-0

Benitez speelde prima tegen Arsenal. Wat wel echt beter moet zijn zijn uittrappen. Die komen zelden tot nooit bij een psv-er uit (zelfde met inworpen, maar dat even off topic).

 

+1/-0

Ik vind hem toch geen keeper voor het niveau wat we nastreven. Hij maakt geen blunders, maar net als bij Mvogo zijn er veel ballen die je wekelijks gestopt ziet worden bij andere clubs. Zo vaak ligt de eerste bal er meteen in. Ballen die bij een keeper die wel dat niveau heeft er ook in kunnen, maar net wat vaker gestopt worden. Alle drie de goals kunnen erin (vooral de eerste) maar niet alledrie.

 

+3/-0

Aan het begin van het seizoen dacht ik (gezien de berichten) dat we een topkeeper in huis hadden gehaald, maar hij is me verschrikkelijk tegen gevallen. Ik vind hem zelfs niet beter dan Drommel en dat zegt toch wel wat.

 

+1/-0

Beoordeel deze keeper aub met een goede verdediging voor zich over 1 seizoen.

 

+1/-0

onderdeel van zijn werk is neerzetten verdediging....
denk dat we hem prima kunnen beoordelen naar 1 seizoen.

denk dat ie weg is als iemand er 10 mil op biedt.

 

+1/-0

Benitez zeker beduidend beter dan Drommel. In een aantal aspecten erg goed (bijv sterk bij hoge ballen) maar zijn trap is vaak zwak bij terugspeelballen en hij maakt toch vrij vaak beetje vreemde fouten. Zal neem ik aan gewoon blijven.

 

+1/-0

Nadat net het vertrek van Van Nistelrooij bekend is gemaakt, zou ook Benitez na dit seizoen willen vertrekken, aldus FC Update: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/05/na-van-nistelrooij-wil-ook-benitez-vertrekken-bij-psvlink

 

+1/-0

Lars unnerstall terughalen of andries noppert.

Benitez heeft mij niet echt overtuigd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 24 mei 2023 om 15:04:

Lars unnerstall terughalen of andries noppert.

Benitez heeft mij niet echt overtuigd.



Mij ook niet, ik had veel meer van hem verwacht..

 

+1/-0

Is prima op te vangen indien hij vertrekt. Ik vind hem niet slecht, maar ook geen wauw keeper. In de eredivisie zouden Noppert en Unnerstall wat mij betreft oke vervangers zijn. Anderzijds hoop ik dat er ook een scouting is die met een verrassende naam komt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Spelers » Walter Benítez