Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Eredivisie: PSV - Feyenoord , zondag 19/09 om 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Morgen om 1430 komen de noeste arbeiders uit de Rotterdamse haven om te proberen de Eindhovense storm tegen te houden. Met angst en beven zakken ze af naar Eindhoven en met iedere uitslag kleiner dan 10-0 zullen ze tevreden terug reizen naar Rotterdam. Niet vreemd dus dat deze wedstrijd nauwelijks leeft op dit forum, of is er nog iemand die daar anders over denkt?

 

+1/-0

De laatste paar jaar gaat het anders niet zo vlotjes tegen ze... dus denken dat we "ff met 4-0" gaan winnen vind ik wat te voorbarig.

 

+1/-0

Zie het wel weer gebeuren dat we ze wegspelen maar zij de goals maken. Hopelijk staat onze verdediging goed morgen. Ik denk dat we dan wel winnen, 3 1.

 

+1/-0

Haha, sowieso is het forum niet zo heel druk af en toe. Voor de EL kwam het ook maar langzaam op gang.

Voor de wedstrijd zou je zeggen dan als je Feyenoord dezelfde druk oplegt als we normaal doen, dat ze niet de techniek hebben om uit de problemen te komen zoals onze Iberische tegenstanders.

Toch kun je dat elk halfjaar denken als we tegen Feyenoord spelen.

 

+1/-0

Hoewel we kwalitatief een stuk sterker zouden moeten zijn dan Feyenoord bestaat de kans wel, dat indien het achterin niet goed staat het een enorm frustrerende wedstrijd kan worden. Slot vind ik persoonlijk een goede trainer en die zal PSV de afgelopen weken ook bekeken hebben. Regelmatig zijn de flanken bij ons kwetsbaar hier zullen we toch echt goed voor moeten waken.

Desondanks verwacht ik dat we voorin scherp genoeg zullen zijn en het overwicht in kwaliteit weten uit te buiten. Zeker gezien we in de breedte een stuk sterker zijn dan Feyenoord, waardoor we middels onze wissels ons elftal kunnen versterken daar waar nodig gedurende de tweede helft. De bank van Feyenoord is zo zwak dat zij indien ze een wissel toepassen hier direct op achteruit zullen gaan.

Hopelijk spelen we die havenarbeiders morgen gewoon he-le-maal zoek, en walsen we d'r gewoon weer met 5/6 of 10-0 overheen. Ik vind het helemaal mooi! :B

 

+1/-0

Ik denk iedere keer dat we "zouden moeten kunnen winnen", maar op de een of andere manier lukt het telkens niet. En met het grote verschil in rustdagen en de intensieve pot voetbal die PSV donderdag heeft gespeeld, heb ik er niet enorm veel vertrouwen in, nog.

 

+1/-0

PSV moet gewoon weer een keer winnen van Feyenoord. Het is tijd om je ambitie ook te tonen tegen Feyenoord. Qua doelsaldo wordt het al lastig in de titelstrijd gezien de 9-0 van Ajax. Die zijn lekker op stoom geraakt. Dat zal PSV voldoende moeten uitdagen om er een mooie strijd van te maken.

 

+1/-0

We hebben 2 dagen minder rust gekend, maar desondanks moeten we met een véél betere selectie en het eigen publiek eracht, gewoon winnen. Niks meer en niks minder, wij zijn PSV; 3-0.

 

+1/-0

Feyenoord zal achterover leunen. Hopen op die enkele goede bal die goed valt voorin. Om te komen voetballen gaan ze er dik aan ten onder. Ik verwacht een zware pot voor ons (gezien de 2 rust dagen verschil) maar andersom is het kwaliteit verschil te groot om hier de punten te verliezen. Tis tijd voor Zahavi en Madueke om zich weer positief te laten zien. Voorspel een 3-1 overwinning.

 

+1/-0

De laatste jaren heeft PSV wel vaker het beste van het spel, meeste kansen en uiteindelijk 0 of 1 punt. Tijd om daar verandering in te brengen.

 

+1/-0

Dag allen, ben nieuw hier op het forum maar lees wel al een tijdje mee. Het zal vanmiddag wel weer een lastig potje worden. Ben benieuwd of Zahavi eindelijk weer een beetje loskomt. Die heeft echt een goaltje nodig! Twijfel er aan of we op die positie sterk genoeg zijn dit jaar om echt lang mee te blijven doen om de titel. Feyenoord zal zich wel gaan ingraven en hopen op een actie van Sinistierra. Hopelijk weten we snel een goaltje te maken..

 

+1/-0

Zou me niet verbazen als juist Zahavi het vandaag laat zien. Deed het vorig seizoen ook tegen Ajax.

 

+1/-0

Laten we het hopen James, maar gezien zijn meest recente potjes heb ik daar mijn twijfels bij. Maar idd, in topwedstrijden staat die er vaak wel. Heb er zin in!

 

+1/-0

Zo zit er aanvallend opeens heel wat op de bank.

 

+1/-0

Bruma en Pröpper in de basis.
Beetje rust voor de rest denk ik zo?

 

+1/-0

Deels. Beide zitten ook in een mindere fase.

 

+2/-0

Madueke pas inzetten, met frisse benen, als de tegenstander al moe aardig is gestreden. Die zet snap ik wel. Eerste assist van Noni op Vini vandaag?

 

+1/-0

Nou, dit gaat 'm zo niet worden, we komen er niet doorheen.

 

+1/-0

Wat een bizar slechte pot!
En dan zo verdedigen bij de 0-1... man man man.

 

+1/-0

Verkeerde inschatting tov Zahavi. Zou ik er uit halen. Vinicius of Madueke er in.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Eredivisie: PSV - Feyenoord , zondag 19/09 om 14.30