Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Eredivisie: Go Ahead Eagles - PSV , woensdag 22/09 om 18:45

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Even een topic zodat iedereen straks weer centraal kan 'zeiken' in plaats van overal verspreid :B ;)

Opstelling PSV:

Drommel, Mwene, Ramalho, Boscagli, Max, v. Ginkel, Thomas, Madueke, Doan, Gakpo, Zahavi.


1-3.

 

+1/-0

Lekker goaltje! Die hadden we even nodig!

 

+1/-0

Goal is prima maar je kan weer wachten op de 1-1... het lijkt weer helemaal nergens op.
Wat is er toch aan de hand zeg!

Edit: een ergenis om naar te kijken!

Dit bericht is gewijzigd op 22 september 2021, 19:31:46.

 

+1/-0

Onze EinTovenaar maakt inderdaad het verschil met het enige doelpunt van de wedstrijd. Het veldspel is desondanks niet om over naar huis te schrijven. Het zegt veel dat Go Ahead Eagles op basis van Expected Goals meer recht van spreken op een goal zou hebeben dan PSV.

Tweede helft hopen dat je de bal wat langer in de ploeg kunt houden, een snelle 0-2 zou lekker -en het voelt noodzakelijk- zijn!

 

+1/-0

Als je de ploeg van tegen Mydttylland in de tijdmachine stopt en tegen de ploeg van vandaag laat spelen wordt het 12-0. Dit is compleet onherkenbaar. Ik was juist blij met het directe spel, maar de angst is weer terug en de druk op de bal is weg.

Flink verschil met vorig seizoen is wel dat niet elk schot op doel een goal tegen oplevert.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 22 september 2021 om 19:41:

Als je de ploeg van tegen Mydttylland in de tijdmachine stopt en tegen de ploeg van vandaag laat spelen wordt het 12-0. Dit is compleet onherkenbaar. Ik was juist blij met het directe spel, maar de angst is weer terug en de druk op de bal is weg.

Flink verschil met vorig seizoen is wel dat niet elk schot op doel een goal tegen oplevert.



Wat zeg je? :verlegen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 22 september 2021 om 19:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 22 september 2021 om 19:41:

Als je de ploeg van tegen Mydttylland in de tijdmachine stopt en tegen de ploeg van vandaag laat spelen wordt het 12-0. Dit is compleet onherkenbaar. Ik was juist blij met het directe spel, maar de angst is weer terug en de druk op de bal is weg.

Flink verschil met vorig seizoen is wel dat niet elk schot op doel een goal tegen oplevert.



Wat zeg je? :verlegen



Sorry, ik loop het te Jynxen, dat was een serieuze fout.

 

+1/-0

Zo slecht man... ongekend.

 

+1/-0

OOOOOOOOOH MARCO VAN GINKEL!

 

+1/-0

Over punten stelen gesproken....

 

+1/-0

Douchen, punten in de tas & terug naar huis. Nooit meer over spreken. :B

Buiten de analyse waarom het veldspel vanavond zo wezenlijk verschilt ten opzichte van de wedstrijden tegen Galatasaray, die Denen & zelfs de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal.

Dit bericht is gewijzigd op 22 september 2021, 20:48:30.

 

+1/-0

Appeltje-eitje.

 

+2/-0

Zakelijk over de streep getrokken, zaterdag weer 💪

 

+2/-0

Gewoon veel meer schoten, meer doelpunten en drie puntjes in een doordeweekse uitwedstrijd :pul . Dat ondanks die belachelijke vrije trap tegen Obispo aa het eind. Hoe kan die bal ooit wegvliegen als ie niet geraakt wordt :huh .

Lijkt het maar zo, of is Vertessen pijlsnel, tot hij in de buurt van de bal komt en hij ineens keitraag is?

 

+1/-0

Teze maakt zich nog even belachelijk door te gaan janken als een kind omdat er iemand op zijn teen gaat staan. Viel sws er belabberd in.

 

+1/-0

Wat is Teze in vredesnaam aan het doen bij het tegendoelpunt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 22 september 2021 om 23:32:

Wat is Teze in vredesnaam aan het doen bij het tegendoelpunt?


Hij heeft dat zoveel collega's zien doen tegen Feyenoord dat hij waarschijnlijk dacht dat het zo de bedoeling was.

Hij speelde sowieso dramatisch.(hij niet alleen helaas :\(

 

+1/-0

Drie punten en verder was het heel matig. Ook een prestatie om een team in zo'n korte tijd zoveel slechter te laten voetballen. Het ontbreekt aan automatismen. Het enige wat te voorspellen valt zijn de wissels rond minuut 60.

 

+1/-0

Geen 2 a 3 punten verloren en een goal van een 90 minuten spelende van Ginkel zijn de enige 2 pluspuntjes. Ik heb me helemaal kapot geërgerd en waar ik vooral van baal is dat we net als tegen Sociedad en Groningen weer een voorsprong uit handen geven. Daar waar we aan het begin van het seizoen er meteen 2 binnen schoten en de wedstrijd in de pocket hadden blijft het nu spannend. Dit had heel veel weg van Emmen thuis van vorig jaar toen Maxi hem erin kopte in de 93e minuut.

Vergeten en dooooor.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Eredivisie: Go Ahead Eagles - PSV , woensdag 22/09 om 18:45