Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] SK Sturm Graz - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ben heel benieuwd naar deze wedstrijd. Hopelijk keren ze bij PSV het tij. De Oostenrijkers zullen vast gekeken hebben naar de wedstrijden van Feyenoord, GAE en W2. Daarin hebben ze redelijk kunnen zien hoe ze de aanvallers kunnen uit schakelen.

Hopelijk dat Schmidt in de supporters ogen iets logischer gaat wisselen en spelers op stellen.

Voor nu voorspel ik een 1-1 alhoewel ik op meer hoop.

Kom op :psv

 

+1/-0

Als je wil meedoen in deze poule en Europa in het algemeen,moet je tegen deze tegenstander zes punten behalen.
Na eerdere vrij aardige tot goede potjes tegen Benfica en Sociedad,moeten ze daarin ook tot staat zijn.Op de drie punten. :pul

 

+1/-0

Neem toch aan dat er wat revanchegevoels zullen zijn. Op naar de driepunter!

 

+1/-0

De druk op deze wedstrijd is hoog. Zeker met het oog op de dubbele confrontatie met AS Monaco in het achterhoofd. Deze wedstrijd zal hoe dan ook gewonnen moeten worden. En om heel eerlijk te zijn, op dit moment maakt het mij geen reet meer uit hoe!

 

+1/-0

Madueke en Pröpper niet inzetbaar, jammer. Hopelijk tegen Monaco dan wel weer.

 

+1/-0

vooral ontbreken Madueke, ondanks mindere vorm, erg jammer.
Sturm Graz 0-3 gewonnen van Rapid Wien afgelopen weekend, staat tweede achter RB Salzburg, maar ruim voor de nummer drie Klagenfurt na negen ronds. Lask staat zesde.

Verder hebben de communisten onlangs de lokale verkiezingen gewonnen in Graz, maar ik weet niet of dat het voetbal gaat beïnvloeden:)

 

+1/-0

Propper ga je, als die net zo onverschillig speelt als de afgelopen weken echt niet missen met Marco beschikbaar naast de teruggekeerde Sangare.

Madueke voorin zou normaliter een gemis zijn, maar ook hij verkeerd momenteel niet in grootse vorm.

PSV moet hier gewoon winnen en de druk staat er dan ook vol op, voordat je straks met een negatief en cynisch thuispubliek mag aantreden tegen Sparta.

 

+1/-0

Madueke vind ik wel een gemis, maar Propper totaal niet. Heeft sinds zijn terugkomst geen enkele keer laten zien waarom hij erin zou moeten; wint vrijwel geen enkel duel. Dan zie ik nog liever een Thomas op het middenveld; heeft bij lange na niet het talent van Propper, maar gaat er wel 100% voor.

 

+1/-0

Of Noni een gemis zal zijn, licht er een beetje aan in hoeverre Bruma het op zijn heupen heeft vanavond. Speelt die een 8, heb je Madueke niet gemist, speelt die een 4, dan mis je onze Engelsman enorm.

Een optie er tussenin, zoals een 6'je, bestaat niet bij Bruma.

 

+1/-0

Als ik de vermoedelijke opstellingen zie bij VI, AD en ED verwachten ze allemaal weer Doan

 

+1/-0

Ik zou Vertessen ook wel kunnen begrijpen en zelfs Bruma heeft de nodige Europese ervaring maar beide zijn op links beduidend beter dan op rechts. Dit is ook wel de rol voor Doan natuurlijk, geen basisspeler maar als Madueke er niet bij is moet er iemand staan die mee moet kunnen hobbelen of meer. Tegen AZ was het prima en tegen Willem II was het niet perse slecht.

Wat ik veel belangrijker vind is dat Ramalho-Sangaré-van Ginkel en Götze gewoon 90 minuten spelen. En of Boscagli/Obispo Teze/Mwene/Max of Zahavi/Vinicious speelt is mij allemaal om het even.

 

+1/-0

Als Ajacied hoop ik dat PSV en de overige Nederlandse clubs de nodige punten scoren vandaag dus forza PSV.... dit moet toch wel te doen zijn

 

+2/-0

Helemaal weg. Dit hou je niet vol.

 

+1/-0

Zwabber?

 

+1/-0

Van richting veranderd door die nummer 4, maar daarom niet minder lekker en welkom

 

+1/-0

Wat was deze noodzakelijk jongens. Heerlijke overwinning dit!

 

+1/-0

Heerlijke en broodnodige overwinning!

Note to self: nummer 19 Andreas Kuen even onthouden voor de thuiswedstrijd, wat een misselijke aansteller, die er bij 1-4 achter met zijn overdreven valpartij voor zorgt dat Sangaré er thuis tegen Monaco niet bij is. ;-(

 

+1/-0

Als je deze tegenstander niet had opgerold, had dit puur en alleen aan je zelf gelegen. De enige speler bij Sturm Graz die mij opviel was hun stofzuiger Stankovic.

Ik vind Sturm Graz echt de zwakste in de poule

 

+1/-0

Prima resultaat op een topavondje. Fijn dat we niet hoeven te focussen op wat er niet goed ging.

 

+1/-0

Nouja Tinus, ik denk dat dat toch wel mag... Als je tegen deze tegenstander met 0-2 voorkomt, dan moet de wedstrijd eigenlijk in de knip zijn. Dat je dan binnen een paar minuten eerst de 1-2 en vervolgens bijna de 2-2 moet toestaan, is voor mij toch reden tot zorg.

Het toont eens te meer aan dat PSV niet de broodnodige controle heeft over wedstrijden. En als je de controle niet hebt, dan blijft het af en toe misgaan zoals ook al bijna gebeurde tegen de Eagles.

Natuurlijk is het lekker dat je vervolgens weer kansen krijgt en, mede doordat de tegenstander meer ruimte weggeeft, je met een dikke 1-4 naar huis toe gaat, maar ik had er misschien wel meer vertrouwen uit geput als we die wedstrijd gewoon simpel met 0-2 hadden uitgespeeld.

Niettemin, belangrijke overwinning. We staan nu bovenaan in de poule. Er van uitgaande dat Sociedad 6 punten gaat halen tegen Sturm Graz, is het van belang dat we minstens 4 punten pakken tegen AS Monaco. Zo niet, dan moet je waarschijnlijk winnen in San Sebastian om in deze poule te overwinteren.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [EL] SK Sturm Graz - PSV