Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] PSV - Sparta Rotterdam; zondag 3 oktober om het al dan niet aangename tijdstip van 20u

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vanavond mag PSV zich revancheren voor wat misschien wel de slechtste Eredivisieweek is geweest van 2021. Waar die slechte week begon in Eindhoven en tegen een Rotterdamse club, ligt daar nu dus de ruimte en de kans om dit een beetje recht te zetten.

Enkele supportersgroepen zijn daarbij van mening dat 20.00 uur in de avond op een zondag vreselijk is, dus verwacht niet de beste sfeer in de geschiedenis van PSV, maar tenzij Poepon weer een laat goaltje maakt, zou je zeggen dat we nog steeds moeten kunnen winnen.

Voor de masochisten:


https://youtu.be/KDMQJ3xNsKIlink

 

+1/-0

Het tijdstip is inderdaad vrij ruk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 03 oktober 2021 om 08:31:

Vanavond mag PSV zich revancheren voor wat misschien wel de slechtste Eredivisieweek is geweest van 2021. Waar die slechte week begon in Eindhoven en tegen een Rotterdamse club, ligt daar nu dus de ruimte en de kans om dit een beetje recht te zetten.

Enkele supportersgroepen zijn daarbij van mening dat 20.00 uur in de avond op een zondag vreselijk is, dus verwacht niet de beste sfeer in de geschiedenis van PSV, maar tenzij Poepon weer een laat goaltje maakt, zou je zeggen dat we nog steeds moeten kunnen winnen.

Voor de masochisten:


https://youtu.be/KDMQJ3xNsKIlink


Doet me denken aan de thuiswedstrijd tegen Fortuna december 2000, was al net zo’n drama wedstrijd..

 

+1/-0

Ik heb slechte herinneringen aan de Nooijer.
https://m.youtube.com/watch?v=3hoSdOEkRpolink

 

+1/-0

@Skipper, eerste wedstrijd die ik in het stadion zag. Volgens mij maakte Wouters toen nog een omhaal op het einde, jammer dat die er niet bij zit. Maar fijne uitslag als je voor de eerste keer mee mag ;)

 

+1/-0

Ik mag toch aannemen dat dit potje geen enkel probleem gaat opleveren, ik zeg 5-1.
Trouwens: OM het tijdstip van 20.00 uur???
Of: OM 20.00 uur
Of: OP het tijdstip van 20.00 uur.
Even lekker de taalnazi uithangen op deze regenachtige dag.😉

 

+1/-0

Neem ook aan dat dit geen probleem gaat worden. Zou wel lekker zijn om nu een paar westrijden achter elkaar zonder al te veel problemen winnend af te sluiten.

En tsja, het tijdstip. Doordeweeks heeft niemand er problemen mee, op zondag is het opeens wel een probleem. Ik heb dit in ieder geval 10 keer liever dan 12.30 of 16.45.

 

+3/-0

Ik snap dat voor supporters die van verder weg moeten komen zondagavond 20:00 geen lekker tijdstip is. Aangezien ik in tien minuutjes fietsen thuis ben vind ik het eigenlijk wel fijn om het weekend af te sluiten met een potje voetbal kijken. Zondagavond is meestal verder ook maar een gezapige avond, dus prima om straks met vrienden een biertje te doen en dan naar PSV te gaan.

 

+1/-0

Ik moet van verder weg komen en zal met wedstrijden om 20 uur waarschijnlijk ook maximaal 6 uurtjes slaap kunnen pakken. Desalniettemin zit ik veel liever 's avonds in het stadion dan overdag. Liever om 20 uur dan om 12:15 of 14:30.

Er is hier wel een prima oplossing voor en dat heeft PSV helemaal in eigen hand. Zorg gewoon dat je CL speelt en we zullen grotendeels van de wedstrijden weer op onze oude vertrouwde zaterdagavond mogen spelen.

 

+2/-0

136 km rijden voor mij en helemaal eens! Hoe later hoe meer ik aan mijn zondag heb en geen tijdverlies. Een nachtje minder slapen kan er wel van af...

 

+1/-0

Er waren tijden dat hoe later in de week hoe beter was, zodat je nog genieten kon van het weekend tot de teleurstellende resultaten.
Verder speelt ook mee dat Feyenoord (ws) en Ajax punten laten liggen. Vaak heeft dat een negatieve uiterking op onze jongens. Maar thuis tegen Sparta zou toch niet fout mogen gaan.

 

+1/-0

We zijn wel matig in het creëren van kansen. Ik weet niet goed waar het aan ligt, maar tegen Feyenoord, Eagles, Willem II en ook vanavond eerste halfuur, doen we het zwak met de bal rond de 16. En we hebben die bal wederom vrij veel.

 

+1/-0

Pijnlijk als zelfs de verslaggever zegt: weer door het midden, weer leveren ze de bal in.

Waarom kan Schmidt niet eens een andere opdracht meegeven, dan het oeverloze getik door het centrum? Dit is zo simpel te verdedigen.

 

+1/-0

Met Gakpo & Max op links, Doan en Mwene op rechts, zou je toch moeten stellen dat er in ieder geval voldoende (loop)vermogen op de flanken staat. Maak er dan eens gebruik van!

Gooi die bal eens voor de pot, zodra Zahavi naar de 1e paal beweegt, in plaats van dat gebrei. Als dan die bal niet goed valt voor Zahavi, moeten Gotze, v. Ginkel & in mindere mate Sangare gewoon aansluiting vinden rondom de 16 voor die tweede bal.

Het hoeft allemaal echt geen hogere wiskunde te zijn hoor, zoals Schmidt het nog wel eens wil doen voorkomen. Iedere supporter ziet toch na 25 minuten, dat hoe we het blijven proberen, het simpelweg niet werkt vandaag? :denk

 

+1/-0

Er zijn er weinig zo koppig als Schmidt.

 

+1/-0

Wat spelen we onbenullig slecht. Sparta kan er niks van en we creëren eigenlijk niks.

 

+1/-0

Zelfs al je allemaal rond loopt met buik***** moet je nog in staat zijn om er thuis EENTJE te maken tegen Sparta.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 03 oktober 2021 om 21:25:

Er zijn er weinig zo koppig als Schmidt.



Gelukkig hebben we pas 1 slechte wedstrijd gespeld

 

+1/-0

Pff, gaan we 'm toch nog winnen.

Laat ze alsjeblieft de boel analyseren en tot de conclusie komen dat Zahavi en alles door het midden, gewoonweg niet kan.

Thomas erin was trouwens best een aardige wissel gebleken, hield in elk geval het tempo hoog.

 

+1/-0

Hoewel, we moeten 'm nog wel over de streep trekken...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] PSV - Sparta Rotterdam; zondag 3 oktober om het al dan niet aangename tijdstip van 20u