Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] Ajax - PSV; zondag 24 oktober, 16.45u

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Schande.

 

+1/-0

Ajax krijgt nog een vormdip? Waaruit gaat dat blijken dan?

Zolang ze kunnen rouleren en vroegtijdig hun beste spelers rust kunnen geven zal die vormdip er echt niet komen.
Fey en AZ winnen ook niet van dit Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 24 oktober 2021 om 18:40:

Ajax krijgt nog een vormdip? Waaruit gaat dat blijken dan?

Zolang ze kunnen rouleren en vroegtijdig hun beste spelers rust kunnen geven zal die vormdip er echt niet komen.
Fey en AZ winnen ook niet van dit Ajax.




Ach het maakt verder ook niet uit i.d.

Dit PSV word sowieso geen kampioen. Teveel zwakke broeders.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 24 oktober 2021 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:25:

Dit zag je toch gewoon aankomen.
Ajax in vorm en thuis. PSV uit vorm en mist de beste aanvallers.

Dit was bij aanvang al een kansloze missie.

Als je met Bruma, Zahavi en Vinicius moet spelen kom je simpelweg kwaliteit tekort.



En toch zijn we zeker niet kansloos, wij krijgen paar mogelijkheden in het begin waarvan je er gewoon 1 moet scoren in zulke wedstrijden. Ajax schiet de eerste de beste er wel in (al was die ook niet heel erg moeilijk).




Jawel, PSV was wel degelijk kansloos. We wisten dat Zahavi, Vinicius en Bruma niet af zouden maken. Dit is met die eerste 2 al weken een probleem.

Helaas is het ook een afslachting geworden. Hadden ze de schade maar beperk. Nu zijn die omhoog gevallen kneuzen daar in Amsterdam weer helemaal in de euforie. Zolang het duurt.

Want Ajax krijgt ook nog een vormdip en moet ook nog tegen Feyenoord en AZ in december. PSV heeft Ajax, Feyenoord en AZ al gehad. Achterstand is maar 4 punten.

Nu maar hopen dat de vorm snel terug gaat komen.




Het gaat me te ver om over omhoog gevallen kneuzen te spreken. Ondanks dat ik helemaal niets komma nul niets van Ajax wil zien of weten ben ik wel zo realistisch om toe te geven dat ze gewoon veel verder zijn dan PSV. Heel zuur, maar wel de realiteit. Dat heeft allang niet meer met pech, vorm of twee dagen extra rust te maken. Ze hebben gewoon met hyb 4 kampioenschappen onder De Boer en de CL deelname structureel een voorsprong opgebouwd en plukken daar de vruchten van.
PSV is daarin na de hoogtijdagen in de CL destijds niet in geslaagd.
Speculeren op een vormdip vab Ajax, er vanuit gaan dat ze tegen Feijenoord en AZ punten verliezen én er vanuit gaan dat PSV de vorm terugkrijgt en dan alle potjes wel even gaat winnen is onzin. Naast het feit dat we THUIS van Feijenoord verloren en uit daar ook niet even winnenm gaat PSV in de huidige vprm ook niet winnen van bijv. een ploeg als Utrecht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 oktober 2021 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 24 oktober 2021 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:25:

Dit zag je toch gewoon aankomen.
Ajax in vorm en thuis. PSV uit vorm en mist de beste aanvallers.

Dit was bij aanvang al een kansloze missie.

Als je met Bruma, Zahavi en Vinicius moet spelen kom je simpelweg kwaliteit tekort.



En toch zijn we zeker niet kansloos, wij krijgen paar mogelijkheden in het begin waarvan je er gewoon 1 moet scoren in zulke wedstrijden. Ajax schiet de eerste de beste er wel in (al was die ook niet heel erg moeilijk).




Jawel, PSV was wel degelijk kansloos. We wisten dat Zahavi, Vinicius en Bruma niet af zouden maken. Dit is met die eerste 2 al weken een probleem.

Helaas is het ook een afslachting geworden. Hadden ze de schade maar beperk. Nu zijn die omhoog gevallen kneuzen daar in Amsterdam weer helemaal in de euforie. Zolang het duurt.

Want Ajax krijgt ook nog een vormdip en moet ook nog tegen Feyenoord en AZ in december. PSV heeft Ajax, Feyenoord en AZ al gehad. Achterstand is maar 4 punten.

Nu maar hopen dat de vorm snel terug gaat komen.




Het gaat me te ver om over omhoog gevallen kneuzen te spreken. Ondanks dat ik helemaal niets komma nul niets van Ajax wil zien of weten ben ik wel zo realistisch om toe te geven dat ze gewoon veel verder zijn dan PSV. Heel zuur, maar wel de realiteit. Dat heeft allang niet meer met pech, vorm of twee dagen extra rust te maken. Ze hebben gewoon met hyb 4 kampioenschappen onder De Boer en de CL deelname structureel een voorsprong opgebouwd en plukken daar de vruchten van.
PSV is daarin na de hoogtijdagen in de CL destijds niet in geslaagd.
Speculeren op een vormdip vab Ajax, er vanuit gaan dat ze tegen Feijenoord en AZ punten verliezen én er vanuit gaan dat PSV de vorm terugkrijgt en dan alle potjes wel even gaat winnen is onzin. Naast het feit dat we THUIS van Feijenoord verloren en uit daar ook niet even winnenm gaat PSV in de huidige vprm ook niet winnen van bijv. een ploeg als Utrecht.




Ik heb het ook niet over Ajax zelf, maar over hun supporters.

En ja. PSV heeft zelf de verkeerde keuzes gemaakt sinds het vertrek van Marcel Brands.
Waardoor de achterstand inmiddels gewoon te groot geworden is.

PSV strijd enkel nog voor plek 2 de komende jaren. Wen daar maar vast aan.
Tenzij Robert van der Wallen en co met maatregelen gaan komen en werken aan een plan waardoor PSV wel die financiële inhaalslag kan maken. Met deze spelersgroep en Schmidt gaat dat niet werken.

Ik vind Schmidt ook niet bij PSV passen. En zou na dit seizoen afscheid van hem nemen. En Cocu alvast aantrekken.

Maar ik ben bang dat John de Jong wederom een grote fout gaat maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 19:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 oktober 2021 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 24 oktober 2021 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:25:

Dit zag je toch gewoon aankomen.
Ajax in vorm en thuis. PSV uit vorm en mist de beste aanvallers.

Dit was bij aanvang al een kansloze missie.

Als je met Bruma, Zahavi en Vinicius moet spelen kom je simpelweg kwaliteit tekort.



En toch zijn we zeker niet kansloos, wij krijgen paar mogelijkheden in het begin waarvan je er gewoon 1 moet scoren in zulke wedstrijden. Ajax schiet de eerste de beste er wel in (al was die ook niet heel erg moeilijk).




Jawel, PSV was wel degelijk kansloos. We wisten dat Zahavi, Vinicius en Bruma niet af zouden maken. Dit is met die eerste 2 al weken een probleem.

Helaas is het ook een afslachting geworden. Hadden ze de schade maar beperk. Nu zijn die omhoog gevallen kneuzen daar in Amsterdam weer helemaal in de euforie. Zolang het duurt.

Want Ajax krijgt ook nog een vormdip en moet ook nog tegen Feyenoord en AZ in december. PSV heeft Ajax, Feyenoord en AZ al gehad. Achterstand is maar 4 punten.

Nu maar hopen dat de vorm snel terug gaat komen.




Het gaat me te ver om over omhoog gevallen kneuzen te spreken. Ondanks dat ik helemaal niets komma nul niets van Ajax wil zien of weten ben ik wel zo realistisch om toe te geven dat ze gewoon veel verder zijn dan PSV. Heel zuur, maar wel de realiteit. Dat heeft allang niet meer met pech, vorm of twee dagen extra rust te maken. Ze hebben gewoon met hyb 4 kampioenschappen onder De Boer en de CL deelname structureel een voorsprong opgebouwd en plukken daar de vruchten van.
PSV is daarin na de hoogtijdagen in de CL destijds niet in geslaagd.
Speculeren op een vormdip vab Ajax, er vanuit gaan dat ze tegen Feijenoord en AZ punten verliezen én er vanuit gaan dat PSV de vorm terugkrijgt en dan alle potjes wel even gaat winnen is onzin. Naast het feit dat we THUIS van Feijenoord verloren en uit daar ook niet even winnenm gaat PSV in de huidige vprm ook niet winnen van bijv. een ploeg als Utrecht.




Ik heb het ook niet over Ajax zelf, maar over hun supporters.

En ja. PSV heeft zelf de verkeerde keuzes gemaakt sinds het vertrek van Marcel Brands.
Waardoor de achterstand inmiddels gewoon te groot geworden is.

PSV strijd enkel nog voor plek 2 de komende jaren. Wen daar maar vast aan.
Tenzij Robert van der Wallen en co met maatregelen gaan komen en werken aan een plan waardoor PSV wel die financiële inhaalslag kan maken. Met deze spelersgroep en Schmidt gaat dat niet werken.

Ik vind Schmidt ook niet bij PSV passen. En zou na dit seizoen afscheid van hem nemen. En Cocu alvast aantrekken.

Maar ik ben bang dat John de Jong wederom een grote fout gaat maken.



Ik weet niet of Cocu de man is om ons te redden. Zijn resultaten van Derby en Fenerbahce waren erg slecht. Bij PSV wel kampioenschappen, maar ook kritiek. Wie wel eventueel een goede opvolger voor Roger zou zijn zou ik niet weten. Koeman en Van Bommel doen het ook niet al te best en RvN zou een grote gok zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 24 oktober 2021 om 19:25:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 19:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 24 oktober 2021 om 18:46:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 24 oktober 2021 om 18:28:

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 24 oktober 2021 om 18:25:

Dit zag je toch gewoon aankomen.
Ajax in vorm en thuis. PSV uit vorm en mist de beste aanvallers.

Dit was bij aanvang al een kansloze missie.

Als je met Bruma, Zahavi en Vinicius moet spelen kom je simpelweg kwaliteit tekort.



En toch zijn we zeker niet kansloos, wij krijgen paar mogelijkheden in het begin waarvan je er gewoon 1 moet scoren in zulke wedstrijden. Ajax schiet de eerste de beste er wel in (al was die ook niet heel erg moeilijk).




Jawel, PSV was wel degelijk kansloos. We wisten dat Zahavi, Vinicius en Bruma niet af zouden maken. Dit is met die eerste 2 al weken een probleem.

Helaas is het ook een afslachting geworden. Hadden ze de schade maar beperk. Nu zijn die omhoog gevallen kneuzen daar in Amsterdam weer helemaal in de euforie. Zolang het duurt.

Want Ajax krijgt ook nog een vormdip en moet ook nog tegen Feyenoord en AZ in december. PSV heeft Ajax, Feyenoord en AZ al gehad. Achterstand is maar 4 punten.

Nu maar hopen dat de vorm snel terug gaat komen.




Het gaat me te ver om over omhoog gevallen kneuzen te spreken. Ondanks dat ik helemaal niets komma nul niets van Ajax wil zien of weten ben ik wel zo realistisch om toe te geven dat ze gewoon veel verder zijn dan PSV. Heel zuur, maar wel de realiteit. Dat heeft allang niet meer met pech, vorm of twee dagen extra rust te maken. Ze hebben gewoon met hyb 4 kampioenschappen onder De Boer en de CL deelname structureel een voorsprong opgebouwd en plukken daar de vruchten van.
PSV is daarin na de hoogtijdagen in de CL destijds niet in geslaagd.
Speculeren op een vormdip vab Ajax, er vanuit gaan dat ze tegen Feijenoord en AZ punten verliezen én er vanuit gaan dat PSV de vorm terugkrijgt en dan alle potjes wel even gaat winnen is onzin. Naast het feit dat we THUIS van Feijenoord verloren en uit daar ook niet even winnenm gaat PSV in de huidige vprm ook niet winnen van bijv. een ploeg als Utrecht.




Ik heb het ook niet over Ajax zelf, maar over hun supporters.

En ja. PSV heeft zelf de verkeerde keuzes gemaakt sinds het vertrek van Marcel Brands.
Waardoor de achterstand inmiddels gewoon te groot geworden is.

PSV strijd enkel nog voor plek 2 de komende jaren. Wen daar maar vast aan.
Tenzij Robert van der Wallen en co met maatregelen gaan komen en werken aan een plan waardoor PSV wel die financiële inhaalslag kan maken. Met deze spelersgroep en Schmidt gaat dat niet werken.

Ik vind Schmidt ook niet bij PSV passen. En zou na dit seizoen afscheid van hem nemen. En Cocu alvast aantrekken.

Maar ik ben bang dat John de Jong wederom een grote fout gaat maken.



Ik weet niet of Cocu de man is om ons te redden. Zijn resultaten van Derby en Fenerbahce waren erg slecht. Bij PSV wel kampioenschappen, maar ook kritiek. Wie wel eventueel een goede opvolger voor Roger zou zijn zou ik niet weten. Koeman en Van Bommel doen het ook niet al te best en RvN zou een grote gok zijn.



Cocu past wel uitstekend bij PSV.

Of het nog realistisch is om voor de titel te spelen weet ik niet.

Het verschil in begrotingen is inmiddels opgelopen tot 82 miljoen.
PSV begroot op zo'n 78 miljoen, Ajax op zo'n 160 miljoen.

Dat is dus meer dan het dubbele van wat PSV kan begroten. Gaat nergens meer over.

Ik denk dat we zo langzamerhand de verwachtingen bij moeten gaan schaven.

 

+1/-0

ach hou toch op , je speelt maar 2 vd 34 wedstrijden tegen hun en thuis kan je van iedereen winnen als we een psv waardig team hebben. En dat is met ons budget echt wel mogelijk , we moeten niet focussen op hoeveel hun hebben maar wat we doen met hoeveel wij hebben. We missen een afmaker , dat was vorig jaar al in mindere mate met malen en nu al helemaal met zahavi/vinicius. Ik heb niks tegen Zahavi maar zelfs al zou die dalijk in een keer alles er in schieten is die volgend jaar 35 dus dat hoofdstuk kunnen we binnenkort afsluiten.

Dit PSV team mist een afmaker , spelmaker voor de defensie en rechts/linksback. Ik moet hierbij zeggen dat we met Max en Teze wel spelers hebben die naar mijn mening wel hebben aangetoond dit te kunnen doen alleen zijn op het moment ver van dit niveau verwijderd. Enkele tactische aanpassingen in de opbouw mbt positiespel zou dit op kunnen lossen maar als we het over de spelmaker voor de defensie en afmaker gaan hebben zijn er grotere vraagtekens bij mij. Daarmee bedoel ik dat we overduidelijk nog niet weten of Vinicius/Fofana/Romero het in zich in hebben om er 20/25 per jaar te maken en ik zie in Pröpper de enige speler die in die rol als spelmaker voor de defensie zou kunnen spelen.

Ik ben eigenlijk echt benieuwd naar de scouts en de spelers die hun vinden , dat is voor mij op het moment het belangrijkst want ik vind dat Roger tactisch geen onbenul is.

 

+1/-0

Wedstrijd gekeken en de eerste 20 minuten was ik best wel tevreden. Het ging gelijk op en we kwamen er een paar x goed doorheen. Vervolgens kunnen zowel Zahavi en die Vinicius de bal niet fatsoenlijk controleren /voorzetten en/of scoren en levert het niets op. Dan krijgt de beste speler van Feyenoord de bal en jaagt hem erin. Kan onze keeper daar iets aandoen, vast niet want hij houdt dit soort ballen nooit tegen. Dan word het 2 0 en uiteindelijk een geflatteerde 5 0. Hadden we deze wedstrijd kunnen winnen? Ja. Maar dat geldt voor zoveel wedstrijden de laatste tijd en we verliezen ze allemaal. Hoog tijd om met de hele club samen te gaan zitten en eens te analyseren waar dit fout gaat.

 

+1/-0

Lijkt nergens meer naar. Helaas 5 jaar geleden voor speld dat die engnekken uit abcoude noord dit gingen doen. Hoe ons sterrenensemble zich na de 2-0 opstelde is een grote schande. Schmidt eruit phlilip kom er maar in. Back to the basics. Organisatie in het veld en niet maar rondrennen als een kip zonder kop

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv0493 schreef op 24 oktober 2021 om 19:42:

ach hou toch op , je speelt maar 2 vd 34 wedstrijden tegen hun en thuis kan je van iedereen winnen als we een psv waardig team hebben. En dat is met ons budget echt wel mogelijk , we moeten niet focussen op hoeveel hun hebben maar wat we doen met hoeveel wij hebben. We missen een afmaker , dat was vorig jaar al in mindere mate met malen en nu al helemaal met zahavi/vinicius. Ik heb niks tegen Zahavi maar zelfs al zou die dalijk in een keer alles er in schieten is die volgend jaar 35 dus dat hoofdstuk kunnen we binnenkort afsluiten.

Dit PSV team mist een afmaker , spelmaker voor de defensie en rechts/linksback.



Die afmaker en spelmaker missen we al sinds de hoogtijdagen van Van Ginkel, dus al jaren. Je mag dus vraagtekens zetten bij de scouting en dus ook bij De Jong.
Veel aankopen schrijven we toe aan Schmidt zijn netwerk, dus wat heeft de Jong ons gebracht? Van Ginkel 3.0 en Propper afgelopen zomer en wrakhout als Bruma daarvoor. Niet echt pareltjes van scoutingswerk lijkt me. Twee oud-spelers en een speler die al lang aantoonde het niet te hebben.
Mijns inziens brengen zowel scouting als De Jong veel te weinig.
Waar ze telkens roepen dat ze spelers jaren volgen en uiteindelijk binnen harken, gebeurt dat men de enige speler welke we hadden kunnen gebruiken niet. Na de interesse van vorig jaar haalt men nu Berghuis niét. Natuurlijk zal er weer iemand zeggen dat dat het idee van Van Bommel was, maar er aankopen worden toch altijd zo breed gedragen? Dat betekent dat vorig jaar iedereen overtuigd was van het nut van het binnenhalen van Berghuis. Nu ineens voor dehelft van de prijs niet meer.
Ook nu is de aankoop van Vinicius weer een flater. Een fysiek sterke spits halen terwijl en geen fatsoenlijke bal van de flanken komt met naar binnen komende vleugelspelers.
Als je wilt opschonen en zou overwegen Schmidt niet te verlengen zou ik ook de rol van De Jong en de scouting eens kritisch bekijken.
Zelfs Feijenoord heeft met die paar te besteden centen nog beter ingekocht en gehuurd. En kom me niet aan met "dat zijn maar spelers van het niveau-Feijenoord" want er zal nog serieus gevoetbald moeten worden om voor ze te eindigen, mark my words.

 

+2/-0

Alsof Berghuis haalbaar was man. Hij krijgt bij dat grafvolk 4 miljoen per jaar zonder bonussen en tekengeld dat hij heeft ontvangen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 oktober 2021 om 23:05:

Alsof Berghuis haalbaar was man. Hij krijgt bij dat grafvolk 4 miljoen per jaar zonder bonussen en tekengeld dat hij heeft ontvangen.



Net alsof Zahavi, Gotze, Bruma, Van Ginkel en Propper spelen voor een pak koeken ?
Twwe van hen of toch liever Berghuis?

Vorig jaar 12 miljoen bieden en 3 miljoen salaris geven of nu - als je snel was geweest - tekengeld en een paar jaar 4 miljoen salaris. Wil je nu wat of wil je eindeloos om de 2e plek spelen?
Om nog niet te spreken over de restwaarde, want als hij al bij Ajax zou vertrekken vangen ze er nog een leuke restwaarde voor ook ondanks dat hij dan wellicht 31/32 is.

 

+1/-0

Geen idee onder welke steen jij leeft, maar PSV kan bij lange na geen 3 miljoen of 4 miljoen aan jaarsalarissen geven. Dat je het uberhaupt verzonnen krijgt

 

+1/-0

Gewoon herhaling van zetten dit. Is al aan de gang sinds Feyenoord. PSV scoort moeizaam en geeft goals te makkelijk weg. Vandaag kom je 1-0 achter terwijl je al 2x alleen voor Pasveer heeft gestaan en Ajax nauwelijks wat gecreëerd heeft tot dat moment. Ga je de rust in met 1-0 achter, kan best. Direct na rust weer een grote kans, weer niet. Ajax, dat het eerste kwartier na rust helemaal niks te vertellen heeft, kopt uit een corner de 2-0 binnen en dat is natuurlijk de genadeklap. Terecht? Nee. Naïef? Ja. Dan gaan we allemaal domme fouten maken net als tegen Feyenoord. Verlies je met 2-0 waarbij je zelf zeker kansen op meer hebt dan stap je nog enigzins met vertrouwen van het veld. Zeker gezien de korte voorbereiding en de blessures. Nu wordt het 5-0 door domme fouten en is het crisis. Hoe Naïef en dom? Zoals je ook tegen Monaco de 1-1 kunt koesteren ipv roekeloos op zoek naar de 2-1. Dit valt Schmidt aan te rekenen. Hij is roekeloos en naïef.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 oktober 2021 om 23:28:

Geen idee onder welke steen jij leeft, maar PSV kan bij lange na geen 3 miljoen of 4 miljoen aan jaarsalarissen geven. Dat je het uberhaupt verzonnen krijgt



Toch is het gebleken dat Zahavi dat wel krijgt. Wat denk je dat Gotze krijgt?

 

+2/-0

Het is gewoon ondermaats wat PSV de laatste weken presteert.

Het is te voorspelbaar allemaal voor de tegenstander.
Elke keeper blinkt uit tegen PSV. Dat is ook geen toeval meer.

Dit was een kopie van de wedstrijd tegen Feyenoord.
Goals makkelijk weggeven doordat bepaalde spelers gewoon volledig vrij vanuit het middenveld kunnen doorkomen.

Zelf de kansen niet af kunnen maken door een gebrek aan kwaliteit voorin.

En op het einde risico gaan nemen en er doorheen zitten waardoor zowel Feyenoord als Ajax met grote cijfers konden winnen.

 

+1/-0

Het is gewoon duidelijk dat bij ajax op de bank spelers zitten die niks onderdoen voor de spelers die in de basis staan. Berghuis eruit, Klaassen erin, daarna nog Kudos, Tagliafico, Neres en Schuurs. Daar gaat het nivo van het team niet naar beneden. Zet dat af tegen Mauro jr., Gutierrez, Vertessen. Dan weet je genoeg.

Ajax heeft door de CL prestaties veel meer geld te besteden, dus hebben betere spelers, waardoor ze vaak kampioen (gaan) worden en dus altijd weer CL spelen. Het geld blijft daar binnenstromen. Dus hebben ze veel meer mogelijkheden. Dat gat wordt veel groter....

Komt nog bij dat ajax een systeem speelt wat iedereen goed ligt, als je ziet hoeveel automatismen er in dat team zitten, en hoe makkelijk ze kunnen voetballen, gaan ze erg weinig goals tegen krijgen en gaan ze weinig punten laten liggen.

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb, maar ik denk het niet.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mikelvb schreef op 25 oktober 2021 om 08:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 oktober 2021 om 23:28:

Geen idee onder welke steen jij leeft, maar PSV kan bij lange na geen 3 miljoen of 4 miljoen aan jaarsalarissen geven. Dat je het uberhaupt verzonnen krijgt



Toch is het gebleken dat Zahavi dat wel krijgt. Wat denk je dat Gotze krijgt?



1 miljoen + tekengeld inderdaad. Of denk jij serieus dat ze in Amsterdam geen tekengeld en bonussen geven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 25 oktober 2021 om 09:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Mikelvb schreef op 25 oktober 2021 om 08:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 oktober 2021 om 23:28:

Geen idee onder welke steen jij leeft, maar PSV kan bij lange na geen 3 miljoen of 4 miljoen aan jaarsalarissen geven. Dat je het uberhaupt verzonnen krijgt



Toch is het gebleken dat Zahavi dat wel krijgt. Wat denk je dat Gotze krijgt?



1 miljoen + tekengeld inderdaad. Of denk jij serieus dat ze in Amsterdam geen tekengeld en bonussen geven?



Ik denk inderdaad niet dat Berghuis en 3-4 miljoen per jaar krijgt en nog eens 4 miljoen tekengeld. De 3-4 miljoen per jaar was al een grote verbetering voor hem en het plaatje (inclusief kansen op NL elftal) hebben hem volgens mij over de streep getrokken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Eredivisie] Ajax - PSV; zondag 24 oktober, 16.45u