Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] FC Utrecht- PSV 13-3-2022 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Niet de meeste makkelijke wedstrijd nu we zo diep zijn gegaan in de tweede helft tegen FC Kopenhagen.
Het zou goed zijn, als waarschuwingssignaal en rustmoment, om Sangare er naast te zetten maar ik weet eigenlijk niet of we ons dat kunnen veroorloven. Utrecht maakt er meestal een vechtwedstrijd van dus dan kunnen we zijn fysiek goed gebruiken. Ik denk dat Guti en Veerman te licht is. Misschien dat Boscagli een rol kan spelen op het middenveld?
Verder van de wissel Madueke>Doan maar een standaardwissel maken. Beide creeren ruimte en kansen maar zijn zelden een hele wedstrijd goed.

 

+1/-0

Boscagli lijkt me de komende 3 wedstrijden niet inzetbaar door Corona.

Als hij zondag tegen Utrecht dezelfde 11 op stelt als gisteren dan hoor je mij niet klagen. Ik zou alleen wel Götze als valse 9 (dit zeg ik met tegenzin) gebruiken en Veerman op 10 en uiteraard Gakpo op links. Mwene zou al de hoofdprijs zijn zodat Mauro op links kan en dan zie ik het nog wel goed komen.

 

+1/-0

Laten we alsjeblieft kappen met die onzin om zonder spits te gaan spelen.

Nee, Zahavi en Vinicius komen allebei te kort voor het niveau van PSV. Het loopt echter vele malen beter op moment als een van de twee wel in de spits staat. Dat hebben de wedstrijden tegen AZ, Heerenveen en nu ook weer Kopenhagen wel aangetoond. Het is geen toeval dat het zeker tegen Heerenveen en Kopenhagen opeens ging lopen als er een echte spits binnen de lijnen kwam, na twee volslagen genante vertoningen voor rust.

 

+6/-1

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 11 maart 2022 om 11:52:

Boscagli lijkt me de komende 3 wedstrijden niet inzetbaar door Corona.



Geen idee waar je vandaan hebt dat hij corona zou hebben, maar hij sluit morgen weer aan bij de selectie en is tegen Utrecht weer beschikbaar

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 11 maart 2022 om 13:15:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 11 maart 2022 om 11:52:

Boscagli lijkt me de komende 3 wedstrijden niet inzetbaar door Corona.



Geen idee waar je vandaan hebt dat hij corona zou hebben, maar hij sluit morgen weer aan bij de selectie en is tegen Utrecht weer beschikbaar



Ik was ook verbaasd. Hoorde het gisteren maar prima.

 

+1/-0

Bij ESPN zeiden ze gisteren dat Boscagli afwezig was door een positieve corona-test. Als je dan speelt zonder Boscagli, Ramalho en Mwene, mis je eigenlijk 3 van je basisverdedigers.

Kopenhagen scoort gisteren 4 goals, waarvan 2 cadeautjes, maar ze hebben daarnaast ook nog 4-5 doelrijpe kansen gemist. Natuurlijk hadden we een overwicht in de tweede helft, en hadden we de pot ook kunnen winnen, maar we hadden ook zomaar met 4-7 kunnen verliezen.

Ik heb dan ook 0,0 vertrouwen in een uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Die gasten zijn fit en hebben 8 dagen de tijd gehad om zich voor te bereiden op onze komst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 11 maart 2022 om 14:29:



Ik heb dan ook 0,0 vertrouwen in een uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Die gasten zijn fit en hebben 8 dagen de tijd gehad om zich voor te bereiden op onze komst.



Eigenlijk hebben we min of meer sinds oktober al geen vertrouwen, maar toch slagen we erin om nu nog 2e te staan met uitzicht op meer. Afgezien van de toppers verliezen we weinig.

 

+1/-0

Tegen Kowet dat net een enorme klap had gekregen in de beker wist Utrecht ook nog maar net een gelukkig punt te pakken. Die zijn pittig matig de laatste tijd.

Met Veerman dachten ze een goede aankoop te hebben, maar sinds die goede invalbeurt tegen Cambuur is het weinig. Dat is dan wel weer zo'n kjolo die tegen ons ineens een bal van 25 meter in de kruising schiet.

 

+1/-0

Het zou een slok op een borrel schelen als Boscagli weer mee kan doen ipv Obispo.
Daarnaast ga ik ervan uit dat Veerman het geen tweede keer in een paar dagen overkomt dat hij zo knullig de bal verliest, voor Sangaré durf ik dat helaas niet te zeggen. ;)

 

+3/-0

Veerman is geblesseerd.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 11 maart 2022 om 15:15:

Veerman is geblesseerd.



Die Veerman van ons bedoelde ik, bijdehandje. ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 11 maart 2022 om 16:09:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 11 maart 2022 om 15:15:

Veerman is geblesseerd.



Die Veerman van ons bedoelde ik, bijdehandje. ;)



Hij zal het tegen de poster boven je hebben gok ik ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 11 maart 2022 om 15:00:

Eigenlijk hebben we min of meer sinds oktober al geen vertrouwen, maar toch slagen we erin om nu nog 2e te staan met uitzicht op meer. Afgezien van de toppers verliezen we weinig.


Wat dat betreft is het een bijzonder seizoen. Al vrij vroeg in het seizoen zakte het vertrouwen in het elftal naar een dieptepunt en dat is eigenlijk nooit beter geworden. En toch spelen we in maart nog op 3 fronten mee. Apart. Al heeft en en ander natuurlijk ook te maken met de gunstige lotingen in de beker en het feit dat Europa er een extra mickey mouse competitie bijgekregen heeft, waardoor het wel heel lastig wordt om Europees uitgeschakeld te worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 maart 2022 om 16:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 11 maart 2022 om 16:09:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 11 maart 2022 om 15:15:

Veerman is geblesseerd.



Die Veerman van ons bedoelde ik, bijdehandje. ;)



Hij zal het tegen de poster boven je hebben gok ik ;)



:D Zie ik nu pas. Mental note: de wereld draait niet altijd alleen maar om mij :B

 

+3/-0

Geef Sangare aub zondag rust ... die jongen moet echt weer terug op krachten komen, en dat kan naar mijn mening alleen als hij niet speelt.
Je ziet hem gewoon over het veld sjokken alsof hij 150 kilo mee moet dragen ...

Waarom zouden we niet van Utrecht kunnen winnen zonder Sangare?? We hebben de periode dat hij in Afrika was toch ook overleefd??

 

+2/-0

PSV en lastige wedstrijden... laten we het er maar op houden dat we het zullen zien, maar vertrouwen bij mij is laag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 11 maart 2022 om 14:29:

Bij ESPN zeiden ze gisteren dat Boscagli afwezig was door een positieve corona-test. Als je dan speelt zonder Boscagli, Ramalho en Mwene, mis je eigenlijk 3 van je basisverdedigers.

Kopenhagen scoort gisteren 4 goals, waarvan 2 cadeautjes, maar ze hebben daarnaast ook nog 4-5 doelrijpe kansen gemist. Natuurlijk hadden we een overwicht in de tweede helft, en hadden we de pot ook kunnen winnen, maar we hadden ook zomaar met 4-7 kunnen verliezen.

Ik heb dan ook 0,0 vertrouwen in een uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Die gasten zijn fit en hebben 8 dagen de tijd gehad om zich voor te bereiden op onze komst.


Zo fit zijn ze niet Bas: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/corona-en-blessures-bij-fc-utrecht-puzzel-voor-hake-tegen-psv~a9b5446c/link

 

+2/-0

Veerman op de bank... je verzint het niet.

 

+1/-0

Ja, jammer. Ik ben iets minder gecharmeerd van het duo Guti - Sangare in aanvallend opzicht. Sangare vind ik sowieso een groot gevaar voor onszelf, dit kalenderjaar.

 

+1/-0

Nog niet bepaald een wedstrijd om terug te gaan kijken... 😴

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] FC Utrecht- PSV 13-3-2022 14.30