Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Voorronde CL] Rangers - PSV 16-08-2022 (20.00 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ik heb ook een dubbel gevoel maar vooral opluchting dat we de eerste 3 hordes overleefd hebben, we het blessurespook min of meer buiten hebben weten te houden, veel verschillende spelers aanvallend het verschil maken en dat we zonder goed te spelen zoveel goals maken. Gisteren denk ik dat er meer in zat als we andere keuzes hadden gemaakt mbt mijn favoriete speler (Veerman) en wellicht ook wat meer aanvallende wissels en frisse benen brengen. Roger is net een paar dinsdagen weg maar die spirit is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Rangers is echt een team waar we niet bang voor hoeven te zijn maar onze prestaties in thuiswedstrijden is bizar slecht en dat moet een keer omgedraaid worden. Als dat nu met een vol Philips Stadion, met deze prijs als een worst voorgehouden wordt, met een fitte groep en de nodige vertrouwen niet lukt dan kunnen we de ambities voor dit jaar alweer bij stellen. Het is een beetje vloeken in de kerk maar we zijn toe aan een Ajax-achtig thuisavondje dat we met goed voetbal de tegenstander geen kans geven en al vroeg de wedstrijd naar ons toe trekken.

Wat gisteren niet goed ging is dat we de bal niet voldoende in de ploeg kunnen houden om dominant te zijn. Ik schrik niet meer zo snel van lage balpercentages maar gisteren zag het er weer niet goed uit maar scoren we uit 2 corners. Dat soort dingen houdt een keer op en voetballend krijgen we weinig goals bij elkaar gevoetbald. Saibari had er gisteren 3 kunnen maken maar die faalde door jeugdigheid.

 

+1/-0

Dit komt wel goed. Uitgangspositie is beter dan tegen Monaco en ik vind Monaco een stuk beter spelen dan Rangers.

Onze mannen hebben langer dan 1 week rust en het stadion gaat weer kolken. Ik zet in op 3-0.

 

+1/-0

De uitgangspositie is exact hetzelfde als tegen Monaco.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 17 augustus 2022 om 09:04:

open/sluit de onderstaande quote:

De Tsaar schreef op 17 augustus 2022 om 08:51:

Al met al een prima resultaat. Had meer ingezeten maar dat zal Monaco ook gedacht hebben toen het tegen PSV speelde.
Eerder gaf ik aan dat Obispu op de linksback positie zou moeten spelen ten koste van Max. Terugkijkend vind ik dat Max het naar behoren deed als linksachter. Obispu speelde een prima pot als linker centrale verdediger hij scoorde natuurlijk met een prima kopbal.
Veerman/Guti/Sangare ik kan ervan genieten. Luuk werkte zich weer een slag in de rondte. Natuurlijk zat Benitez fout bij de 2-1. Maar ook dat is voetbal. Hopelijk hersteld ie zich en gaat PSV het thuis redden. Het zal er enorm om spannen verwacht ik. dan weer was PSV de bovenliggende partij (met name voetballend) dan weer de Rangers (toch iets meer op inzet).



Hij heet Obispo en als je denkt dat die linksback kan spelen dan moet je van het bier afblijven.



Klopt hij heet Obispo. En ja ik ben van mening dat als je als linker centrale verdediger kunt spelen je ook uit de voeten kan als linksback. Omgekeerd is een stuk lastiger. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit de beste positie is van ObispO. Soms vraagt een tegenstander om een andere tactische invulling. Het grote gevaar van de Rangers kwam vanaf hun rechterkant. Niet geheel toevallig kwam daar de 1-1 vandaan. Wellicht , en met nadruk op wellicht, was het met ObispO daar beter gegaan. Geen idee, wat ik wel weet is dat ObispO het prima deed als centrale verdediger.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Voorronde CL] Rangers - PSV 16-08-2022 (20.00 uur)