Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] PSV - RKC 10-9-2022 21:00

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik heb er nog nergens iets over gehoord of gelezen, maar ik neem aan dat deze wedstrijd doorgeschoven zal worden naar zondag 11 september? Kan me niet voorstellen dat we op donderdag 8 september 's avonds tegen Bodo spelen, om dan na slechts een dagje rust op zaterdag tegen RKC aan te treden, die zal toch wel naar zondag gaan.

 

+1/-0

Werd bij het definitieve speelschema al gemeld dat deze inderdaad naar zondag gaat, net zoals de uitwedstrijd tegen Heerenveen ook. De KNVB heeft het nieuwe speelschema voor de eerste seizoenshelft nog niet bekend gemaakt, maar dat zal deze week ongetwijfeld wel komen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 29 augustus 2022 om 22:07:

Werd bij het definitieve speelschema al gemeld dat deze inderdaad naar zondag gaat, net zoals de uitwedstrijd tegen Heerenveen ook. De KNVB heeft het nieuwe speelschema voor de eerste seizoenshelft nog niet bekend gemaakt, maar dat zal deze week ongetwijfeld wel komen.




Inderdaad, daar kun je eigenlijk automatisch wel vanuit gaan. Donderdag Europees = competitie op zondag om 14:30 of 16:30 uur.

 

+1/-0

De wedstrijd is verplaatst naar zondag 11 september om 14.30.

 

+1/-0

Ze hebben onze favoriete scheidsrechter lang bij wedstrijden van PSV weggehouden maar nu mag hij weer een wedstrijdje van ons fluiten. Alsof we het alweer vergeten zijn.

 

+2/-0

Ik hoop wel dat er vanaf de tribunes niet over de grens gegaan wordt naar Guzubuyuk; dan geef je de KNVB alleen nog maar een stok om weer mee te slaan.

 

+2/-1

Gewoon vanaf minuut 1 iedere keer als hij voor ons fluit hard juichen en Gozubuyuk scanderen. Vertrouwen doet veel met een mens.

 

+6/-1

Bij Unibet kan je denk je iig inzetten op een simpel gegeven penalty voor ons…

 

+2/-0

Heel benieuwd hoe er vanaf de tribunes gereageerd gaat worden op de scheids

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 10 september 2022 om 21:56:

Heel benieuwd hoe er vanaf de tribunes gereageerd gaat worden op de scheids



Anders ik wel, hoe spannend gaat dat worden.... De opstelling kan me een stuk minder boeien lijkt wel.

 

+1/-0

Nou laten we er vanuit gaan dat we zo hard onze wil op leggen dat zijn rol er niet toe doet.
We duwen ons zelf ook wel steeds in positie dat een scheidsrechter het verschil KAN maken.
Scoren we vandaag gewoon 7 keer, lijkt me er niet zoveel aan het handje (geldt overigens voor alle wedstrijden).

 

+2/-0

Wel bijzonder dat wedstrijden van PSV nu zelfs op ESPN3 te zien zijn.

 

+1/-0

De 0 gehouden. Kudo's.

Verder, drama.

 

+1/-0

Dit lijkt helaas nergens op. Ik vond het niet om aan te zien. PSV heeft echt heel veel moeite om het spel te maken. En verdedigend wordt teveel weggegeven. Nee, ik ben allerminst positief over de nabije toekomst.

 

+1/-0

Enige nuance: zowel RKC als Bodo zijn prima ploegen (waar we gewoon wel makkelijk van moeten winnen thuis).

 

+1/-0

We zijn echt een soort Feyenoord aan het worden.

 

+1/-0

31 achoten, 70% balbezit, 3x lat of paal, het was niet best, maar zo overdreven slecht was het nou ook weer niet.

 

+4/-0

Ach.. ieder seizoen kent z’n mindere wedstrijden.
Als wij die van ons nu allemaal gehad hebben wordt het verder een fantastisch seizoen ;)

We weten nu ook hoe het is om de nul te houden.
Forza PSV 😃

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

mar88vdv schreef op 11 september 2022 om 17:00:

31 achoten, 70% balbezit, 3x lat of paal, het was niet best, maar zo overdreven slecht was het nou ook weer niet.



Dat is ook een manier om ernaar te kijken, maar als je naar het tempo kijkt in de laatste pak 'm beet tien minuten en ziet hoe slecht we ze de wil op kunnen leggen, dan vind ik het wel heel erg zorgwekkend.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [eredivisie] PSV - RKC 10-9-2022 21:00