Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Sevilla uit

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

voor 3 personen vluchten en hotel geboekt, wil ik ff kaarten kopen, uitverkocht!!!!!!!!!!!! mooi kloten. weet iemand of je daar ter plekke op inruilplek eventueel nog kaarten kunt overnemen als mensen om wat voor reden dan ook niet komen opdagen?

 

+1/-0

Waarschijnlijk wel kaarten voor thuisvak of vooraf online op de website van Sevilla.
Kaartverkoop aan het stadion ‘s morgens vanaf 10 uur las ik.
Misschien een mail aan PSV sturen dat ze meer kaarten vragen aan Sevilla, er zullen er wel meer zijn die geen kaarten hebben.

De ticket website van PSV was weer een groot drama.
Gelukkig om 10.15 ineens nog 5 kaarten kunnen kopen.

Lang leve de F5 button!

 

+1/-0

Nee, gaat niet. Wellicht dat je voor de thuisvakken kaarten kan regelen.

 

+1/-0

Kaarten in thuisvak is meestal geen probleem in Spanje, zitten ook vaak toeristen en fans van de tegenstander.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hedges2.0 schreef op 25 november 2022 om 16:04:

voor 3 personen vluchten en hotel geboekt, wil ik ff kaarten kopen, uitverkocht!!!!!!!!!!!! mooi kloten. weet iemand of je daar ter plekke op inruilplek eventueel nog kaarten kunt overnemen als mensen om wat voor reden dan ook niet komen opdagen?



Als je slim bent regel je de kaarten online vantevoren. Heb ik toen bij Atletico uit ook gedaan. Vervelend dat je langs de pot pist. Ik had nooit verwacht dat het zo snel uitverkocht zou raken.

 

+1/-0

je bedoelt in een thuisvak dan? Kopenhagen was mijn 1e away-day en dat ging vrij soepel allemaal. hotels maar geannuleerd. geld van vluchten is wel weg natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hedges2.0 schreef op 25 november 2022 om 16:04:

voor 3 personen vluchten en hotel geboekt, wil ik ff kaarten kopen, uitverkocht!!!!!!!!!!!! mooi kloten. weet iemand of je daar ter plekke op inruilplek eventueel nog kaarten kunt overnemen als mensen om wat voor reden dan ook niet komen opdagen?



Gewoon in het thuisvak gaan zitten. Net zo mooi toch?

 

+1/-0

vind je?

 

+1/-0

Ik zit zelf in het uitvak, maar had anders 100% zeker een kaart in het thuisvak gekocht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hedges2.0 schreef op 26 november 2022 om 12:08:

je bedoelt in een thuisvak dan? Kopenhagen was mijn 1e away-day en dat ging vrij soepel allemaal. hotels maar geannuleerd. geld van vluchten is wel weg natuurlijk.



Ja tussen de Sevilla supporters. Loketten gaan om 10 uur open. Sevilla ook een erg mooie en leuke stad! Ik zou gewoon gaan als ik jullie was. Een kaartje kan je vrij gemakkelijk bemachtigen (in het thuis vak).

 

+1/-0

inmddels kaarten! vliegen via Malaga. zin an.

 

+1/-0

Gelukkig duurt het nog ff voordat we tegen Sevilla spelen. Vooralsnog heb ik er niet veel vertrouwen in. Als PSV het spel moet maken hebben ze een vet probleem omdat er te weinig kwaliteit en creativiteit is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Sevilla uit