Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV - sc Heerenveen

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Aanstaande zondag wacht voor PSV de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen, de huidige nummer acht van de Eredivisie. Na een ietwat stroef begin zijn de Friezen inmiddels zeven competitieduels op rij ongeslagen en staan ze nog maar drie punten achter PSV.

Het zal zondag voor de 30ste keer worden dat het duel in Eindhoven voor de competitie op het programma staat. PSV wist tot nu toe 18 keer te winnen, speelde 6 keer gelijk en verloor 5 keer. De grootste zege die PSV tegen Heerenveen boekte is 5-1. Dat resultaat werd behaald in 1995/1996, 2011/2012 en in 2012/2013.

De meest spectaculaire wedstrijd vond plaats in januari 2017. Heerenveen leek met de winst aan de haal te gaan door in de slotfase op voorsprong te komen, maar in de laatste minuut zorgde Marco van Ginkel voor de gelijkmaker. Ruim een minuut later ontplofte het Philips Stadion toen Hector Moreno de 4-3 maakte en de drie punten in Eindhoven bleven. Afgelopen seizoen eindigde het duel in een 3-0 overwinning.

Voor Denzel Dumfries zal het een speciale wedstrijd worden. Hij werd vorig jaar in de zomer door PSV overgenomen van sc Heerenveen en speelt dus tegen zijn oude club. Vorig seizoen speelde de nu nog geblesseerde Sam Lammers op huurbasis bij de Friezen.

 

+1/-2

We hebben nog wat goed te maken na de afgang tegen AZ.
Het zal niet makkelijk zijn, maar winnen moet hoe dan ook.
Alle steun van de supporters is nodig, nu meer dan ooit.

 

+4/-2

Heerenveen zie ik wel winnen aangezien ze in de winning mood zijn. PSV krijgt dreun na dreun. Maar niks aan het handje volgens Toontje boek.

 

+1/-4

Come onnnnnn Heerenveen. Mark moet eruit!!!

 

+2/-5

Met onze misvormde linksback Sadilek, wordt het nooit wat.
Zal wel weer van ingevingen moeten komen van Malen, want onze coach
is tactisch een onbenul.
Kan met zo'n selectie niet eens dominant voetbal spelen in de eredivisie.
Triest..

 

+2/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 22 november 2019 om 20:29:

Come onnnnnn Heerenveen. Mark moet eruit!!!


Ik geef je op een briefje Mark gaat er niet uit.
Toon is gewoon een slappe zak, die onze 'clubheld' altijd blijft steunen.
Altijd zogenaamd correct blijven en niet kritisch naar prestaties kijken.
Onze provinciaal die boeken kan schrijven.

Mark en Toon gaan er als het seizoen al helemaal is verkloot in Januari

 

+2/-5

Bergwijn, Malen en Hendrix terug in de basis om zoveel mogelijk rust te creëren. Dan maar wisselen in de 2e helft als ze nog niet volledig fit zijn. Misschien Lato keer proberen, backs die er overheen gaan hoort wel bij onze tactiek. Onze Sadilek werkt zich kapot, zeer aanstekelijk maar het is net te weinig.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Perzik009 schreef op 22 november 2019 om 22:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 22 november 2019 om 20:29:

Come onnnnnn Heerenveen. Mark moet eruit!!!


Ik geef je op een briefje Mark gaat er niet uit.
Toon is gewoon een slappe zak, die onze 'clubheld' altijd blijft steunen.
Altijd zogenaamd correct blijven en niet kritisch naar prestaties kijken.
Onze provinciaal die boeken kan schrijven.

Mark en Toon gaan er als het seizoen al helemaal is verkloot in Januari




Wanneer er van Heerenveen en Sporting verloren gaat worden (laatste is voor mij al een feit) dan vliegt ie er echt wel uit hoor. Kan niet anders

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

BounCe schreef op 22 november 2019 om 23:14:

Bergwijn, Malen en Hendrix terug in de basis om zoveel mogelijk rust te creëren. Dan maar wisselen in de 2e helft als ze nog niet volledig fit zijn. Misschien Lato keer proberen, backs die er overheen gaan hoort wel bij onze tactiek. Onze Sadilek werkt zich kapot, zeer aanstekelijk maar het is net te weinig.



Ik zou dit als trainer ook het moment vinden om Lato erin te gooien. Al dat gezanik van zijn managementsbureau: laat het maar zien dan.

Slechter dan Sadilek kan niet

 

+2/-2

Ik zou spelen met:

Unnerstall (yeahhhhhh); Dumfries, Baumgartl, Viergever, Lato; Hendrix, Thomas, Ihattaren; Bergwijn, Malen, Gakpo

 

+1/-2

Mooie logische opstelling die wel het systeem in tact laat. Ik zou punt naar achteren ook wel eens willen zien, maar dan gaat Ihattaren naar de zijkant.

 

+1/-1

Wat deze wedstrijd ook weer heel veel zegt: Kamphuis de VAR. Alweer. Ik heb me veel gestoord aan het gezanik de laatste tijd maar dit is wel zeer discutabel in mijn ogen.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 23 november 2019 om 02:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Perzik009 schreef op 22 november 2019 om 22:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 22 november 2019 om 20:29:

Come onnnnnn Heerenveen. Mark moet eruit!!!


Ik geef je op een briefje Mark gaat er niet uit.
Toon is gewoon een slappe zak, die onze 'clubheld' altijd blijft steunen.
Altijd zogenaamd correct blijven en niet kritisch naar prestaties kijken.
Onze provinciaal die boeken kan schrijven.

Mark en Toon gaan er als het seizoen al helemaal is verkloot in Januari




Wanneer er van Heerenveen en Sporting verloren gaat worden (laatste is voor mij al een feit) dan vliegt ie er echt wel uit hoor. Kan niet anders



En dan beginnen we met een schone lei. Nieuwe coach , nieuwe spelers en over pakweg 3 jaren kunnen we weer meedoen voor de landstitel . Is dat wat ik hier proef ? Is dat jouw visie ?

 

+1/-1

Toon vandaag eens een keer ballen en stel de enige juiste elf op: Unnerstall; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Lato; Hendrix, Thomas, Ihattaren; Bergwijn, Malen, Gakpo.

Donder op met je Rosario en Sadilek op Linksback.

 

+1/-1

De taak van coach en spelers vanmiddag is het binnenhalen van de drie punten.
De taak van ons, supporters, is hen daarbij zo goed mogelijk te steunen.
Hopelijk proeven we straks weer de bekende smaak van een overwinning.

 

+1/-1

Rosario zijn band kwijt :schrik

 

+1/-1

Thomas basis. Zo zo

 

+1/-1

Weer Sadilek, Rosario en Doan. Dat verpest alles weer. Hardleers......

 

+1/-1

Doe het maar Heerenveen. Doe het maar. Allemaal goed voor de lange termijn. Iedereen lekker haten hier. Denk aan de lange termijn. Hup Heerenveen.

 

+1/-2

Quiz vraagje tussendoor: wie kent die lelijke kale grensrechter nog? Verschrikkelijke Ajacied. Wie weet waar ik het over heb?

Veel discutabele momenten in het nadeel van PSV door deze kale. Maar een moment spant de kroon. Wie o wie?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] PSV - sc Heerenveen