Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (Beker) NAC - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Gisteren een stukje AZ gezien en dan kan ik precies inschatten wat PSV gaat overkomen ben ik bang. Top Oss ging all in met verdedigen en speelde dus echt met 2 bussen van 5 tot ze achter kwamen. PSV heeft alleen maar aanvallers die ruimte nodig hebben en het is een uitwedstrijd.... kan toch bijna niet een easy win worden zou je zeggen.

Na 9(!) duels op rij waar uit niet gewonnen werd (voorafgaand serie van 5 uitoverwinningen) tegen amateurs, europese subtop, eredivisie etc. Op een koude donderdagavond in Breda... good luck with that.

19.01.20 ERE VVV-Venlo PSV 1 : 1
18.12.19 KNV GVVV PSV 1 : 2
15.12.19 ERE Feyenoord PSV 3 : 1
01.12.19 ERE Emmen PSV 1 : 1
28.11.19 EL Sporting PSV 4 : 0
10.11.19 ERE Willem II PSV 2 : 1
07.11.19 EL LASK PSV 4 : 1
02.11.19 ERE Sparta PSV 2 : 2
19.10.19 ERE Utrecht PSV 3 : 0
03.10.19 EL Rosenborg PSV 1 : 4
29.09.19 ERE PEC Zwolle PSV 0 : 4
01.09.19 ERE RKC PSV 1 : 3
29.08.19 EL Apollon PSV 0 : 4
18.08.19 ERE Heracles PSV 0 : 2
08.08.19 EL Haugesund PSV 0 : 1

Ik hoop op een aanvallende/voetballende opstelling met Lammers aan de start, maar die kans is niet groot. Dan liever Gakpo dan Bruma en Bergwijn in de punt als 'functionele oplossing'.


code:

Unnerstall

Dumfries Baumgartl Schwaab Viergever

Thomas Hendrix

Ihattaren Doan Bergwijn

Lammers/Gakpo



Thomas en Hendrix moeten voor diepgang zorgen en Doan en Ihattaren kunnen switchen. Bergwijn op zijn beste positie voor een grotere kans op individuele klasse. Baumgartl op zijn sterkste positie aan de rechterkant en Schwaab kan zich met zijn ervaring hopelijk beter aanpassen op links.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 januari 2020, 13:29:17.

 

+1/-0

Tegen beter weten in zet ik in op een gemakkelijke 0-5. We moeten toch ergens beginnen met een ommekeer als we binnenkort naar de Amsterdam mogen. TOCH!? :)

 

+1/-1

NAC lijkt zich weer wat te herpakken na een slechte periode, dus ik vraag me af of het wel zo'n makkelijk avondje wordt.
Ik hou het even op 1-2 om niet als azijnzeiker over te komen.
Als NAC er vanaf het begin in kleunt en met het mes tussen de tanden speelt, kan het zomaar zijn dat ze heel PSV overhoop spelen en we er met 2-0 afgaan.

 

+2/-0

Ik ben bang voor een nederlaag, nac zal er op vliegen en PSV is te passief.
Er is 0 vertrouwen en het seizoen zal hoe een kaarsje uitgaan.
3-1 Met voor het eerst geen Europees voetbal voor PSV

 

+2/-0

Volgens mij kan NAC er dit seizoen ook helemaal niks van.
Een kleine 0-1 overwinning (doelpunt na 80 minuten)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 22 januari 2020 om 15:35:

Tegen beter weten in zet ik in op een gemakkelijke 0-5. We moeten toch ergens beginnen met een ommekeer als we binnenkort naar de Amsterdam mogen. TOCH!? :)



Leuk geprobeerd, maar ik zal toch al blij zijn met een moeizame 0-1 of 1-2.
En liefst die score ook in de Arena binnenkort. ;)

 

+2/-0

Het is voor PSV nu gewoon heel erg belangrijk dat één van de eerste 3 kansen er gewoon in vliegt. Het liefst eigenlijk de eerste kans gewoon al. Dan vervolgens doordrukken.

Tis toch te triest voor woorden dat we een lastige avond tegen NAC (moeten) verwachten :\(

 

+2/-0

Als we de eerste 2 kansen er meteen inschieten is er niets aan de hand, maar als we ze blijven missen zoals tegen VVV dan gaat het altijd fout. Zeker in uitwedstrijden.

 

+1/-0

Wat vinden jullie van de volgende opstelling voor de rest van het seizoen ?

----------------unnerstal----------------
-----dumfries---baumgartl--viergever-----
------------thomas-------hendrix---------
--doan----------ihattaren--------madueke
-----------lammers------bergwijn--------

Geen schwaab en boscagli meer
Rosario en gutti hoeven we ons niet meer aan te ergeren en ook aan Bruma niet meer.

Tegen dumfries zeggen dat hij achter moet blijven.

 

+1/-1

Ik vind dat je de kracht van Dumfries dan laat liggen en Madueke moet je niet belasten met heel de linkerflank te bespelen (verdedigen).

Als Lammers kan beginnen hoeven we niet perse van het systeem te veranderen en anders is 4-4-2 wellicht een betere optie omdat we geen linker winger hebben.

 

+1/-1

Heb de wedstrijd gemist, maar wat is er in vredesnaam gebeurd? TEGEN NAC??? Overigens: was het terecht rood?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 23 januari 2020 om 22:59:

Heb de wedstrijd gemist, maar wat is er in vredesnaam gebeurd? TEGEN NAC??? Overigens: was het terecht rood?




Ja doorgebroken speler.
Er zit 0 voetbal in, opnieuw kwam mijn voorspelling uit en we blunderen maar door tot we dadelijk helemaal geen Europees voetbal meer hebben en ihattaren voor een paar miljoen moeten verkopen

 

+2/-0

NeedPants, hoezo ben je verbaasd? Leek me toch wel duidelijk dat we met een hopeloze selectie zitten opgescheept. Manchester United na Ferguson zat met hetzelfde probleem, daar heeft dramatisch aankoopbeleid ook voor een trainerskerkhof gezorgd.

 

+1/-2

Het bestuur heeft zich niet goed voorbereid op het ontslag van MvB. We zitten nu nog steeds met een trainer die het elftal niet aan de praat gaat krijgen en een keeperstrainer die er een zooitje van heeft gemaakt.

Gerbrands had bij het ontslag van MvB iemand met veel meer ervaring achter de hand moeten hebben. Dat hebben ze bij Feyenoord toch beter opgelost door Advocaat op de plaats van Stam neer te zetten. Deze groep heeft een trainer met ervaring nodig die er bovenop zit en de spelers beter maakt en het zelfvertrouwen terug kan geven.

Volgens mij wist iedereen dat Faber daar niet de juiste man voor is en dat je afscheid moet nemen van een keeperstrainer die er zo een zooitje van heeft gemaakt.

Dan hebben we ook bog JdJ zitten die niet klaar is om TD bij een topclub te zijn. Als ik het realistisch bekijk dan faalt Gerbrands in het beleid voeren bij PSV door niet de juiste mensen aan te stellen.

Faber omdat hij niet voldoende kwaliteit bezit om deze ploeg op de rails te krijgen, hebben we gezeur met keepers omdat Gerbrands Hesp heeft laten zitten en krijgen we er geen spelers van het juiste niveau bij omdat JdJ (nog) niet voldoende ervaring heeft als TD bij PSV. MvB heeft aangesteld als onervaren trainer en die heeft gefaald.

Al deze mensen zijn door Gerbrands aangesteld en ik weet zeker dat ze ziel en zaligheid in PSV steken, maar Gerbrands voert op dit moment een wanbeleid bij PSV en dat moet zsm gecorrigeerd worden. Toon heeft mooie verhalen, maar daar kopen we niets voor. Wat mij betreft beginnen we opnieuw en vervangen we deze mensen zsm. Doe je dit pas aan het einde van het seizoen, dan is de kans te groot dat je in het begin van volgend seizoen de boel nog niet aan de praat hebt en snel op een grote achterstand komt te staan.

Snel schakelen om nu al te beginnen met volgend seizoen is geboden.

Het is een flinke ingreep om deze mensen te vervangen, maar we hebben gezien dat ze niet capabel genoeg zijn.

 

+1/-0

Ik ben gisteren van oogsterkte -3
naar -6 gegaan volgens specsavers.

Dit heeft niks meer met de trainer te maken. Als je als groep al zo lang bij elkaar bent en traint gaat elke intelligente voetballer op een begeven moment automatismen creëren met de spelers waar je constant mee om je heen staat. Daar is in feite geen trainer voor nodig, die helpt slechts wat mee.

Elke profspeler weet op een gegeven moment hoe hij zijn medespelers om zich heen moet gebruiken om samen tot iets moois te komen wat op voetbal lijkt. Dat zie je bij NAC, en dat zie je eigenlijk op elk niveau waar ze dagelijks met voetbal bezig zijn, ook bij top amateurs.

Daarom is de trainer altijd van secundair belang volgens elke goede voetballer. Dus of er nou een goede of slechte trainer voor de groep staat, de echte profs en toppers staan altijd op, en groeien met elkaar uit ambitie en de wil hogerop te willen, en wil om te winnen.

Wij hebben geen profs die over voetbal nadenken of louter geestelijk gehandicapte voetballers. Want het is m.i. statistisch onmogelijk om zo lang zo ontiegelijk slecht te functioneren als team. Het lijkt niet eens op voetbal. Dit zijn stuk voor stuk heel domme spelers die telkens hetzelfde fout doen en uit niks blijkt dat ze progressie maken, of dat ze om zich heen kijken naar hoe topteams als collectief functioneren, en zich bewust zijn hoe goed voetbal gespeeld moet worden.

Niemand durft. Nul driekhoekjes of iets van slimme loopacties. De defensie loopt alleen maar achteruit, dekt spelers op 10m en schijt in zijn broek bij elke aanval. Het middenveld weet op geen enkele vernuftige manier de aanval te lanceren of zich met slim positiespel vrij te spelen. En de zo geroemde getalenteerde aanval komt nog niet eens tot een aanvalsplan om het verdedigers van het kaliber NAC of Emmen moeilijk te maken. Bergwijn die alleen bezig is met een egotrip. Bruma die standaard een 4 scoort. Ihataren die veel te moeilijk doet. Het is echt ieder voor zich bij ons.

Eigenlijk ongelofelijk knap dat je als club zoveel mentaal zwakke en labiele spelers weet te vinden. Zelden vertoond. Chapeau voor Toon, John en de scouts, dat ze een beruchte vechtersclub die op karakter vaak de punten behaalde de afgelopen jaren, binnen zo'n korte tijd heel de club de vernieling in geholpen hebben met het verzamelen van zoveel zwakke broeders. Je haalt met Doan, Baumgartel, Bruma, Boscagli, Schwaab en Lato 6 mentaal zwakken zonder peper. Dan heb je nog een labiele Uruguyaan en onzekere Mexicaan waar ook nul progressie inzit, en twijfelaars zoals Rosario en Hendrix. Tel daar slapjanussen als Viergever, Zoet en wat onervaren jeugdspelers bij op.

En dan denkt de Jong en Gerbrands dat ze goed ingekocht hebben? En snappen ze niet dat het zo karakterloos uitziet op het veld. 'We begonnen niet scherp', zegt Dumfries na afloop. Hoe vaak heb ik dat al niet gezien en gehoord. Ze zoeken het maar uit, de ezels. Hier ga ik niet meer naar kijken. Op doktersadvies.

 

+1/-0

Het wordt tijd dat een speler van PSV het in een interview na de wedstrijd het niet meer heeft over WE, ZE, of JE maar over IK!
Dan pas toon je je een ware vent

 

+1/-0

Faber, sta op en geef de sleutels terug aan Gerbrands. Op ieder niveau ontbreekt leiderschap. Alle ingrepen zijn verslechteringen geweest. Niemand steekt de hand in eigen boezem.
De organisatie heeft de kwaliteit laten vertrekken en er niet capabele mensen voor in de plaats gezet. Dat geldt voor de TS, dat geldt voor de trainer, en dat geldt voor het team.

 

+2/-0

Tja als je een Rosario en Bruma blijft opstellen dan speel je met 2 man minder.
Daar zit echt de meest zielloze beleving in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 23 januari 2020 om 14:50:

Ik vind dat je de kracht van Dumfries dan laat liggen en Madueke moet je niet belasten met heel de linkerflank te bespelen (verdedigen).

Als Lammers kan beginnen hoeven we niet perse van het systeem te veranderen en anders is 4-4-2 wellicht een betere optie omdat we geen linker winger hebben.




Wat is de kracht van Dumfries ? Opkomen en een voorzet geven die nooit aankomt ?
Zet dan Sadilek op de plek van Madueke, die kan dat wel belopen ,de gehele linkerkant.
Heeft de jong al ontslag genomen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

michelos schreef op 24 januari 2020 om 10:05:

Ik ben gisteren van oogsterkte -3
naar -6 gegaan volgens specsavers.

Dit heeft niks meer met de trainer te maken. Als je als groep al zo lang bij elkaar bent en traint gaat elke intelligente voetballer op een begeven moment automatismen creëren met de spelers waar je constant mee om je heen staat. Daar is in feite geen trainer voor nodig, die helpt slechts wat mee.

Elke profspeler weet op een gegeven moment hoe hij zijn medespelers om zich heen moet gebruiken om samen tot iets moois te komen wat op voetbal lijkt. Dat zie je bij NAC, en dat zie je eigenlijk op elk niveau waar ze dagelijks met voetbal bezig zijn, ook bij top amateurs.

Daarom is de trainer altijd van secundair belang volgens elke goede voetballer. Dus of er nou een goede of slechte trainer voor de groep staat, de echte profs en toppers staan altijd op, en groeien met elkaar uit ambitie en de wil hogerop te willen, en wil om te winnen.

Wij hebben geen profs die over voetbal nadenken of louter geestelijk gehandicapte voetballers. Want het is m.i. statistisch onmogelijk om zo lang zo ontiegelijk slecht te functioneren als team. Het lijkt niet eens op voetbal. Dit zijn stuk voor stuk heel domme spelers die telkens hetzelfde fout doen en uit niks blijkt dat ze progressie maken, of dat ze om zich heen kijken naar hoe topteams als collectief functioneren, en zich bewust zijn hoe goed voetbal gespeeld moet worden.

Niemand durft. Nul driekhoekjes of iets van slimme loopacties. De defensie loopt alleen maar achteruit, dekt spelers op 10m en schijt in zijn broek bij elke aanval. Het middenveld weet op geen enkele vernuftige manier de aanval te lanceren of zich met slim positiespel vrij te spelen. En de zo geroemde getalenteerde aanval komt nog niet eens tot een aanvalsplan om het verdedigers van het kaliber NAC of Emmen moeilijk te maken. Bergwijn die alleen bezig is met een egotrip. Bruma die standaard een 4 scoort. Ihataren die veel te moeilijk doet. Het is echt ieder voor zich bij ons.

Eigenlijk ongelofelijk knap dat je als club zoveel mentaal zwakke en labiele spelers weet te vinden. Zelden vertoond. Chapeau voor Toon, John en de scouts, dat ze een beruchte vechtersclub die op karakter vaak de punten behaalde de afgelopen jaren, binnen zo'n korte tijd heel de club de vernieling in geholpen hebben met het verzamelen van zoveel zwakke broeders. Je haalt met Doan, Baumgartel, Bruma, Boscagli, Schwaab en Lato 6 mentaal zwakken zonder peper. Dan heb je nog een labiele Uruguyaan en onzekere Mexicaan waar ook nul progressie inzit, en twijfelaars zoals Rosario en Hendrix. Tel daar slapjanussen als Viergever, Zoet en wat onervaren jeugdspelers bij op.

En dan denkt de Jong en Gerbrands dat ze goed ingekocht hebben? En snappen ze niet dat het zo karakterloos uitziet op het veld. 'We begonnen niet scherp', zegt Dumfries na afloop. Hoe vaak heb ik dat al niet gezien en gehoord. Ze zoeken het maar uit, de ezels. Hier ga ik niet meer naar kijken. Op doktersadvies.



Kijk, jij snapt hoe het zit, spijker op de kop.

ONS PSV is niets meer en niets minder dan een zielig hoopje ellende, het is los zand, er zit geen power in, maar bovenal: kansloos kwaliteits- en mentaliteit loos!

Een Bergwijn ook, die kan zich beter verstoppen dan het konijn van Hans Klok. En hier zijn we de komende jaren echt nog niet vanaf, want deze selectie heb je niet 1,2,3 vervangen.

Er schoten gisterenavond in die vissenkom in Breda een paar dingen door mijn hoofd. Vrijdagavond. 20:00 uur. Dat niveau ontstijgen wij niet, sterker nog: ik ben ervan overtuigd dat dit PSV in de Eerste Divisie geen kampioen zou worden.

SLAPPE HAP!

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » (Beker) NAC - PSV