Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » ADO - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Aankomende zaterdag wacht een belangrijke uitwedstrijd die eigenlijk gewonnen moet worden. Enerzijds met een oog op ons lastige uitprogramma wat nog resterende is maar anderzijds vooral vanwege het feit dat ADO nog minder vertrouwen heeft dan wij hebben.

Ze gaan onder die Engelse trainer niet voetballen zoals Willem II dat deed vorige week. Die gaan lekker 2 busjes parkeren en hopen op een punt. En dat baart me wel zorgen want ik denk dat wij weer met Rosario en Hendrix gaan spelen. Daarnaast is de opbouw van achteruit waarschijnlijk wel beter met een linksback die de bal wil hebben.

Met een hopeloze Rosario die totaal uit vorm is vind ik dat we speltechnisch maar ook qua persoon Rosario een weekje of 2 op de bank moeten zetten. Dan zijn er voor mijn gevoel 2 opties over; of Doan op 10 en Thomas op 6 of het systeem iets aanpassen zodat we met de punt naar achteren spelen en Guti erbij. Dat laatste lijkt me voor deze wedstrijd het beste;


code:

Unnerstall

Dumfries Baumgartl Viergever Rodriguez

Hendrix
Thomas Guti

Ihattaren Lammers Gakpo



De voorzetten van Ihattaren en Gakpo lijken me key. Eerste doelpuntje van Sam is broodnodig en Guti verdient weer een kansje vind ik. Baumgartl hoef ik niet uit te leggen en Thomas in een meer natuurlijke positie met zijn vertrouwen lijkt me prima om op te bouwen.

Kans dat dit de opstelling wordt is 0,00001% natuurlijk.

 

+1/-0

Ik vrees met je mee dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als vorige week en we weer 90 minuten het drama van Rosario voor onze kiezen krijgen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 13 februari 2020 om 11:29:

Ik vrees met je mee dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als vorige week en we weer 90 minuten het drama van Rosario voor onze kiezen krijgen


Het probleem is dat Rosario zelf blijkbaar ook zo denkt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FlitsPhirips schreef op 13 februari 2020 om 11:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 13 februari 2020 om 11:29:

Ik vrees met je mee dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als vorige week en we weer 90 minuten het drama van Rosario voor onze kiezen krijgen


Het probleem is dat Rosario zelf blijkbaar ook zo denkt.



Columnist Sjoerd Mossou schreef een mooi stuk in het AD. Rosario wordt steeds kleiner en ongelukkiger: ietsje meer genade mag wel....Ik moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben ondanks dat ik ook kritisch ben over Rosario. Geeft toch een andere kijk.

 

+1/-0

Maar het is toch echt de schuld van de trainers die hem opstellen. Nogmaals hij heeft geen 1 (!) Eredivisie duel gemist ondanks een vormcrisis. Kans op kans gekregen en het wordt niet beter. Soms is het beter om mensen te laten staan en soms moet je ze een keer wisselen.

Sinds Faber trainer is alle minuten gespeeld (alles 90 min + 30 min verlenging). Dat is toch bizar?
Schwaab trouwens ook alle minuten gespeeld en daarmee zijn Schwaab Rosario en Unnerstall de enige 3 die alles speelden.

Voor mij voelt het als een potje Russisch Roulette met het voordeel dat je met elke vorm van roulette een kans hebt om te winnen. Je kunt niet altijd 6 gooien maar 1x moet toch wel lukken na 11 uitduels.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 13 februari 2020 om 11:29:

Ik vrees met je mee dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als vorige week en we weer 90 minuten het drama van Rosario voor onze kiezen krijgen



Inderdaad dezelfde opstelling als vorige week en weer een 0-3 zege.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 13 februari 2020 om 13:49:

Voor mij voelt het als een potje Russisch Roulette met het voordeel dat je met elke vorm van roulette een kans hebt om te winnen. Je kunt niet altijd 6 gooien maar 1x moet toch wel lukken na 11 uitduels.



Bij Russich Roulette is de winkans zelfs vrij groot 😉.

Als ik af ga op de statistieken van whoscored, dan is Rosario wel langzaam aan weer op de weg terug.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Nederbelg schreef op 15 februari 2020 om 22:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 13 februari 2020 om 11:29:

Ik vrees met je mee dat we dezelfde opstelling gaan krijgen als vorige week en we weer 90 minuten het drama van Rosario voor onze kiezen krijgen



Inderdaad dezelfde opstelling als vorige week en weer een 0-3 zege.



Ik wil meteen tekenen voor weer dezelfde opstelling en weer een 0-3 zege in Arnhem volgende week. ;)

Fijn dat er weinig wordt weggegeven, de 0 vastgehouden en er ook weer gescoord wordt.
Al mag, gezien gisteren , er wel nog wat extra geoefend worden op penalties schieten en kansen afwerken.
Want Pasveer zal net als Koopmans gisteren wel extra gemotiveerd zijn tegen ons.
Nu we al twee keer een voorsprong namen in plaats van een achterstand op te lopen lijkt het volgende aandachtspunt te zijn om sneller de 0-2 te maken.
Want zelfs gisteren had de ruststand zomaar 1-1 kunnen zijn terwijl hij 0-4 of 0-5 had moeten zijn.

Maar hopelijk is nu ook het uit complex afgeschud en gaan we vol gas voor een eindklassering bij de eerste drie.

 

+2/-0

Ik ben zeer te spreken over de patronen die er langzaam in komen. De spelers weten elkaar regelmatig te vinden alsof ze al weten waar de ander naartoe gaat. Het is nog wel slordig, maar een stuk minder. Ik ben ook blij dat PSV weer eens twee helften achter elkaar de betere ploeg is, al was het maar ado. Als het zo doorgaat zal feyenoord lastig in te halen zijn, maar komt az steeds dichterbij. Wat is het toch een raar spelletje af en toe ^^.

Ik mis bijna onze Willems, die zei dat we 99% zeker kampioen werden toen het totaal niet haalbaar meer leek. Hij kreeg nog gelijk ook :D

 

+1/-0

Je kan inderdaad weinig op het spel aan te merken hebben, al was ADO ook wel erg slecht. Zelfs Rosario vond ik zeker de eerste helft sterk spelen. Ik ben nog steeds geen voorstander van 2 VM's en Mo aan de zijkant, maar nu speelde ze beide wat meer naar voren leek wel. Vond alleen Lammers niet veel, en kansen moeten afgemaakt worden. Verder prima pot.

 

+1/-0

Heel blij met de 3 punten, de 0 gehouden en de toenemende productiviteit. Nog steeds niet zo blij met de passing van het defensief blok van 4 waarbij Viergever eigenlijk nog de uitzondering was. Dat het maar 3-0 is geworden is natuurlijk zonde maar dat maakt voor ons nu niet zoveel uit. Qua doelsaldo staan we tov Feyenoord en Willem II ook prima.

Ik vond Rodriguez weer heel sterk, Thomas man of the match, Lammers sterk, Dumfries zoals we hem kennen en Viergever uitstekend. Het spel in het eerste kwartier was overigens niet goed, zeer onzurgvuldig en moeizaam maar tegen dit ADO was het echt niet mogelijk om punten te verspelen. Die hadden nog minder vertrouwen, fitheid en voetballend vermogen dan alle tegenstanders die we dit jaar gehad hebben.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » ADO - PSV