Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - Fortuna

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ik ga niet meer woorden vuil maken aan deze pot.

Wat slecht.

 

+1/-0

Het begin vrees belovend waar je denkt - ik, allicht met een extra middenvelder en een iets meer ingespeeld team maar daarna was het echt los zand. De afstanden zijn zo groot en er zit geen lijn in. Dit zou een compacte pressing machine moeten worden naar dit lijkt nergens op. Toch hoop je dat er met iets meer voetbal op het middenveld (en met Max terug want Viergever elke keer 10 meter terug) nog wel iets redelijks goed zou kunnen staan. Wij hebben echter wel over de mindere goden van de eredivisie tot op heden. Als die er al zou makkelijk doorheen voetballen ...

 

+1/-0

Ik heb het vorige week al gezegd maar vaak beginnen we heel goed qua compacte pressing, maar omdat we dat helemaal niet vol kunnen houden lopen die zuurstoftankjes snel leeg. Als dan 1 iemand niet goed druk zet en 1 iemand staat 5 meter verkeerd dan heb je de poort open staan. Ik denk daarom dat we naar fases moeten met compacte druk hoog afgewisseld met inzakken en opvangen en razendsnel counteren. Dat ging vandaag gruwelijk mis doordat we voorin de bal niet vast konden houden. Het was te gehaast en dan kun je niet aansluiten en dan kun je niet compact blijven staan.

Met Max sta je overigens veel verder naar voren tov Viergever, dat scheelt inderdaad ook veel. Dumfries stond veel dieper dan Viergever.

 

+1/-0

Pijn aan mijn ogen. Wat un matige selectie heeft die de Jong samengesteld! Hopelijk gooit ie Woensdag de handdoek in de ring. En komen er nog 5 versterkingen namens Roger.

 

+1/-1

Beschamend slecht.
M.O.T.M. Jordan Teze
Slechtste, hoe kan het anders,Rosario...
Helaas was hij weer grossier in dom balverlies.
En weer Piroe 30 seconden inbrengen.
Positief is wel dat we op de ranglijst van 6 naar 2 zijn gestegen en dat Ajax op zijn donder kreeg... :D

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 oktober 2020, 19:13:21.

 

+1/-0

Wederom een onstellende slechte pot van PSV, zoveel simpel en dom balverlies.
Geen enkele creativiteit op het middenveld, en een achterhoede die met hangen en wurgen overeind blijft.
Het feit dat Jorrit zowel donderdag als vandaag positief opvalt als invaller zegt ook genoeg vind ik.
Werk aan de winkel Roger!!!!!

 

+1/-0

Hendrix speelt inderdaad heel makkelijk in vergelijking met de rest. De vraag is nu dan ook of je hem moet laten gaan.

Rosario begon veelbelovend. Maar zit helaas weer op zijn oude matige niveau. En weer een trainer die hem laat staan.

Als we op Rosario zijn positie toch eens een betere speler hadden. Dan zag het er al een stuk beter uit.
Hopelijk is dat Sangarè.

 

+1/-0

Inderdaad, je vraagt je af of we met z'n allen iets essentieel briljants over het hoofd zien bij Rosario.

De beste man kan de vereiste snelheid van handelen, positie-keuze en precisie gewoonweg niet opbrengen. Je zag in deze wedstijd dat hij pas nuttig werd toen Fortuna het conditioneel moeilijk kreeg, in het laatste kwartier. Tot die tijd was hij een continue bron van problemen. Middenveld werd overlopen door Fortuna, echt genant.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Linskens schreef op 04 oktober 2020 om 19:43:

Inderdaad, je vraagt je af of we met z'n allen iets essentieel briljants over het hoofd zien bij Rosario.

De beste man kan de vereiste snelheid van handelen, positie-keuze en precisie gewoonweg niet opbrengen. Je zag in deze wedstijd dat hij pas nuttig werd toen Fortuna het conditioneel moeilijk kreeg, in het laatste kwartier. Tot die tijd was hij een continue bron van problemen. Middenveld werd overlopen door Fortuna, echt genant.



In de goede wedstrijden van Rosario zie je heel veel aanknopingspunten qua passing, duelkracht en loopvermogen. Helaas in het enorm instabiel en wisselvallig. Veel te veel onnodig balverlies op een cruciale positie en veel foute positionele keuzes.

Het was vandaag ontluisterend hoeveel ruimte er op het middenveld viel en hoe vaak de 'tweede bal' voor Fortuna was. Belangrijke oorzaken daar zijn wel het vele balverlies voorin (met name Malen) en het verschil in positionering tussen Viergever en Max.

Benieuwd hoe het team er de volgende wedstrijd uitziet. Max, Sangare and wellicht nog 1 of 2 aankopen kan een enorm verschil maken.

Vandaag een pot om snel te vergeten.

Nb. ben ik de enige die zich mateloos ergert aan die nepgeluiden op de achtergrond bij Fox? Voeg daar het commentaar van Driessen aan toe en het is helemaal een kwelling om te kijken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 04 oktober 2020 om 20:26:

Het was vandaag ontluisterend hoeveel ruimte er op het middenveld viel en hoe vaak de 'tweede bal' voor Fortuna was. Belangrijke oorzaken daar zijn wel het vele balverlies voorin (met name Malen) en het verschil in positionering tussen Viergever en Max.




Inderdaad, je slaat de spijker op zijn kop. Maar is Rosario slachtoffer of schuldig aan de grote ruimtes op het middenveld? Ik denk het eerste en dan ziet het er niet goed uit voor een 2 mans middenveld tegen een continu man meer situatie. Wat ik eerder al zei is dat het team niet compact kon spelen omdat het middenveld niet kon aansluiten bij de voorste linie omdat die het elke keer verprutste en de bal makkelijk kwijt raakte. De eerste paar keer schakelde ze goed terug en dat werd steeds minder.

 

+1/-0

Tsja, Driessen bleef maar doorgaan over die kans van Semedo. Ik snap niet waarom hij niet gewoon zelf aangeeft liever geen wedstrijden van PSV te doen.

De zware uitwedstrijd op donderdag, met nog steeds een team in opbouw en spelen na puntverlies van Willem II, AZ en Ajax vind ik genoeg verzachtend om over dit spel heen te kijken. We hebben immers gewonnen en de nul. Over twee weken tegen PEC verwacht ik wel wat beters.

Zoals hierboven al een aantal keer gezegd strandde wel erg veel bij Malen. Die is nog niet helemaal top, maar uiteraard wel weer belangrijk en met iets meer geluk met buitenspel mag hij nog een keer juichen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 oktober 2020 om 20:47:

Tsja, Driessen bleef maar doorgaan over die kans van Semedo. Ik snap niet waarom hij niet gewoon zelf aangeeft liever geen wedstrijden van PSV te doen.

De zware uitwedstrijd op donderdag, met nog steeds een team in opbouw en spelen na puntverlies van Willem II, AZ en Ajax vind ik genoeg verzachtend om over dit spel heen te kijken. We hebben immers gewonnen en de nul. Over twee weken tegen PEC verwacht ik wel wat beters.

Zoals hierboven al een aantal keer gezegd strandde wel erg veel bij Malen. Die is nog niet helemaal top, maar uiteraard wel weer belangrijk en met iets meer geluk met buitenspel mag hij nog een keer juichen.


Ik wilde deze post net gaan schrijven, maar zie dat jij het al gedaan hebt. Het was niet best. Maar vorige week leden we na een Europese uitwedstrijd puntverlies, nu niet. Daar moeten we maar aan vasthouden.

Verder valt mij Malen ook in negatieve zin op. Hij is niet meer die koele afmaker zoals we hem kennen. Al enkele wedstrijden achter elkaar helpt hij vakkundig grote kansen om zeep. Hopelijk gaat het snel weer lopen bij hem.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 04 oktober 2020 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 oktober 2020 om 20:47:

Tsja, Driessen bleef maar doorgaan over die kans van Semedo. Ik snap niet waarom hij niet gewoon zelf aangeeft liever geen wedstrijden van PSV te doen.

De zware uitwedstrijd op donderdag, met nog steeds een team in opbouw en spelen na puntverlies van Willem II, AZ en Ajax vind ik genoeg verzachtend om over dit spel heen te kijken. We hebben immers gewonnen en de nul. Over twee weken tegen PEC verwacht ik wel wat beters.

Zoals hierboven al een aantal keer gezegd strandde wel erg veel bij Malen. Die is nog niet helemaal top, maar uiteraard wel weer belangrijk en met iets meer geluk met buitenspel mag hij nog een keer juichen.


Ik wilde deze post net gaan schrijven, maar zie dat jij het al gedaan hebt. Het was niet best. Maar vorige week leden we na een Europese uitwedstrijd puntverlies, nu niet. Daar moeten we maar aan vasthouden.

Verder valt mij Malen ook in negatieve zin op. Hij is niet meer die koele afmaker zoals we hem kennen. Al enkele wedstrijden achter elkaar helpt hij vakkundig grote kansen om zeep. Hopelijk gaat het snel weer lopen bij hem.



Was echter wel een knappe goal vandaag en ook de twee buitenspel goals waren prima - vooral de volley was fraai. Een lange weg na een zware blessure en is gewoon een prima speler

 

+1/-0

Ja, het was een drama wedstrijd omdat we de prima eerste tien minuten geen vervolg konden geven.
Er is nog heel wat te verbeteren en we mogen ons gelukkig prijzen met de drie punten tegen een Fortuna dat alleszins mee viel.
Het worden zware weken later deze maand als de ploeg zo vermoeid raakt van Europese duels door de week.
Hopelijk komt er snel grote vooruitgang want dit was echt billen knijpen.
Gelukkig staan we wel mede op kop , ondanks de moeizame start.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 oktober 2020 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 04 oktober 2020 om 17:39:

Mee eens al hadden 2 van die goals gewoon moeten tellen. Er zit te weinig voetbal op het middenveld. Rammelt in de verdediging.



Dit is altijd het eerste wat je hier op het forum leest maar het is echt niet zo, zeker niet vandaag. Ik vond Thomas heel sterk weer en Rosario weer een beetje in de lift. Nu nog meer en sneller de bal naar voren en dan vind ik dit duo wel acceptabel.


Helemaal mee eens. :psv

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 04 oktober 2020 om 22:45:

Ja, het was een drama wedstrijd omdat we de prima eerste tien minuten geen vervolg konden geven.
Er is nog heel wat te verbeteren en we mogen ons gelukkig prijzen met de drie punten tegen een Fortuna dat alleszins mee viel.
Het worden zware weken later deze maand als de ploeg zo vermoeid raakt van Europese duels door de week.
Hopelijk komt er snel grote vooruitgang want dit was echt billen knijpen.
Gelukkig staan we wel mede op kop , ondanks de moeizame start.


Vergis je niet , Fortuna kan iedereen pijn doen. Daar hebben ze echt wel de spelers voor. Bovendien hebben we vijf maal gescoord mogen we ook niet vergeten. Drie doelpunten afgekeurd op enkele centimeters buitenspel maar wel de kansen gecreëerd.

Dit bericht is gewijzigd op 5 oktober 2020, 11:14:33.

 

+1/-0

Blijkt maar weer hoe belangrijk de backs zijn in het huidige voetbal. Max werd gemist en Denzel is alles behalve in vorm.
Ik vind het te krankzinnig voor woorden dat die trainer van ons maar vasthoudt aan Mauro. Madueke heeft het verdiend om te spelen heeft zoveel meer laten zien in de minuten die hij heeft gekregen.
Verder lijkt het mij niet de bedoeling dat onze spitsen zich beide laten uitzakken.
Ben heel bang dat Sangare op de plek van Thomas komt en dat zou alles behalve terecht zijn. Thomas is een prima middenvelder zowel aanvallend als verdedigend.
Verder roep ik het al een tijdje die slappe fransman is misschien wel een leuke opbouwer maar een watje in de duels en hoop toch echt dat hij zsm word vervangen.
Gelukkig heeft ons grootste concurrent punten laten liggen en kunnen we toch redelijk tevreden ons klaar maken voor het volgende blok. Als het spel niet beter word zullen we in dat blok de nodige punten laten liggen.

* Laten we hopen dat het niet zo is maar heb gevoel dat Malen zich niet meer echt op ze gemak voelt en oogt ongelukkig. Dat straalt ie een beetje uit vind ik.
Geen idee wat er aan de hand is maar misschien is een paar dagen oranje wel goed voor hem.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 oktober 2020, 01:38:08.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 04 oktober 2020 om 20:26:

Nb. ben ik de enige die zich mateloos ergert aan die nepgeluiden op de achtergrond bij Fox?


Nee zeker niet, ik vind die nepgeluiden echt een schande. Het is gewoon bepalen wat het publiek vindt. In werkelijkheid zou de grensrechter natuurlijk lang en hard zijn uitgefloten bijvoorbeeld. Dit is gewoon bedrog. Er is geen publiek, stop met te doen alsof. Zet voor mijn part 3 fans in de studio om co commentaar te geven maar stop met de nepgeluiden.
Ik verbaas me dat er zo weinig weerstand tegen is.

 

+1/-0

Vijftien doelpogingen van Fortuna in Eindhoven.
Hele fases geen balbezit bij PSV.
Fortuna speelt zich onder de druk uit alsof de rollen omgekeerd zijn.
PSV speelt net zo slecht als onder Van Bommel. Het enige verschil is dat er geen groot gat ontstaat op het middenveld.
Druk zetten en kluitjesvoetbal spelen kan heel nuttig zijn, maar dan heb je behalve conditie ook handelingssnelheid nodig. De spelers die op de tegenstander jagen staan zelf ook gedekt, en vaak dubbel gedekt. Het was gisteren rennen rennen rennen om de tweede bal bij geel in te leveren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

mathildelaan schreef op 05 oktober 2020 om 09:44:

Vijftien doelpogingen van Fortuna in Eindhoven.
Hele fases geen balbezit bij PSV.
Fortuna speelt zich onder de druk uit alsof de rollen omgekeerd zijn.
PSV speelt net zo slecht als onder Van Bommel. Het enige verschil is dat er geen groot gat ontstaat op het middenveld.
Druk zetten en kluitjesvoetbal spelen kan heel nuttig zijn, maar dan heb je behalve conditie ook handelingssnelheid nodig. De spelers die op de tegenstander jagen staan zelf ook gedekt, en vaak dubbel gedekt. Het was gisteren rennen rennen rennen om de tweede bal bij geel in te leveren.


Waarom denk je dat Roger versterkingen wil halen. Gaat wel duidelijk worden dat Mark v Bommel het zo slecht nog niet deed met de spelers die hem ter beschikking stonden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » PSV - Fortuna