Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] FC Volendam - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Voor PSV gaat dinsdagavond het toernooi om de TOTO KNVB Beker verder. Voor de ploeg van Roger Schmidt staat dan de uitwedstrijd tegen FC Volendam op het programma, de huidige nummer zeven van de Keuken Kampioen Divisie. Eerder dit seizoen was de ploeg met 5-1 nog veel te sterk voor Jong PSV.

Merkwaardig genoeg is het duel van dinsdag voor FC Volendam het eerste bekerduel van dit seizoen. In de eerste ronde had het moeten spelen tegen de winnaar van het duel tegen Odin'59 en VV Goes, maar vanwege de maatregelen rondom het coronavirus werden alle amateurclubs uit het bekertoernooi gehaald en ging Volendam automatisch naar de tweede ronde, waar voor de wijdbroeken een vrijloting volgde. PSV was vorige maand in de tweede ronde te sterk voor De Graafschap.

Vijf keer eerder stonden beide ploegen tegenover elkaar in de beker. In 1972 wist Volendam nog te winnen, maar de vier edities daarna leverden allemaal zeges voor PSV op. De laatste keer in oktober 2017 verliep wel moeizaam en uiteindelijk was verlenging nodig om met 0-2 te winnen. Marco van Ginkel en Hirving Lozano zorgden toen voor de treffers.

Aan de kant van FC Volendam zitten ook een paar oude bekenden, omdat hoofdtrainer Wim Jonk als speler drie seizoenen voor PSV speelde. Ook keeperstrainer Edwin Zoetebier kwam als speler uit voor PSV.

 

+1/-0

PSV en de beker is jaren al geen combinatie. Voor vanavond beloofd dit weer een lastige avond te worden. Het blijft een prijs die op een erelijst staat. Ook nog makkelijker te winnen dan een EL waar veel supporters van dromen.

Ik verwacht een vervelend Volendam die er fel op zitten. Ook het weer zit niet mee, veel wind, dus onze jongens zullen aan de bak moeten.

 

+1/-0

Volendam lijkt niet in de beste vorm, 4 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Bovendien spelen ze dit weekend tegen de Graafschap, wat voor Volendam een beetje een do-or-die-wedstijd is: verlies je dan haak je volledig af, win je dan liggen er nog wel wat mogelijkheden in de KKD. Ook Antonucci is al een tijdje geblesseerd, naar wat ik begrijp een van hun beste spelers.

Aan de andere kant, ik zit al 25 wedstrijden nerveus voor de TV, dus vanavond zal het wel niet veel anders worden, zelfs niet tegen de nummer 7 van de KKD..

Ben ook benieuwd om die Micky van de Ven eens live aan het werk te zien, ook met het oog op PSV. Kan zo maar dat we komende zomer afscheid (moeten) nemen van Viergever, Baumgartl en Obispo en op zoek moeten naar twee nieuwe CVs.

 

+1/-0

Wat hopelijk ook bekend is en meetelt om de motivatie van PSV voor de KNVB beker te vergroten is het feit dat dit bijna de enige manier is om volgend seizoen toegelaten te worden tot de Europa League.
De route via een derde of vierde plaats in de Eredivisie is immers voortaan afgesloten.
Verder vrees ik met Jasper_PSV dat ook vanavond er misschien weer geknepen moet worden met de billen.
Al hoop ik natuurlijk een keer ontspannen achterover leunend te kunnen kijken naar een duel van onze rood-witten.
Wie weet?

 

+1/-0

Zijn we de wedstrijden van kort voor de winterstop vergeten? Tegen De Graafschap dat kort voor tijd de aansluiting maakte zat ik prima op mijn stoel en tegen VVV, RKC en Omonia ook. Zelfs tegen Sparta afgelopen zaterdag had ik wel het idee dat het goed kwam. Eigenlijk is Heracles het enige echte kleintje waar we puntverlies tegen leden. Twente, Heerenveen, Ajax en AZ reken ik daar niet onder, ondanks dat elk puntverlies in de competitie een tegenvaller is.

Het probleem tegen dit soort ploegen was vroeger dat we de bal niet over het lijntje kregen. Dit jaar hebben we genoeg kwaliteit voorin om het wel af te maken. In het ergste geval krijgen we weer een wereldgoal tegen, zoals van Sparta of VVV. zelfs dan verwacht ik dat we meerdere keren kunnen scoren. We hebben te veel spelers die kunnen scoren.

Als Lars op doel zou staan zou ik mijn hele Unibetrekening inzetten.

 

+2/-0

Gewoon met minimaal drie doelpunten verschil winnen, ik zou geen enkel excuus kunnen bedenken waarom dat niet zou kunnen? Wat volgens mij wel een nadeel is van onze manier van voetballen dat er nooit eens lekker ruimte ontstaat om vanaf de rand van de zestien te knallen. Dat zetten we zelf elke keer zo vol.

 

+1/-0

Het had al 3-0 kunnen staan. Nul kansen gecreerd, voetballend de mindere.. Wat een waardeloos optreden van deze inspiratieloze, slappe ploeg.

Een jaar later en we zijn niks, maar dan ook werkelijk waar NIKS opgeschoten. Integendeel zelfs.

 

+3/-0

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 19 januari 2021 om 18:04:

Gewoon met minimaal drie doelpunten verschil winnen, ik zou geen enkel excuus kunnen bedenken waarom dat niet zou kunnen? Wat volgens mij wel een nadeel is van onze manier van voetballen dat er nooit eens lekker ruimte ontstaat om vanaf de rand van de zestien te knallen. Dat zetten we zelf elke keer zo vol.



Gelukkig dat Madueke vanaf de rand van de 16 zo mooi kon scoren. ;)

Maar wat was het voor de rust weer billen knijpen.

Goede tweede helft al viel de concentratie , net als op Spangen, weer te vroeg weg. Zonder gevolgen, dat wel.

Positief; we zitten bij de laatste acht. En houden dus ook kans op de beker. Net als op de titel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 20 januari 2021 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.



Ben het hier ook niet mee eens nee. Mits iedereen fit is, hebben we met de voorste vier (Gotze, Malen, Gakpo, Madueke), onze backs en Sangare spelers van topklasse in huis (zeker voor ED-begrippen). De overige jongens (Teze, Rosario, Boscagli, Mvogo) zijn niet geweldig, maar nog altijd beter dan jongens als Derijck, Zanka, Waterman, Engelaar etc.

Overigens begint Schmidt steeds meer op van Bommel te lijken, vind niet dat die PSV een dienst verleent met zo'n soort teksten:

open/sluit de onderstaande quote:

Roger Schmidt verschilde na de moeizame overwinning van PSV in de kwartfinale van de KNVB Beker duidelijk van mening met FC Volendam-collega Wim Jonk. Volgens de Duitse trainer van de Eindhovenaren was de 0-2 wél verdiend.

Jonk meende na afloop dat zijn ploeg zichzelf veel te kort had gedaan. Een 4-2 was een betere afspiegeling van de verhoudingen geweest, meende hij voor de camera van ESPN. "Dat heeft iedereen toch kunnen zien? We zijn toch niet blind? Als je zo'n wedstrijd op de mat legt in de eerste helft, is het meestal gespeeld. PSV gaat dan echt geen drie goals meer maken hoor, echt niet."

Daar is Schmidt het desondanks niet mee eens. "Op basis van de tweede helft is het verdiend", zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad. "En dat het een moeilijke wedstrijd zou worden, dat had ik wel verwacht. De tegenstander was heel gemotiveerd en liet zien waarom ze er goed bij staan op het tweede niveau."



Je werd compleet ondersteboven gespeeld door de nummer 7 van de KKD. Hoe durf je dit te zeggen?

 

+1/-0

Kun je nagaan ;-). Jongens zoals Thomas, Baumgartl, Bruma (verhuurd) en Guti zijn wat mij betreft niet goed genoeg voor PSV. Ik zou eerlijk zelfs Rosario (door zijn wisselvalligheid) daar inmiddels bij willen zetten. Ben wel eens dat onze voorhoede en backs van een hoog niveau zijn, daar kan je alleen maar van genieten, echter, is het een teamsport en missen we op bepaalde plekken goede spelers.

 

+1/-0

Mbt tot Thomas, Baumgartl, Guti etc heb je natuurlijk helemaal gelijk, pure middelmaat of zelfs nog minder. Baumgartl gisteren ook weer, verschrikkelijk. Ik weet niet waar die gast heeft leren opbouwen, maar die trapt elke bal met een soort beweging alsof die Maldini is.

Maar zelfs in de kampioensjaren, 17/18 bijvoorbeeld, liepen er in de basis (of vlak daar achter) bepaalde jongens rond die niet 100% voldeden, of in ieder geval van vergelijkbaar niveau zijn als Teze, Boscagli, Rosario. Ik noem maar eens een Schwaab, Isimat, Brenet, Ramselaar etc.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 20 januari 2021 om 08:25:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 20 januari 2021 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.



Ben het hier ook niet mee eens nee. Mits iedereen fit is, hebben we met de voorste vier (Gotze, Malen, Gakpo, Madueke), onze backs en Sangare spelers van topklasse in huis (zeker voor ED-begrippen). De overige jongens (Teze, Rosario, Boscagli, Mvogo) zijn niet geweldig, maar nog altijd beter dan jongens als Derijck, Zanka, Waterman, Engelaar etc.

Overigens begint Schmidt steeds meer op van Bommel te lijken, vind niet dat die PSV een dienst verleent met zo'n soort teksten:

open/sluit de onderstaande quote:

Roger Schmidt verschilde na de moeizame overwinning van PSV in de kwartfinale van de KNVB Beker duidelijk van mening met FC Volendam-collega Wim Jonk. Volgens de Duitse trainer van de Eindhovenaren was de 0-2 wél verdiend.

Jonk meende na afloop dat zijn ploeg zichzelf veel te kort had gedaan. Een 4-2 was een betere afspiegeling van de verhoudingen geweest, meende hij voor de camera van ESPN. "Dat heeft iedereen toch kunnen zien? We zijn toch niet blind? Als je zo'n wedstrijd op de mat legt in de eerste helft, is het meestal gespeeld. PSV gaat dan echt geen drie goals meer maken hoor, echt niet."

Daar is Schmidt het desondanks niet mee eens. "Op basis van de tweede helft is het verdiend", zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad. "En dat het een moeilijke wedstrijd zou worden, dat had ik wel verwacht. De tegenstander was heel gemotiveerd en liet zien waarom ze er goed bij staan op het tweede niveau."



Je werd compleet ondersteboven gespeeld door de nummer 7 van de KKD. Hoe durf je dit te zeggen?



Wat boeit het in hemelsnaam wat hij na een wedstrijd zegt? Het zijn allemaal toneelstukjes. Ik begrijp maar niet waarom je je er keer op keer zo druk om blijft maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 januari 2021 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 20 januari 2021 om 08:25:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 20 januari 2021 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.



Ben het hier ook niet mee eens nee. Mits iedereen fit is, hebben we met de voorste vier (Gotze, Malen, Gakpo, Madueke), onze backs en Sangare spelers van topklasse in huis (zeker voor ED-begrippen). De overige jongens (Teze, Rosario, Boscagli, Mvogo) zijn niet geweldig, maar nog altijd beter dan jongens als Derijck, Zanka, Waterman, Engelaar etc.

Overigens begint Schmidt steeds meer op van Bommel te lijken, vind niet dat die PSV een dienst verleent met zo'n soort teksten:

open/sluit de onderstaande quote:

Roger Schmidt verschilde na de moeizame overwinning van PSV in de kwartfinale van de KNVB Beker duidelijk van mening met FC Volendam-collega Wim Jonk. Volgens de Duitse trainer van de Eindhovenaren was de 0-2 wél verdiend.

Jonk meende na afloop dat zijn ploeg zichzelf veel te kort had gedaan. Een 4-2 was een betere afspiegeling van de verhoudingen geweest, meende hij voor de camera van ESPN. "Dat heeft iedereen toch kunnen zien? We zijn toch niet blind? Als je zo'n wedstrijd op de mat legt in de eerste helft, is het meestal gespeeld. PSV gaat dan echt geen drie goals meer maken hoor, echt niet."

Daar is Schmidt het desondanks niet mee eens. "Op basis van de tweede helft is het verdiend", zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad. "En dat het een moeilijke wedstrijd zou worden, dat had ik wel verwacht. De tegenstander was heel gemotiveerd en liet zien waarom ze er goed bij staan op het tweede niveau."



Je werd compleet ondersteboven gespeeld door de nummer 7 van de KKD. Hoe durf je dit te zeggen?



Wat boeit het in hemelsnaam wat hij na een wedstrijd zegt? Het zijn allemaal toneelstukjes. Ik begrijp maar niet waarom je je er keer op keer zo druk om blijft maken.



Omdat dit negatief afstraalt op PSV. Ik weet dat dat wel een dingetje is bij mij, maar ik vind dat het allemaal wel iets realistischer mag. Cocu was natuurlijk nooit op een gek woord te betrappen, maar als het slecht was, dan gaf die dat ook ruiterlijk toe. Sinds MvB hebben we coaches die zelfs na absolute veegpartijen aangeven dat het allemaal wel meevalt.

'The wind also played a role.'

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 20 januari 2021 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.



Meen je dit echt?? De beste selectie sinds jaren en misschien wel deze eeuw?

Als je als supporter op een dergelijke onrealistische manier naar onze selectie kijkt, dan snap ik wel dat iedere mindere wedstrijd opnieuw aanvoelt als een (onnodige) wanprestatie.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat de eerste helft gisteren waardeloos was. PSV liet zich afbluffen, de kaas van het brood eten en kon alleen maar toekijken hoe de nr 7 van de KKD ons regelmatig overrompelde. Af en toe legden onze verdedigers de ballen gewoon panklaar voor het inschieten. Het is geluk dat we tegen Volendam speelden, want een eredivisieploeg had er wel 3 of 4 van die kansen ingeschoten. Al moet je natuurlijk ook bedenken dat als de 1-0 valt, het wedstrijdbeeld waarschijnlijk gaat veranderen. Onbewust trekt Volendam zich wat meer terug, de noodzaak bij PSV wordt groter en dan krijg je andere verhoudingen op het veld.

De tweede helft vind ik dat PSV over het algemeen prima heeft gespeeld. Ze zaten er fel op, op de laatste 5 minuten na heeft Volendam niks meer kunnen creëren. PSV scoorde een goede goal, kreeg nog een paar goede mogelijkheden en beslist de wedstrijd met een (uitermate zwak ingeschoten) strafschop.

Kwartfinale bereikt, de vraag is of we dan weer richting Jupiler League mogen, of dat er dan een grotere wedstrijd voor ons uit de koker gaat komen!

 

+1/-0

Heb een andere wedstrijd gezien dan enkele posters hier (alswel wat media) zo te zien.

Thomas en Baumgartl behoorden gister m.i tot de beteren op het veld. Samen met Max en Madueke (of Mandueke in Volendams).

Zahavi was op 1 moment na absoluut dramatisch slecht in zijn invalbeurt.

Dumfries wist vrijwel geen enkele mogelijkheid om een goeie voorzet of voortzetting te geven om te zetten in een goeie voorzet of voorzetting. Die schwalbes helpen ons, maar zo moet dat toch echt niet veel vaker.

Unnerstall maakte een aantal super reddingen maar steeds de verkeerde beslissing in de eerste helft als V'dam hoog druk zette.

V'dam was werkelijk uitstekend de eerste 20 a 25 minuten, maar het was ook duidelijk dat ze dat geen 90min gingen volhouden. Al was PSV wel dom om proberen door het centrum te voetballen van achteruit; dit was m.i. meer een geval van een prima tegenstander (in die fase) dan dat PSV nou zo matig was in de eerste helft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 20 januari 2021 om 09:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 januari 2021 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 20 januari 2021 om 08:25:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 20 januari 2021 om 00:11:

open/sluit de onderstaande quote:

A33 schreef op 19 januari 2021 om 22:47:

Ligt ook niet aan de trainer, maar aan de samenstelling van de ploeg. Veel te veel middelmaat.


Beste selectie sinds jaren (misschien wel deze eeuw?) en dan nog hebben supporters het over te veel middelmaat.



Ben het hier ook niet mee eens nee. Mits iedereen fit is, hebben we met de voorste vier (Gotze, Malen, Gakpo, Madueke), onze backs en Sangare spelers van topklasse in huis (zeker voor ED-begrippen). De overige jongens (Teze, Rosario, Boscagli, Mvogo) zijn niet geweldig, maar nog altijd beter dan jongens als Derijck, Zanka, Waterman, Engelaar etc.

Overigens begint Schmidt steeds meer op van Bommel te lijken, vind niet dat die PSV een dienst verleent met zo'n soort teksten:

open/sluit de onderstaande quote:

Roger Schmidt verschilde na de moeizame overwinning van PSV in de kwartfinale van de KNVB Beker duidelijk van mening met FC Volendam-collega Wim Jonk. Volgens de Duitse trainer van de Eindhovenaren was de 0-2 wél verdiend.

Jonk meende na afloop dat zijn ploeg zichzelf veel te kort had gedaan. Een 4-2 was een betere afspiegeling van de verhoudingen geweest, meende hij voor de camera van ESPN. "Dat heeft iedereen toch kunnen zien? We zijn toch niet blind? Als je zo'n wedstrijd op de mat legt in de eerste helft, is het meestal gespeeld. PSV gaat dan echt geen drie goals meer maken hoor, echt niet."

Daar is Schmidt het desondanks niet mee eens. "Op basis van de tweede helft is het verdiend", zegt hij tegen het Eindhovens Dagblad. "En dat het een moeilijke wedstrijd zou worden, dat had ik wel verwacht. De tegenstander was heel gemotiveerd en liet zien waarom ze er goed bij staan op het tweede niveau."



Je werd compleet ondersteboven gespeeld door de nummer 7 van de KKD. Hoe durf je dit te zeggen?



Wat boeit het in hemelsnaam wat hij na een wedstrijd zegt? Het zijn allemaal toneelstukjes. Ik begrijp maar niet waarom je je er keer op keer zo druk om blijft maken.



Omdat dit negatief afstraalt op PSV. Ik weet dat dat wel een dingetje is bij mij, maar ik vind dat het allemaal wel iets realistischer mag. Cocu was natuurlijk nooit op een gek woord te betrappen, maar als het slecht was, dan gaf die dat ook ruiterlijk toe. Sinds MvB hebben we coaches die zelfs na absolute veegpartijen aangeven dat het allemaal wel meevalt.

'The wind also played a role.'



Ik denk dat het niet persé met onze coach te maken heeft, maar meer met de tijd.
Je kan wekelijks bij elke analyse van coaches na elke wedstrijd dit soort vraagtekens zetten. Ik hoorde ten Hag zeggen dat ze oppermachtig waren tegen Feyenoord en Advocaat vervolgens roepen dat hij de volgende keer precies hetzelfde zou starten tegen Ajax. Zelfs Konings reageerde vrij laconiek na de historisch 0-13 dit seizoen.

Voor mij is het vooral een reden om de interviews na afloop over te slaan: spelers zijn zo platgeslagen met mediatraining dat ze niks meer zeggen en de coach kijkt er zijn eigen bril naar en probeert het niet erger te maken dan het is.

 

+2/-0

Baumgartl was werkelijk dramatisch, hoe hij op een gegeven moment de bal zo naar de tegenstander speelt in ons eigen 5 meter gebied.. Opbouwend ook drama.
Unnerstall paar wereld reddingen, maar ook veel ballen simpel over de zijlijn of zelfs rechtstreeks naar de tegenstander. Mvogo echt gewoon beter.

Zahavi viel niet sterk in, maar als de aanvoer zo slecht is , verzuipt iedere spits, zie Malen in de eerste 70 minuten.
Ihataren 16 wedstrijden , 2 goals , 0 assist..

Eerste helft zwak, 2de helft redelijk, gewoon kwartfinale. Punt.

Wat wel zorgelijk is , zijn wederom de vele blessures, Gotze toch veel er uit, Gakpo weer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

B O M M E L schreef op 20 januari 2021 om 10:12:

Heb een andere wedstrijd gezien dan enkele posters hier (alswel wat media) zo te zien.

Thomas en Baumgartl behoorden gister m.i tot de beteren op het veld. Samen met Max en Madueke (of Mandueke in Volendams).

Zahavi was op 1 moment na absoluut dramatisch slecht in zijn invalbeurt.

Dumfries wist vrijwel geen enkele mogelijkheid om een goeie voorzet of voortzetting te geven om te zetten in een goeie voorzet of voorzetting. Die schwalbes helpen ons, maar zo moet dat toch echt niet veel vaker.

Unnerstall maakte een aantal super reddingen maar steeds de verkeerde beslissing in de eerste helft als V'dam hoog druk zette.

V'dam was werkelijk uitstekend de eerste 20 a 25 minuten, maar het was ook duidelijk dat ze dat geen 90min gingen volhouden. Al was PSV wel dom om proberen door het centrum te voetballen van achteruit; dit was m.i. meer een geval van een prima tegenstander (in die fase) dan dat PSV nou zo matig was in de eerste helft.



B O M M E L, ik ben het zeker niet oneens met wat je schrijft, maar het mag toch niet zo zijn dat een ploeg uit de Keuken Kampioen Divisie, die niet eens in aanmerking komt voor direct promotie, ons voetballend de baas is? Dat is toch volkomen op het conto van PSV te schrijven? Dat dacht het op halve kracht te kunnen doen?

Ik vond Thomas gisteren idd goed, maar die stond ook alleen op het veld in de 2e helft. Maar ik heb Baumgartl 2x door pure onkunde een bal panklaar zien leggen voor een Volendam speler, dan kun je in mijn ogen al niet meer over een goede wedstrijd spreken. Madueke was inderdaad ook een lichtpuntje.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Beker] FC Volendam - PSV