Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] ADO Den Haag - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Voor PSV wacht zaterdag een uitwedstrijd tegen degradatiekandidaat ADO Den Haag. De Hagenezen staan op de 17de plek in de Eredivisie en dat zou aan het eind van het seizoen betekenen dat ze zouden degraderen naar de Keuken Kampioen Divisie. In november werd vanwege de resultaten de trainer al ontslagen, maar sindsdien is het nog niet heel veel beter gegaan met ADO. Om die reden werden afgelopen transferperiode liefst negen nieuwe spelers aangetrokken.

PSV speelde tot nu toe 46 keer in Den Haag voor de Eredivisie. Daarvan wist het precies de helft te winnen. 16 keer kende het duel geen winnaar, terwijl de thuisploeg uiteindelijk 7 keer won. In het seizoen 2018/2019 werd de grootste zege ooit behaald in Den Haag toen met liefst 0-7 werd gewonnen. Érick Gutíerrez maakte zijn debuut voor PSV in die wedstrijd en liet zich direct zien met een schitterende assist én treffer. Vorig seizoen werd met 0-3 gewonnen, terwijl eerder dit seizoen het duel in het Philips Stadion in een 4-0 zege eindigde.

De selectie van ADO Den Haag kent meerdere spelers met een verleden bij PSV. Lassane Faye, Abdenasser El Khayati, Bobby Adekanye, Younes Mokhtar en Amar Catic speelden allemaal in de jeugdopleiding van PSV, maar uiteindelijk kwam alleen Catic ook daadwerkelijk tot het eerste elftal. Ook doelman Luuk Koopmans stond onder contract bij PSV, maar hij keepte alleen voor Jong PSV. Hij behoorde echter wel tot de A-selectie in het seizoen 2017/2018 landskampioen werd. Trainer Ruud Brood was in dat seizoen assistent onder Phillip Cocu, terwijl keeperstrainer Hans Segers als speler en keeperstrainer bij PSV actief is geweest.

 

+1/-0

Weer een lastig karwei, want de stand op de ranglijst van een tegenstander zegt tegenwoordig niets meer.
Het wordt hoe dan ook weer moeilijk zolang het 0-0 staat. Ook bij 0-1 blijft het billen knijpen en dus
maar hopen op scherpte in de afronding voorin.
Mochten Gakpo en vooral Gotze al minuten kunnen maken vergroot dat meteen onze kansen op een goed resultaat.

 

+1/-0

Het PSV wat ik ken wint gewoon makkelijk van de nr 17. Ook al zijn er een paar talenten er niet bij.

0-3.

 

+1/-0

ik denk dat ze helemaal geen risico gaan nemen met die twee. Waardoor ze a.s. donderdag natuurlijk ook niet mee doen(want geen ritme).
Gelukkig hebben we ze dan de rest van het seizoen wel weer beschikbaar, Oh wacht dan spelen we nergens meer voor😒

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 13 februari 2021 om 11:01:

ik denk dat ze helemaal geen risico gaan nemen met die twee. Waardoor ze a.s. donderdag natuurlijk ook niet mee doen(want geen ritme).
Gelukkig hebben we ze dan de rest van het seizoen wel weer beschikbaar, Oh wacht dan spelen we nergens meer voor😒




We spelen nergens meer voor...?

Ajax moet nog tegen Utrecht, uit naar Feyenoord, PSV, Vitesse. En thuis tegen AZ.

PSV krijgt Ajax, Feyenoord en Vitesse nog thuis.

Kortom die 7 punten voorsprong stellen momenteel nog geen ene reet voor. Ajax krijgt een drukker programma. Inhaal wedstrijd tegen FC Utrecht. En je kunt er vanuit gaan dat ze nog een bekerwedstrijd tegen Feyenoord gaan krijgen.

PSV word de komende weken met een uitgeruste en fitte Gakpo, Götze en Madueke er niet slechter op lijkt me.

 

+1/-0

Als we heel goed ons best doen halen we 6 punten in die drie wedstrijden. Dan mogen onze vrienden 10 punten verspelen in die 5 wedstrijden. Het zou kunnen hoor maar ik zie het niet gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 13 februari 2021 om 11:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 13 februari 2021 om 11:01:

ik denk dat ze helemaal geen risico gaan nemen met die twee. Waardoor ze a.s. donderdag natuurlijk ook niet mee doen(want geen ritme).
Gelukkig hebben we ze dan de rest van het seizoen wel weer beschikbaar, Oh wacht dan spelen we nergens meer voor😒




We spelen nergens meer voor...?

Ajax moet nog tegen Utrecht, uit naar Feyenoord, PSV, Vitesse. En thuis tegen AZ.

PSV krijgt Ajax, Feyenoord en Vitesse nog thuis.

Kortom die 7 punten voorsprong stellen momenteel nog geen ene reet voor. Ajax krijgt een drukker programma. Inhaal wedstrijd tegen FC Utrecht. En je kunt er vanuit gaan dat ze nog een bekerwedstrijd tegen Feyenoord gaan krijgen.

PSV word de komende weken met een uitgeruste en fitte Gakpo, Götze en Madueke er niet slechter op lijkt me.



Natuurlijk spelen we nog ergens voor, daar heb je gelijk in.
Maar ik had toch liever 7 punten voorsprong gehad dan 7 punten achterstand.
Niettemin zijn er beslist nog titelkansen met zoveel wedstrijden voor de boeg.
Het verschil in winstpunten is immers slechts 4.

Maar kreten die ik elders lees als zouden we vanmiddag een makkie hebben in Den Haag snap ik minder. Ik ben dit seizoen blij met elke zege, hoe klein of moeilijk behaald dan ook.

 

+1/-0

Wat een waardeloze voorhoede weer. Thomas bewijst al maand in, maand uit dat hij technisch te kort komt voor een plek in de voorhoede (en eigenlijk voor elke plek bij PSV), terwijl Vertessen in die vier invalbeurtjes alleen maar over het veld heeft lopen draven, struikelend over z'n eigen voeten. Ik ben geen fan van Piroe, maar in december speelde hij vijf keer mee en scoorde drie keer. Vervolgens mocht hij in deze drukke weken maarliefst 11 minuten meepikken..

Sangare en Rosario hebben ook nog geen wedstrijd gemist in 2021 en zeker die eerste is voetballend extreem uit vorm. Guti heeft ondertussen al weer vijf keer mogen invallen, hoezo geven we die niet eens een kans in de basis?

Dat Dumfries eens rust krijgt lijkt me wel goed, die lijkt al een aantal weken niet okselfris te zijn.

En tsja, dan onze geblesseerden, om gek van te worden. Weer geen Gakpo, maar vooral WEER geen Gotze. Ondertussen heeft hij meer wedstrijden gemist (14) dan gespeeld (13). Ligt er alweer bijna twee maanden uit, dus ik verwacht hem volgende week (ofwel tegen Olympiakos ofwel tegen Vitesse) ook nog niet in de basis. Er zijn nog maar 14 wedstrijden te gaan na vandaag, voor mij begint de periode-Gotze toch op een fikse teleurstelling uit te lopen.

 

+1/-0

Als die eerste 2 ballen van Baumgartl maar geen voorbode zijn. OMG

 

+1/-0

Heb het eigenlijk al wel weer gezien als ik eerlijk ben.

 

+1/-0

Eerlijk gezegd zijn we alleen tegen Ajax zo fel begonnen in 2021. Al hadden we wel allang 2-0 moeten voorstaan na de kansen voor Malen, Zahavi en Boscagli.

*edit*

En ondertussen missen we penalty 4 van het seizoen. 1/3de van de penalties vliegt er niet in.

Overigens loopt Donyell er gigantisch chagrijnig bij, of ligt dat aan mij?

 

+1/-0

Nou, Baumgartl wisselen, kan ie stoppen op z'n hoogtepunt :P

Ah, de VAR, want 1000 procent fout natuurlijk. Shit man, dat ze hier nog naar kijken is al verwerpelijk genoeg.

Ah, mis. Wat een verrassing. Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

 

+1/-0

PSV zal het uiteindelijk nog wel winnen, maar met 1-0 achter komen is al belachelijk. Je zou bijna gaan denken dat ze het express doen.

Dat de trainer het weer eens om moest gooien helpt ook niet.

 

+1/-0

Gaat best lekker toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 13 februari 2021 om 17:04:

PSV zal het uiteindelijk nog wel winnen, maar met 1-0 achter komen is al belachelijk. Je zou bijna gaan denken dat ze het express doen.

Dat de trainer het weer eens om moest gooien helpt ook niet.



Uiteindelijk gaat dit ook tussen de kopjes zitten. Ondertussen al 6 goede/grote kansen en een penalty gemist. Je moet gewoon 4-0/5-0 voorstaan bij rust, maar daarentegen sta je 1-0 achter omdat we beschikken over een CV die bij FC Emmen nog niet eens in de basis zou staan.

ADO denkt ook 'schiet alle ballen maar corner', want we hebben er al tien gehad en maar eentje was degelijk.

 

+1/-0

Die Baum toch, ballen in niemandsland,verkeerd instappen, iemand in de 16 in de dekking aanspelen. En dan die subtiele balletjes van Rosario de 16 in.

Krijg hier al bijna ruzie waarom ik dan in hemelsnaam ga zitten kijken?

 

+1/-0

Idiote trainer met zijn rare keuzes, maar dan nog.. die keeper speelt van zijn leven niet meer zo'n wedstrijd. Tegen Ajax krijgt hij er weer 7 om de oren

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 13 februari 2021 om 17:22:

Die Baum toch, ballen in niemandsland,verkeerd instappen, iemand in de 16 in de dekking aanspelen. En dan die subtiele balletjes van Rosario de 16 in.

Krijg hier al bijna ruzie waarom ik dan in hemelsnaam ga zitten kijken?



Hier ook. 'Als je er alleen maar chagrijnig van wordt moet je het opzeggen".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 13 februari 2021 om 17:22:

Die Baum toch, ballen in niemandsland,verkeerd instappen, iemand in de 16 in de dekking aanspelen. En dan die subtiele balletjes van Rosario de 16 in.

Krijg hier al bijna ruzie waarom ik dan in hemelsnaam ga zitten kijken?



Dit was echt weer belachelijk inderdaad. Alhoewel we dat dit seizoen wel vaker zien, het voetballend uitverdedigen is een beetje doorgeslagen.

Ik krijg ondertussen sterk de indruk dat je in China gewoon alle ballen door het midden kan schieten en dan op +25 goals komt. Als die ook maar enigszins een hoek had uitgekozen dan moch Zahavi nu al de bal mee naar huis nemen.

Ben benieuwd naar de reactie van Schmidt nu. Aan de ene kant kan je zeggen dat we veel kansen creeren, dus waarom zou je iets wijzen. Aan de andere kant zie ik Baumgartl en Vertessen graag gewisseld worden voor Dumfries en Mo/Piroe.

 

+1/-0

Baumie: schande in PSV shirt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [Ere] ADO Den Haag - PSV