Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [CL] Galatasaray - PSV \'28-07-2021\' - 20:00

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Nog geen wedstrijdtopic over de return tegen Galatasaray vanavond.

Door de grote uitslag vorige week, én het krachtsverschil dat we toen zagen, mogen we natuurlijk niet meer in de problemen komen vanavond. Toch moet de buit natuurlijk nog wel even binnengehaald worden, want op het moment hebben we nog niks.

Ik verwacht dezelfde basisopstelling als vorige week, misschien nu met Gakpo in de basis t.o.v. Vertessen. En als we dan dezelfde werklust en intenties aan de dag leggen als vorige week, dan is de kans groot dat we weer gaan winnen.

Toch moeten we waken voor onderschatting. Echt stabiel zijn we als PSV al een flinke tijd niet meer geweest, en mocht je een snelle tegengoal krijgen, dan is het toch even oppassen.

 

+1/-0

Met basically een 5-0 voorsprong die we mogen verdedigen in Istanbul mag/kan dit natuurlijk niet meer fout gaan.

Mijn voorspelling: 2-2

 

+1/-0

5-1 is never basically 5-0. Zelfs niet in de tijd dat de uitdoelpunten bog dubbel telden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Voetbalvisie schreef op 28 juli 2021 om 15:21:

Met basically een 5-0 voorsprong die we mogen verdedigen in Istanbul mag/kan dit natuurlijk niet meer fout gaan.

Mijn voorspelling: 2-2



Ik snap hem ook niet helemaal.

Het is basically een 4-0 voorsprong, dat wel.

Ik verwacht ook een doelpuntrijk gelijkspel en zou daar ook meer dan tevreden mee zijn.

 

+1/-0

My bad, te snel getypt guys. Maar inderdaad, basically 4-0. ;)

 

+1/-0

Kijk, dat is voetbalvisie ;)

 

+1/-0

Gewoon winnen en weer een Europees punt bijschrijven. Kunnen we zeer goed gebruiken.

 

+1/-0

Ik ben ook zo'n sukkel die stiekem toch nog wat zenuwachtig is, ondanks een 5-1 voorsprong. Ik heb zoveel FM gespeeld in mijn leven, dat ik weet dat dit soort potjes pas gespeeld zijn, als de scheids heeft afgefloten.

 

+2/-0

Ondanks dat de wedstrijd niet in de buurt komt van het niveau van vorige week, lijkt het bij vlagen wel gewoon meer op voetbal en automatismen dan vorig seizoen. Veel 1x raken, wat er gewoon goed uitziet. Als ze wat maandjes onderweg zijn... wie weet.

 

+1/-0

Mag nooit meer fout gaan dit uiteraard. Het niveau is inderdaad niet om over naar huis te schrijven, wat ook mede te maken heeft met het feit dat Galatasaray de wedstrijd speelt alsof ze een oefenwedstrijd aan het spelen zijn. Komt de wedstrijd niet ten goede, mijn eerdere 2-2 voorspelling was ook uitgegaan van wat meer krachten vanuit Turkse kant.

Nu moet je gewoon met 0-2 of 1-2/1-3 uitlopen en de wedstrijd dood maken en uitspelen.

 

+1/-0

Prima potje. Heer en meester, maar waarom Viergever brengen. Breng dan lekker Obispo of Teze. 7-0, die hebben toch de toekomst en die Mauro rent ook alleen maar beetje als een kip zonder kop en kan er geen snars van, breng dan Fofana of Vertessen, ook die hebben de toekomst!

Het zou wel leuk zijn om onze talenten beetje te paaien en ze niet kapot te maken. Sambo, Obispo en Fofana moeten bijtekenen!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 juli 2021, 23:04:16.

 

+3/-1

Chill out, het is nog een lang seizoen. En als dit talenten kapotmaken is... Schmidt heeft Madueke, Gakpo en Boscagli in stelling gebracht en zonder hem wist ook niemand dat Teze basismateriaal was. Daarnaast Vertessen een stap laten zetten. En dat in 12 maanden.

 

+2/-0

Van Gakpo en Madueke kon mijn moeder zien dat het supertalenten zijn. Teze laat hij keihard vallen nu voor een Mwene die er niets van kan. Vertessen en Boscagli heeft hij goed gezien, maar ik zou Vertessen dan wel graag eerder zien dan Mauro.

Ik ben niet anti Schmidt overigens, maar ik zou wel graag hebben dat hij zich wat beter verplaatst in jonge spelers en in wat het verdienmodel voor ons cluppie is!

 

+2/-1

Vertessen werd uit voorzorg aan de kant gehouden omdat hij lichte klachten had.

Nu ben je weer dat Mwene er niets van kan (gisteren kwam je er nog op terug), wat totale onzin is. Hij laat Teze helemaal niet keihard vallen. Schmidt geeft zelf aan dat Teze nog wat moeite heeft om te wennen aan zijn nieuwe rol aan de rechterkant en daarom nu Mwene nog de voorkeur krijgt.

Echt waar, wat een onzin komt er tegenwoordig voorbij hier. Een talent moet een keer op de bank zitten en direct laat de trainer hem 'keihard' vallen.

 

+5/-0

Van Vertessen wist ik niet. Teze is van origine rechtsback, dus dat vind ik dan gek (en ik vind inderdaad dat Mwene er niets van kan) en Viergever zou ik nooit meer opstellen. Mag ik vinden toch ofniet?

Ik vind hem niet veel beter dan Obispo of Teze centraal. Geef die minuten dan aan één van hun. Zij hebben de toekomst; al helemaal als je 7-0 voorstaat.

 

+1/-0

Ik zou ook de voorkeur gegeven hebben aan Obispo hoor. Ik zou volgende week ook Obispo opstellen. Niet vanwege de toekomst, maar simpelweg omdat ik Obispo een betere speler vind.

Natuurlijk is Teze van origine een rechtsback, maar als je een heel seizoen als centrale verdediger speelt is het natuurlijk wel weer wennen als je plotseling weer als rechtsback moet gaan spelen. Bovendien is het ook anders spelen zoals hij het gewend was als rechtsback. Dat gaf Dumfries vorig jaar ook regelmatig aan dat hij in het begin heel erg moest wennen aan de speelstijl van Schmidt en wat er van hem werd verwacht als rechtsback. Teze komt vanzelf wel weer terug in de basis op die plek.

 

+1/-0

Hmmm ok ok! Toen was het wel 4 2 2 2 natuurlijk en nu niet meer (wat betreft Teze). Ik hoop op een heel mooi seizoen, maar ben er gewoon beetje bang voor dat we straks allemaal spelers van midden en eind twintig gaan gebruiken en dat de jongens die ons later geld moeten gaan opleveren niet of te weinig aan de bak komen.

Terwijl juist dit volgens mij de enige manier is om Ajax bij te kunnen blijven benen. Helemaal omdat we nu een basis hebben met heel veel ervaring; Max, Ramalho, Ginkel, Gotze en Zahavi zou ik daarachter graag onze talenten minuten zien maken.

Natuurlijk spelen Boscagli, Gakpo en Madueke, maar ik hoop dat ook Obispo, Teze, Sambo, Oppegard, Vertessen en Fofana gaan vlammen; ik heb vertrouwen in ze en ik hoop niet dat spelers als Viergever, Mwene, Thomas en Lukinho (als hij komt) de ontwikkeling van onze talenten in de weg gaan zitten.

Maar ik zal ophouden met blijven doorzeuren over dit onderwerp; op naar de CL!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 juli 2021, 23:32:54.

 

+2/-0

Degelijk gespeeld, ik hoop dat Obispo volgende week in de basis staat.

Grote winstpunt tegenover vorig jaar is dat er ook vanaf het centrale middenveld dreiging is, en gescoord wordt.

Teze nog voor Mwene en gaan met die boot. Mwene goeie back up.
Madueke zou wel eens +15 goals kunnen gaan maken.

 

+1/-0

Zou ik aan willen scherpen. Zonder serieuze blessures maakt hij er 20+.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 29 juli 2021 om 06:24:

Degelijk gespeeld, ik hoop dat Obispo volgende week in de basis staat.

Grote winstpunt tegenover vorig jaar is dat er ook vanaf het centrale middenveld dreiging is, en gescoord wordt.

Teze nog voor Mwene en gaan met die boot. Mwene goeie back up.
Madueke zou wel eens +15 goals kunnen gaan maken.



Het is hopelijk of Teze (met Ramalho op links) of Obispo. Indien je weer voor Viergever kiest geef je signaal af aan Obispo en gaat hij zeker niet verlengen, wat dan ook zijn goedrecht is. Ik vind Viergever maar een beperkte speler met wat ervaring.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [CL] Galatasaray - PSV \'28-07-2021\' - 20:00