Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 06 november 2019 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 21:32:

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?


Mee eens, ik vind het ook jammer. Hier moet iedereen toch volwassen mee om kunnen gaan?



Maar dat konden velen duidelijk niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Asmo schreef op 06 november 2019 om 22:29:

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 06 november 2019 om 22:11:
Mee eens, ik vind het ook jammer. Hier moet iedereen toch volwassen mee om kunnen gaan?


Idem hier. Ik vind het ook jammer. Zoals justifier al opmerkte, je kan zo de droeftoeters en kleuters disliken en bv trollen laten weten dat hun reacties niet gewaardeerd worden.



Maar beste Asmo: dit gebeurde niet. Prima reacties werden ook stelselmatig unliked. En ja, met name bij mij. Dat mensen wat van mij vinden is hun goed recht en ik kan dat nog wel begrijpen ook maar als zo'n functie stelselmatig misbruikt wordt moet er gewoon ingegrepen worden. Klasse actie en ik hoop dat het in stand blijft zo.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 21:32:

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?




:D :D :D



Over negatief pubergedrag gesproken .

 

+3/-2

Ik heb gemengde gevoelens bij deze aanpassing. Aan de ene kant snap ik heel goed dat besloten is om dislikes weg te halen, omdat er voortdurend etters op de site alle posts disliken. Bijvoorbeeld het artikel na de wedstrijd tegen Sparta schrijf ik een oneliner: ik vind 2-2 een teleurstellend resultaat. Ik was op dat moment gefrustreerd over de uitslag en heb het daarom maar bij die ene zin gelaten. Maar die stond vervolgens op -1. Dat is onbegrijpelijk. Het is geen post die likes verdient, maar hoezo zou je zoiets downvoten? Dit probleem (hetzelfde probleem wat o.a. BPC overigens regelmatig heeft aangehaald in het verleden) is hiermee uit de wereld.

Aan de andere kant zie ik nu al een nieuw probleem met het ontbreken van dislikes. Op de voorpagina staat een artikel over de mogelijke interesse van PSV in Mexicaans international Guzmán. De eerste post volgens mij leest iets in de trant van: "leuk, kan vBommel die ook op de bank zetten". Ik vind dat persoonlijk een verschrikkelijk domme en etterige reactie. Slaat nergens op, is gewoon goedkoop tegen de trainer aanschoppen omdat die op het moment totaal niet populair is. Ongeacht of de kritiek op vBommel terecht is of niet, dit blijft een verschrikkelijk kinderachtige uitspraak. Maar die staat nu wel op +5 omdat we nou eenmaal een aantal ettertjes hebben rondlopen hier. Dat er ook 20 mensen op dislike zouden hebben geduwd is nu niet meer te zien. De enige manier om die post te laten "ondersneeuwen" is om elke andere post te liken. Maar veel posts zijn, zoals mijn voorgaande voorbeeld, posts waar je geen like of dislike aan geeft. Dus krijg je nu dat een aantal goede posts veel likes hebben, gevolgd door een aantal domme, etterige uitspraken die likes krijgen omdat mensen hun frustratie kwijt moeten. Dat is geen positieve ontwikkeling wat mij betreft.

 

+4/-0

+1 is het nieuwe -8 zullen we maar zeggen..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

NeedPants schreef op 07 november 2019 om 13:08:

Ik heb gemengde gevoelens bij deze aanpassing. Aan de ene kant snap ik heel goed dat besloten is om dislikes weg te halen, omdat er voortdurend etters op de site alle posts disliken. Bijvoorbeeld het artikel na de wedstrijd tegen Sparta schrijf ik een oneliner: ik vind 2-2 een teleurstellend resultaat. Ik was op dat moment gefrustreerd over de uitslag en heb het daarom maar bij die ene zin gelaten. Maar die stond vervolgens op -1. Dat is onbegrijpelijk. Het is geen post die likes verdient, maar hoezo zou je zoiets downvoten? Dit probleem (hetzelfde probleem wat o.a. BPC overigens regelmatig heeft aangehaald in het verleden) is hiermee uit de wereld.

Aan de andere kant zie ik nu al een nieuw probleem met het ontbreken van dislikes. Op de voorpagina staat een artikel over de mogelijke interesse van PSV in Mexicaans international Guzmán. De eerste post volgens mij leest iets in de trant van: "leuk, kan vBommel die ook op de bank zetten". Ik vind dat persoonlijk een verschrikkelijk domme en etterige reactie. Slaat nergens op, is gewoon goedkoop tegen de trainer aanschoppen omdat die op het moment totaal niet populair is. Ongeacht of de kritiek op vBommel terecht is of niet, dit blijft een verschrikkelijk kinderachtige uitspraak. Maar die staat nu wel op +5 omdat we nou eenmaal een aantal ettertjes hebben rondlopen hier. Dat er ook 20 mensen op dislike zouden hebben geduwd is nu niet meer te zien. De enige manier om die post te laten "ondersneeuwen" is om elke andere post te liken. Maar veel posts zijn, zoals mijn voorgaande voorbeeld, posts waar je geen like of dislike aan geeft. Dus krijg je nu dat een aantal goede posts veel likes hebben, gevolgd door een aantal domme, etterige uitspraken die likes krijgen omdat mensen hun frustratie kwijt moeten. Dat is geen positieve ontwikkeling wat mij betreft.




Beoordelingen helemaal weghalen is ook een optie en volgens mij de beste .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Wim L schreef op 07 november 2019 om 07:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Justifier schreef op 06 november 2019 om 21:32:

Jammer, ik vind het like/dislike juist wel een volwassen functie. Daarmee kon ik juist “de kleuters en droeftoeters” disliken. Tis maar hoe je bekijkt. Het werkt de andere kant op ook in je voordeel.

Hoe gaat er gemeten worden of het de forummers bevalt? Een poll op de homepage?




:D :D :D



Over negatief pubergedrag gesproken .



Och och, kom jij ook eens onder je steen vandaan ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Big Paul Castellano schreef op 06 november 2019 om 23:33:

open/sluit de onderstaande quote:

JaPo schreef op 06 november 2019 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Kun je de likes dan ook niet weghalen? Zeker zo eerlijk dan.



Waarom een positief punt weghalen? Positief is prima. Dat negatieve pubergedrag juist niet.



Omdat het neigt naar sarcasme. Ik kan nu roepen dat Rosario de beste speler is van PSV . Geen dislikes .

Maar pas op !!! Als je geïrriteerd raakt en op de man gaat spelen krijg je een rode kaart en dat is niet zo moeilijk na vanavond toch ? :D :D :D :D :D :D :D :D

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 november 2019, 22:21:54.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Dit vind ik geen goed idee Stefan. Bij bv provider ZIGGO , hoorde ik vandaag , krijgt men 5 email adressen.
Betekent dus dat je vijf nick name's aan kan maken op deze site. vier like's aan kunt maken. Het gene hier ook daadwerkelijk aan de orde is gezien de schrijfwijze div . personen. Haal dan de gehele beoordelingen weg. Zeker wel zo eerlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 08 november 2019 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Dit vind ik geen goed idee Stefan. Bij bv provider ZIGGO , hoorde ik vandaag , krijgt men 5 email adressen.
Betekent dus dat je vijf nick name's aan kan maken op deze site. vier like's aan kunt maken. Het gene hier ook daadwerkelijk aan de orde is gezien de schrijfwijze div . personen. Haal dan de gehele beoordelingen weg. Zeker wel zo eerlijk.



Het is niet toegestaan om meerdere accounts te hebben. Dubbele accounts zullen direct een rode kaart ontvangen op moment als dit het geval is. Ondanks dat je stellig zegt dat dit daadwerkelijk aan de orde is, hebben we momenteel geen enkele aanwijzing dat hier nu bij iemand sprake van is.

De positieve likes zullen sowieso niet gaan verdwijnen. Er is nu voor een korte periode alleen een test zonder down-votes gezien de discussies die hierover waren. Mocht het bij de meerderheid toch beter bevallen om ook down-votes uit te kunnen delen, zullen deze ook weer terug gaan keren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 09 november 2019 om 00:52:

open/sluit de onderstaande quote:

romaba schreef op 08 november 2019 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 06 november 2019 om 11:26:

Naar aanleiding van de feedback die we afgelopen tijd gekregen hebben, is het down-voten nu weggehaald. In eerste instantie is dat als experiment voor de komende weken. Op moment als dit voor iedereen beter bevalt, zal dit definitief wegblijven.



Dit vind ik geen goed idee Stefan. Bij bv provider ZIGGO , hoorde ik vandaag , krijgt men 5 email adressen.
Betekent dus dat je vijf nick name's aan kan maken op deze site. vier like's aan kunt maken. Het gene hier ook daadwerkelijk aan de orde is gezien de schrijfwijze div . personen. Haal dan de gehele beoordelingen weg. Zeker wel zo eerlijk.



Het is niet toegestaan om meerdere accounts te hebben. Dubbele accounts zullen direct een rode kaart ontvangen op moment als dit het geval is. Ondanks dat je stellig zegt dat dit daadwerkelijk aan de orde is, hebben we momenteel geen enkele aanwijzing dat hier nu bij iemand sprake van is.

De positieve likes zullen sowieso niet gaan verdwijnen. Er is nu voor een korte periode alleen een test zonder down-votes gezien de discussies die hierover waren. Mocht het bij de meerderheid toch beter bevallen om ook down-votes uit te kunnen delen, zullen deze ook weer terug gaan keren.



Beste Stefan , hoe controleert u dan of er geen meerdere accounts zijn van een gebruiker ? De registratie is niet waterdicht. Ik kan hier wel iedereen wijzer maken maar dat kan ik beter niet doen . Op elk email adres is het nu mogelijk een gebruiker aan te maken. Maak de proef maar eens op de som. Ik kan het u bewijzen maar zoals gezegd niet openbaar. Stuur mij maar een prive mail , neem ik contact met u op.

 

+1/-0

Dat zou echt belachelijk zijn. Ik vind het een stuk rustiger nu.

 

+1/-1

Gooi de down-votes er maar weer in! Sommigen op dit netwerk vragen er nadrukkelijk om.

 

+4/-1

Wat mij betreft ook snel weer terug ja

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 11 november 2019 om 20:17:

Wat mij betreft ook snel weer terug ja



Verrassend dit :D

 

+1/-1

Maarja, als het gaat om persoonlijke bedreigingen meten ze ook met 2 maten dus ja.......komt echt wel weer terug mensen. Geen zorgen.

 

+1/-2

Aangezien het overgrote merendeel heeft aangegeven de downvotes graag ook beschikbaar te hebben, is deze na een weekje testen weer terug gekeerd. Wel worden upvotes en downvotes nu apart van elkaar weergegeven. We zien benieuwd hoe dit bevalt.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Stefan V schreef op 13 november 2019 om 12:02:

Aangezien het overgrote merendeel heeft aangegeven de downvotes graag ook beschikbaar te hebben, is deze na een weekje testen weer terug gekeerd. Wel worden upvotes en downvotes nu apart van elkaar weergegeven. We zien benieuwd hoe dit bevalt.



Heel goed, bedankt.

 

+2/-1

Dit lijkt me wel een prima plan, ja!

 

+1/-1

Bij deze kunnen alle votes de ..... krijgen. Kleutertjes zijn alweer bezig. Wat is dit Netwerk enorm gedaald zeg. Man, man man.

Ik ga er niet meer naar kijken naar die votes. Alleen maar kleutertjes die er niet mee om kunnen gaan. Triest.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Gastenboek » Verbeteringen topic